Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 12/08/21 in Posts

  1. Am deținut mai multe mĂŁrci auto/dețin, am cont pe diverse forumuri, ĂŽnsĂŁ un forum mai inutil decât wvforum pur și simplu nu existĂŁ; chiar mi-ar plĂŁcea sĂŁ vĂŁd ce spune un psiholog despre habotnicia și caracterul pueril ce dominĂŁ acolo: anul acesta mi-am luat o mașinĂŁ din grupul vag, și fiind ceva model nou, zic, hai sĂŁ ĂŽmi fac și eu cont, sĂŁ prezint mașina, dupĂŁ care ulterior, postĂŁrile mele, cu impresiile mele despre respectivĂŁ mașinĂŁ mi-au fost șterse sistematic, orice criticĂŁ, nemulțumire este cenzuratĂŁ. Asta ĂŽn timp ce porcarii de genul :"dacĂŁ azi a fost frumos, am scos-o la o plimbĂŁricĂŁ", "era murdar, așa cĂŁ am fost la o bĂŁițĂŁ" dominĂŁ , ba primesc aplauze, și bineĂŽnțeles veșnicele preocupĂŁri de copii de 18 ani cu retrofituri care mai de care. Bonus, pentru cĂŁ nu trĂŁiesc ĂŽn România, deci nu am luat mașina din România, când un utilizator și-a luat aproximativ aceeași configurație, i-am trimis PM, sĂŁ ĂŽl ĂŽntreb de curiozitate dacĂŁ lui ĂŽi apare un bug la sistemul de infotainment, și l-am ĂŽntrebat aproximativ, cât a plĂŁtit pe mașĂŽnĂŁ, mi-a rĂŁspuns "nu iți pot spune". Este pierdere de timp, aia trebuie lĂŁsĂŁți ĂŽn lumea lor paralelĂŁ....scuze de off topic.
    5 points
  2. Dupa parerea mea trebuie sa fii kamikaze sa-ti iei o masina produsa in 2015 cu aproape 450k km. Sau sa ai un service si s-o repari singur (si mai ieftin) cand pica ceva.
    2 points
  3. O idee excelenta, mai ales daca este si constructiva si ii putem schimba in bine pe acei dictatori - gate keepers! Revenind la masinile noastre, aveti idee: 1. Unde pot testa un G30/31 530 i/d Xdrive in zona Bucuresti/Ilfov? 2. De ce 525d 231 Cp nu are optiune Xdrive? 3. Cum se comporta 520d Xdrive de 190 Cp cipat la 225 Cp (dinamica, fiabilitate, consum)?
    1 point
  4. Si tie iti place Focusul. Supertare remorca si pretul.
    1 point
  5. un prieten bun care s-a mutat in Munchen anul trecut a avut dilema asta in primavara - passat break sau F11? a ales passat, si acum ii pare rau; a zis ca abia asteapta sa vanda passat sa isi ia G31; face drum munchen - bucuresti - retur la fiecare 3 luni, si i se pare obsositor cu passat; a avut ocazia sa mearga cu F11 (care este indiscutabil sub G31) in vara vreo cateva sute de km, si a zis ca e cel putin 2 clase peste passat din orice punct de vedere (comfort, dinamica, spatiu interior, insonorizare, etc); passat sta mai bine doar dpdv cheltuieli de intretinere. sa nu uitam, passat este in clasa cu seria 3, care deasemenea este peste passat (macar dpdv cost achizitie http://www.bmwclub.ro/forums/public/style_emoticons/default/rolleyes.gif)
    1 point
  6. Pai si ce treaba are una cu alta )? La munte clar nu e soare sau el se ducea la munte sa facĂŁ plaja?
    1 point
  7. care vrea de carat isi ia microbuz mertzan Sprinter cu motorul de 3,0 v6 diesel cdti https://m.olx.ro/d/oferta/motor-mercedes-sprinter-3-0-cdi-euro-5-e5-tip-motor-642-319-519-IDaFiRw.html Ai spațiu acolo calumea de carat )), scuze de offtopic, dar mai sunt care vroia sa isi cumpere autobuze frate. Exemplu de sprinter 319 cu 3,0 cdti https://m.olx.ro/d/oferta/vand-mercedes-benz-sprinter-319-cdi-automat-euro-5-IDfC7UJ.html
    1 point
  8. Sa fii femeie sau anti orice tine de mașina.
    1 point
  9. @wdw Eu am si un stil mai aprig de a posta si da, acel Cristi de care zice Popescu ma ardea mereu. El mi a si inchis topicul
