Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 11/10/21 in Posts

  1. Deci nu poti pune motorul mai nou pe e90 pentru ca, casoseria e mai mica? Wow…. Ma mir cum au reusit sa puna un 3.0 cu 6 cilindrii
    3 points
  2. N47d20a este diferit de n47d20c vrei sa spui. Da, este diferit suportul de prindere. Inclusiv difera ceva la mufe, nu se potriveste dde ul de pe unul pe altul, am fost in situația de a pune n47d20a fĂŁrĂŁ sa mi dau seama pe d20c si atunci m am interesat de diferențe si daca se poate. Oficial nu se poate. ĂnsĂŁ ĂŽntrebarea este daca N47D20C de 177 cp se poate interschimba cu N47D20C de 184 cp de pe f uri, dar care s a pus si pe E90 Facelift. Eu am pus de exemplu motor de F20 din 2011 (143 cp) pe E60 din 2008, este absolut identic, doar baia de ulei a diferit, dar am pus o pe a mea. La N47D20C de pe F30/F10 sunt ceva modificari, inclusiv la galeria de admisie, l care se pot schimba clapetele de admisie. Daca iei absolut tot motorul cu cablaje si senzori se poate 100%, insa daca vrei sa pui N47D20C de pe E90 Facelift sau F uri pe un N47D20C din generația la care nu se pot schimba clapetele de pe galeria, nu va merge pentru ca difera inclusiv mulți senzori, au alte coduri.
    2 points
  3. o diagnoza este necesara, poate fi camera kafas decalibrata, modulul din volan, generatorul de vibratii din volan, etc.
    1 point
  4. 1 point
  5. http://www.bmwstylewheels.com/1/E87+ alegeti de aici un model ce-ti place, apoi cauta-l pe olx.
    1 point
  6. Se poate adapta fara probleme, pe E90 LCI a fost acelasi motor dupa 2009-2010
    1 point
  7. 6.03 la Mol motorina Cat mai e la OMV oare?
    1 point
  8. @13NCU, am urmĂŁrit acest subiect cap-coadĂŁ și am observat cĂŁ discuțiile s-au axat pe injectoare. Din filmulețul postat pe YouTube (felicitĂŁri pt.abordarea testului de volum retur la injectoare) nu am sesizat cĂŁ motorul ar avea "sughițuri", fluctuații ale turației sau alte manifestĂŁri ce pot fi asimilate cu "sughițurile", așa cum le denumești ĂŽn titlu. Dar bĂŁnuiesc cĂŁ e vorba de niste trepidații ce se resimt ca urmare a variației pronunțate a turației motorului. Se pare cĂŁ injectoarele sunt ĂŽn regulĂŁ, așa vĂŁd ĂŽn videoclip, nu existĂŁ diferențe majore de volum de motorinĂŁ ĂŽn seringile utilizate pentru comparare. Sfatul meu este sĂŁ cauți rezolvarea ĂŽn ultimele operațiuni pe care le-ai efectuat la mașinĂŁ. Poți ĂŽncepe cu cel mai simplu lucru: verificarea furtunașelor de vacuum pe care le-ai ĂŽnlocuit când ai umblat la galeria de admisie. Nu știu cât de rigide sunt, dar parca ai scris cĂŁ ai cumpĂŁrat niște furtun dintr-un magazin... E ceva banal ce zic dar se poate ĂŽntâmpla ca un furtun proiectat sĂŁ reziste la presiune sĂŁ nu fie deloc indicat pentru sucțiune (vacuum), mai ales dacĂŁ are o lungime mai mare ca a piesei originale. Efectul de vacumare poate fi ineficient, inconstant tocmai pentru cĂŁ furtunașul se strânge, ĂŽși micșoreazĂŁ diametrul interior pânĂŁ la blocare totalĂŁ când de fapt ar trebui sĂŁ acționeze dispozitivul de la capĂŁtul opus celui care creazĂŁ vacuumul.
