Jump to content

Alex3245

Contributors
  • Posts

    728
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    4

Alex3245 last won the day on April 1

Alex3245 had the most liked content!

1 Follower

About Alex3245

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

Alex3245's Achievements

Mentor

Mentor (12/15)

  • Posting Machine Rare
  • Very Popular Rare
  • Contributor 2024 Rare
  • One Year In Rare
  • One Month Later

Recent Badges

211

Reputation

  1. Am vazut si eu acum pe yt ca aparut modelul performance: Arata mai binisor decat cel normal.
  2. Da, am observat ca este la moda ca multe firme sa aibă targeturi de carbon neutral și pentru treburile murdare apelează la terți dar ei sunt clean. Ipocrizie la conte alarmante. Dar ideea celor Fortescue este fix opusul, adica firma chiar sa fie carbon neutral având o fermă solară lângă mina și cu energia respectivă sa încarce vehiculele de mare tonaj. Problema o să fie în perioadele cu puțină lumină, acolo cred ca tot la generator ajung sau poate vânt? Numai ca eolienele sunt scumpe
  3. Eu nu imi iau tesla dar tot sunt curios sa o incerc, in general cand vorbesc despre un model de masina sau altceva ma ajuta foarte mult sa am o parere cand am condus, testat, folosind sau aplicand acele lucruri. Cat despre pierdere, o persoana fizica poate pierde cateva mii de euro.
  4. Pai nu, in video au specificat ca trebuie ca acele site-uri sa aibe o forma de generare green: solar, vant si apoi sa stocheze energia si in the end incarca si acele baterii de 1+ MWh. Nu stiu daca renteaza dpdv al baniilor sa iti fac un parc solar ca sa minezi, ma refer daca iesi mai ieftin in 5-10 ani sau nu. Nu imi place interiorul mai deloc, pentru ce ofera pe hartie mi se pare ca nu cere mult, ma refer la preturile actuale. Pentru 36k euro la ce ofera mi se pare peste concurenta, nu prea vezi in segmentul asta de pret: geamuri duble, faruri matrix, lumina ambientala, remote functions(care sunt cele mai importante), sentry mode, 280 CP. Eu personal nu mi-as lua tesla ca nu imi place, dar sunt curios si vreau sa vad cum e modelul asta 3 nou . Imi place sa incerc de toate.
  5. Pai nu este plin de dacia logan, spring ? Sunt oamenii care vor un nivel de confort mai sus si opteaza pentru VW, Skoda, Tesla. De ce crezi ca i-a prostit ? Daca motivul este dpdv estetic, stii cum e treaba cu gusturile(imagineaza-ti ca sunt oameni caror le place cybertruck). Dpdv a ce ofera de banii pe care ii dai pare o alegere buna. Cand o sa fac test drive-ul sambata chiar o sa ma uit la finisaje. In general modele de baza mereu mi s-au parut mult prea plasticoase si le-am evitat mereu. Stiu ca s-a vorbit acum ceva vreme ca nu o sa se poata face electrificare utilajelor mari, e.g cele miniere. Se pare ca deja se intampla asta:
  6. Eu mi-am pus un test drive cu acest model 3 sa vad cum este, o sa impartasesc parere cu voi dupa. Din ce am vazut la noi un model 3 RWD este 40.990 euro, dupa ce scazi rabla plus este 35.990 euro. La pretul asta iti iei un seria 1 120i dotat mediocru spre baza chiar. Model 3 e facut fix pentru oamenii care cauta masini care sa tina cu casa. Model 3 are pret de seria 1, audi a3, mercedes a class aproape chele, adica e fix o masina pe care o iei dpdv financiar, asa vad eu model 3. Pentru segmentul asta de pret e best-buy.
  7. Sensul lor este provenit din dorinta oamenilor de a auzi ceva baraind in masina, sunt cativa oameni care vor sa le bubuie capul de la baraiala in masina, e pentru cei care vor o masina mai fun cred. Nu intru in categoria asta, mie imi place sa fie dead silent. Nici partea cu simularea cutiei de viteze nu stiu daca mi se pare ceva util sau doar ceva pentru a-i converti pe cei care spun ca vor sa simta cand schimba "viteza". M-am uitat prin comentarii si lumea pare incantata de acest EV. Pe langa asta si masinile termice au amplificat sunetul motorului in sistemul audio. Dar pe partea de vanitate chiar ai dreptate, pe toate strazile vad dor M-uri, AMG-uri si alte modele sport fake.
