Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 02/15/22 in Posts

  1. Eu cand mi-am luat seria 3-ul, l-am luat la 175k/180k si nu am avut probleme cu el. Daca ar fi sa imi iau din nou o masina SH, mi-as lua ceva care sa aiba pana in 75k km. Norocul nu vine de 2 ori in acelasi loc ca sa zic asa Fiind o masina "noua" pt tine vei vrea sa o intretii, sa cheltui bani cu ea pe lucruri care nu tin de probleme interne (detailing, folii etc) s.a asa ca mai bine astepti si maresti putin bugetul pt una care sa aiba km putini si cu toate dotarile pe care ti le doresti si banii ii bagi doar in intretinere, nu in reparatii. De asemenea motorul e cam "puturos" pentru X5 cum au zis si colegii. Ar fi frumos ceva pe benzina totusi ca sa mai scapi de anumite probleme pe care le poti avea cu un diesel.
    2 points
  2. cred ca ceva similar si in cazul meu; clar peste 10km ca sa ajunga temperatura la ulei la 100 de grade; cu termostat si pompa de apa schimbate in reprezentanta in octombrie.525d cu N57.
    1 point
  3. 1 point
  4. Orice BMW la peste 150 000 de km poate deveni un sac fara fund. Masinile SH sunt loterie Verific-o si vezi cum se prezinta, dar nu te astepta sa fie impecabila. Adica daca e nevoie sa schimbi o fulie, o rola, un brat, o revizie la cutie, nu te sperii. Astea-s costuri normale la o masina de 70K+ euro pret de noua. Personal nu as cumpara motor de 2.0D pe X5 sau seria 5, dar asta e doar parerea mea.
    1 point
  5. La mine e si mai simplu, cand vad Pitesti, trec la urmatorul anunt .
    1 point
  6. Banui ca si la mine se aude zgomot de fasait mai degraba de la arborii de echilibrare deoarece: -atunci cand schimb uleiul (de 2 ori am schimbat de cand am adus-o) nu se mai aude nici un fasait nici la relanti si nici in sarcina cateva sute de km. - cand se incalzeste motorul foarte bine nu fasaie deloc deloc, chiar de curand am fost prin munti si serpentine; o fi ceva ce tine de dilatare sau de marirea gradului de vascozitate la cald al uleiului. - cand pornesc motorul mai la rece fasaie putin apoi incepe sa se auda motorul mai tare si nu mai fasaie deloc. Exact cand incepe sa auda motorul putin mai tare, atunci incepe sa incarce alternatorul - am urmarit voltajul in bord. Probabil da motorul in greu incepand sa incarce alternatorul si atunci se intinde si cureaua, echilibrand arborele mare mai bine. In concluzie dupa pornire, cand incepe sa incarce, nu mai fasaie. - Cotele si codurile rulmentilor si ale arborilor de echilibrare s-au tot schimbat din 2007, dar acesti arbori sunt prinsi in bloc, in partea spre distributie cu suruburi, saibe mari si bucsi de aliaj, dar nu au rulmenti acolo la peretele din spate al motorului. - Arborii de balans se invart de doua ori mai repede decat arborele cotit dar sistemul de ungere e mult mai slab. Bucsile sunt lubrifiate cu ulei, existand cate un canal prin care ajunge ulei acolo si care se poate infunda usor daca ajunge mizerie de la uleiul neschimbat la timp. Daca bucsile se uzeaza din cauza lipsei uleiului automat arborii de balans se inclina putin si incep sa faca zgomot si sa forteze in rulmentii cu ace din interior, si mai departe se pot intampla multe. Apoi arborii acestia trebuia reglati in anume fel, la fel de bine se pot si deregla de-a lungul timpului. Teoria asta am citit-o pe un site din afara acum cateva luni de la un reprezentant dealer Bmw, parca pe justanswer,com ( unde scria ca aceasta este marea problema la N47,nu kitul de distrinutie), iar schitele arborilor de balans si sistemele de prindere si ungere se pot vedea pe auto-innovations,com unde se poate da translate in romana.
    1 point
  7. Daca nu are inele si are benzi magnetice (sunt capacele bilelor rulmentilor), si acestora li se poate micsora intensitatea campului magnetic (mai ales la E90.. dupa vreo 10 ani e de asteptat) si atunci trebuie schimbati rulmentii. Daca are inele reluctoare atunci senzorul genereaza camp care e "deranjat" de inelele reluctorare. Si atunci si senzorul trebuie curatat. Daca e cu banda magnetica (pe rulment) senzorul e mai simplu..
    0 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.