Filtrele astea sunt baza, dacĂŁ pot spune asa.Inainte sa le iau, am citit și rascitit pe forum-uri și cam 90% dintre posesorii de N54 au aceste filtre DCI BMS (Burgermotorsport).Parca am mai discutat pe acest topic importanta lor. Flow-ul de aer e mult mai mare fata de cel stock, asta fiind si problema atunci când crești puterea la N54.Au apĂŁrut fel și fel de modele cu carcasĂŁ, semiinchise, ĂŽnchise și absolut niciun model nu oferĂŁ performanta ĂŁstora DCI(dual cone intake)S-au fĂŁcut teste cu privire la diferența de temperaturĂŁ dintre cele ĂŽnchise vs. DCI si s-a demonstrat ca rolul major ĂŽn toatĂŁ ecuația asta ĂŽl are Intercooler-ul, nicidecum filtrele.Acesta are rolul de a raci aerul care ĂŽntra motor ĂŽn funcție de cât de bine face transferul de temperaturĂŁ la exterior.Momentan am modelul de la Wagner Performance Evo 1, cel cu conectorii stock.Daca as monta alte turbine upgardate, sa o duc la peste 500cp, ar fi nevoie de un intercooler mai mare, gen VRSF 7.5 sau Wagner Competition. Cu privire la prețul ei, ĂŽn cazul ĂŽn care as pune-o la vânzare, fĂŁrĂŁ 15k nu as da-o ptr nimic ĂŽn lume. Legat de aplicație, chiar nu știu dacĂŁ este și pe IOS, eu utilizez doar Android.