Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 06/01/22 in Posts

  1. După cum bănuiam. Mecanicul care ți-a schimbat flansa de la cardan, de PROfesioST ce este, a lăsat cutia de viteze sa atârne cu toată greutatea în cablul care face legătura dintre maneta schimbătorului de viteze din habitaclu și pârghia de la cutia de viteze de sub mașina. Ca urmare cablul respectiv s-a deformat/și-a modificat poziția normala de lucru, de aici și problemele tale. Ca și rezolvare, trebuie verificat dacă se mai poate readuce la starea inițială sistemul de actionare a pârghiei de la cutia de viteze. Dacă nu, înlocuit.
    3 points
  2. @mike: cine recomanda Motul sau Ravenol ?
    1 point
  3. E plin de F10 pe piata cu 198K km in bord care par impecabile, etc si de fapt cu concurenta asta ma lupt. Chestia e ca nu vreau sa mi bat capul prea mult cu ea. Ma intereseaza sa scot 13K pe ea si cam atat.
    1 point
  4. Ce ati alege intre a vinde un F10 535xd cu 225K km in bord cu 10 000 euro sau facut dauna totala (10200 euro + vandut epava cu 3000 euro = 13200 euro? Am casco pe ea si vreau sa schimb masina sa trec la G31. Problema e ca toti vor sa-mi ofere 9-10 000 pe ea pt ca nu are bord digital 6WB si nici M pack. Mentionez ca masina are ceva optiuni, nu e chiar cheala. https://bimmer.work/vin/dba9b9705c894119f8f2ca7130a958168/#interior Imi pare rau sa o dau cu 9000 stiind cum am intretinut-o si cat am bagat in ea. Sunt constient ca nu o sa recuperez banii pe care i-am bagat in intretinere, dar nici la pret de nimic nu as vrea sa o dau. Voi ce ati face?
    1 point
  5. Motorul N57 de 313 cai este unul ft pagubos si pacatos. Crapa cuzinetii si/sau pompa de ulei si pa motor. Daca a avut pompa de ulei schimbata + cuzineti si are km reali, merita. Mi-e greu sa cred ca vrea doar 10980 pe ea la acei km. Mai trebuie verificat EGR, galerie de admisie, etc. Vezi intai daca km sunt reali si restul cand o pui pe elevator. Detin o masina aproape identica, nu as cumpara asa ceva. Cumpara 530D si nu ai treaba. 535 e pagubos rau.
    1 point
  6. Sfatul meu: vad ca F10 550i se invart in jurul a 30k euro, nu sunt ieftine, trebuie sa ai in vedere urmatoarele(parti proaste): -Impozit mare -Consum mare -Motor cunoscut cu probleme, asa cum foarte bine a scris @FiveThreeFive -Masina totusi care se tot invecheste, tine cont ca deja si G30 e pe final, probabil la anul vom avea noul seria 5 Avantajele sunt evidente, nu are rost sa le scriu aici... In locul tau, as lua in calcul un 540i G30, sigur e mai scump, mai putin spectaculos si mai putin performant dar vei avea o masina mai economica, mai noua, mai moderna si mai ancorata in prezent, cu destula putere si posibilitate de upgrade atat in ceea ce priveste sunetul cat si CP.
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.