Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 05/04/21 in all areas

  1. Da, vezi, tu. Eu am fost personal dupa a mea, dupa ce am trimis avans 2000 euro, dar nu era pandemie. Oricum, parerea mea e sa nu scoti din calcul varianta cu luatul de pe siteul ala, deoarece sunt oferte de la dealeri BMW si masinile sunt in general in stare foarte buna, cu istoric complet in reteaua BMW. Plus ca primesti si garantie 1 an sau 2 ani daca masina e Premium Selections. Eu cand am luat-o am primit asa: 1 set roti de iarna cu jante originale nou-nout, au efectuat ei schimbul de frane+discuri pe fata pe original, o revizie de ulei+filtru, 1 an garantie ( care mi-a prins bine cand mi-a picat EGR-ul), 1 an revizii gratuite (in care am facut o revizie completa si un schimb de lichid frana gratuit in Romania). Daca calculezi tot ce am enumarat vezi ca iese o suma cam de 2400 Euro. Nu mai zic de faptul ca bara fata fusese proaspat revopsita din cauza ciupiturilor de pietreicele. Din punctul meu de vedere pot zice ca am luat masina mai ieftina cu atat, fiindca nu am fost nevoit sa pun bani de la mine, ceea ce s-ar fi intamplat daca luam masina din Romania. Daca pe siteul indicat bifezi categoria Premium Selections, ai 2 ai garantie, iar pe langa asta, inainte de vanzare iti schimba franele fata+spate si iti fac o revizie full. Plus ca ai garantia ca masina e in stare foarte buna atat tehnic cat si estetic.
    2 points
  2. @Paul1412, Eu unul as prefera E60 dintre cele doua mentionate mai sus. Este o masina mai spatioasa, mai confortabila. Din punctul meu de vedere, este mult mai arãtoasã decât E90. Momentan nu mai detin niciuna dintre ele, dar mi-am creat niste amintiri superbe cu E60.. pot sa spun ca este modelul care m-a facut sa ma indragostesc de marca. Eu nu sunt de parere ca este un model intrecut, cu niste banuti investiti in exterior, o poti face sa arate foarte bine in comparatie cu masinile intalnite pe drumurile patriei. Pe langa faptul ca aspectul este usor de "tunat", poti face o multime de retrofituri la interior sau dotari (navi car play, interior full, volan M etc).
    2 points
  3. ce masina, ce an, ce dotari, ce extrase, retrofituri, etc?
    1 point
  4. Am mai insistat azi sa fac eroare din bord pentru stop-ul partea pasager... al dracu de ramane stins. Din cercetare am aflat asa, #1 impanatare slaba, #2 din cauza bateriei, vapori de acid, etc... face coroziune. Am demontat tot stop-ul, 4 suruburi, l-am analizat si am gasit 1 contact oxidat... parca ala de la semnalizare de sus. Curatat, remontat, am pornit masina a stat 1 minut stins, iara a revenit. Impamantarea fiind pin-ul nr 3, ala maro si mai gros, l-am scos din mufa, am pus semnalizarea dreapta, semnaliza repede... zic ok. I-am tras impamantare de la minus direct de la baterie si am pus firul direct pe circuitul pentru pin-ul nr 3 in stop. Am pornit masina am pus semnalizare dreapta, nu mai semnaliza repede, da eroare tot apare ) Iar acuma ultima varianta care mi-a ramas... LCM-ul si anume calculatorul pentru lumini, se zice si de asta ca poate creea astfel de probleme. Ca o paranteza am gasit multa mizerie stransa in locul unde sta stopul si vreo 2 puncte cat varful de ac de rugina p-acolo. Data de pe stop este cea a masinii, impresionant cat de bine arata stop-ul dupa 20 de ani, eu le suspectam ca au fost schimbate.
    1 point
  5. Exact la asta ma gandeam si eu, mi se pare o masina exceptionala ca sa zic asa singurele griji sunt km multi si motoarele...
    1 point
  6. cu cat ajungi mai repede la reparatie cu atat iese mai bine . Daca e pana in 200 ron reparatie si iese bine merita sa o faci daca e peste , casco .
    1 point
  7. Sunt modele depasite moral, a trecut vremea lor, ce gasesti numai cazane, rar una de pasionat in mintile ei, dar pret pe masura. Bagi bani in ea de nu face.
    1 point
  8. Multumesc frumos ! Mi-am dorit foarte mult ceasurile astea tocmai pentru a mai schimba un pic imaginea din fata ochilor . La celelalte masini am avut ceasuri normale . Am incercat sa atasez mai multe poze cu toate modurile de condus dar nu a mers .
    1 point
  9. Mai sus nu esti Eu sunt
    1 point
  10. Iti recomand o masina noua de la BMW. Oricarui sofer incepator ii trebuie masina noua, nu veche; pentru ca daca se strica trebuie sa ii fie reparata masina, fiind in garantie. Fiind noua este fiabila si foarte buna. O sa te bucuri de ea mult timp. Nu ai explicat de ce o masina atat de mare ca E60.. dar, tot la fel, intervin si recomand sa iti iei masina cat mai mica de la BMW (ca e si mai ieftina!) si sa cauti sa mergi pana intr-un an singur in masina, sa nu te "invete" (a se citi tenteze..) altii cum se conduce un bmw.. Nu mai zic ca daca masina e mai mica, motorul mai mic, tu conduci decent, te vei bucura de masina muult mai mult timp si ne vei scrie despre eventualele probleme aici, care vor fi doar eventuale..
    1 point
  11. Nu, firma e româneascĂŁ. Cel putin cea pe care ti-am recomandat-o in mesajul privat are și birou in București. Tu ĂŽți alegi mașina, ei ĂŽți zic cat te costa sa ți-o aducĂŁ in fata blocului. Semnezi un contract cu ei, iar ei o cumpara cu banii lor si ti-o vând tie in țara. Te ĂŽncadrezi lejer in bugetul tĂŁu. Orientativ costa cam 700-1000€ serviciul asta.
    1 point
  12. Eu nu inteleg de ce in 2020 se mai vorbeste de anvelope de vara. Anvelopele allseason sunt viitorul, iar tehnologia a evoluat foarte mult in ultima vreme. Eu am de 4 ani Michelin CrossClimate.
    -1 points
  13. Sa inteleg ca ceasurile rosii isi schimba culoarea ca in imaginea de deasupra? Atunci imbunatatirea e "cool". Cam asa ceva?
    -1 points
  14. Verificarile astea care vi s-au facut au fost facute cu arcul/suspensia masinii tensionat sau cu rotile (suspensia) coborate in jos pe elevator?
    -1 points
  15. Bateria ai verificat-o pe stand, la meserias, daca mai tine curent?
    -2 points
  16. Daca vrei sa investesti in ceva util, cat de cat; sau poate gasesti de imprumutat, cauta un clamp-metru de curenti mici si incearca asa ceva: http://www.bmwclub.ro/forums/topic/189913-consumator/page__view__findpost__p__2518832 Poti scoate pe rand cate o siguranta pana cand consumul scade la valoarea din post, parca 0.05A sau 50mA. Daca nu scade acolo inseamna ca raman consumatori nedeconectati de la baterie.
    -3 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.