Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 08/01/25 in Posts

  1. Pe de alta parte, comparand Inster cu i3: https://www.carsized.com/en/cars/compare/hyundai-inster-2024-5-door-hatchback-vs-bmw-i3-2013-5-door-hatchback/ apreciez din ce in ce mai mult ceea ce a reusit BMW sa faca acum 12 ani, "avant la lettre". Sunt in continuare de parere ca i3 a fost scos din fabricatie prea devreme. Cu un upgrade de baterie (undeva pe la 50-60 kWh) si un update de software, inca era o masina interesanta si competitiva.
    2 points
  2. Da zicea M, si Performance pe niste treburi pe acolo dar na alea le vezi si pe 316 mai nou .
    1 point
  3. Actually, atât pentru retrogradare cât si pentru treaptă superioară, pe cutiile clasice manuale, fără nici un sistem, dacă inainte sa schimbi efectiv treapta, piști un pic acceleratia (ii dai un impuls) , ajută la sincronizarea pinioanelor si reduce efortul sincroanelor. Am observat si eu la F32, că atunci cand apeși ambreiajul , se tureaza vreo 200 ture singură. Technically, te-ar ajuta să schimbi si mai repede treptele, fără să dai șocuri in volantă, la ridicarea ambreiajului brusc. Asta ajută cel mai mult in treptele inferioare, , banuiesc ca 1-2 , 2-3. Eu la E92 din 3-4 deja la orice viteză sunt, oricât de repede as schimba, nu se mai simte deloc acel șoc. (Desi incerc la schimbare mereu să ii ofer o turație suplimentară) @Dan_316i, îți face manuala coasting ? Adică nu ai frână de motor?
    1 point
  4. Salutare, Dupa 7 luni de așteptare cu multa rabdare am primit si noua jucarie. Fiind super îndrăgostit de fostul G30, am dorit sa am acelasi feeling, doar ca intr-un pachet mai mare pentru ca familia s-a marit. Desi initial imi doream tare mult noul Porsche Cayenne, dupa o vizita la Stuttgart anul trecut in Noiembrie am ramas dezamăgit si am hotărât sa merg pe X5. Am condus astazi 600km iar pana acum mi se pare mult peste ce a fost G30. Sticlă excelentă, in sfârșit o clima care stie ce inseamna 22 de grade (nu am atins-o odata), iar tinuta de drum este excelenta. Abia astept sa o scot din perioada de rodaj si ma dau serios la ea sa vad cum se simte un boltar pe roti cand e abuzat. Mai jos cateva fotografii cu bestia si lista de dotari. Service History !! CHECK HISTORY !! Type X5 xDrive40i Series G05 (X Series) Body Type Sports Activity Vehicle Steering - Engine B58N Displacement 0 Power 0kw / 0hp Drive - Colour manhattan metallic Upholstery Leather Merino coffee S337 M Sports Package S33B M SPORT PACKAGE PRO S710 M Leather Steering Wheel S715 M Aerodynamics Package S7LK Travel Paket S7M9 Individual Option High-Gloss Shadow-Line S7R7 Innovation Package S7RS Package Comfort S402 Panorama Glass Roof S413 Luggage Compartment Net S417 Roller Sun Visor, Rear Door S418 Luggage Compartment Package S420 Sun Protection Glazing S423 Floor Mats Velours S428 Warning Triangle And First Aid Kit S44A Cup Holder Temperature-Adjustable S453 Climate-Controlled Seats, Front S456 Comfort Seat With Memory S4A2 Glass Application Crafted Clarity S4FL Travel & Comfort Rail System S4GQ M Seat Belts S4HA Seat Heating, Front And Rear S4HB Heat Comfort Package, Front S4M5 Individual Leather-Covered Dashboard S4NB Autom. Climate Control With 4-Zone Ctrl S4T7 Massage Function F.driver & Fr.passenger S4T8 Outside Mirror With Auto Dip S4UR Ambient Interior Light S4WW Individual Fine Wood Ash Grain Grey S654 DAB Tuner S6AE Teleservices S6AF Statutory Emergency Call S6AK Connected Drive Services S6C4 Connected Package Professional S6F1 Bowers & Wilkins High End Sound System S6NX Storage Tray Wireless Charging S6PA Personal ESIM S6U3 BMW Live Operating Area Professional S6U8 BMW Gesture Control S536 Auxiliary Heating S548 Kilometre Speedo S552 Adaptive LED Headlight