Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 08/29/22 in all areas

  1. Atasez esys cu launcher testat si folosit de mine + baza de date. Daca nu reusiti ( patrutalex@gmail.com / 0745451976 whats) va rog urmati instructiunile https://u.pcloud.link/publink/show?code=kZhxGmVZP3FjtTHObrjPxltlYt5akuI36cgy v.4.37.11_PSdZData_Lite: https://mega.nz/file/c5x1TCQB#PRFB0vJ_FlGUVXmuvyFuIjwbSxYcdPPN2lq3wZibN0I
    2 points
  2. Un astfel de swap presupune a serie de modificari, pe langa inlocuirea fizica a motorului in sine. Apoi, in afara de motor, trebuie sa iei in considerare transmisia, suspensia, franele. Chiar si atunci cand intelegi mecanica, pot fi amanunte care iti scapa. In cazul tau, vei fi in mod total la mana mecanicilor pe care ii vei angaja sa iti faca swap-ul, cu un risc semnificativ de a te alege cu o groaza de bani cheltuiti pentru un rezultat prost. Pe de alta parte, trebuie sa ai in vedere si aspectul legal. Daca intentionezi sa fii in regula cu actele, ar fi bine sa te interesezi, dinainte si in detaliu, care este procedura specifica, altfel poti ajunge intr-o situatie fara rezolvare. Daca nu intentionezi sa treci modificarea in acte, este foarte probabil sa fii respins la un ITP sau sa ti se ridice certificatul de inmatriculare la un control de rutina. In niciun caz sa nu te bazezi pe ideea ca vrei trece "cu spaga". Nu este un scenariu sustenabil. In plus, vei putea considera masina ca fiind cvasi-nevandabila. Pe scurt: nu cred ca este o idee buna.
    2 points
  3. Oricum, cui îi plac 6,8,12 cilindri,își va cumpăra fără sa citească ce prostii scriem noi pe aici,lol.
    1 point
  4. Mai "simplu " ar fi de vandut masina si luat ceva cu 3.0 de fabrica. Dar asa din ce inteleg ideea ar fi sa lasi 1.8 in acte si sa mergi cu 3.0 - impozit de 1.8 putere de 3.0 . Nu prea mai merge treaba , de omologat nu poti omologa legal ai o crestere de putere prea mare de la 150 la 231 cai , RAR de lasa parca maxim 30% crestere 150*1.3= 195 so legal ar merge 2.5 .
    1 point
  5. a fost calcul la momentul respectiv , cresterea la motoarele sub 2000 nu ar fi adus atatia bani ca suprataxarea celor mari , care erau si inca sunt in nr destul de mare . In zona 3000 inca e rezonabil si accesibil multora de la V8 si 4000 incepe distractia ,probabil au mizat pe zona de lux care nu e chiar afectata . Faza hibrid e o nisa buna pt taxe , ca de fapt eu nu scutesc nimic prin combustibil la a mea dar am scutire de taxe , adica plateste statul alimentarea 2 luni sa zicem cat va mai tine si schema asta .
    1 point
  6. Mi-ar placea sa aveti dreptate. Totusi, am invatat sa nu subestimez capacitatea statului de a impune cetatenilor un anumit comportament, prin interdictii si taxe. Iata si un exemplu concret, chiar din Romania. Inaintea anului 2006, impozitele auto, indiferent de capacitatea cilindrica a motorului, erau la un nivel mai mult decat rezonabil. In 2005 insa, statul a anuntat ca impozitul se va scumpi brusc si masiv, in special pentru motoare mari. Atunci (in 2005), in naivitatea specifica tineretii, am redactat o petitie, am strans semnaturi si m-am dus la sedinta de dezbatere publica a proiectului legii de modificare a sistemului de impozitate a mijloacelor de transport. Evident, nu a contat niciun argument. Legea a intrat in vigoare in 2006. Patru ani mai tarziu, guvernul Boc a batut ultimul cui in cosciug: a dublat impozitele (deja mari ) pentru motoarele peste 2000cmc, ducandu-le la un nivel aberant. Rezultatul il cunoastem cu totii. In scurt timp, automobilele cu motoare de peste 3000cmc, inmatriculate legal in Romania, au devenit o raritate. Nu neaparat pentru ca lumea chiar nu si-ar permite, ci pentru ca impozitul este la un nivel care nu merita, din punctul de vedere al (aproape) oricarui om care are respect pentru banii munciti. Singurele care au "scapat" sunt masinile istorice, dar un astfel de vehicul constituie oricum un caz special. Revenim la topic. La prima vedere, ar parea neplauzibil ca in Romania sa dispara automobilele cu motor termic intr-un orizont de timp mai scurt de cca. 30 de ani. Totul depinde insa de vointa politica a autoritatilor. Prin restrictii si taxe, statul poate face prohibitiva detinerea si utilizarea unui astel de automobil. In plus, cand procentul masinilor cu motor termic va scadea sub un nivel de masa critica in parcul auto national, foarte probabil ca reteaua de statii de alimentare se va restrange, iar costul productiei si distributiei de benzina si motorina vor creste. Odata intrat intr-un astfel de context, extinctia va progresa rapid.
    1 point
  7. Momentan nu, cand apar postez
    1 point
  8. am facut un grup de whatsapp cu ceilalti romani de pe i4talk, care au comandat masina, daca vreti sa va alaturati.. https://chat.whatsapp.com/JbA9hEwM9cR2eiYDe8FpZv
    1 point
  9. De la postul de mai sus, am salvat numărul in telefon si astăzi am dus mașina la el. Dupa ce in 4 ani am recondiționat de 2 ori turbina la avd turbo, a doua oara complet cu geometrie schimbată inclusiv. La a doua reconditionare, mașina era total schimbată, lag mare, tragea de la 2500 minim, jos era moarta. După ce le am spus ca ceva nu e ok, mi au zis sa pe retrimit turbina ca știu ce tre sa i facă, din reglaj, le am zis ca nu mai am timp si ca ma gândesc. Am Lăsat o asa, am zis ca ma obișnuiesc însă am tot rămas cu gândul ca era mai bine înainte. Ieri am luat legătura cu Adi Duma, astăzi am lăsat mașina de dimineata, omul m a așteptat sa vin la 17:00 sa imi arate ca nu avea nimeni cum sa mi facă reglaj la actuator fiind total blocat, inclusiv cu ceva stopfilet pe el. Totuși mi a zis sa incerc eu sa desfac piulita de reglaj, am forțat pana a crăpat, deși mi a zis ca asta o sa se întâmple, el având oricum actuator in caz de nevoie. Asa ca am am cumpărat un actuator de la el, l am reglat si programat si mașina este ca înainte.. si uitasem cum e sa tragă asa de jos, pe fondul asta imi crescuse si consumul pe oras. A trebuit sa revin aici sa spun despre el ca este un om de nota 10 care se pricepe 100% in ceea ce face. Lucrează din 2006 pe asa ceva, a lucrat cu Cipos si toate service urile din țara de a lungul timpului. Daca vreți un om pentru verificare/reparație turbo de orice fel, are firma, oferă garanție. Nu fac reclama, însă omul chiar este ce trebuie!
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.