Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 12/26/21 in Posts
-
Salutare. Dupa multe luni de lurking si citit una alta pe forum, in sfarsit pot spune ca ma alatur "cu arme si bagaje" comunitatii. Asa cum spune si titlul, sunt la primul BMW si sunt singur ca am multe de invatat. O sa incerc sa tin un fel de jurnal pe aici si sa facem schimb de pareri cat mai utile. Sunt la primul astfel de topic asa ca...rabdare cu mine. Fiind in cautarea unei masini, stabilisem cateva "finaliste" (Superb, Passat Alltrack, Kodiaq, G31) si am stat cateva luni cu ochii pe siteuri, alternand intre modele si decizia de a cumpara sau de a mai astepta. Chiar in 2020 am fost aproape de a cumpara Kodiaq nou la niste preturi care nu vor mai exista niciodata - chiar la inceput de pandemie - am fost fraier si am ratat ocazia. Pe la mijlocul lui 2021 am inceput din nou sa ma uit. Mai am si o Octavia deci graba nu era mare, cautam ceva "frumos". Am vrut neaparat ceva cu tractiune integrala si alte cateva dotari la care nu renuntam: faruri cat mai noi dpdv tehnologic (matrix led sau echivalent), scaune cu memorie si cat mai multe setari, fara culoarea neagra (nu imi plac masinile negre), etc. Pe la mijlocul lui octombrie a aparut aceasta masina si repede am ajuns la concluzia ca o vreau. Mai ales cand am vazut culoarea...tot ce gaseam acceptabil pana atunci erau fie gri fie albe... Masina in cauza este august 2018 si avea aprox 92.500 la momentul achizitiei. Scriu mai jos cateva din dotarile importante cu cateva comentarii: 223 Dynamic Damper Control 24W 18"lt/aly Wheels D-spoke 634 - cu aceste roti a venit masina, incaltata cu Continental Eco Contact nou-noute, DOT2021, 245/45/R18, runflat; 320 Model Designation, Deletion (asta e o chestie misto, imi place mult aspectul clean look la o masina); 3DS Bmw Display Key - misto de jucat cu ea, total inutila in lumea reala; in mod dubios, primul proprietar nu a ales si comfort access - chiar l-a evitat, avand in vedere ca a ales toate celelalte optionale din pachetul in care s-ar fi aflat si Comfort Access (m-am uitat in brosura Germania 2018); 456 Comfort Seats, Electric. Adjustable - f importante, cum am zis mai sus; 4HA Seat Heating Front And Rear - iar, in mod dubios, a ales incalzire in scaune spate dar nu si climatizare pe 4 zone...ce-o fi in capul unora nu o sa inteleg... 536 Auxiliary Heating - o dotare pe care o cautam...nu era musai dar ma bucur ca e in aceasta combinatie 552 Adaptive Led Headlight + 5AC Autom. High-beam Headlights Control 5AT Driving Assistant Plus 5DN Parking Assistant Plus 609 Navigation System Professional 610 Head Up Display 688 Harman/kardon Surround Sound System 9BD Businesspackage + alte cateva mai neimportante. Cateva chestii pe care am apucat sa le fac de cand am luat-o: - activat Apple Car Play - f important, in Octavia am varianta cu fir, aici e wirless - merge brici; - cumparat roti de iarna model 618 pe 17 inch cu cauciucuri SH Dunlop 225/55/R17 non run-flat; - folie faruri si proiectoare, folie geamuri spate si luneta, inscriptionat oglinzi; TO DO: folie pe display(uri) - pe cel central neaparat, trebuie sa vad daca se poate si pe "ceasuri"; - am reusit sa gasesc un kit de rezerva compus din roata slim (f greu de gasit pe 18 la un pret acceptabil), cric si cheie; din pacate, masina nu are un locas special - cum sunt majoritatea. Asa ca acum sunt in cautarea unei huse de transport sau, mai greu, varianta in care gasesc la dezmembrari una cu locas de roata rezerva in portbagaj si o convertesc pe a mea. Ca planuri de viitor: - pentru intregirea aspectului Shadow Line, ori schimbarea grilei cu cea de pe MSport (NU de pe M5) ori colantarea celei din prezent; - POATE un stage 1 la un moment dat. Ca prime impresii, masina este tot ce ma asteptam si mai mult de atat. Am apucat sa ma joc si un pic cu ea in zapada, intentia fiind sa ma obisnuiesc cu dimensiunile si inertia (are aproape 2 tone) cat si cu modul de actiune al XDrive. Cam atat momentan, las cateva poze si sper sa reusesc sa updatez topicul cat mai des.2 points
-