    1 point
  10. Cat de idiot sa fii sa pleci la munte in Decembrie cu cauciucuri de vara..
    1 point
  11. Eu sunt pe siteul lor din 2015, dar nu m-am implicat. Cu toate ca am facut comparatii cu alte masini nu am fost avertizat. Prin 2010 eram membru in cluburile Audi, unde ma stiam cu multi si ne intalneam in weekend la Casa Poporului sau prin alte parcari. In on line multi useri isi creeaza o aura si imagine la care tin care poate fi diferita de ce sunt si ce pot, iar atunci cand ii intalnesti live te lamuresti rapid de potentialul fiecaruia
    1 point
  12. Problema lag-ului era la toate A6 din modelul nou pana in 2021, inclusiv la cele cu dublu ambreiaj. Nu stiu de unde provenea, nu avea legatura cu cuplul(la cele diesel echipate cu ZF8), insa asa fac toate. Liquid, sticla aia de la displayuri e normal sa se zgarie. Fata de seria 5, ce am observat eu ca si avantaje clare pt A6 ar fi spatiul mult mai mare pt pasageri(mult si peste seria 7 swb), finisajele net superioare si felul cum este lucrata masina (sunetul usilor cand se inchid, a capacului de la portbagaj, a geamurilor la capat de cursa). Prin comparatie, usile la seria 5 iti e teama ca or sa cada pe jos dupa ce le inchizi iar geamul cand culiseaza, te astepti sa iti sara in brate. Pe de alta parte, la A6 gunoiul e bagat sub pres. Greieri din primele sute de km, masina noua. Peste tot. Dupa 4 ani si 93 km, seria 5 nu zdranganea in interior la fel cum zdrangane A6 la denivelari. Pielea la bmw sub orice critica si fara posibilitate de comparatie. Liquid, la tine cum e cu greierii ca pe mine deja sitiatia ma scarbeste. Eram sa uit. Parbrizul, farurile, aratau la seria 5 ca si cum am mers la razboi cu masina inca din prima luna. La A6 sunt intacte dupa 16k km. Niciun punct pe ele. Vopseaua la fel, incomparabila mai buna la audi. Portbagajul la A6 inutil pt obiectele voluminoase. Nu este indeajuns de inalt. Spre exemplu, nu incap una peste alta 2 roti de 245. In seria 5 puneam una de 275 si una de 245 si ramanea si loc deasupra lor sa bagi palma. Gata, au venit prostii si flamanzii cu minisurile ) Comedie!
    1 point
  13. Ti-am dat mesaj. Am avut g30, dar ca și confort nimic nu bate E klasse. Mai ales cu suspensii pneumatice. Totodata spatiul interior este mai mare, in spate mai ales. Iar portbagajul are 640 litri, imens.
    1 point
  14. Eu zic sa faci retrofit-ul, daca aici a ajuns discutia Pe principiul, daca e ceva ce iti doresti si o sa te incalzeasca in diminetile reci, o sa merite indiferent ce ai de schimbat si cat costa. Nu poti pune pret pe fericire, nu ? Eu de ex. mi-am dorit intotdeauna trim-uri de carbon, astea chiar sunt complet inutile insa le-am luat si ma fac sa zambesc de cate ori ma urc in masina. Life is short, do what makes you happy
    1 point
  15. Mai oameni buni, filtrul de particule, dupĂŁ cum ii spune numele, acumuleazĂŁ funingine. Când cantitatea acumulata restricționeazĂŁ prea mult trecerea gazelor, se declanșeazĂŁ procesul de regenerare, prin care aceasta funingine este arsa și transformata ĂŽn cenușĂŁ. Cenușa se acumuleazĂŁ ĂŽn filtru pana când acesta este colmatat complet. Cenușa nu dispare. Nu exista proces reversibil. Prin urmare filtrul de particule se ĂŽnfunda ĂŽncet și sigur. Cat de repede, depinde de modul de exploatare a motorului. Atunci când este ĂŽnfundat, legal și moral este sa fie ĂŽnlocuit.
    1 point
  16. test auto mecanica + diagnoza vad ca faci bascalie,nu imi place
    0 points
  17. O.T. Toate ca toate, pana la coasta de est.. le-as tai curentul..
    0 points
  18. Fiecare intelege ce poate sau vrea din acea metafora, dar tu ai inteles sau exprimat aici opusul. Explicatie: nu poti fi in varf fara munca, perseverenta, incercari, caderi si urcari, atitudine, noroc si mai mult de atat. Echipamemtul te ajuta doar cateva procente, restul sunt aptitudini, gresile altora si mai mult de atat. Aplicatie practica a explicatiei: sunt pline drumurile de conducatori auto incompetenti care nu stiu asta (alti o stiu dar nu le pasa) si care conduc masini super sport, mult peste mediocritatea nivelului si din nefericire se autoaccidenteaza sau mai rau pun in pericol nevinovati. Exista si piloti experimentati care conduc defensiv sau proactiv iar in trafic se comporta mult mult sub abilitatile lor sau a masinii conduse.
