Jump to content

arnx

Contributors
  • Posts

    166
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

arnx last won the day on March 21

arnx had the most liked content!

About arnx

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucharest

Previous Fields

  • Masina
    BMW 530D G30

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

arnx's Achievements

Community Regular

Community Regular (8/15)

  • One Year In Rare
  • Collaborator Rare
  • Conversation Starter Rare
  • Reacting Well Rare
  • Contributor 2023 Rare

Recent Badges

70

Reputation

  1. https://www.instagram.com/reel/C4SnkFsINfP/?igsh=MWNlN20wNW5kaHN0aQ== (sper ca nu a mai fost pus)
  2. S-au scumpit, pe bavauto e undeva la 5500 lei.
  3. In prima faza te poti duce la un service de cartier sa se uite la cablaje si sa curete putin zona aia, gaura aia din care iese adblue din ce am observat la unele se face dop (cristalizat), poti da si pompa jos si o misti putin, poti cu ISTA sa incerci tot felul de teste de "resuscitare". Era bine la 3500km cat iti arata sa fi adaugat un aditiv de genu dar si acum poti incerca, se adauga 25ml la 10 litri. Incearca sa tot stergi erorile la cateva zile 2-3 distanta, adauga si aditivul asta ca mai rau nu ai ce sa-i faci si mai mergi cu ea asa 1-2 saptamani mai multi km, cum spunea si Cirpian, mai sus, la caldura incep sa mearga. Cica ar exista o pompa de mercedes care este asemanatoare si e undeva la 1200 de lei dar 100% sigur nu este ca e de acolo si atunci te risti daca nu poti returna piesa. Nu sunt 100% sigur dar tot de aici stiu ca nu ar afecta adica nu ai avea probleme sa nu-ti mai porneasca masina dupa un anumit numar de km, parca 400 e numarul, daca mergi cu ea asa.
  4. As alege care este mai dotat in pretul asta plus nr de km iar daca este 3.0d, sa fie mild. Clar nu dai gres cu niciunu, incearca sa faci un test drive cu ambele.
  5. Ai schimbat grila si de sus si de jos? Eu in continuare le-am lasat asa dar te anunt daca rezolv ceva, ma gandeam in prima faza sa verific toate cablurile ce tin de grila.
  6. Am platit eu 3150 lei pentru 3 litri, am acoperit 10 mild hibrizi de bucuresti :))
  7. Schimba totusi daca ai o trapa si niste elemente deschise pe acolo, daca ai piano black si fara trapa chiar ca ar fi prea inchis dar te ajuta la condusul mai sportiv, cica, ar fi niste studii care ar zice asta, ca esti mai focusat.
  8. Am de iarna pe 18 si de vara pe 19, se simte un plus de confort cu cele de 18, nu foarte mare dar este, ambele RFT (nu stiu acum daca si cauciucul este de vina).
  9. Bai frate aceleasi butoane la geamuri de pe golf 4, da-o ba ca sunt nebuni.... mie unu nu-mi place deloc interiorul.
  10. Ceva superb, aseara s-a aprins si la mine si acum dupa ce am sters erorile a mai ramas si nu pot sterge (poza 2). Deci, sa ma astept si eu sa schimb rezervorul? Frig asa rau nu a fost afara dar iata ca...
  11. Pai pana la urma depinde fiecare, te poti bucura de la faptul ca iti schimba interiorul pana la un drum de munte cu trapa deschisa sau ca nu-ti mai rupi gatu prin intersectii sa vezi un semafor deasupra capului tau :)), mie unu imi place si cand ploua.
  12. Din ce am inteles, cele aftermarket sunt proaste pentru ca nu tin foarte mult (undeva la 2 ani) dar sunt identice ca cele oem. Am avut si eu piticu asta pe creier dar am renuntat la idee.
  13. Mergi linistit si cumpara cu trapa, toate dezavantajele sunt cu mult sub fata de ce avantaje o sa ai.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.