Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 08/21/22 in all areas

  1. Update: Dupa multe luni de discutii, am reusit sa iau 325-ul colegului de forum @crtir Deja am facut 500km cu masina, urmand sa mai pun cateva sute azi, in drum spre Bucuresti. O dulceata de masina Cat despre thread, mai caut doar un 330i, rwd, manual, cu motorul N52B30; fie E90 sau E92. Nu ma intereseaza alta motorizare, model sau automate ori xdrive. Avand 325-ul, nu ma agit prea tare cu cautarile acum... daca apare ceva pe forum, bine, daca nu, probabil o sa caut mai activ prin iarna pe site-uri externe.
    1 point
  2. Dupa ce am experimentat diverse configuratii de suspensie la trei modele diferite de BMW, am ajuns la concluzia ca, atat timp cat folosesti masina prepondrent pentru a circula pe drumuri publice, cele mai bune solutii sunt cele de fabrica. Deci iti recomand BMW M. Orice altceva este, de regula, un compromis "specializat". Adica, posibil sa obtii un rezultat ceva mai bun intr-o plaja ingusta de conditii, dar in general mai slab in orice alte conditii.
    1 point
  3. si povestea achizitiei Am facut un shortlist de pe mobile, cu gandul sa merg sa vad si sa cumpar atunci cand am 4-5 in lista, in raza de max 150 km. Am rezervat bilete la avion - am zburat la Dortmund (160 lei) intr-o dimineata de miercuri, si hai cu vizionarile - am discutat marti cu vanzatorii, si am planificat primele 4 vizionari, in zona Dortmund. Nici n-am aterizat bine si am inceput cu stangul - a doua de pe lista s-a vandut (interior M3, sub 100k km, intretinuta ca la carte - inclusiv preventiv; era de 2 zile la vanzare); cu o seara inainte sa daduse si un 330d care imi placea (a 4 din lista). Pt un alt 330d foarte dotat nu imi raspundea neamtul la mesaje / telefoane (probabil datorita nr de romania) - avea 110k km, ACC, sonorizare Individual, rear drive cu caseta directie hidraulica, m paket complet, etc); era vreo 20k euro, dar as fi dat. Am vazut prima masina de pe lista, la Bielefeld, ce dezamagire; in poze si filmulete arata f bine, teoretic avea 145k km, dar in realitate cred ca avea peste 250k km; volanul jupuit, un huruit dinspre motor, jale. Bineinteles vanduta de un turc. Am zis pas gratios, si am plecat inapoi spre Dortmund. Am vazut apoi un 330xd din Essen, nu prea m-a incantat; cam putine dotari, si parca nici nu mergea ok. Cam dezamagit dupa prima zi, am pornit spre sud cu trenul, si am ramas peste noapte in Frankurt. Din tren am vorbit cu urmatoarele 3-4 de pe lista (1 zona Frankfurt, una Stuttgart si inca 2 pe langa Munchen - departe rau de Dortmund, 600km); cea din Frankfurt era rezervata, cea din Stuttgart nu avea deloc navi, nu prea ma incantau; cele din Munchen se puteau vedea abia sambata...seara pe la 8 a aparut un anunt cu un 320 xdrive in Mainz, dar fara poze; nu prea doream xdrive (desi toate xdrive au caseta hidraulica, si doar 10% din rear drive au. Asa ca joi dimineata m-am trezit destul de nehotarat; am zis hai totusi sa o vad pe cea din Mainz, era la 45 min de mers cu trenul. In tren am facut si 4 programari, sa vad 2 GLC si 2 G20, dar nu prea as fi dorit sa dau 30k pt o masina, si eram inca cu gandul la E92. Am ajuns la dealerul din Mainz (are 4.8 rating pe mobile); mi-au zis ca inca nu au ajuns actele, si ca nu are numere, deci nu se poate face drive test; arata foarte bine la interior, impecabil chiar; mult mai bine decat orice E92 vazusem in ultimul an; cam ca o masina de maxim 2-3 ani bine intretinuta. Probabil masina de weekend, tinuta in garaj. Motorul se auzea bine, cat am mers prin curtea lor nu am auzit zgomote suspecte de pe la motor sau suspensie. Mi-au aratat istoricul