    0 points
  19. masini de acest gen , passatul de mai sus , pentru asta sunt achizitionate , in vest , la prima mana - drumuri lungi , km multi . astea sunt masini care merg nonstop ( are optiunea Driver Alert System - avertizare sofer obosit , v-ati gandi pentru consum personal sa luati optiunea asta ? ) , curierat european , uber , filiale , etc . au putere , sunt 4motion , au costat o caruta de bani si nu sunt luate pentru carat sacosa si dus copii la scoala . cine crede ca o asa masina are 100000-150000 are probleme cu perceptia realitatii .... parerea mea . dar de ce vorbim de VAG pe forum BMW ?
    0 points
  20. In bucuresti era soare cand a plecat..
    0 points
  21. Masina potrivita e o porcarie. Poti si singur sa verifici o masina, istoric service, etc. Cat despre revopsiri, sa fim seriosi ca nu inseamna mare lucru. O bara revopsita sau o usa nu inseamna ca a avut cine stie ce dauna.
    0 points
  22. erau criminali, ii ardea pe mulți aiurea fara absolut nici un motiv real, din senin, ca aveai ghinionul sa iti vizualizeze ei profilul. Sancțiunea trasa la xerox de toti adminii și moderatorii, era celebra :"Este interzis bagarea în seama! Posturi monosilabice in regulament!" Chiar și pe un moderator de-al lor de pe secțiunea Aircooled( MishuL) , l-a ars aiurea din senin, într-o noapte, ca i s-a părut administratorilor ceva . Comunisti frate, celebra securitate de pe timpul lui Ceaușescu care bagau oameni nevinovați în pușcărie, le ascultau telefoanele și ii filau(urmareau) ) Regulamentul lor foarte aiurea și stufos cu multe SANCTIUNI, scria foarte clar citez:"se respecta intocmai regulamentul sau pleci de pe forum cu ban definitiv!!! "
    0 points
  23. pai de ce nu iei Skoda Superb 3, 280cp? E spațioasĂŁ, portbagaj mare. Are navigație auto Ce sa vrei mai mult.
    0 points
  24. Passat Variant B8, 4motion BiTdi DCC portbagaj 650 litri, sa te oprești la el! Părere personala motorul de 2,0 cutia DQ500 state of art, indestructibila, ca de tanc
    0 points
  25. Am intrat pe reprezentanta din Germania si am vazut ca 3 si 5 de trei ani, in combinatia dorita de mine au preturi similare sub 25 k. Majoritatea sunt Touringuri si cu toate ca la BMW ii sta mai bine berlina, pe mine ma avantajeaza spatiul in plus oferit in aceiasi bani. Cum pretul de catalog de nou este mult mai mare, iar 5 este mai multa masina, intreb de ce astfel? Posibil ca pt 3 sh, sa fie cere mult mai mare din partea tineretului, datorita agilitatii sale si astfel pretul sa-i fie umflat artificial. Logic nu as sta pe ganduri si as lua 5 er vs 3 er, dar din ce am auzit 5 nu mai este atat de dinamic ca modele mai vechi deoarece BMW a inceput sa puna accent pe confort. Nu as dori un cruiser f elegant si spatios cu o imagine premium dorita de toti, dar barca similara unui Passat. Am condus mai multe 3 er de pana in 2011 cu motoare de 2.0 si 3.0 benzina si diesel si mi-au placut foarte mult. Cum nu erau ale mele si nu eram singur, nu m-am apropiat de ceea ce puteam face cu acestea. In 5 am fost doar pasager, intr-un 218 cp, condus foarte grijuliu de respectivul. Am fost la reprezentanta BMW Cobalcescu de pe Splai, pt TD modelul dorit, dar nu-l aveau disponibil si tot incercau sa ma indrepte catre ce aveau ei pe stoc. I-am sunat ulterior rugandu-i sa nu uite sa ma anunte sau sa-mi comunice cand pot reveni. Mi s-au parut neseriosi si am renuntat. Dupa ce mai aud ceva pareri sigur voi rencerca niste TD la Militari sau Baneasa. Stiti daca reprezentantele de la noi aduc SH de la reprezentantele din Germania si daca percep taxe suplimentare? Modelul dorit de mine pe 528i ar fi F11 cu motor N20B20 turbo 14 de 180kw (241 cp) si 350 Nm adica acelasi cod ca cel de pe 520i de 135 kw (181 cp) si 270 Nm, fabricate intre 2011-2016. Pentru 328i ar fi F31. Va rog spuneti-mi daca gresesc sau daca trebuie sa ma uit si dupa altceva.