    -1 points
  9. Zici ca ai condus automata ZF8HP ? ... eu dupa 11 ani de mestecat in mamaliga am trecut la automata pe F30 LCI si nu a trebuit sa mai intreb pe nimeni ce cutie e mai buna ! Diferenta e prea mare sa nu fie Logic raspunsul ! Tot la sfatul colegilor de aici am apelat si eu in 2018 cand mi am luat F30 320d LCI, initial doream modelul 318d deoarece gasisem cu euro6, iar multe modele 320d erau non LCI adica euro5 ... pana la urma am adaugat ceva banuti ( cateva mii bune de euro ) si am luat fara sa regret 320d LCI cu euro6! Deci as propune in continuare sa mergi pe 320 ! Motorul B47 e foarte bun, 0 probleme pt o masina cu 108800km din 08/2015 si pana astazi ! Eu am avut posibilitatea sa intretin masina numai la reprezentanta BMW, drept pentru care acum la vanzare am luat un pret foarte bun, nu spun cu cat am vandut o deaorece multi vor spune ca aberez ! In RO nu cred ca luam mai mult de 12/13mii ! Am avut si eu recall pentru EGR si chiar mi au chemat masina in service de doua ori sa mi schimbe piesele aferente , totul gratuit ! Intretinerea la BMW este foarte scumpa, am schimbat bateria 700euro, un far BMW Adaptive LED 1900euro, o janta 465euro, doua cauciucuri pe fata 225/40/R18 550euro, echilibrare si paraleleism roti 350euro, schimb ulei filtre si lichid de frana 730euro ... am dat aici preturi reprezentanta BMW in Franta ( banuiesc ca sunt apropiate de cele din tara ) ! Trec si eu in urmatoarele zile la G20 330d tractiune doar pe spate ( non xDrive ) modelul M Sport - cu aproape toate dotarile posibile la aceasta ora ! Da, unul din motivele pentru care am vandut F30 este ca nu era dotata corespunzator ... cand vezi un harb de Skoda ca are haion electric sau un amarat de Golf de prin 2004 ca are lumini la oglinzile de deasupra capului ( pasager si sofer ) parca ti da cu virgula, stiind ca ai un BMW care a costat o caruta de bani si are dotari apropae 0 ! Recunosc ca am fost atentionat aici pe forum de colegi sa mi cumpar o masina cu cat mai multe optiuni posibile, abia acum le pot da dreptate 100% ! Am avut si pe F30 ceva dotari ( HUD, Piele integrala, automata, high beam assist, navigatie Pro, camera 360°) .. dar fara : scaune electrice cu memeorii si incalzite, Harman/kordan, haion electric, clima pe 2 zone si multe multe altele ) Daca te intereseaza strict de cum se conduce, cum ruleaza si pozitia ta la volan, mergi fara regret pe G20 - BMW are ceva aparte fata de toate celelalte masini, simti ca ai o masina luxoasa, confortabila dar si agresiva in momentul cand este nevoie ! Pentru mine a fost alegerea perfecta la acea vreme F30 LCI - la drum lung, prima mie de km o faceam doar din placerea de a conduce acea masina ... am mai mers mii de km si cu alte masini, dar dupa cateva sute de km incepi sa ti pierzi rabdarea cu ele, ceea ce in cazul unui BMW nu este cazul ! Sper sa decizi cat mai bine posibil, asa cum mai toata lumea spune, mergi si fa un drive test inainte ... Bafta !
    -1 points
  10. Motorul de 184cp e conceput pentru alta platforma, adica F-uri. Unde deja caroseria e mai mare.. Pe E90 poti sa pui motorul de 163cp sau alta cilindree (mai mare..) din aceiasi generatie. Nu cred ca ma insel..
    -2 points
  11. Viper05, raspunde OPului, daca stii. Nu trebuie sa imi raspunzi mie. Chiar am spus mai sus ca se pot pune motoare de cilindree mai mare, dar asa e cand vrei sa iei pe altul peste picior care exprimase oricum o oarecare incertitudine.. dar nu la capacitati si puteri ci GENERATII. Hai, scoate ceva mai bun. Sau mai bine ii explici OP-ului de ce mecanicul i-a zis ca nu se potriveste..
    -4 points
  12. Incearca sa cureti senzorii externi si daca nu e de la asta, atunci trebuie diagnoza sa vezi mai multe.
    -4 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.