Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 09/10/22 in all areas

  1. Da, asa este, daca desfaci filtrul risti SA NU IL MAI PUI LA LOC, pardon demontezi filtrul, ... sa iti prinzi degetele.. si mai ales nasul si sa iasa treaba nasol!! Astfel mai bine mergi la cei care se pricep. Mesaj pentru cei care au ISTA sub pat sau in debara.. Asa, daca ai ISTA nici nu trebuie sa il desfaci ..ca il contaminezi cu praf (cand de fapt nu poti sa il mai pui la loc ca e incapsulat). Adica desfacut, nu de motorina am vrut sa zic.. Ali, te rog eu urmareste ce s-a inrtebat mai sus si nu imi raspunde indirect. Fii pe intrebari.. Mai baieti si fete, iaca eu am schimbat doua filtre in regim propriu exact cum am descris mai sus si pot sa va asigur ca pompa(masina) n-ar nici pe naiba la aproape 500k km. Asa ca nu mai exagerati. Cate pompe a-ti auzit voi ca s-au stricat de la schimbat filtre de motorina? Dara atunci cand sistemul in trecut avea aer si nu era bleedingul, picau pompele ca mustele sau acum pompele sunt mai sensibile fara bleeding? A, in filtrul ala intra vreo 150-250ml. Nu e mai usor sa bagi cat mai mult ca sistemul sa fie cat mai plin deja? Daca nu a-ti schimbat filtre asa nu aveti cum sa intelegeti.. asta e varianta de bordura, criza, daca vreti si merge fara probleme. Sa nu spunetii ca plecati ca mine in vacante cu ISTA in portbagaj pentru evenimente ca astea?
    2 points
  2. Filtru de motorina vine cu un capacel din plastic pe capatul sau subtire. Se umple filtru de motorina cu motorina prin capatul celalalt cat se poate de mult. De obicei se poate destul de mult, pana la 90-95% din capacitate. Apoi se baga adaptorul de pe masina in filtrul din partea unde s-a turnat motorina. Se fixeaza clema dedicata pe corpul fitrului. Acum motorina nu are pe unde sa mai curga decat prin teava aceea subtire (care are capacel inca acum). Se scoate acum capacelul iar sanse ca motorina sa curga sunt minime pentru ca, celalalt capat este cuplat. Si oricum poti pune degetul sa opresti eventualele picaturi. Se cupleaza furtunul unde a fost capacelul si se strange clema pe furtun si teava filtrului. Se scoate acum si clema de pe furtun care strange furtunul dinspre rezervor... Se pune contactul de cateva ori sa amorzeze cat de cat prin pompa din rezervor circuitul din filtru.. si apoi se porneste motorul Sanse de functionat pompa pe uscat sunt minime asa.
    2 points
  3. Doar la schimbarea filtrului, pompa de injectie ramane fara motorina?
    1 point
  4. Zi mai multe despre debitmetru. I-ai facut "adaptation"? Cand spui masura bine, pe ce te bazezi? Ce ai vazut ca face? Cum stii asta precis? Intreb asta numai pentru ca daca nu faci adaptarea nu indica mai nimic. (In general..)
    1 point
  5. Salutare, Am decis. 320e sa fie Revin cu informatii in 5-6 luni, sau cat or mai dura livrarile acum multumesc ptr sfaturi
    1 point
  6. Nu vreau sa te dezamagesc, dar tu ai repere masini trecute de 250 de mii de km luate sh. Omul si-a luat masina noua. Vreau sa vad aci pe forum cati din cei cu masini luate de noi au avut probleme in primii 100 de mii de km.
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.