    -1 points
  26. Ai postat in timp ce si eu scriam. Vad ca ai dat raspunsuri la niste intrebari puse mai jos si mai mult suntem similari ca date antropologice si ca efctiv. M-am gandit la diesel F31 de 190 cp si F11 de 218 cp, dar le chinui rau in Bucurestiul asta sufocat de trafic. In ultimii ani am tot avut disele si imi e dor de un benzinar cum aveam prin 2005 un A4 de 2.0. Eu auzisem de probleme la N47 (distributie), motor regasit pe generatia 6 de 3 si 5, variantele 190 si 218 cp, dar nu si de probleme la N20.
    -1 points
  27. Voi merge iar la reprezentanta dupa ce aflu mai multe despre BMW pt a nu fi nevoie sa-mi stabileasca ei prioritatile. Am vazut ca preturile la reprezentanta in De fata de Ro sunt aprox 3.000 euro mai scazute. + avantajul de rulaj in conditii de drum mai avantajoase, dar poate mai alergate si duse mai des in 6.000 ture.
    -1 points
  28. La toate automobilele diverselor firme accesibile utilizatorului mediu, cunoscute pt extraordinarul lor comportament rutier, se observa ca cele fabricate in ultimii ani sunt mai putin responsive si simnti mai vag legatura cu carosabilul. Din cate am auzit pt a remedia defectul legat de distributie, trebuie dat jos tot motorul. Tocmai de aceea am lansat acest topic: O Octavia RS de 230 cp la 25k (245 cp la 30K) noua sau loteria unui BMW 328i dinamic si frumos. Pentru voi care ati avut BMW este greu sa retrogradezi la Skoda sau Ford. Eu am facut-o de la mai multe A4 la Leon si de fiecare data cand ma chinui sa intru/ies, trantesc usa, dau drumul la muzica sau ating ce este prin interior visez la vechiul A4 High Line. Dpv al dinamici insa no way, FR din 2016 este deosebit de bun fiind peste A4 din 2008.
    -1 points
  29. O veste buna ca nu trebuie dat jos motorul la N20, dar se pare ca problemele legate de distributie sunt reale si apar la kilometrii relativ putini. Ce costuri ar insemna aceste reparatii (manopera + piese)? Aici am gasit ceva interesant: http://www.bmw.de/de/topics/gebrauchtfahrzeuge/gebrauchtwagenboerse.html .... dar vad ca nu s-au salvat cele doua 328 i gasite de mine (F30 cv mecanica la 60.000 km si F 31 cv automata la 98.000 km, ambele din 2013) si cele doua 320d (F30/31 la 25/30.000 km, ambele din 2016) toate 4 in garantie, cu Xdrive la 24.800 euro (- discount + transport ies sub 25k). Astfel un 320d devine foarte atractiv daorita nr redus de km si anului recent. Eu sunt fun al mestecatului in CV manuala si al condusului (neindicat dealtfel) cu mana dreapta pe schimbator. Lumea vorbeste ca ZF ar fi foarte fiabil dar mai let, cu zmucituri si invechit fata de DSG ul (pe care l-am testat pe Cupra si pe care personal l-am gasit lent si cu lag la pornirea in fortza). Ce diferente sunt intre cv automata si cv manuala la BMW?
    -1 points
  30. Wolf: Dotarile obligatorii: xenon sau led, climatronic automat, scaune sport si mod de comutare intre regimuri, sistem multimedia de calitate, in rest doar ca bonus. Am vorbit adiaccent cu un tip care sa dat cu F10 si E90 si i-a spus ca desi F10 este extraordinar, simntea mai bine directia si avea ruliu mai mic in E90. Eugen, sunt constient de ce spui tu. + vor fi mai multe dotari mai noi cu 3 ani, probabil mai putine apostrofari in trafic..... dar cum stai in 3 nu stai in Octavia chiar daca vii cu scaunel de acasa facut pe comanda.
    -1 points
  31. Greu sa le ai pe toate intr-o singura masina si sa te incadrezi si in buget. GT e ok, dar nu le-am verificat ca pretz. Daca e sa aleg confortul in detrimentul sportului, atunci renunt la seria 3 si merg pe Sperb noua de 280 cp benzina nu pe seria 5. Asfel 4 ani stau linistit dpv costurilor si incerc sa accept ca o sa ma uit dupa toate seria 5 ce vor trece pe langa mine.
