Revenind la configuratie, mi-am pus perne de aer. Au unele f istete. Se lasa 15mm in pozitia sport (asta nu e nimic special), iar la 180 se mai lasa 20mm pana la nivelul pozitiei din parking (asta imi place). De la pozitia normala se ma ridica 2 trepte pt teren mai dificil.
Are niste roti cu anvelope late, 255/45 fata si 295/40 spate, HUD, scaune incalzite fata/spate si ventilate fata, clima pe 3 zone (un singur reglaj pt toti din spate), un pachet safety cu toate panaramele de genul cruise control activ, faruri matrix, atentionari in oglinzi pt unghi mort, geamuri fumurii, izolate fonic si termic, volan incalzit, parking 360 grade, alarma, diuze pt stergatoare incalzite, volan incalzit, LSD pe spate, carligul pe spate, piele peste tot, descuiere automata fara sa apesi pe butonul cheii (nici nu stiu cum se numeste), oglinzile electrocrome, scaune sport cu reglaj pe 14 pozitii si memorie ambele, sistem audio Sonus Faber, usb-uri peste tot, wireless charger, hill descend assist, evacuare sport cu 4 tevi, lumini ambientale. Cam asta in mare.
mai are cronometru, afisaj pt acceleratia laterala, busola, indicator pt mom cand accelerezi/franezi (de parca nu as sti ca asta fac in momentul ala), bordul face ca tot dracii cand dai in bot si ajungi la turatia maxima...au dat atentie la detaliile care te fac sa te simti bine.