de service in reteaua BMW, toate interventiile facute in retea, inclusiv schimb de roti si refill lichid parbriz; are distributia deja schimbata. Am scos un istoric de daune de pe carvertical - doar bara spate revopsita prin 2012. Nu stiau cand vor avea actele, abia o luasera cu o zi inainte la buy back, asa ca am plecat desumflat, nu puteam sa stau prea multe zile in zona sa astept. M-am urcat in tramvai, cu gandul sa ma duc sa vad GLC si G20, si sa iau una. Dar norocul mi se schimbase, si dupa 3 statii de tramvai ma suna de la dealer sa imi zica ca tocmai au venit actele - m-am intors, am negociat 500e la pret, am platit, inclusiv pt numere zoll; apoi a doua zi (vineri) am luat masina si am plecat spre Ro. Primii vreo 50 km am mers destul de incordat, nu am trecut de 110kmh, ascultand atent la orice zgomot; am trecut de aglomeratia din jurul Frankfurt, am trecut de 120kmh, si BLING "4x4 error" cu galben in bord ; am inceput sa injur xdrive...din fericire nu era nimic serios, nu dadea niciun semn de mers anormal; am rezolvat usor in bucuresti - geometrie + recalibrare senzor unghi roti. Dupa inca vreo 100km cu avertizarea de 4x4 in bord (la benzinarie la oprire motor a disparut, apoi a aparut imediat ce am trecut iar de 120kmh), iar ma relaxasem; si BLING inca o avertizare in bord: please change rear brake pad, 1000km aveam 1800km de mers pana la bucuresti, dar am ajuns acasa cu inca 300km, si in total am facut 2200 km pana le-am schimbat (mai aveau cam 1 mm, uzate serios). Am oprit peste noapte la Regensburg, apoi a doua zi am facut 1200 km, pana la Sibiu; o placere sa o conduci, directia hidraulica imi place mult mai mult decat cea electrica; suspensia e cum trebuie, cu cursa mai degraba scurta dar bine amortizata, fara sa fie incomoda; motorul 20d e suficient pt ea, pana in 170-180kmh nu gafaie; consumul foarte bun, 5.5 l medie pt tot drumul, desi Nadlac - Sibiu am mers repede (pana la Nadlac media era 5). In concluzie sunt multumit de achizitie, imi place mai mult decat F31 (nu discutam de motor, si nici de farurile led adaptiv, mult peste cele xenon de pe E92). De 15 ani imi doresc un E92, e masina pe care mereu am admirat-o; am zis ca e cam ultima ocazie sa iau una cat de cat ok, cu care sa merg 3-4 ani; F31 mi-a placut mai putin decat F11 care la randul lui mi-a placut mai putin decat E91. G20 era o idee mai ok la condus vs F31, dar nu merita cei 15-20k euro de dat in plus vs E92, mai ales ca se conduce mai putin pe gustul meu decat E92 - mie imi place directia sa fie cat mai rigida, si sa simti prin ea orice pietricica de pe drum; la fel, suspensia sa fie scurta si rapida, sa transmita mai bine drumul, fara sa fie inconfortabila; da, motorul + cutia sunt mai galagioase si mai putin rafinate, dar pot sa traiesc cu asta - prefer o masina mai putin rafinata, dar cat mai orientata spre sofer.
    1 point
  4. Probabil pt ca se pleaca de la 30kmh si cupra e fwd iar pana isi gaseste ritmul, pierde un tempo consistent fata de rwd. Daca se pleaca de la 60kmh, cand cupra este in treapta a 2-a si practic la o viteza indeajuns de mare ca sa nu mai fie problema de a pune puterea jos, pana la 150kmh ii da 25m iar pana la 200kmh ii da peste 50 de m distanta unui 123d cu stage one. A nu se intelege ca sustin ca 123d stage one nu este o masina super rapida, dar totusi sa nu hiperbolizam sau sa facem comparatiile doar din pozitiile care ne convin
    1 point
  5. https://webfrontend.evecp.bmw.cloud/5b86625 Ca dotari masina are HUD, lumini ambientale, stop ang go la pilot automat, volan M, jante de bicicleta pentru eficienta:)
    0 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.