Am mai insistat azi sa fac eroare din bord pentru stop-ul partea pasager... al dracu de ramane stins. Din cercetare am aflat asa, #1 impanatare slaba, #2 din cauza bateriei, vapori de acid, etc... face coroziune. Am demontat tot stop-ul, 4 suruburi, l-am analizat si am gasit 1 contact oxidat... parca ala de la semnalizare de sus. Curatat, remontat, am pornit masina a stat 1 minut stins, iara a revenit. Impamantarea fiind pin-ul nr 3, ala maro si mai gros, l-am scos din mufa, am pus semnalizarea dreapta, semnaliza repede... zic ok. I-am tras impamantare de la minus direct de la baterie si am pus firul direct pe circuitul pentru pin-ul nr 3 in stop. Am pornit masina am pus semnalizare dreapta, nu mai semnaliza repede, da eroare tot apare ) Iar acuma ultima varianta care mi-a ramas... LCM-ul si anume calculatorul pentru lumini, se zice si de asta ca poate creea astfel de probleme. Ca o paranteza am gasit multa mizerie stransa in locul unde sta stopul si vreo 2 puncte cat varful de ac de rugina p-acolo. Data de pe stop este cea a masinii, impresionant cat de bine arata stop-ul dupa 20 de ani, eu le suspectam ca au fost schimbate.