    -1 points
  32. De curand am testat 3er 2.0d rwd, 5er 3,0d xDrive si X3 2.0d xDrive toate automate din 2013-2014, ce le vindeau Weltauto de la Licitatie. Acum am un Seat Leon FR 2.0d 184 cp fwd din 2016 cu supensie adaptiva, dierential autoblocabil electronic si cutie manuala pe care vreau sa-l dau pt un AWD mai mare dar Sport si motorizare de 2.0. Daca compar acetse BMW uri cu Leonul: Cu 3er neavand experianta in propulsie si nemaifiind pusti, nu am facut arogante si m-am dat normal. Pozitia de condus si cum te imbraca postul de conducere in 3 si 5 este la ani lumina fata de Leon. La dinamica nici una dintre acestea nu a fost peste Leonul meu dat pe Sport, poate si pentru ca nu eram inca invatat cu ele. Ca si plecare de pe loc si stabilitate pe drumuri virajate, uscate si fara pietris, nu am observat plusuri notabile fata de Leon. Poate daca 3er ul ar fi fost xDrive, sau daca as fi lasat teama la o parte si as fi tras de masina, as fi putut sa observ mai multe lucruri favorabile. Cutia automata setata in modul sport m-a intarziat fata de cutia manuala de la Leon. Cum se comprta manuala fata de automata la BMW? Pt mine manuala grupului WAG este peste dsg, aceasta din urma intarziandu-ma la plecari si depsiri sportive. Cu X3 am luat viraje de raza medie, la 150 km si acesta pt un SUV, pastra extraordinar traiectoria ceruta. Insa este lent la plecarea in forta si are porbagajul micut. Nu mi-as lua X3 decat cu motor de 3.0. Cu ocazia testari BMW 5er pe autostrada, la viteze f mari am observat ca cei depasiti (posesori de masini premium) nu se mai simnteau frustrati si nu isi mai aduceau aminte ca au si ei accelleratie incercand sa zoreasca caii putere nefolositi, ca atunci cand ii depaseam cu Leonul. Am testat apoi Skoda Superb si Kodiaq 4x4 dsg 190 cp diesel. Fata de Leon, te rogi de ele ca sa plece in forta, iar pana le opresti la viteza mare iti trebuie nervi de otel. Ca si spatiu insa, te lafai in ele. Pe curbe canti valurile Dunarii. Cum doresc o masina incapatoare dar primeaza sportivitatea, acestea doua au iesit din carti. M-au sunat cei de la BMW Militari si mi-au spus ca urmeaza sa ma programeze la un test pt 3 er xDrive si ca imi pot da masina o zi. Va tin la curent.
    -1 points
  33. Motoarele diesel testate erau 2.0 de 184 cp (in fapt 181). Am fost extrem de placut surprins de consumul lui X3, care pentru mersul in forta, porniri bruste de la 0 la 150, apoi franari la fel de bruste a fost de doar 7.5. Adica consuma 1 litru sub Leonul meu, cu aceiasi cai si cuplu si mers in acelasi regim. X3 are insa cutie automata, 450 kg in plus (adica masina plina + ceva bagaje) si o aerodinamica inferioara fiind SUV si ar trebui logic sa adauge un plus de 2 litri fata de consumul Leonului. Acestea se traduc printr-un motor mult mai eficient la BMW fata de WAG care dupa extrapolarea mea, aduce o economie de 3 litri. Sigur ca pt 3 er xDrive care are 150 kg sub X3 si o aerodinamica mai buna, consumul sa fie cu 1 litru mai scazut. Credeti ca motorul de 190 cp (in fapt 187) introdus pe 3 er dupa 2015 si pe X3 dupa 2014, sa aduca vreo diferenta sesizabila conducatorului auto experimentat?
    -1 points
  34. Nu pot compara 5 er cu Leonul, dar prea putin am simtit diferenta cai. Mi s-a spus ca are cam 220 cp, probabil era generatie mai veche. Eu vreau manuala, dar pana acum nu am gasit decat automate. La wag am testat mult timp automate si nu mi-au placut. Lumea vorbeste ca dsg ar fi totusi mai rapida ca zf. Mie nu mi s-a parut, pt ca amandoua sant imcomode si inutile pt mine. Nu dau placerea controlului levierului cv pe confortul mersului in oras. Nu stiu ce sa iau ceva care sa fie similar ca tinuta de drum lui Leon Fr, awd si mai spatios. Nu stiu cum, dar in 3er intru si ies mult mai lejer si ma simnt mai confortabil. In plus de asta la Leon mereu ma incomodeaza consola de la usa soferului. Din ce am testat pt motoare diesel sau benzina pana in 2.5: Mazda 6 siCX5 au valente dinamice extraordinare pe curbe dar sunt puturoase. Ford Mondeo si Kuga sunt ok la dinamica, dar sub fostul meu ford mondeo din 2007, oricum extrem de puturoase. A4 quattro este de vis ca interior si confort, dar consistent sub 3er ca dinamica. Hyundai Santa Fe, Kia Sorento, Vechiul Tiguan Noul Nissan Qasqhai, Toyota Rav 4...... toate barci puturoase care pe curbe te danseaza cum vor ele iar la accelerari bruste sunt frustrant de lente. Nu am testat Leon Ateca, care am auzit ca este deosebit de dinamic ot un suv, dar tot mic pt mine(acces post conducere si porbagaj pt gentute de mers la mall). Nici noul Tiguan, dar fiind wag tot un fel de barcuta trebuie sa fie.
