Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 05/02/25 in all areas

  1. Update: am reusit sa-mi fac singur retrofit la NBT+camera de mers inapoi. Stiu ca e ceva banal pentru unii, dar eu ma bucur ca am reusit sa fac asta in mare parte singur, dupa ce m-am documentat mai multa vreme si aici pe forum, dar si pe forumurile externe. Trecerea de la navigatia mica CHAMP2 (care este o mizerie din pacate) la NBT implica un pic mai multa bataie de cap, deoarece trebuie trase fire extra ( ex: pentru cele doua microfoane, pentru a doua antena FM, AUX si USB din cotiera, prelungire cablu conexiune antena BT din protbagaj pana la HU), dar si inlocuirea modulului de antena de langa cel de-al 3-lea stop de frana. Cum ziceam si in alta postare, nu e necesar sa elimini COMBOX-ul, acesta trebuie codat pentru a anula functia de BT si AUX inainte de a demonta navigatia CHAMP2, astfel incat se poate pastra in continuare partea de E-CALL si remote services. Dar pentru cine doreste online services atunci trebuie inlocuit cu un modul TCB. Am incercat sa fac un calcul total pentru toate piesele ( kit navigatie, modul TRSVC, camera, kit retrofit 3AG, cabluri diverse, microfon + alte maruntisuri) si am ajuns la un cost total de aproximativ 4200 ron. Daca mergeam la cineva specializat cu siguranta terminam mult mai rapid acest retrofit, dar si banii erau altii. Cel mai complicat mi s-a parut sa activez navigatia pe seria mea de sasiu, asta fiind punctul in care eram gata sa merg la cineva cu mai multa experienta, dar pana la urma am reusit cu HU Tools sa-mi generez certificate pe care le-am importat cu e-sys.
    2 points
  2. Chiar nu am stat să mă uit, pentru că voiam să codez ceva simplu care în niciun caz nu mă gândeam că se va întâmpla asta dar.. din greșeli învățăm Apreciez pentru că ți-ai făcut timp și ai scris informații utile seară faină!
    1 point
  3. Salut, Daca ai fi incercat sa codezi cu Carly, ai fi primit un mare mesaj de avertizare pe modulul FRM la masinile astea. Ar fi mers doar Force Coding, pe raspunderea ta. Aparent, alte interfete nu te avertizeaza inainte. Oricum, daca ai fi cautat putin inainte pe net despre faimosul FRM3, ai fi vazut ca la masinile astea, inainte sa te apuci sa codezi orice pe FRM, iti cumperi un FRM de back-up. Eu am doua E90-uri LCI, unul din 09/2010 - poti coda fara probleme pe FRM, fara nicio eroare, respectiv unul din 11/2011, care imi da fix eroarea de care vorbeam mai sus. Cum pe cel din urma vreau sa-mi codez si stopurile sa-mi stea aprinse pe DRL, va trebui prima data sa-mi cumpar un FRM3 de back-up, apoi sa fac Force Coding.
    1 point
  4. Am rezolvat ieri bucșele din șinele scaunelor și bucșele pivoților geamurilor. Totul e nou și uns din belșug.
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.