Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 07/29/21 in Posts

  1. Vezi cu ISTA ce ilevel are masina in prezent
    2 points
  2. am eu 335i e92 cu doar 370cp si am scos 12.4sec
    2 points
  3. 1) Verifica galeria pentru sparturi / fisuri / topeala 2) Schimba supapa de la clapeta de bypass (cea indicata de tine) 3) Reseteaza adaptarile de EGR, MAF, etc (trebuiau facute cand ai schimbat EGR) 4) Vezi sa ai ultimul update de soft la motor (peste 2017), rezolva multe probleme si impiedica sa ia masina foc in unele cazuri
    1 point
  4. Te-ai dus la niste mecanici de Dacie care nu stiu sa faca o diagnoza... Schimba regulatorul indicat pe tester si nu mai dezbate atat o problema simpla
    1 point
  5. Salutare tuturor! Tocmai am cumparat o aripa dreapta pentru bmw-ul meu 320 i e36, coupe din 96 deoarece cea pe care o am in momentul de fata este lovita si mancata de rugina . M-am interesat de pret, sa o vopsesc si am gasit in jur de 300 lei. Mi se pare exagerat sa dau mai mult decat dublu pe vopsire decat pe piesa in sine. Asadar m-am gandit sa incerc sa o vopsesc singur ca nu prea as avea ce pierde. Am totusi cateva nelamuriri: Aripa fiind cumparata de la piese auto si nu din dezmembrari:-trebuie cojita de vopseaua initiala pentru a putea fi revopsita? -se poate ca aripa sa trebuiasca sa fie remodelata ,ma gandesc ca poate nu se potriveste foarte exact? -ce trebuie sa fac ,ca sa o pot vopsi singur? Sunt tanar si fara prea mare experienta asa ca va cer putin mai multa indrumare !
    1 point
  6. Decât sa o Înmatriculezi pe Bulgaria, mai bine o vinzi daca ti se pare prea scump.
    1 point
  7. si in Ianuarie cand nu era inca fabricata tot asa arata , dupa inca vreo 6 luni vad ca nu au mai "construit" nimic la ea...un fel de matrix reloaded http://www.bmwclub.ro/forums/topic/191175-gata-a-venit/
    1 point
  8. Castigator din toata pierderea asta de timp iese autovit/olx.
    1 point
  9. diferenta de aderenta , nivel , vai mama lor de masini
    1 point
  10. Nu-i obligatoriu. Alea pot sa vina si mai tarziu.. cand apare uzura in toleranta componentelor mecanice. Sa fi facut si mai restrictiva/alarmista monitorizarea tractiunii (nu ca nu se poate din puctul bmw de vedere) noi clientii am fi schimbat cauciucuri de 2 ori pe an.. Se joaca cu focul OP-ul.. Se stie bine ca trebuie pus exact ce specifica bmw, cum au zis si altii mai sus..
    1 point
  11. Buna seara si ce onoare,doamna Firea !
    1 point
  12. sigur, sa vezi ce sta motorul pornit cand baga Esys gateway-ul in Transport Mode. Update de ilevel se face la reprezentante, masina trebuie sa stea conectata la sursa externa de minim 120A. Flash-uri in fata blocului pot creea multe probleme, brick-ui unitatea de navigatie si la costuri foarte mari de reparatie. Te rog eu nu mai recomanda astfel de interventii cand vezi ca user-ul de mai sus nu are idee ce inseamna flash. Inteleg ca vrei sa fii "bunul samaritean" dar ceea ce faci tu aici nu este asta. E ca si cum i-ai soune unui om bolnav sa nu mearga la medic ca e mai bine sa isi cumpere niste leustean din piata si sa isi faca acasa infuzie cu el ca o sa fie totul bine. Poti face update de ilevel la orice reprezentanta BMW, costa in jur de 500 RON. Update-ul se face pe toate modulele masinii nu doar pe navigatie. Update doar pe un modul poate crea probleme de functionalitate in comunicarea cu alte module de pe masina, de exemplu navigatie (headunit) trebuie sa aibe acelasi nivel de ilevel cu modulul ATM (telematics), diferente mari de ilevel intre ele nu sunt OK si creaza erori. De aproximativ o saptamana este disponibil in reprezentante ultima versiune de ilevel 21-07-xxx mai noua decat cea din martie 21-03-xxx care are fullscreen pentru Carplay.
    0 points
  13. Nu fac derapaje controlate. Cauciucurile de pe fațĂŁ sunt de iarnĂŁ montate ĂŽn octombrie 2020 si ĂŽncĂŁ mai țin
    -1 points
  14. Ce-mi plake bogatia! S-o stapanesti sanatos si sa o alergi cu placere! :goodjob:
    -1 points
  15. Am uitat sa mentionez un aspect.. Eu am luat aripa noua, bun.. dar dupa ce a fost vopsita si am pus-o eu pe masina.. NU PREA se potrivea, stii cum e, cativa mm ici cativa colo.. in fine in zona stalpului usii nu vroia sa se alinieze neam.. Asa ca daca nu ai luat componenta de masina aripa capota sau ce o fi.. de la dealer poti fi sigur ca nu o sa "intre" la fix dupa ce ai bine merci a vopsit.. asa ca iti sugerez calduros sa o pui asa nevopsita pe masina, sa tragi de ea PE MASINA pana esti multumit. Apoi o dai jos, daca mai ai chef.. si daca intre timp ai mai indoit ceva pe ea cand o potriveai pe masina fortand, atunci poate chiar merita dat un filler si apoi primer, vopse si lac cat de mult. Faza cu aripa sau capota, sau bara noua direct de la sursa e stiuta de mine de mult. Sanse sunt foarte mici sa intre la fix, daca nu e originala, de la dealer.. Pentru aia fabricile lucreaza la alte tolerante..