    -1 points
  35. Din peste 10 suv uri testate de la diferite marci, pe departe X3 este cel mai bun ca dinamica si reprize de accelarare si se apropie cel mai bine de un autoturism sport. Apoi urmeaza CX5. Ca plus ofera o siguranta sporita la impact frontal si valente acceptabile de offroad usor. Apoi cipata ar ajunge pe la un 240 cp si 470 Nm. Nu are atatea dotari ca si concurenta la un pret mai mic.... care nu prea ma intereseaza. Cred ca ar trebui sa caut un x3 manual si sa povestesc dupa ce testez si 3er xtrive de la reprezenta. .... daca Giulia quadrfoglio, ar fi mai mare, culoare albastra.... si mi-ar face discount de la +70 k la 25 k, as cumpara-o negresit. http://www.bmwblog.com/2015/06/25/alfa-romeo-giulia-quadrifoglio-verde-vs-bmw-m3-photo-comparison/
    -1 points
  36. Suvurile respective le-am testat cautand cea mai buna masina pt acel compromis intre offroad in spatele cabanei, viteza pe autostrada fara sa uruie motorul si dealul negru abordat in fortza. Cum nu am gasit mi-am cumparat doua noi, care la clasa lor si banii investiti nu prea au rival pt ceea ce fac. Leon FR pt mine si Nissan Qasqhai (ambele manuale si diesel) pt sotie. Asfel avem acoperita toata plaja de dorinte. Cum dupa 1,5 ani am vazut ce poate si ce nu poate FR ul am nevoie de ceva superior si as lua Cupra 4x4 300cp sau Focus RS 350 cp, dar sunt mici si sper sa gasesc ceva mai mare. Dsi 3er nu este mai mare ma simnt f bine in el. Am testat ceva timp Octavia RS 184 cp, dar dinamic este sub FR. Straluceste insa la spatiu. As putea merge pe benzina de 245 cp, dar in acest caz mai bine merg pe 3er 328i. Golful R este prea scump pt ce ofera. Am testat Chayenul, Mcanul nu. Am auzit ca alaturi de Jaguar sunt nr 1 ca dinamica. Nu ma intereseaza motoare mai mari de 2.0. Stiu ca trebuiesc facute copromisuri. Ca linie directoare, nu platesc mai mult de 25 pt o masina care indiferent de model in 4 ani se vinde la jumate de pretz. Am preferat insa sa dau aproape 50 k pe doua masini, una pt mine si una pt sotie. da impozitul este ceva de genul 2.200 (de 10-12 ori mai scump fata de 2.0) + asigurare tot cam atat (de 3-4 ori mai scump) si casco cam de 4 ori pe atat (de 2 ori mai scump) si consumabile mai scumpe, ulei mai mult, consum mai mare etc. Pentru 50 cp diferenta nu arunc cu banii pe geam. Teoretic stiu f bine ce vreau 3er xdrive 320d sau 328i, astept insa sa le testez si va spun pe urma Observ ca replicile sunt echilibrate si binevoitoare si va multumesc pt asta. Cum nu era clar backgroundul meu am adugat amanunte despre masinile ce le am. Uitasem, pt cateva ore am testat si Mercedes SLR McLaren, cel de 500 cp. este o bestie, dar si la +170k. Cum mi-am impus niste limite, incerc sa ma incadrez in ele (pret, capacitate, dimensiuni, etc), iar parerile voastre imi deschid alte viziuni sau sublineaza pe cele ce le am.