S5AC High-Beam Assistant S5AL Active Protection S5AU Driving Assistant Professional S5AV Active Guard S5DW Parking Assistant Professional S230 EU-Specific Additional Contents S2NH M Sport Brake S2PA Locking Wheel Bolt S2TB Sport Automatic Gearbox S2VB Tyre Pressure Display S2VH Integral Active Front Steering S2VR Two-Axle Air Suspension S302 Alarm System S319 Integrated Universal Remote Control S322 Comfort Access System S323 Soft-Close-Automatic Doors S3DN BMW Radiator Grille Iconic Glow S3KA Acoustic Comfort Glazing S3MC Indiv.roofrailing,Mirror-Fin.Shadow Line S3MF BMW INDIVIDUAL LIGHTS SHADOW LINE S801 German Version S851 Language Version German S879 On-Board Literature, German S8KA Oil Service Interval 24 Mths / 30,000 Km S8R3 COC ADDITIONAL SCOPES S8R9 Refrigerant R1234yf S8TF Active Pedestrian Protection S760 High Gloss Shadow Line S775 Headlining Anthracite S1CB CO2 Equipment S1CE Recuperation System S1DF Exhaust Emission Standards EU6 Rde II S1MA M Sports Exhaust System S1W7 BMW LA Wheel Multi Spoke 745I STD S925 Dummy-SALAPA S9D8 Exclusive Package De SA090 90 Ah AGM Battery
    1 point
  5. Cred ca renunt la s7 pentru ca am gasit un x5 in germania la bavaria used cu garantie 2 ani nu are panoramic masaj soft close (inutil cand stau sa ma gandesc la pasageri ) si nu are pachet M insa are farurile laser hk ventilatie incalzire night vision head up incalzire volan clima 4 zone cu banchete incalzite . are 120k km dar cu acei 2 ani garantie zic eu ca e best buy la 43.000k euro an 10/2020
    1 point
  6. Nu cred ca gasesc s5 mai dotat , adica la s7 lipsesc doar ecranele in tetiere si hk , plus de asta e diferenta de comfort spatiu etc , in plus nu as da 40.000euro + pe un s5 110.000km pe un motor hybrid nu mi se pare mult practic motorul termic are maxim 80-85mii de km , d asta m intrebat pe acest forum dar vad ca inafara de 3 persoane care au avut acest motor , restu cred ca merg pe alte motoare voiam sa stiu daca merita bani astia sau nu 46k asa e , ideea e ca atunci cand iei o masina sh nu poti sa ai chiar toate dotarile insa nu as renunta la ventilatie masaj trapa distronic soft close etc pentru hk sau ecrane in tetiere ..
    1 point
  7. Pe premiza asta își ia Octavia noua.Omul vrea s7.
    1 point
  8. Nu inteleg ce e cu chelia la un benve daca n-are HK... pe mine fix zero m-a interesat ce sunet are in masina, ca nu s audiofil, iar sistemul de sonorizare standard sau HiFi e suficient pt ce si cat ascult eu. M-au interesat alte dotari la masina... Daca e un capat de tara, niste boxe mai performante poti pune mai usor decat o ventilatie in scaune, sau ACC, sau altele...
    1 point
  9. Eu am avut laser cat si cele de mai sus, dar daca ai pretentii de masaj sau trapa in 48.000 euro si 60.000 km, ma scuzati, dar nici Germania nu are asa ceva, asta e clientul de Romania, vrea multe si bani putini :)) Nu conteaza de unde vii, conteaza sa corelezi piata cu bugetul tau si asteptarile sa fie reale, fiindca risti sa iei una care sa aiba TOP pe ea si sa aiba reviziile in crengi si probleme dupa. Uite exemplu aici pertinent, vrei sa aiba si d'aia si d'aia si km, platesti. Dar stai linistit, motorul ala nici rodajul nu il are facut, si e full de full cum zic baietii de pe autovit.
    1 point
  10. asta imi aduce aminte de “full fara piele” de pe vremuri. un seria 7 sa aibe hi-fi, mi se pare absolut chel. sunt ferm convins ca ii lipsesc mai multe optiuni decat are in rest nu cred ca e mare diferenta la intretinere intre seria 5,7,x5, as spune ca e aproape la fel dintre astea 3 clar seria 7 se devalorizează cel mai repede
    1 point
  11. Schimba vitezele la maxim 2300 rpm pana se incalzeste motorul si apoi mergi cum vrei.
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.