  8. E normal sa fie avans constant, nu vad o idee buna sa se pun un standar acum. Treburie explorate toate solutiile si sa vedem care o sa fie cea mai buna solutie. Bateriile inca au nevoie de inovatie, dupa ce ajungem la un prag de inovatie atunci poate ar trebui sa vorbim de un standard. EV-urile daca le luam asa au cam 10 ani de cand a inceput lumea serios sa se uite spre ele. Acum alt video, pare ca cei de la ioniq5 n incearca sa simuleze sonorul unei masini termice si cutia de viteze si cand ajungi la turatii mari: Am pus fix la minutul respectiv, de aia sunt 2 video-uri Am mai gasit si asta, cam asa se aude:
  9. Eu zic ca aici putem posta news din sfera EV-urilor: ce modele mai apar, ce tipuri de baterii mai apar, ce tehnologii mai apar, comparatii si multe altele. Mie mi-a placut faza cand a luat notite(pentru butoanele de pe volan), chiar daca pare doar asa sa fie ca efect.
  10. Tipul de la audi care il insoteste chiar isi merita bani
  11. Tipul nu prea știe ce vorbește, eu nu prea il urmaresc ca mi se pare pare superficial. Cam așa arată câteva consumuri full ev și mix pe modul sport: Cam asta ar fi un summar, unde apare 0,0 e mers doar pe electric, preponderent in oras. Consum doar pe electric e deobicei pe la 20-27 kWh/100km. Deci sigur faci 30 km pur electrici.
  12. Fix asta o am eu, partea aia cu auto hybrid fix asa este, ceea ce mi se pare foarte stupid. In mare parte auto hybrid este EV only, doar daca da ii dai pedala fund baga si termic dar dupa imediat il inchide, de asta mai mereu la drum lung o bag in sport mode. Oricum el spune ca face doar 10-15 km pe electric ceea ce e total aberant , bateria are capacitate de 14.4 kWh net, 10 km inseamna un consum de 144 kWh/100 km. Eu iarna fac cam 25-30 km si vara 40-45. Pe mine cel mai tare la masina m-a deranjat un zgomot de la plastice, pur si simplu imi manca nervii, mie imi place sa merg fara muzica uneori si vreau sa fie liniste, acela s-a rezolvat cu vreo 3, 4 drumuri la reprezentata. Daca si la urmatoare masina ma noroc de greieri trec la bicicleta Te referi la ala cu drepturile remote ?
  13. Daca e pentru plug in hybrid ai nevoie de type 2, in europa se foloseste type 2 si ccs in mare parte, nu exista port dedicat bmw. Dar nu cred ca merita sa incarci cu PHEV-ul, doar daca te opresti sa mananci sau noaptea la hotel. Cred ca poti folosi plugshare
  14. În primul rând nu cred ca e nevoie sa mă jignești, pare ca nu poți sa porți o conversație fără sa duci injurii. Dacă noi care dezbatem aici un topic nu putem sa discutăm fără sa ne jignim e grav, nu aș vrea vreodată sa vorbesc cu un astfel de om f2f. Dacă crezi ca un seria 8 te face “șmecher” scuză-mă. Aseară ca m am uitat pe Google îmi arata 2h 55m, de asta am rotunjit la 3h. Acum îmi arată 3h 4m. Îți pot da nu știu cat dovezi cu oamenii care merg cu 150 km/h și fac 300 de km, dai un search pe youtube și o să îți apară. M-am plictisit rău de ăștia care tot zic ca ăștia cu electrica merg cu 90 km/h sau alte chestii de astea. Am prieteni si nici unul din ei nu merge cu 90 sau alte bazaconii, chiar cineva din Craiova care a avut un eqs(si el este “smecher” dar cu electrica) a zis ca face buc-Craiova fără nici o oprire, dar acum nu știu ce prieteni sa cred, pe ai tăi sau ai mei.
  15. Interesant ca un drum de 3 ore reusesti sa-l faci in 2h 15m. Atat imi arata google maps ca faci cand este trafic 0. Ciudat ca prieteni tai opresc fortat la benzinărie pentru 240 km și dacă mergi cu 150 km/h, un model 3 LR tot face 300km.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.