    -1 points
  37. Dupa atatea postari si nehotarari, cumpara-ti un Velar si un M4 si ai si comfort, spatiu, siguranta + sportivitate la greu si ai incheiat balciul. Nu uita si de credit la banca
    -1 points
  38. Am testat la club fratelli din mamaia nord cu ocazia unui eveniment mercedes din iulie 2016. A trebuit sa semnez o politza ca pt o zgrietura platesc 3.000 euro, iar pt dauna partiala sau totala 30% din valoarea ei. Apoi am testat si S Line tot de 5.000. Asta nu m-a oprit sa le fac sa pacane dupa placul meu si sa le invart cum am vrut (fara asistenta de la ei). M-am dat cu Cupra 290 cp tractiue, dar am simtit lipsa awd. Este extraordinara masina, dar prea mica
    -1 points
  39. Ok, toate astea sunt bine de stiut inainte, pt a evita nervi si cheltuieli neprevazute ulterioare.
    -1 points
  40. ...... ach so, cum spune germanul. Vrei sa spui ca in Ro BMW nu dau 2 ani de la fabricant + 2 ani de la deller care sa includa tot, asa cum face Vag ul?
    -1 points
  41. Salutare si bun gasit, stimabili "bavarezi"! Sun fun automobile de cand ma stiu, dar nu am detinut niciun BMW. Am o experienta practica vasta in domeniul autombilelor FWD, medie in a celor AWD si 4x4 si redusa in a celor RWD (cea teoretica, fiind insa similara). Imi place sa conduc sportiv, dar nu pilotez pe Nurburgring si parcurg cam 25.000 km/an (70% in Bucuresti). De +1 an detin de nou un Seat Leon Fr St 184 cp Tdi cu DCC si directie progresiva. Sunt extrem de multumit de dinamica si consumul lui (nu acelasi lucru pot spune despre interior si dimensiuni: fiind un tip masiv, dar si atent la detalii), dar imi lipseste gama premiu de la fostul neu Audi B7 170 cp Tdi. Foarte multumit am fost insa de comportamentul pe drumurile sinuase ale lui Ford Focus si Mondeo (nu si de reprizele de accelerare). Acum doresc ceva mai mult decat imi poate oferi FR ul meu si ma gandesc sa achizitionez o noua masina tot in 25k. Astfel cochetez cu ideea data de sportivitatea unui BMW seria 3 sau a confortului unui seria 5 (ambele de cam 3 ani vechime, max 100.000 km, Xdrive, benzinare de 2.0 cu 245 cp, prefer Touring si nu negru), de la care am asteptari dinamice peste Ford Focus (gratie, directiei, caracterului supravirator si pozitiei la volan) si reprize de accelerare peste A4 (gratie cutiei de viteze superioare si propulsiei ce incarca puntea motoare la accelerarile bruste). Posibil ca Xdrive sa micsoreze placerea condusului fata de RWD, dar fiind masina de familie (2 adulti + 2 copii) in care sigurantza va fi inaintea placerii, voi miza pe sistemul 40:60. inainte de a deveni eu "tatic" in stapaniere propulsiei. Nu doresc ca acest topic sa devina unul tractiune vs. propulsie vs AWD, diesel vs. benzina, Xdrive vs Torsen vs Haldex vs Asymmetrical sau Van Came + Chuck Norris vs Bruce Willis + Brad Pitt. In schimb doresc sa aud parerile oneste ale colegilor de aici (ideal izvoarte din experienta practica, sau din lecturatul unor materiale documentare credibile nu facute contra concurentzei) referitoare la BMW 3/5 sau Audi 4/6 sh vs. Skoda RS/Superb, Ford Mondeo sau Mazda 6 new. Am mentionat BMW sh, pt ca nu vreau sa depasesc bugetul de 25 k, iar celeleate noi, cu discount dealler si rabla s-ar incadra in acest buget. Nu am mentionat de Cupra, Focus ST/R sau Golf GTi/RS si Megane RS pt ca sunt mici ca si Leonul actual. Cu toate ca 3 er nu pare mai mare ca FR ul meu, intru / ies si stau mai bine in primul. Ca linii directoare: dinamica pe drum virajat, reprize bruste de acceleratie si frnare de urgenta, consum, fiabilitate, intretinere si probleme comune la +100.000 km, de stiut si evitat pt BMW. Multumesc, toate cele bune & stay safe!
    -1 points
  42. Cum le pun, cum le intorc tot Xdrive 535i sau 535d iese. Egal pt mine, daca este F10 sau F11 (musai cu DSC + Damper Control). Am gasit cu garantie, din 2014-15 la 60-130.000 km pt 25-30k.
