Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 08/22/21 in Posts

  1. O nouă zi, un nou update. Am achiziționat: - aripile pe față, nou nouțe, trebuie să ajungă undeva pe marți la mine. Am ajuns la concluzia că repararea aripilor actuale + revopsirea mă ajungea mai mult decât achiziționarea altor aripi noi + vopsirea lor. - capotă second-hand în stare bună care trebuie doar revopsită. - levier schimbător, al meu a fost sudat și țigănit cu ceva nucă rotundă.. - oglinzi M3 - bandouri M3 style - trimuri geamuri exterior - consolă centrala în stare excelentă - cotieră care trebuie retapițată - scaune RECARO din piele neagră care trebuie un pic recondiționate, mai ales cel de pe partea șoferului la care s-a dezlipit pielea de pe șezut - bancheta din piele neagră - ceasuri de bord în stare bună, ale mele au clemele rupte și ledurile sunt arse.
    1 point
  2. Nu mai incurca omu' Bimer cu tot felul de presupuneri si pariuri - ma refeream in cele 2 liniuțe ca punct de plecare in identificarea problemei. Crezi ca e nevoie de un "specialist" care sa constate daca prin fante iti sufla vant in freza ? In alta ordine de idei, oricare ar fi defectiunea, nu e o chestie vitala incat sa ramai pe drumuri. Nah, te-a lasat climatizarea in vacanta peste mari si tari, asta e, putin disconfort - ma gandesc totusi ca nu petreceti 10 ore in masina zilnic in vacanta! Nu-ti mai bate capu', bucura-te de concediu si o repari cand ajungi acasa.
    1 point
  3. Nu. Daca nu tin franele! Evident ca am pus senzor nou acum, numai ca am avut cel de pe spate care este cam lung. Urmeaza sa il iau pe cel oficial de pe fata si sa schimb si pe spate. numai pentru ca i-am pierdut clema aceea micuta metalica, cel tine prins.. Six in line, ca sa mai adaug ceva la surprinderea ta, sa stii ca sunt adeptul ..placebo-ului cu ulei 2T. Merg de vreo 60-70k km cu asa ceva bagat in motorina si iubesc cum ma scoate motorul de 2 litri din situatii in care (prea) ma bag! La doar 380k km in bord. In definitiv si la urma urmei sunt liberi sa comentam aici cum vrem ce vrem in functie de cum stapanim si cunoastem masina/masinile care le conducem. Imi place sa cred ca ma tine in realitate asa..., daca stiu cat de cat ce se intampla la masina mea! Daca pe senzori ii bate doar vantul si nu sunt atinsi de disc cu avertizare in bord, de ce sa ii (fi) schimb(at)? Numai pentru ca dealer-ul spune sau TIS-ul? Nu multumesc, vreau sa imi folosesc cunostintele si intelegerea cu toate alea din carti..
    1 point
  4. Salutare, Proprietar, vand urgent BMW Seria 3, 318i facelift, an 2009, motor 2000 cmc, 143 cai. Model deosebit, revizii sau reparatii doar in service, detin facturi si devize de lucrari. Piele full, bine intretinuta, clima 100% functionala, lampi sigla BMW in portiere, lumini LED in manerele portierelor, lumini LED nr inmatriculare spate. Senzori parcare Faruri Angel Eyes originale cu functie Auto Roti de vara cu jante aliaj 18" cauciucuri run flat, cauciucuri noi-in garantie. Roti de iarna cu jante de tabla 16" cu capace BMW. Km 169000 Nu reusesc sa incarc mai multe poze Pret 5500 E negociabil
    -1 points
  5. Nu e mai simplu sa faci o cautare pe goagle translate, adica tradu, si in limba in care iti iese mergi la primul service care crezi ca arata ca se ocupa cu AC-ul la masina, iar aia or sa iti spuna sigur ce are? AC-ul la masina prin "afara" este cam multi-marca.. dar sigir vor sti sa diagnostice ce are. La prima idee fie compresorul a (de)cedat fie instalatia nu mai are freon din anume motive, sau nu mai are suficient freon, ceea ce e tot aia. Eu, sa fiu tu nu as mai porni AC-ul masinii ci doar ventilatie la temperatura cea mai mica, geamuri intre-deschise.. bla_bla_bla. Daca instalatia nu mai are freon compresorul poti sa fii sigur ca se strica repede-repede. In general ar trebui sa aiba si ceva pritectie.. dar cel mai sanatos primul sfat! Iar asta e toate ideea plecand de la presupunerea cea mai rea.
    -1 points
  6. Piesa cu tepi este un regulator electronic de turatie a ventilatorului din bord. I se spune popular piesa cu tepi pentru ca radiatorul acestui modul electronic are niste tepi din aluminiu lungi.. prin care trece aerul ambiental si asa se raceste "partea finala" care "munceste" cel mai mult la mentinerea vitezei stabilite din bordul panoului AC. Acesta are niste tiristori.., sau naiba stie ce, care se pot incinge (adica de fapt fierbinti sunt mai tot timpul..) si crapa si implicit crapa modulul adica nu mai porneste decat foarte putin pana isi da duhul. Daca aveai curiozitatea sa demontezi ventilatorul vechi sigur vedeai modul, da si la E90 exista asa ceva.. dar la E46 cadeau ca mustele.. La E90 mai rar.. O alta "inginerie" .."infailibila".. tipica bmw.. La alte marci nu am auzit sa pice ventilatorul din bord decat dupa foarte mult timp.. de viata. Si sa ramai fara ventilator in vacanta intr-o tara straina, hmm, nu e ieftin deloc, asta daca il gasesti sa il schimbi; vacanta in masina ti-e cam ruinata.. (mai bine fara AC..). Ventilatorul de bord mi se pare ca nu intra la nici o asigurare europeana.. cititi bine randurile mici.
