Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 03/17/14 in all areas

  1. Deci sa intelegem...ca daca punem anvelelope mai mari/late masina devine mai agresiva.Hai ma ce dracu masina ta avea in 2007 163cp.520 chiar si cel de 184cp trage greu,acum sa ii mai pui si 285 pe spate.....
    6 points
  2. Acum... nu vreau sa fiu rau, dar numai impecabil nu poate sa se miste cu anvelopele alea. Eu cand trec de la 225 la 245 mi se pare o cu totul alta masina. Imi dau seama cum e cu 275. Da, sta bine, se simte bine, arata foarte bine. Insa e o putoare pe langa un 520d cu anvelope decente.
    6 points
  3. Foarte. adevarat tati...dar pe de alta parte...vezi tu...in trafic si prin oras (cand scot X-ul) merg cot la cot cu Matizurile si de cele mai multe cred ca ajung mai rpd la destinatie decat mine...placerea maxima e cand intri in Germania si pana in Passau unde este scoasa limita dupa care si la ei e "ciuntita" chestia cu "no speed limit" pe portiuni destul de mari de autosrada...altfel daca vrei sa te bucuri de masina cu adevarat esti intr.un fel fortat sa incalci regulile si o faci pe riscul tau...depasire limita cu 50km/h 180km/h - 800eur amenda...deci sunt putine locurile unde te poti bucura de un 500+cai si din punctul meu de vedere sunt doar o statistica personala de care "abuzezi" mult prea rar si atunci ramane sa te intrebi daca merita cu adevarat din punct de vedere pay/reward... raspunsul este NU...dar atat timp cat este pasiune si economic ne este bine nu o sa fac rabat in ceea ce priveste motoarele.
    4 points
  4. In septembrie 2013 a venit timpul sa ma despart de e46-le meu, 318i 1999, pe care il aveam din mai 2008. Sunt multumit de pretul pe care l-am obtinut (pe autovit era al 3-lea cel mai scump). Desi avea 14 ani, masina era intr-o stare foarte buna si mi-a fost foarte greu sa ma despart de ea. Dupa aproape 3 luni de cautari, in decembrie 2013 mi-am gasit noul bmw, unul care (de data asta) intruneste spre 100% pretentiile mele. Este vorba de e92 320d, 184 cp, 380 Nm, din iulie 2011. Dotarile care imi vin acum in minte: navigatie profesionala (harti 2014), harman/kardon logic 7, xenon adaptiv (minunata optiune), keyless go si keyless entry, tapiserie partial piele, scaune sport cu incalzire si suport lombar (perne aer), dublu climatronic, cotiera fata+spate, suport pahare fata+spate, pachet spatii depozitare, senzor de ploaie, senzor de lumina, oglinda heliomata, oglinzi laterale electrice, incalzite si pliabile, asistenta faza lunga, pilot automat, pachet lumini interior+exterior, senzori parcare spate, jante 17", volan sport piele, suspensie M, auto start stop (incerc sa evit pe cat posibil sa utilizez asta), bmw online. Dupa 3 luni pot spune ca sunt extrem de multumit de aceasta masina. Imi place foarte multe cum arata si ca are un consum foarte mic. Cum mie imi place sa ma plimb (mai mult prin tara si mai putin prin oras), cred ca este exact ceea ce imi trebuie, echilibrul perfect intre forta si eficienta.
    3 points
  5. Am trecut la anvelopele de vara si cu ocazia asta mi-am raspuns la intrebarea daca e diferenta la accelerare intre anvelopele de vara si cele de iarna: http://www.youtube.com/watch?v=9U-QeVRxDCw 110-200 11sec (anvelope iarna) 110-200 11sec (anvelope vara) 110-250 28sec (anvelope iarna) 110-250 24.6sec (anvelope vara)
    3 points
  6. si cam asta a iesit http://i58.tinypic.com/24ltuuw.jpghttp://i57.tinypic.com/2n1ygip.jpghttp://i57.tinypic.com/1em7pl.jpghttp://i61.tinypic.com/qoau10.jpghttp://i57.tinypic.com/2i8b3no.jpghttp://i58.tinypic.com/nx8yg.jpg
    2 points
  7. asa credeam si eu dar live lookul e senzational , din poze nu prea-ti dai seama .
