Update: am reusit sa-mi fac singur retrofit la NBT+camera de mers inapoi. Stiu ca e ceva banal pentru unii, dar eu ma bucur ca am reusit sa fac asta in mare parte singur, dupa ce m-am documentat mai multa vreme si aici pe forum, dar si pe forumurile externe.
Trecerea de la navigatia mica CHAMP2 (care este o mizerie din pacate) la NBT implica un pic mai multa bataie de cap, deoarece trebuie trase fire extra ( ex: pentru cele doua microfoane, pentru a doua antena FM, AUX si USB din cotiera, prelungire cablu conexiune antena BT din protbagaj pana la HU), dar si inlocuirea modulului de antena de langa cel de-al 3-lea stop de frana. Cum ziceam si in alta postare, nu e necesar sa elimini COMBOX-ul, acesta trebuie codat pentru a anula functia de BT si AUX inainte de a demonta navigatia CHAMP2, astfel incat se poate pastra in continuare partea de E-CALL si remote services. Dar pentru cine doreste online services atunci trebuie inlocuit cu un modul TCB.
Am incercat sa fac un calcul total pentru toate piesele ( kit navigatie, modul TRSVC, camera, kit retrofit 3AG, cabluri diverse, microfon + alte maruntisuri) si am ajuns la un cost total de aproximativ 4200 ron. Daca mergeam la cineva specializat cu siguranta terminam mult mai rapid acest retrofit, dar si banii erau altii.
Cel mai complicat mi s-a parut sa activez navigatia pe seria mea de sasiu, asta fiind punctul in care eram gata sa merg la cineva cu mai multa experienta, dar pana la urma am reusit cu HU Tools sa-mi generez certificate pe care le-am importat cu e-sys.