    -1 points
  7. Adica la punctul 2 nu are nevoie de specialist? Crezi ca se pricepe sa caute intr-o tara straina un ventilator de bord? Daca nu a demontat inainte, pana descopera cat de usor iese si ce scule are nevoie trec 2 zile din vacanta.. Eu pot paria ca e AC-ul defect. Ventilatorul porneste cand da drumul la circularea aerului si atunci ii baga doar aer cald. Sau daca e frig/racoare (si temperatura pe display e data la minim) afara ii baga aerul de afara.. daca nu se opreste nimic in momentul de fata atunci ventilatorul nu are nimic. AC-ul merge sau nu prea merge, dupa cand zice el doar cand apasa pe butonul care porneste (ar trebui sa porneasca) doar aerul conditionat/compresorul..
    -1 points
  8. Nu incurc omul. Tocmai ca de fiecare data ma stardui sa explic cat mai simplu un lucru complicat. Te asigur ca, cei mai multi nu isi bat capul sa inteleaga mai intai cum functioneaza sistemul.. si de aceea tot incerc sa frazez cu virgule, poate se intelege. Iar tu, nu te face ca nu intelegi - am spus CLAR, crezi ca nu are nevoie de specialist sa gaseasca si sa inlocuieasca, (ca doar nu l-o cumpara de afara sa il inlocuiesca el in tara..)fie si numai ventilatorul?
    -1 points
  9. Bmw 24 sau A24 ? Ce intervenție e gratis?
    -1 points
  10. Am inteles. Diagnosticare nu are ce sa zicĂŁ 100% , poate sa fie 1 piesa sau 7 piese de pe direcție cu probleme, diagnosticarea/reparația se va face in urma geometriei, geometrie care decide cam cu ce piesa ar trebui sa ĂŽnceapĂŁ, câte una pe rând, iarĂŁși geometrie si tot asa. Ma refer ca nu te ĂŽncĂŁlzește cu nimic diagnosticarea presupusa, mi s ar pĂŁrea anormal sa ti ia bani din moment ce nu este 100% sigura chiar daca ești sau nu ești client Bmw. La A24 ĂŽți face tot o diagnosticare de genul, ĂŽți ĂŽncarcĂŁ bateria in caz ca rĂŁmâi fĂŁrĂŁ si din astea, dar plĂŁtești doar platforma, nu si diagnosticarea. ĂnsĂŁ e placut sa auzi si de lucruri de genul din partea lor, ĂŽnsĂŁ totuși nu ma Mir pentru ca ești client Bmw cu mașina noua si in garanție si cu atâtea asigurari, daca doar aveai un Bmw care nu era in garanție, altul era tratamentul, zic eu. Mie mi ar pĂŁrea rĂŁu sa dau 31.000 euro acum pe G20 Facelift sau care a ieșit ultimul ) .. dar fiecare percepe banii altcumva, logic.
    -1 points
  11. Au ajuns acasa. Nu miros de incins, zgomote de frecare. E ciudata murdaria aia de pe roti si aripi. Si consistenta murdariei cand dai cu degetul, o simti usor de tot uleioasa. O sa sune sa programeze la bavaria. Pe toate 4 rotile e la fel, insa fiind gri inchis cu diamond, se vede mai greu in poza. Da, WIN, el nu stie si nu il intereseaza de unde se reseteaza contorul secundar de km. Acum 2 luni a aflat ce e aia roti runflat. Atunci a auzit si termenul. E de pe alta lume omul.
    -1 points
  12. La g30 au aparut niste pete ciudate, ca un fel de ulei diluat cu apa, pe toate 4 rotile(sunt mai vizibile pe jante). De asemenea, petele respective sunt si pe aripi, in jurul rotilor, evident dupa cum a sarit ceea ce o fi. Azi dimineata a aparut si un sunt de vibrare sub masina, ca si cum ceva metalic ar fi desprins. Pare a fi din spatele motorului sau sa zicem undeva la picioarele sau sub fundul pasagerilor fata. Ceea ce mi se pare ciudat este ca la toate 4 rotile se vad acele pete ca de ulei diluat sau ca un fel de motorina mirdara. Vreo idee? Nu as vrea sa fie relationat cu EGR-ul. Trebuie facut un drum de intoarcere azi de vreo 300km si e cam stres. Petele respectiv au aparit mai de mult, insa frate-miu dosr s-a uitat la ele si a trecut mai departe. Vibrarea respectiva azi dimineata a aparut. Probabil ceea ce era in curs de defectare si cauza petele, azi sta sa isi dea duhul.. Asta im cazul sunt relationate
    -1 points
  13. Da, e ok, nu am ce zice deși asa ar trebui sa fie cu toatĂŁ lumea, indiferent ca pot sau nu pot sa te ajute, indiferent ca ești client vechi sau nou, indiferent daca ai sau nu mașina in garanție. Din pacate nu e asa. La Ford la clienții cu mașini Vignale știi ce diferențe sunt ĂŽntre un client normal Ford si unul Cu Ford Vignale ??? Te ia capul! Deși ar trebuie sa fie in egala masura.
    -2 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.