Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 05/20/21 in Posts

  1. Am patit aceeasi chestie la un X3 F15 N47. Chiar cu injector nou nout avea o valoare foarte mare si un mers in 3 cilindri. Problema a fost bujia de la cilindrul respectiv care fusese bagata stramb si scapa compresie.Dupa ce am dat jos chiulasa si a fost rectificata totul a fost ok. Mai poti verifica si galeria de admisie sa nu aiba clapeta de la cilindrul 4 cu probleme.
    1 point
  2. Termostat in orice caz, nu e! )) Este supapa/valva EGR actionata electric, spre deosebire de generatiile mai vechi, unde supapa/valva EGR era actionata vacuumatic de catre o electrovalva variabila.
    1 point
  3. Am zis ca intra unul care stie mai multe. Asa este se pare ca nu au mai pus termostat; au pus un arc: "The EGR duct from the EGR cooler to the intake manifold is cast into the cylinder head. At the intake manifold, the exhaust gas is ultimately mixed with the fresh air. EGR valve The EGR valve controls the return of exhaust gas to the air intake system. It is located upstream of the EGR cooler and therefore subjected to high thermal loads. However, the component itself is not cooled. This is not essential because it is controlled by a vacuum canister. Electrical EGR valves are much more sensitive to thermal load. As previously mentioned, the EGR valve is opened in response to negative pressure. An electropneumatic pressure converter (EPDW) trolled b the DDE by means of a pulse- width-modulated signal (PWM signal). The EPDW then places a corresponding negative pressure on the vacuum canister of the EGR valve. This causes the EGR valve to open against the force of a spring. The PWM signal determines the negative pressure, and the negative pressure determines the opening dimension of the valve. In this way, it is possible to have a defined volume of exhaust gas recirculated. With a pulse width of 10 %, the EGR valve is fully closed and, at 90 %, it is fully open." I-auzi este si recall. Hotii aia care vroiau bani pe kit ti-au zis asa ceva?
    1 point
  4. Cazusi pe mana mesterului ))) N47 si N57 NU au termostat EGR, doar termostat principal! Piesa 3 este EGR-ul propriu zis. Cand acesta este defect, nu mai inchide/deschide cum trebuie si da, poate fi de acolo problema. Exista test in ISTA pentru a vedea daca functioneaza corect EGR-ul, insa, in cazul tau, trebuie facut testul cu motorul rece... daca spui ca atunci cand se incalzeste merge ok. De asemenea, cand ai montat noul injector, l-ai inregistrat cu ISTA in calculatorul masinii? Dupa aceea, au resetat valorile pe injectie? Pentru racitorul EGR exista recall si ti-l schimba gratuit. Suna/mergi la reprezentanta si te verifica in baza de date imediat. In locul tau, as cumpara EGR nou... ca oricum face probleme si daca ai recall pe racitor, si mai bine... vei avea ambele piese noi. Bafta! PS: acesta e codul pt EGR conform VIN-ului pe care l-ai pus: 11717810871
    1 point
  5. M-as uita pe la pistoane.. presiune, mai intai.
    1 point
  6. Ceea ce este EGR cooler ar fi termostatul.. poate fi cumparat separat, este numarul 3 din desen. Nu pot localiza asa usor la N47 exact care ar fi termostatul pentru ca nu m-am lamurit unde este EGRul propriu-zis.. Poate pot altii sa arate care ar fi EGRul. Eu am M47 iar la ala e super usor de aratat. Oricum te-am lamurit ca poti sa o iei separat de kit. Pe kit ai fi platit mai mult, inutil, si manopera.. baieti mecanici destepti.
    1 point
  7. Kitul ala contine termostatul EGR. Restul e lejer jaf la buzunare. Dar poate mai au si altii alta parere. Eu zic ca daca nu dac cu fum albastru, lasa in pace racitorul; piesa aia patratoasa. Pune vinul masinii sa ne lamurim daca piesele (90%) pot fi cumparate separat.
    1 point
  8. Ce inseamna la ei kit complet ai intrebat?
    1 point
  9. senzorul excentric : http://bmwfans.info/parts-catalog/E46-Sedan/Europe/318i-N46/feb2004/browse/engine/valve_timing_gear_eccentric_shaft/ pe asta o stii : http://bmwfans.info/parts-catalog/E46-Sedan/Europe/318i-N46/feb2004/browse/engine/cylinder_head_cover/ incearca ceva o-ringuri pe dimensiune...
    1 point
  10. Poti veridica daca ai tensiune in mufa de la motoras si poti alimenta motorasul direct sa vezi daca invarte.
    1 point
  11. Razand si glumind, unde-i codul mufei electrice ca eu nu il vad? Pune vinul masinii sa caut si eu; daca vrei. Oricum, cum s-a zis deja vezi daca poti sa rezolvi cu un o-ring, ca usor nu o sa fie pt ca are un anume diametru guma aia si o anume lungime, ca si forma. Forma fiind ultima problema a ta.. Iar de refacut conectorul.. of-of, trebuie sa fii MESERIAS.. iti trebuie cateva scule..
    -1 points
  12. Racitorul EGR, clasicul defect al lui este ca acesta se sparge la interior si scapa antigel in admisie.. eu asta imi amintesc ca se intampla. Altceva nu are ce sa i se intample, in general. Sigur racitorul si nu termostatul? Ce motor are masina? (Probabil injectoarele sunt piezo de aceea nu se verifica, cu toate ca ar putea sa iti spuna ceva despre ele.. sau rectifica)
    -1 points
  13. Dar un test de presiune pistoane-cilindri ti-au facut? Ca eu cred ca injectorul dus, pana ti-ai dat tu seama el si-a cam facut de cap acolo unde era.. Nu injectorul nou, injectorul vechi ar fi putut face paguba. Am zis TERMOSTAT EGR nu racitor. Sunt doua lucruri, piese diferite. Termostatul POATE iesi din parametri; racitorul nu prea.
    -1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.