    2 points
  8. Am incercat sa ajunga in familie un 750i insa din pacate nu am reusit sa fiu foarte convingator si a ramas un 740xd ( buna si asta dar departe de " adevar " - am mers cu asta nou de 449 cai,e ireala senzatia ) Oricum,multumesc de incurajare,o sa tin cont
    2 points
  9. asta stiu dar cunosc persoane care fac reviziile la bmw la inceputul anului apoi depinde ce cati km fac in acel an (de odicei depasesc lejer 60k)le fac intr_un service oarecare fara factura fara nimic pe cartea de service ,iar inainte sa faca revizia anuala da km inapoi si lasa cat e nevoie asa ca el are km reali verificabili la bmw
    2 points
  10. In lumina palida a diminetii...pregatita pentru primavara.
    2 points
  11. Cum se mai misca 2.0d cu 285?
    2 points
  12. Dupa cum bine stiti, unuii din voi, mi-am vandut 316le, insa nu am putut sta prea mult timp departe de aceasta marca si implicit de modelul e36. Asa ca am inceput cautarile prin germanica. Masina am adus-o personal de langa Ravensburg, este luata de la particular neamt neamt, nu turc libanez sau alta natie. Sunt mega extra multumit de ea, o gramada de dotari si cireasa de pe tort motorul m52 de 2494cmc (170cp/245Nm). In germania a avut 4 proprietari, primul o reprezentanta BMW din Munchen care a tinut masina din oct1998 pana in apr1999, al doilea un nene(n.1948) de langa Karlsruhe, al treilea un tip(n.1972) tot de pe langa Stuttgart, iar al patrulea cel de la care am luat masina ceva mai tinerel, n.1981, cu familie, copil si e91 320d. Masina am luat-o cu TUV proaspat facut 27.01.2014 (asta a si fost conditia mea), pentru a lua TUVul neamtul a inlocuit discurile si placutele fata, in rest totul a fost ok. "Ce avem noi aicea ?" Una bucata e36 323i coupe M-paket avusblau metallic din 14.09.1998 cu aprox. 230.ooo km Cu dotarile nu prea stiu de unde sa incep, sunt destul de multe. - M Aerodynamics - M Sport suspension - Sports Edition interior cu alcantara - Plafon negru - Trapa - Faruri de ceata - Dublu climatronic - Scaune incalzite - Volan reglabil pe inaltime - ASC+T - Alarma OE - 4 Airbag-uri - Suport de pahare(pus de mine) - Plafoniera cu lumini de citit fata/spate - Iluminare parasolar, motor si la picioare - Senzori de parcare - Diuze, oglinzi si yale incalzite - Gemurile si trapa cu functie comfort - OBC 18 butoane - Perdeluta spate - Cotiera fata - Schimbator M iluminat Ca si extra: - Finala SuperSprint - Pleoape faruri Kamei - Sistem audio custom (boxe spate oe hifi, pe fata 2 tweetere suplimentare Blaupunkt, player Pioneer cu sistem handsfree) In asteptare de timp si vreme buna este short shifterul de Z3m si nuca de M varianta scurta. O sa revin cu mai multe poze, acum este pe roti de iarna.
    1 point
  13. Salut tuturor, Chiar daca abia azi am dat comanda pentru masina si cel mai probabil imi va sosi in 30 - 45 zile,am zis totusi sa o prezint,in acest moment avand doar configuratia : BMW F30 328i xDrive,negru sapphire cu tapiterie piele negru Dakota.Are o multime de dotari,printre care cele mai importante as enumera pachetul M aerodinamic,la care am upgradat jantele la cele pe 19" tip 403, tractiunea integrala,transmisie automata sport Steptronic,navigatie Professional,pilot automat cu functie franare,faruri adaptive,etc. Sincer masina este o provocare,nu stiu la ce sa ma astept de la acest motor,care la cei 1997 cmc dezvolta o putere de 245 cp,insa sper sa fiu foarte multumit din toate punctele de vedere si sa ma pot bucura de ea cel putin 5 ani cat intentionez sa o pastrez.O sa atasez si ceva poze din oferta facuta de dealerul de la care am hotarat sa o cumpar,respectiv APAN MOTORS Braila.
    1 point
  14. - 318i - 2002 - 143 cp - 212.000 km - Cumparat de la BMW Magdeburg (Unic proprietar de noua) - Istoric service doar la bmw, ultima revizie in germania, la 208.000 km in 28.02.2014 - Pt. Verificare: WBAAX51080PD33551 - Volan Sport Multifunctional, Climatronic, Trapa, Senzori Parcare, Jante Aliaj, Scaune incalzite, Volan + Schimbator imbracate in piele, 4 x Geamuri Electrice - Taxa: 340 Euro - Pret: 2950 Euro FIX - Tel: 0745.378.100
    1 point
  15. Foarte tare motorul asta de 4,4,ce mi-as dori si eu unul :console:
    1 point
  16. Cateva poze cu lighioana mica.
    1 point
  17. si eu la fel, mai mult nu iti trebuie. pe un autoturism 4w sunt de ajuns.
