Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 01/22/25 in Posts

  1. La sfarsitul primaverii 2024 am avut ocazia sa merg, pentru scurt timp, intr-un e39 525i cutie automata. Am ramas impresionat si mi-am dorit unul. Ca si la E46 cabrio, cautari, preturi mari, tepe prin Romania, ignor din partea multor nemti, renuntasem. Pana cand, la un anunt pe care-l salvasem in decembrie, neamtul a raspuns (precizez ca le scriam din start de unde sunt, ca sa nu pierdem vremea). Sambata trecuta, prin intermediul lui "Ingineru", caruia ii multumesc din suflet si aici pentru ajutor (nu aveam nici o sansa sa o cumpar fara el), vazut, placut, luat. Sambata am semnat contractul, am platit, marti (ieri) a primit banii, la ora 15.00 masina era radiata si gata de livrare. A plecat pe platforma aseara, undeva pe vineri ar trebui sa ajunga la Craiova. Este un 520i din 2001, 2172 cmc, 126k km, doi proprietari, fara rugina, etc. Cateva poze cu ea
    5 points
  2. E mai buna decat crezi sau cel putin mai buna decat Euro Plus
    1 point
  3. Nu e nicio flota, sunt 4 masini si nici macar SRL nu e, ca nu avem entitate comerciala in Romania. normal ca iti verifica bonitatea, ca daca esti un SRL cu 60k eur cifra de afaceri si vrei masina de 200k, posibil sa iti ceara prima rata marita.
    1 point
  4. Cu multi ani in urma, cand nu exista Internet, rubrica "Curier tehnic" din revista Autoturism tinea loc de forum de discutii tehnice auto. Functiona cam asa: proprietarul masinii scria o scrisoare catre redactie in care isi exprima durerea, iar raspunsul (poate) il primea in numarul urmator al revistei. In functie de momentul in care trimitea scrisoarea, astepta de regula 1 sau 2 luni pana afla un sfat privind rezolvarea problemei. Este interesant sa observ ca sunt situatii - precum topicul de fata - in care timpul de raspuns este aproximativ acelasi, chiar daca acum totul este online.
    1 point
  5. Nu este adevarat. Firmele specializate pe leasing operational, verifica bonitatea companiei. In mod curent, ALD, Arval etc, nu percep avans. Tocmai avantajul la operational este ca ai costuri fixe. Companiile ofera o valoare a ratei, in functie de pozitia ocupata, eu de exemplu am 800 fara TVA, unul mai sus ca mine 900, altul 1100 si tot asa. Nicio companie mare, nu o sa achite vreun avans. Seful al mai mare, si a luat Porsche Taycan. Unul din partenerii nostri, companie mare japoneza, da la management chiar X5. Firmele de leasing operational au departamente de risk management, sa nu crezi ca pierd ele daca raman cu masinile dupa 6-12 luni
    1 point
  6. Deci revin cu un update după o perioadă de timp: deci până la urmă am schimbat firul respectiv. Problemele pe partea electrică nu mai am, până la urmă am schimbat și placa+ de pe baterie.
    1 point
  7. Daca ai pilitura aia merge cam peste tot in motor,teoretic trebuie desfacut si curatat absolut tot pentru a fi sigur ca ai scapat de ea... Realist vorbind cel mai sigur si ieftin e sa iei alt motor.
    1 point
  8. Cred că dacă ai spațiu este mai ieftin să pui panouri multe decât automatizări care urmăresc soarele.
    1 point
  9. Eu sunt mi am comandat luna trefuta masina prin leasing operational, pt munca. Poti folosi companiile care se ocupa de asta gen ALD. Operational e maxim 57 de luni sau 200.000 km. Eu am mers pe 48 de luni cu 30k km pe an. Nu se plateste avans. Include toate costurile: asigurari RCA + Casco, mentenanta, cauciucuri, masina de schimb, rovinieta etc Nu stiu daca ofera si pt PF sau doar PJ
    1 point
  10. Priceless https://www.farcebook.com/share/r/17Gtcpid1M/
    1 point
  11. Pe leasing operational nu trebuie sa dai nici un avans , doar pe cel financiar .
    1 point
  12. Ma uit si eu tot dupa un X5 45e, dar ma cam sperie devalorizarea. Vad ca x5 40e (generatia anterioara) se vinde cu 20-25k eur cu 8 ani vechime. E destul de crunta devalorizarea. Vorba aia, "stiu bataie, am mai luat". Am vandut Cayenne si 550i cu <12 luni de utilizare in ambele cazuri si am pierdut sume importante. Dar daca calculez cat as pierde luand un 45e cu 65k inc TVA din Germania si sa-l dau dupa 5 ani cu 40k mai putin, parca nu imi da bine. Referitor la garantie, toti dealerii BMW cu care am vorbit mi-au zis 6 ani sau 100k km pentru X5 45e 2021/2022 fabricatie la baterie. Si 2 ani BMW Premium Selection.
    1 point
  13. Salut chat! Vreau să achiziționez un 645i 2004 cu cutie de viteaza SMG aveți idee dacă sunt fiabile și la ce probleme mă pot aștepta din partea cutiei și motorului
    1 point
  14. daca vrei sa mai reduci putin din riscuri mergi pe varianta LCI 650i cu steptronic, si motorul e mai ceva mai bun si cutia e mult mai ok ca fiabilitate. Nici varianta 645i nu e rea, nu are bube catastrofale dar dupa 20 de ani va necesita ceva atentie sporita, insa cutia clar e punctul cel mai slab daca nu a vazut vreo revizie serioasa pana acum care sa includa ambreiajul si/sau pompa.
    1 point
  15. @Denis14 Configuratia indicata de tine mai sus este, probabil, cea care are potentialul de a-ti crea cele mai multe probleme tehnice, dintre toate variantele de serie 6 E63. Atat motorul N62B44, cat si cutia SMG - in special la rulaje mari. Cautand pe Internet, vei gasi destule informatii in acest sens. O alegere mai buna ar fi 635d (M57), 630i (N52, nu N53) sau 650i (N62B48), fie cu cutie automata clasica, fie cu cutie manuala (acolo unde a fost disponibila). Si o observatie colaterala, valabila numai daca esti rezident in Romania: impozitul anual trece de 1700€, asta in ipoteza ca il platesti integral pana in martie, ca sa beneficiezi de reducerea de 10%. Chiar daca ti-l permiti, trebuie sa te gandesti bine daca merita, pentru o masina veche de peste 20 de ani, cu o fiabilitate destul de fragila si care consuma mult.
    1 point
  16. Eu am avut B58. nu a cerut ulei intre schimburi ,oricum schimburile au fost facute pana la 10k km. Poti pune orice, e ok si liqui molly . Teoretic de fabrica masina vine cu bujii Champion daca nu ma insel ,si NGK sunt ok, pentru revizie si bujii vezi si Proleasing sunt ieftini se misca relativ decent , mai putin atentia la detalii. Bujiile le schimbi singur fara probleme iti iei cheie de bujii ( 30 lei parca) si o cheie dinamometrica eventual si in 30 min maxim le schimbi asta daca iti place sa faci lucruri singur la masina, filtrul de aer la fel e super simplu de schimbat, la fel si cel de habitaclu .Eu aer/habitaclu le-am schimbat eu, la repezentanta am facut doar schimb ulei/filtru ulei .
    1 point
  17. Daca vrei motor de 2l. te sfatuiesc sa uiti de BMW, probleme cat casa, motor, cutie transfer,Land Rover e departe de BMW.
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.