Salutare, Dupa ce recent (acum o saptamana mai exact) am vandut F36-le, de care inca imi placea foarte mult, a venit vremea sa prezint si eu noua achizitie pe care am primit-o fix in Ajun . Dupa indelungi cautari care au inceput cu mult timp inainte sa vand fosta masina (F36 420d), am gasit la BMW Cobalcescu din Bucuresti un G30 530i xDrive M Sport, din 2018, care mi-a facut cu ochiul inca de cand l-am vazut pe site(desi initial il considerasem putin peste buget: 37.500Eur, redus ulterior la 37.000). Am facut un scurt test drive (aici apreciez amabilitatea consultantului de acolo, totul a decurs foarte profi), si imediat am stiut ca ea este aleasa ). Initial eram chitit pe 540i (am gasit doar masini slab dotate sau cu f multi km) si din lipsa de alte variante, la un moment dat am fost aproape sa cumpar un G20 330i, sunt totusi foarte multumit de alegerea facuta, intrucat e benzinara (personal nu mai vreau sa aud de diesel), are un motor destul de ok, si are toate dotarile pe care mi le doream. Ma incanta si faptul ca e neagra, inca de mic copil fiind fascinat de masinile negre, si atat prima mea masina (Opel Astra H) cat si cea de-a doua (E90) au fost negre. Masina este fabricata in iunie 2018, a fost rulata doar in Germania, are 81.000km si beneficiaza de garantia BMW Premium Selection timp de 2 ani. Enumar mai jos principalele dotari: M Sport package - nu era obligatorie, dar mi se pare ca arata mult mai bine M Sport Brake M Sport Suspension M leather steering wheel M Aerodynamics Package High Gloss Shadow Line Sport Automatic Gearbox Adaptive Led Headlights High-beam assist - ceva la care visam de mult... Led Fog Lights Active Protection Driving Assistant Plus - include Active Cruise Control, collision assist, lane changing assist, blind spot alert. Mi se pare foarte util pachetul. Parking Assistant - parcheaza relativ singura, si vine cu camera la marsarier, ceva ce imi lipsea la fosta Innovation Package - destul de misto, vine cu incarcare wireless pt telefon si inca cateva lucruri Head-up Display Sports Seat Seat Heating Driver/Passenger Seat Adjustment, Electric with Memory Ambient Interior Light Comfort Access - ii duceam lipsa la F36 Navigation System Professional Glass Roof, Electric - Niciodata nu am fost fan, desi am avut trapa si la fosta masina. Steering wheel Heater - asta e un moft, dar am realizat astazi ca poate fi si foarte util, la ce frig era de dimineata ) Integral active front steering - E geniala functia. Recunosc, inainte de test drive nu stiam ca si la seria 5 vireaza rotile din spate, dar m-a dat pe spate. E un pic ciudata senzatia la inceput, dar pur si simplu o face mult mai manevrabila, mai ales pe alei inguste si parcarile din Bucuresti. + altele mai putin importante. Primele impresii dupa ce am mers vreo 300km cu ea: - se simte mult mai stabila decat F36, xDrive ajuta in mod cert in curbe, iar faptul ca vireaza si rotile din spate e un plus la stabilitate la viteze mai mari - ca putere, pe Comfort nu e wow, se simte lag si nu te baga f tare in scaun, insa pe Sport mi se pare ca imi satisface cerintele de putere (bineinteles, mi-ar fi placut un 540i cu 340 cai, dar ma multumesc si cu asta). - singurul minus descoperit pana acum: lipsa inchiderii electrice a portbagajului. Se deschide din cheie, dar se inchide manual (stupid, foarte stupid). Planuri pentru viitorul apropiat: - Activare carplay: 300Eur de pe Connected Drive Store - Achizitia unor anvelope de vara (Michelin PS4) - inca ma gandesc daca RFT sau normale. Cateva poze: Sarbatori Fericite!2 points
-
Masina a fost cumparata de mine din Romania la 14.500 km prin BMW Premium Selection, pt detalii privind istoria follow My link. Atat dpdv optic cat tehnic masina este in stare excelenta, revizii efectuate la 15.000 km (inclusiv schimb ulei cutie de viteza - Kit ZF baie & 10 litri ulei). Revizii: full service history (BMW service Proleasing) Roti vara: 225/45/18 & 255/40/18 Michelin Pilot Sport 4 Roti iarna: 225/55/17 Michelin Pilot Alpin 5 (rulate 2 sezoane aprox. 