    -1 points
  43. Va salut, Am avut E90 150Cp, E60 177Cp, E83 231Cp si E70 235Cp, iar acum vreau un F25 2.0/3.0 pe benzina/motorina, cutie automata. Parcurg cam 30.000 km/an, frecvent la drum lung si cu mers sportiv. Am testat F25 184 Cp manual si mi s-a parut incet la demaraj, dar s-a comportat bine pe curbe si la franari bruste. As lua motor de 3.0 pt performante, dar insemna iar toate cheltuielile marite. M-as orienta spre 2.0d, care dupa Facelift am auzit ca nu mai sunt atat de paguboase. Va rog sa imi spuneti ce asteptari sa am de la B47D20 pe F25-1730 kg cu rapoarte 9.1 kg/CP, 4.3 kg/Nm. Daca il resoftez se simnte diferenta sau arunc bani pt riscuri inutile. Care sunt problemele frecvente ce apar spre 200.000 km. Cum se comporta dinamic 2.0i 245 Cp versus 2.0d 190 Cp? Mersi!
    -1 points
  44. E Class W211 320 Cdi am condus ceva timp si e tanc, dar nu este genul meu
    -1 points
  45. Audi A6 Avant sau Allroad imi plac f mult, the state of the art, dar 2.0 Tdi 190 Cp este insuficient iar 3.0 Tdi are doar 218 Cp. Nu merita diferenta de taxe si este mai putin dinamic ca Seria 5 cu un portbagaj egal - doar 565L, mai mic decat la Seatul actual de 590L...care la drumetii si CO este plin pana in plafon. E Class are 670 portbagajul, dar masina nu exceleaza in dinamica, iar aspectul aristocratic si sobrietatea interioara nu ma inspira. G31 cu 231 Cp si portbagaj de peste 600l ar fi fost perfect, dar 525d nu are Xdrive si nici asemenea portbagaj.
    -1 points
  46. E posibil ca A6 si Seria 5 sa fie similare dupa 2017, nu stiu. Eu m-am raportat la Seria 3 vs A4 cu care m-am tot dat si 3 fiind mai dinamic ca 4 am considerat ca se pastreaza reteta 5 mai dinamic ca 6.... nu neaparat la fuga ci la comportment pe viraje stranse. Ar fi bine sa testez unul. Superb si Octavia Estate sunt cele mai laudate si premiate masini de publicatiile de specialitate din UK iar la Suv ulete nu mai ai loc de Duster :goodjob: M-am dat cu ele, dar nu multumesc. Nu am nimic impotriva benzinei, daca are si un cuplu peste 300 Nm
    -1 points
  47. As vrea sa aud si alte pareri de la cei ce au condus Seria 5 si Passat pentru ca momentan inclin catre VW. Acesta este mai ieftin la achizitie/intretinere si imi ofera oarecum ce doresc, mai putin agilitate pe curbe si faptul ca navigatia este jos si nu sus in raza vizuala. Trecand peste diferenta de pret,clasa, accesorii, stil.... F10/11 si G30/31 xD sunt masini mai sportive ca Passat B8 4Motion vechi sau Facelift? Stiu ca nu pot compara ZF cu DSG, sau Xdrive cu Haldex... in fapt imi plac manualele, dar nu le mai gasesti la cai multi.
    -1 points
  48. Stiu despre ce vorbesti, pt ca pe acolo circul des la viteze similare. Noroc ca mi-am amintit de denivelarile din carosabil de la la inceputul rampei si am redus pe la 120, dar tot m-au destabilizat fiind pe sport si a trebuit sa accelerez. Imediat cum incepe panta, a vazut unul vale si gata... acum e pt depasire, a semnalizat odata cu schimbarea benzii. Probabil chiar daca se uita in oglinda nu m-ar fi vazut. Am reusit sa nu i-o trag, apoi am mers paralel cu el pt al intreba de vorba..... dar ce sa-i ceri, era un nene care probabil venea si el de vie, fiind in lumea lui. Am multumit lui Dumnezeu ca suntem bine, l-am salutat pe nene si am dat enter pt a nu uita de acea zona si potrivirea de situatii.
    -1 points
  49. Se plangea un cunoscut de intarziera cutiei de Touareg 7P 2916 care este tot ZF. ZF cu convertizor nu o sa fie atat de rapida ca un DSG cu ambreaj dublu si trepte preselectate, dar va fi mult mai fiabila. Probabil o fi o protectie contra monstrosului cuplu de 620 Nm ce il ai. Imi pare rau sa aud de atatea minusuri la o masina atat de frumoasa si capabila. Am avut si su Touareg 7L si dormea pe el, trebuia sa imi calculez din timp depasirile cu toate ca era cipat de la 225 la 270 cp.
    -1 points
  50. Am cateva postari si comentarii pe forum VW, dar nu i-am cunoscut pe gardinii de care ziceti. In fapt unul mi-a lipit, pe buna dreptate, un topic nou creeat la unul similar.
    -1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.