    1 point
  18. Pune si tu niste poze.
    1 point
  19. Eu am o portabila Midland Alan 52. Foarte utila si comoda. Antena normala de 1,6m
    1 point
  20. eu mi'am luat o statie portabila midland alan 42 sau 52 habar n'am de care ... cu o antena mica si e ok ... dar nu am mai folosit'o de mult ... rar de tot o folosesc
    1 point
  21. E greu cu masinile scumpe daca nu locuiesti la casa... Eu macar acasa stau linistit. Ca in rest nu se stie.
    1 point
  22. Ceasurile au ajuns la mine. Multumesc Adi
    1 point
  23. Am cochetat si eu mult cu CIC-ul. Apoi am constatat ca stau cu ochii in ecran prea putin ca sa merite sa-mi bat capul si buzunarul. O muzica o auzi non stop, un volan misto, eventual un HUD (il vezi vrand-nevrand noaptea), deci astea merita. In plus, acusi o sa se inmulteasca NBT-urile adaptate pe E-uri si o sa cada preturile si la cic.
    1 point
  24. poate 12k max , la 10 k e cel mai sigur , nu e chiar o cheltuiala mare .
    1 point
  25. Mergi da o tura cu una pe care pui ochii daca totusi zici ca ai banii si te lamuresti singur, asa pe net din povesti doar batem campii, noi avem o parere a noastra dupa cativa ani de utilizare bmw, tu nu o intelegi asa si te bulversam mai tare. Dai o tura cu benzinarul apoi cu diesel si mai vezi. Daca e sa fie vorba de defectiuni si sa ai ghinion, oricare te poate rupe la fel la costuri. Eu de exemplu am bagat mai multi bani intr-un seat de 1.6benzina, decat in 320d
    1 point
  26. cateva poze dupa spalarea saptamanala + QD Sonax BS + Dressing gume Sonax http://i37.photobucket.com/albums/e87/ace99ro/P1000168Medium_zpscefd4764.jpg http://i37.photobucket.com/albums/e87/ace99ro/P1000183Medium_zps2eff6419.jpg http://i37.photobucket.com/albums/e87/ace99ro/P1000169Medium_zpsf01f3671.jpg http://i37.photobucket.com/albums/e87/ace99ro/P1000170Medium_zpsa5e473d6.jpg http://i37.photobucket.com/albums/e87/ace99ro/P1000179Medium_zps035f864d.jpg http://i37.photobucket.com/albums/e87/ace99ro/P1000172Medium_zpsb1611a3e.jpg http://i37.photobucket.com/albums/e87/ace99ro/P1000177Medium_zps1e1c2535.jpg http://i37.photobucket.com/albums/e87/ace99ro/P1000174Medium_zpsca79469a.jpg http://i37.photobucket.com/albums/e87/ace99ro/P1000178Medium_zps9a7befe4.jpg http://i37.photobucket.com/albums/e87/ace99ro/P1000173Medium_zps680ded5e.jpg
    1 point
  27. Ca se pot da in spate mai usor si mai ieftin ) Omule, stii bine ca m-am referit la diferenta de 3-4 litri la fiecare suta de km. Nu ai cum sa fii ipocrit, iti cauti cu greu o masina cat mai ieftina sub 3000 euro si pretinzi ca ai bani din plin de benzina, hai sa nu fim romani in sensul rau al cuvantului. Eu am diesel si sunt fan diesel, nu vad legatura cu GPL, in postul meu aratam avantajul de a lua un diesel in detrimentul unui benzinar.
    1 point
  28. Eu zic sa fim realisti,e un 330d din 2006 cu capota si bari de m3, de ce costa 24 de k? la banii astia iti pot cumpara un m3 veritabil!