12.000 km per set iarna/vara) Pret: 20.500 Euro BMW 320d xDrive VIN WBA3K51030K308414 Code / Type F31 / 3K51 Vehicle History Chassis Touring (5 Doors) Market Europe (left Steering) Engine N47T 200 CP, 420 Nm, MPPK M Performance Power Kit Drivetrain All Wheel-Drive Transmission manual Color Estoril-blau Metallic (B45) Upholstery Stoff Hexagon/alcantara/anthrazit (HAAT) Manufacturer BMW AG / Munich, Germany Mileage 135.000 km Production Date 2014-08-25 Options 1CA Selection Cop Relevant Vehicles 230 Eu Specific Additional Equipment 249 Multi-function For Steering Wheel 258 Runflat Tyres 2PA Locking Wheel Bolts 2PE 18"m Lt/aly Wheels Star Sp. 400m/mt 2TB Sport Automatic Transmission 2VB Tyre Pressure Indicator 2VL Variable Sports Steering 302 Alarm System 337 M Sport Package 3AT Roof Rails Aluminium Satinated 3L8 Exterior Parts In Aluminium Satined 423 Floor Mats, Velour 428 Warning Triangle 431 Interior Rr Vw Mirror 465 Through-load System 481 Sport Seats F Driver/front Passenger 488 Lumbar Support Driver/front Passenger 493 Storage Compartment Package 494 Seat Heating F Driver/front Passenger 4AE Armrest Front Retractable 4DX High.trim Fin. Blue Met. 4MR Int. Tr. Fin. Aluminium Hexagon 502 Headlight Washer System 508 Park Distance Control (pdc) 520 Foglights 521 Rain Sensor 522 Xenon Light 524 Adaptive Headlights 534 Automatic Air Conditioning 548 Speedometer With Kilometer Reading 563 Lights Package Lichtpaket 575 Additional 12v Power Socket 5AC Autom. High-beam Headlights Control 5DA Passenger Airbag Deactivate 5DC Folding Rear-seat Headrests 5DF Active Cruise Ctrl+stop&go Funct. (with forward collision warning and braking) 609 Navigation System Professional 614 Internet Preparation 698 Area-code 2 6AA Bmw Teleservices 6AB Control Teleservices 6AL Bmw Live 6NR Apps 6NS Enhanced Telephony With Extended Sm 6WA Instrument Cluster W. Extended Cont 710 M Leather Steering Wheel 715 M Aerodynamics Package 775 Individual Roof-lining Anthracite 7NH Service Inclusive 5/100 853 Language Version English 8AR Romanian / On-board Documentation 8KA Oelservice Int. 15.000 Km/18 Months 8SC Country Spec. Release Of Teleservice 9AA External Skin Protection Retrofits: MPPK M Performance Power Kit - 200 CP, 420 Nm 3AG Camera spate 8TH Speed limit info Alpine audio amplifier & aditional speakers Folie ceramica Lumar (inclusiv faruri)1 point
-
Salutari! Acum cateva zile, dupa o tura prin oras, am oprit masina 10-15 minute. Cand am pornit-o iar, mi-a aparut martorul de nivel din vasul de expansiune. Stateam la 2 strazi distanta, deci am mers pana in fata blocului, am oprit masina si am zis sa verific antigelul. Cand am ridicat capota sa ma uit, am constatat ca vasul era complet gol. Mecanicul mi-a zis sa ii pun antigel G11 concentrat si sa vad daca mai pierde. Asa am si facut, m-am mai plimbat cu masina noaptea, cateva ore si cand sa ajung acasa, iar mi-a aparut martorul. Am lasat masina asa si cand m-am trezit urmatoarea zi, am verificat uleiul: era aproape apa. Curgea de pe joja ca si cum ar fi fost apa si putin ulei. Scazuse si nivelul uleiului sub minim. I-am mai pus si niste ulei si antigel, am mai mers in seara aceea putin cu ea, dupa care am realizat ca fac o prostie, asa ca am parcat-o si n-am mai pornit-o de atunci. N-am apucat sa vad daca scoate fum pe evacuare, masina mergea okay, fara sa piarda putere, fara zgomote ingrijoratoare. Din ce am citit, fie este garnitura de chiulasa, fie termoflotul. Ar fi cam singurele puncte unde ar putea intra APA in ULEI (nu invers). Nu o pot duce la service decat pe platforma, pentru ca imi este teama sa nu imi bage apa in camera de ardere, in cazul in care ar fi chiulasa. Si costurile ar fi foarte mari pentru reconditionarea chiulasei + schimbat filtre, ulei, antigel si spalarea baii de ulei. In cazul termoflot-ului, ar fi ceva mai ieftin si usor de diagnosticat. Am mai observat si vreo 2-3 baltoace de lichide (probabil si ulei si antigel) pe scut, in zona stanga cum te uiti spre masina, dar si in zona vasului de expansiune (sub motor, spre habitaclu). Inainte de a o duce la service, voiam parerea voastra. Sa stiu macar daca mai astept pana fac rost de bani ca sa reconditionez chiulasa sau o duc acum si schimb termoflotul. Va multumesc anticipat! ❤❤1 point
-
Sfatul meu, daca vrei carplay, cumpara-l din CD Store. Licenta e pe viata acum si nu e o avere vreo 300 de euro parca.1 point
-
Update: Se pare ca am intuit bine unitatea ABS, am inlocuit unitatea (doar electronica), codat, merge perfect. http://www.bmwclub.ro/forums/public/style_emoticons/default/thumbsup.png1 point
-
Le-am comandat si eu insa negre cu fumuriu (e neagra masina). Nimeni nu mai are in tara, facui comanda la eMag ca intrasera in reducere de la 189 la 149 astazi si dupa ma sunara aia sa-mi zica ca nu au...acum facui alta comanda pe okazii la fel sa-mi zica ca nu au si etc...le comandai si eu de pe aliexpres. Mersi Vlad!-1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00