Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 09/05/21 in all areas

  1. Ori postezi la mișto,ori chiar așa ești tu,nu-mi dau seama.
    3 points
  2. Care este factorul determinant pentru care taiai curbele cu 120 km/h: -faptul ca ai iesit de la munca cu un coleg? -faptul ca ai consumat doua pahare de vin? -faptul ca nu a trecut mult timp de la incidentul anterior si rulezi cu anvelope uzate? -faptul ca nu ai respect pentru regulile de circulatie, si convietuire? -convingerea ca ai o masina rezistenta? Ori vorbim de un cumul de factori?
    2 points
  3. Ehh... am zis hai sa postez si eu, testez algoritm-ul ) Nu prea a iesit bine sunetul, in masina nu se aude atata zgomot de rulare, am filmat cu un Google Pixel 1, l-am bagat in tetiera, zgomotul/vibratia se transmite. Nici calitatea, desi telefonul asta chiar daca e model 2015, are camera foarte smechera, filmeaza si 4k, numai ca prea are spatiu sa stochez filmari 4k lungi. Trebuie sa ma mai joc si cu programul asta de editare, ii dau eu de cap EDIT: Intre timp mi-am gasit garaj cu rampa la cineva din neam, am access oricand, m-am gandit sa filmez ce mai mesteresc pe la masina.
    1 point
  4. Filtrele astea sunt baza, dacĂŁ pot spune asa.Inainte sa le iau, am citit și rascitit pe forum-uri și cam 90% dintre posesorii de N54 au aceste filtre DCI BMS (Burgermotorsport).Parca am mai discutat pe acest topic importanta lor. Flow-ul de aer e mult mai mare fata de cel stock, asta fiind si problema atunci când crești puterea la N54.Au apĂŁrut fel și fel de modele cu carcasĂŁ, semiinchise, ĂŽnchise și absolut niciun model nu oferĂŁ performanta ĂŁstora DCI(dual cone intake)S-au fĂŁcut teste cu privire la diferența de temperaturĂŁ dintre cele ĂŽnchise vs. DCI si s-a demonstrat ca rolul major ĂŽn toatĂŁ ecuația asta ĂŽl are Intercooler-ul, nicidecum filtrele.Acesta are rolul de a raci aerul care ĂŽntra motor ĂŽn funcție de cât de bine face transferul de temperaturĂŁ la exterior.Momentan am modelul de la Wagner Performance Evo 1, cel cu conectorii stock.Daca as monta alte turbine upgardate, sa o duc la peste 500cp, ar fi nevoie de un intercooler mai mare, gen VRSF 7.5 sau Wagner Competition. Cu privire la prețul ei, ĂŽn cazul ĂŽn care as pune-o la vânzare, fĂŁrĂŁ 15k nu as da-o ptr nimic ĂŽn lume. Legat de aplicație, chiar nu știu dacĂŁ este și pe IOS, eu utilizez doar Android.
    1 point
  5. Am folosit si eu Falken de iarna, sunt fabricate in Germania. Chiar s-au comportat super bine, nu am simtit diferenta de la Michellin la Falken pe aceiasi masina.
    1 point
  6. Am ieșit azi de la munca și am baut 2 pahare de vin cu un coleg și apoi spre casa pe un drum virajat tĂŁiam curbele și cu aceasi roata ca la celĂŁlalt incident am luat o bordura de pe mijlocul drumului cu 120 la ora ) , cred ca nu a pĂŁțit nimic masina ca e rezistenta )
    0 points
  7. Masina asta are mai mult de un an la vânzare .
    -1 points
  8. Da ai dreptate . Saptamana asta pun cauciucurile de iarna . Asa ĂŽmi arata a mele .
    -1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.