Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 12/29/24 in all areas

  1. Cauza e schimbul de ulei la 30k km... aia e singura cauza. Majoritatea iau masini din germabia cu 200 300k km poate dati inapoi la 150/180k cum ii place romanului, unde la 300k a avut doar 10 revizii din care unele filtre schimbate doar de 2 3 ori... si se mai mira lumea ca bmw urile sunt proaste... nu sunt neaparat proaste sunt intretinute necorespunzator!
    2 points
  2. 1 point
  3. pentru ca probabil e dublu la pret
    1 point
  4. Ajuns la Iasi,o legam in lanturile dyno-ului si incepe Dragos sa isi faca magia. Eu pe elevator si pe sosea cand am testat-o am testat-o la turatii pana in 2000rpm nu va ganditi ca i-am dat 5000rpm pentru ca nimic nu era setat iar acum cand il vedeam pe Dragos ca ii da blana mai ca imi venea sa inchid ochii asteptand sa sara ceva in orice moment .Dupa cateva ture de incalzire si un run intreg cu un soft intermediar,am vazut ca nu a sarit nimic in aer si vad pe dyno 545cp si 920Nm .Era cea mai mare putere obtinuta de mine vre-odata natural fara NOS,dar asta nu era tot.Mai lucreaza Dragos softul nimic agresiv inca si masina face 611cp si 923Nm . Era timpul sa dam drumul si la butelie .Pregatim tot si incepe suspansul iar dar totul a rulat conform calculelor lui Dragos si masina face 755cp si 1270Nm. Aveam in fata cel mai puternic BMW E46 diesel din lume,oare si cel mai rapid?Ramane de vazut! Masina nu era in setarea maxima momentan,Dragos a decis sa o lasam asa momentan sa vedem ce se intampla.Zis si facut,am iesit cu ea din hala si am vrut sa fac o plecare cu xdrive cuplat sa vedem ce se intampla dar sistemul ne fenteaza si nu vrea sa lucreze...Plecand cu inima cat masina de la Iasi asteptam prima etapa pentru a putea sa o testez cum trebuie intr-un cadru sigur si organizat sa vedem exact pentru ce am muncit atat.Abia pista avea sa imi arate rezultatele finale,pana atunci totul era doar pe foaie. Ma intorc in Bucuresti pentru a termina ultimele detalii. Va las mai jos urmatorul episod:
    1 point
  5. A venit randul sa fac evacuarea si traseul pentru intercooler care a fost schimbat iar,pentru a 3-a oara,cu ceva cu o capacitate dubla fata de cel Wagner,daca la primul proiect am cheltuit banii de GTR pe modficari,acum la al doilea,macar intercoolerul sa il am de GTR Aici avem prima iesire din garaj cu motorul pe ea.Masina inca nu se deplasa singura pentru ca nu aveam setarile facute la cutie si cardanul. Muk a avut o misiune dificila in ce priveste traseul intercooler pentru ca trebuia cumva sa ocoleasca traseul imaginar,inca nefacut,prin care turbina urma sa isi traga aer prin far,asa ca a trebuit sa faca un fel de in locul de sub capota din ce in ce mai redus. Nu aveau cum sa ramana culoarea aceea noile bijuteri de sub capota asa ca au mers la vopsit electrostatic impreuna cu altele A venit si randul luminilor,ca daca ne prinde noaptea de Transalpina trebuie sa fim pregatiti (glumesc cu treaba asta,este o ironie pentru cei ce spun,si sunt de acord cu ei,ca pentru o masina de curse nu ai nevoie de unele chestii care le-am facut la masina,in cazul de fata de faruri si stopuri functionale,dar nu m-am putut abtine sa nu fie perfecta si din punctul acesta de vedere ),asa ca am ales un set de lupe bi-led(masina avea de fabrica halogen,dupa mi-am dat seama ca nu am ales tocmai inteligent luand lupa cu led incorporat dar sper sa fie suficiente ca longevitate pentru cat vor fi folosite) si un set de angel eyes SMD,traseu prin far refacut(cel de pana cum era cel vechi doar pentru probe),polis si folie stopuri + faruri. Bineinteles ca din cauza noului intercooler care in sfarsit s-a votat sa ramana au trebuit facute iar modificari la bara si armatura ca sa incapa . Masina a fost inchisa cu scuturi din fata pana in spate unde se uneste cu diffuser-ul de la bara sapte cat s-a putut de bine(nu ermetic bineinteles pentru ca avem si piese in miscare) pentru ca altfel acesta nu prea ar fi avut nici o utilitate(cel putin asa cred eu,un test cu si fara el ar elucida misterul sau mers cu masina in tunelul aerodinamic de la Ferrari ). Cam asa au iesit farurile,eu sunt multumim de rezultat avand in vedere ca este prima lucrare care o fac de acest gen. Am intrat deja in anul curent,2024,si mai erau cateva detalii de terminat pentru a putea merge la Iasi sa vedem si iese din acest motoru struto camila. Am combinat,modificat,taiat cardanele cu flansele. Am montat alt radiator pentru racire ulei cutie frontal cu alte conducte custom pentru ca prima data mersesem pe modelul termoflotului original de E46 cutie automata racit cu antigel. Am decis sa schimb si vasul de antigel cu traul acestuia pentru ca se stie cat de problematice sunt cele de E46 si pe langa asta mai si supura din cauza pozitiei putin strambe sa nu atinga in rola de la kitul dual pump,asa ca am ales un vas de E90 care s-a potrivit manusa in locul ramas. Era timpul sa o pornesc si sa isi invarta singura destinul,asa ca am ridicat-o pe elevator si mi-am facut curaj...Nu va pot explica emotiile din acele momente si toate sunetele noi din interiorul ei.Vibratii,unii martori aprinsi in bord,eram cu ochii cat capul sa vad daca asa e normal,daca iese fum de undeva,daca pica ceva,daca sunt sunete prea ciudate care nu ar trebui sa fie,etc...Dupa ceva timp cand am vazut ca totul este ok,in mare parte,si nu a explodat nimic am decis sa merg mai departe si sa trec cutia prin toate modurile,sa ii vad rotile invartindu-se si...pauza... Nu se intampla nimic,ba mai multe motorul mergea intrerupt ca si cum dadea sa se opreasca si isi revenea,asta se intampla doar cand o bagam in D sau R...Deja ma treceau mii de ganduri si de posibilitati de la ce ar putea fi.Dupa ceva bataie de cap cu ajutorul lui Dragos si al unui prieten,Andrei de la Iasi,s-au facut niste optimizari la softul cutiei si nu se mai intampla nimic rau cand o bagam in D si R.Nu imi venea sa cred cand mi-a zis "ia vezi acum",am bagat-o in D si toate simptomele ca si cum motorul dadea sa moara au disparut iar rotile se invarteau normal .Dupa ce i-am facut timp de 3 ani respiratie "buson la buson",vorba unor mai actori romani,s-a trezit in sfarsit.Am avut ocazia sa o si misc putin pe drum sa vad exact daca schimba,cum schimba si totul parea ok. Am pregatit-o,incarcat-o,Waze: Iasi ! Episodul in gasiti mai jos:
    1 point
  6. Aseara pe la 23:00 erau pe Centura cu radar ascuns, niciun raport, dar am zis ca merg legal, nu mai dau bani la stat. Vezi ca scrie la colegu', dar daca tu nu te descurci cu aplicatia, 8.7% consum Ceea ce e un consum bun pentru ditai masina si aerodinamica ei.
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.