Da, asa este, daca desfaci filtrul risti SA NU IL MAI PUI LA LOC, pardon demontezi filtrul, ... sa iti prinzi degetele.. si mai ales nasul si sa iasa treaba nasol!! Astfel mai bine mergi la cei care se pricep.
Mesaj pentru cei care au ISTA sub pat sau in debara..
Asa, daca ai ISTA nici nu trebuie sa il desfaci ..ca il contaminezi cu praf (cand de fapt nu poti sa il mai pui la loc ca e incapsulat). Adica desfacut, nu de motorina am vrut sa zic..
Ali, te rog eu urmareste ce s-a inrtebat mai sus si nu imi raspunde indirect. Fii pe intrebari..
Mai baieti si fete, iaca eu am schimbat doua filtre in regim propriu exact cum am descris mai sus si pot sa va asigur ca pompa(masina) n-ar nici pe naiba la aproape 500k km. Asa ca nu mai exagerati.
Cate pompe a-ti auzit voi ca s-au stricat de la schimbat filtre de motorina? Dara atunci cand sistemul in trecut avea aer si nu era bleedingul, picau pompele ca mustele sau acum pompele sunt mai sensibile fara bleeding?
A, in filtrul ala intra vreo 150-250ml. Nu e mai usor sa bagi cat mai mult ca sistemul sa fie cat mai plin deja?
Daca nu a-ti schimbat filtre asa nu aveti cum sa intelegeti.. asta e varianta de bordura, criza, daca vreti si merge fara probleme.
Sa nu spunetii ca plecati ca mine in vacante cu ISTA in portbagaj pentru evenimente ca astea?