    -1 points
  16. Eu personal fac cu Esys si Enet. Fisierele de upgrade sunt continute in ultimul psdzdata 21.03. Dureaza undeva la 70 minute toata procedura. Se poate scrie direct pe masina cu motorul pornit. Nu se poate prin USB.
    -1 points
  17. In CARISTA pe Android poti vedea ce versiune ai.
    -1 points
  18. Vai de….capul meu. Neo daca tu imi spui mie ca bdg_gw in transport mode opreste motorul, o sa ma opresc aici. Poate omu nu are 500 ron sa dea la reprezentanta. Eu il ajutam gratis. Atm si nbt sunt 2 module diferite. Miiiiii de masini au ilevelul la evo diferit de atm si culmea !! Toate merg ba frate. Chiar si alea cu provisioning. Dintr-o data trebuie toate sa fie la fel. Nu , nu trebuie!!! Poti sa faci upgrade doar la evo. Si o sa mearga tot. Si 90% dintre cei care fac asa, imi dau dreptate. Sa ai o zi minunata
    -1 points
  19. Nici eu.Si te rog pe viitor nu mai spune lucruri daca nu stii despre ce este vorba.Nu mai zi lucruri sa induci lumea in eroare.Hai sa ne axam doar pe adevaruri. Drept dovada:Flash cu motorul pornit cica merge.
    -1 points
  20. Salutare! Dupa lungi cautari, m-am ales cu un E60 LCI cu motorul care era ultimul in lista mea de cautari. Initial voiam N52, insa am gasit o masina care intrunea cerintele pe care le voiam, la un pret corect si nu am mai stat pe ganduri. Dotarile prioritare au fost: piele, incalzire in scaune, senzori parcare fata-spate, xenon si neaparat cutie manuala. Masina are nevoie de un detailing interior, fostul propietar avand copil mic, masina este un pic cam murdara la interior. In octombrie cand voi ajunge in tara o sa rezolv si aspectul asta. Momentan masina merge impecabil, incredibil de silentioasa pe autobahn, chiar si la viteze de 230-240 km/h. Motorul aproape ca nu se aude. La ralanti se aude un mic tacanit, normal de altfel, datorat injectiei directe. Mai jos sunt cateva poze cu masina si cu dotarile conform VIN: Trimis de pe al meu SM-A520F folosind Tapatalk
    -1 points
  21. In primul rand este parerea ta si o respect dar trebuie sa iti explic cateva lucruri. Masina asta este cea care mi-am dorit-o la cumparare,nu e92,nu GTR. Masina este daily,asta a fost si ideea cand am pornit proiectul,sa arate bine interior-exterior,sa se auda bine in interior si sa mearga cat se poate de tare cu cele enumerate mai sus(nu o sa vezi masina de drag cu sistem audio,tot interiorul in ea,AC si mai nou suspensie pe aer). Ai mentionat 335i,ai idee ce timp are un 335i cu 500+cp?Daca nu iti spun eu @12,7. La etapele unde am fost pe platforma nu am vrut sa risc nimic pentru ca si un 320d si un f30 335d se pot strica pe drum,iar la etapa de la Ianca nu aveam pernele si nu vroiam sa o ating pe drumul pana acolo(daca o sa ajungi odata p-acolo o sa vezi despre ce este vorba). Cu masina am facut n drumuri pana la Iasi si inapoi si este placut sa mergi cu 450cp cu consum de 7-8%,deci uneori te amuza si consumul sau sa auzi ca unele masini 2.0 turbo benzina 300+cp de 100 lei fac cateva run-uri vineri seara iar mie imi ajunge si pentru saptamana viitoare(nu fac 100km pe zi zilnic dar totusi pana vinerea viitoare nu mai ajung la benzinarie). Este mai amuzant sa vina aroganti cu M5 si 335i la start si sa rada cand aud de 3.0d iar la sfarsit sa vina sa iti stranga mana Pe langa toate cele enumerate mai sus masina chiar daca este din 2004 are unele echipamente tehnologice ce inca nu sunt pe masinile din 2017,are un motor muuuult mai fiabil decat orice 3.0d cu 1-2-3 turbine din 2019 si cateva premiere si recorduri. Cat despre aspect am pus-o langa un M4 care este @ 50k la mana a 2-a si nu m-a convins M4.Daca si M4 ar primi ce are a mea pe ea Pandem,perne,jante ar fi alta discutie dar doar investitia enumerata ar sari lejer de 20k. Cam astea sunt lucrurile cu sens cum le vad eu dar cu nonsens pentru tine.✌
    -2 points
  22. Nu cred ca trebuie dat filler. Am dus o aripa noua la un vopsitor de curand si pentru ca am uitat sa ii spun sa dea mai multe straturi de lac, a iesit destul de.. mai subtire decat vopseaua originala.. (am un gadget care masoara destul de bine grosimea lacului a vopselei..) In afara de primer inaibte de vopsea nu cred ca se da cu altceva. Primer-vopsea-lac. Cel mai bine inainte sa o pui pe masina.. Aici un video, in care astept sa imi confirme ce am zis: Inca nu l-am vaz in totalitate. Si inainte sa te apuci de vopsit la spray.. asculta ce zice tipul asta ca stie de la unchiul aau vopsitor la min 11:45: Succes
    -2 points
  23. am schimbat Kitul de distribuție la 200000 km am verificat și schimbat ulei cutie de viteze și transfer+.... dar n-am fĂŁcut direcția! Am pĂŁtit acelaș lucru cu cauciucurile de pe spate. dupĂŁ 2500 km s-au uzat complet.azi am fĂŁcut directia și maine pun cauciucuri noi. SĂŁ vedem ce se ĂŽntâmlpĂŁ.
    -3 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.