Jump to content

sskkaa

Contributors
  • Posts

    681
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    12

sskkaa last won the day on February 4

sskkaa had the most liked content!

About sskkaa

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Oradea

Previous Fields

  • Masina
    X3 G01 M40d

Recent Profile Visitors

804 profile views

sskkaa's Achievements

Experienced

Experienced (11/15)

  • Posting Machine Rare
  • Contributor 2024 Rare
  • Very Popular Rare
  • One Year In Rare
  • One Month Later

Recent Badges

311

Reputation

  1. Pasul 1 - soft original Pasul 2 - schimb ulei + filtru Pasul 3 - mai mergi 1-2000km si verifici din nou/schimbi din nou ulei+filtru, intre timp urmaresti simptome sau alte probleme... Pasul 4 - vezi dupaia cu un mecanic priceput ( ti-as sugera sa schimbi si mecanicul ! ) daca e necesar a fi desfacut ceva sau nu...
  2. Si eu sunt de aceeasi parere, sa nu lasati rezervorul sa se goleasca, chiar da puneti lunar/la 2 3 luni sau in functie de cati km faceti sa fie cat mai plin tot timpul... eu in ultimii 40k km ( momentan 93k la bord ) nu am lasat niciodata range-ul de adblue sa scada sub 10000km...
  3. @tzucul nu vreau si nici nu doresc sa te contrazic, nu am testat/masurat vreun portbagaj de X5 G05, dar mi-e totusi greu sa cred ca din specificatiile oficiale cei 150L ar fi doar din compartimentul de sub podea... ciudat oricum, cineva "mintzeshte" vorba aia
  4. @tzucul peste tot in datele tehnice este specificat ca marime a portbagajului 500L la 45e, fata de 650L la versiunile normale...
  5. Avand in vedere ca majoritatea drumurilor sunt urbane, naveta, pana in 50/60km pe zi, si cu posibilitate de a incarca acasa, as lua 45e. Dar trebuie avut in vedere ca portbagajul la 45e e mai mic ca la 30d, deci cu 3 copii, voi stiti cat de mult il umpleti si cat carati dupa voi in concedii, vorba aia
  6. E clar ca anvelopele allseason sunt un compromis, si tocmai din acest motiv e FOARTE indicat ca cumparati doar marcile PREMIUM, pentru ca ei investesc cat de cat sume suficiente sa iasa o anvelopa ok/corecta. Daca mergi majoritar prin oras, si faci pana in 10k km, eu m-as gandi serios la achizitia lor. Daca mergi 20-30k km si un procent mare este si extraurban, e clar ca e mult mai indicat 2 seturi distincte vara/iarna.
  7. Un allseason nu va bate niciodata nicio anvelopa dedicata. Dar ele au evoluat foarte mult in ultimii ani, si in anumite situatii poti fi solutia/compromisul cel mai ok.
  8. Ce masina e aia care sta mai mult cu probleme in service decat pe strada folosita pentru obiectul achizitiei... chiar de atatea probleme inca n am auzit la o masina "normala" Ori esti masochist ori stai foarte bine cu nervii...
  9. @ValiRpc atentie mare ca la BMW cutia de transfer e foarte sensibila la anvelope, mai ales la alea care nu respecta omologarea. Cu atat mai mult ca ai xdrive, si dimensiuni diferite la roti fata/spate, ar fi bine sa pui anvelope omologate cu * BMW. Nu cred ca exista anvelopa ALLSEASON omologata cu * BMW.
  10. Rezervorul la X3 e de 65L. Eu la 180kmh constant dar cu accelerari si cateva varfuri de peste 200 pe autostrada am consum intre 11 si 12%... range real 450-500 maxim la blana. Am totusi 380cp si 800nm care trebuie hraniti
  11. Fie el si cel mai bun mecanic, nu pot sa inteleg cu de ti ai lasa masina pe mana unui care nu are nicio ( sau putina ) experienta in soft si programare... Asta e deobicei rezultatul a unor softuri proaste sau foarte proaste, si deobicei rezultatul e clar: toate softurile sunt de cacat, nu le faceti ca vi se strica masina, si bmwurile sunt se cacat ca se strica
  12. Nu este recomandat sa ai anvelope diferite ca marca fata/spate, pentru ca pot exista diferente in dimensiuni chiar daca anv sunt noi intre 2 marci diferite, fie ele si premium! Daca masina cere runflat, pune runflat, adica in functie de ce anvelope ai omologate pe masina. Daca nu e necesar runflat, pune fara, dar sa fie toate 4 aceeasi marca, si in dimensiunile omologate.
  13. Soft brutal facut de un mecanic auto? Tu glumesti, sau? Du te repede si pune softul original pe masina, cere banii inapoi, si dupaia fa ti un soft calumea daca tot vrei mai multa putere, la o firma consacrata, unde sumt oameni care doar cu d astea se ocupa... Mecanicul softist ce zice? El ce parere are de pilitura?
  14. Toate le am facut la A Team Performance ( va rog a nu considera ca le fac reclama gratuita sau ceva de genul... ). Eu si alti zeci de prieteni/cunoscuti, unii intorcandu se la ei si cu urmatoarele 2 3 masini... niciunul nu s a plans de vreo problema la soft sau motor. Acum, ca sunt anumite motoare mai slabe/proaste, de ex N57 (535d F10 gen) care in general pica oricum cu sau fara soft, ala va pica daca e predestinat sa crape, nu poti da vina pe soft... poate softul sa accentueze uzura in ideea in care nu i se fac reviziile la timp, masina e abuzata, mers tare cu motorul rece, etc... detalii Posibil ( dar putin probabil ) la colegul sa fie din soft problemele, dar si eu sunt curios unde era resoftata masina? @Cristi0809
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.