    1 point
  29. E chiar sukara masina daca ma uit mai bine.... cine o cumpara se descurca dupa aia sa ii faca rost de aripi
    1 point
  30. Nu. Nu am mai jucat de vreo 2 ani, dar a ramas poza ca-mi placea in acel moment.
    1 point
  31. eu, sincer ,l-as schimba cat mai repede posibil. la anumite service-uri ti-ar pune daca ar putea si de floarea soarelui.castrol ar fii indicat ,si asa s-a scris pe capacul uleiului de la motor.bineinteles ala original cu codul de bare 400....nu ala comercial de 7 euro la lt pe ebay. daca ai bunavointa sa atasezi o foto cu retro de la bidonul de ulei sa vedem codu de bare si data fabricatiei
    1 point
  32. Omul acum studiaza istoria BMW si modelele, aceste info le afli si pe net, si din start ar trebui sa te ingrijoreze consumul dat de producator 11+ oras pentru un benzinar maxim SLAB. Nu mai zic de problemele de lantz, motoare lente, pana si cei de la bmw au recunoscut ca sunt cele mai slabe motoare ce le-au scos 1.8 si 1.9 pe e46, de-aia le-au facut vant repede. Mai pui ceva, iei un 2.0d, ai cuplu cat vrei, cand vrei sa mergi la consum o scoti si in 5%, si crede-ma ca o sa vrei asta la cum ne arde ponta cu pompa mai nou. Daca erai in bani, sigur nu te uitai la masina sub 5000 Diesel all the way, am trait cu benzinare aspirate si nu as mai recomanda niciodata, doar daca o fi vorba despre 2.2i+ si bani de benzina disponibili..chiar si aici un FL 150cp resoftat basic, ii da fum unui 2.2i de 170..nu mai zic de consum, care la mers agresiv cred ca e jumate cat la benzinar.
    1 point
  33. Imi cer scuze daca am postat unde nu trebuie. Sunt posesorul unui BMW 520D E60, facelift si de curand am schimbat jantele. Am avut jante 225/45 r17 cu cauciucuri de iarna si aveam consumul mediu undeva la 5,6l/100km, iar acum am pus niste jante 275/35 r19 cu cauciucuri de vara si mi-a crescut consumul cu aprox 1l/100km... E normal? Asa ar trebui sa se intample? Multumesc anticipat!
    1 point
  34. Ai scapat lejer cu 1l/100 km , am auzit si vazut cresteri mai mari...
    1 point
  35. Sa vezi cu niste R16 ce consum ai .Explicatie e foarte simpla roti mai mari=efort mai mare al motorului=consum mai mare(lucru cam logic ,nu trebuie sa fii specialist).Din proprie experienta cu roti mai mari ai stabilitate mai mare la viteza mare si sta mai bine pe curbe daca te dai la ea(+arata mai bine masina).Dezavantaje cum ai constatat consumul si uzura articulatiilor pe termen lung.De confort nu vorbesc,conteaza si cum sint drumurile,daca mergi mai mult oras sau afara etc.
    1 point
  36. Gata!!! Am achizitionat si jantele mult dorite... O sa pun cateva poze , masina nu este tocmai curata dar jantele sunt o sa revin cu poze si cu masina impecabila...
    1 point
  37. gata... pozele sunt cam aiurea ( telefon ) http://s29.postimg.org/3xjs6ollv/Image0305.jpg http://s29.postimg.org/6q8ecywkj/Image0306.jpg
    1 point
  38. Am fĂŁcut.o și pe asta...stopuri și faruri Led...
    1 point
  39. Salut! Am si eu o intrebare: foloseste cineva ulei 0w30? Si daca da cum i se pare, e multumit? Ca ma bate gandul sa pun din asta la urmatorul schimb! Mentionez ca am un 318i din 2009. Mersi!
    1 point
  40. De ce n-ai priceput? De care parte te incadrezi: a român'lor sau a românilor? ... dupa dubla negatie as zice ca in prima categorie. Dar pot sa ma-nsel.
    1 point
  41. Asa credeam si eu inainte, dar m-a contrazis grozadan. Zicea ca: OE sunt piesele originale. Daca iei piesa de la BMW tot originala adica OE este. Asta desi nu e fabricata de BMW. Piesele OEM sunt piesele vandute de fabricantii care vand si piesa care vine pe original, de exemplu Lemforder in cazul articulatiilor. Ma rog, e mai putin important. Ideea in acest caz era ca piesele originale sunt cele mai bune. Adica discuri si placute cu stanta BMW. Astea sunt cele mai calitative. E bine sa ne ferim sa facem review-uri din auzite. Discurile alea Zimmerman sport sunt aftermarket. Adica nu s-a pus asa ceva pe BMW. Exista intr-adevar kit-uri de franare care sunt superioare franelor originale, insa costa o gramada de bani in plus. Discurile astea vandute pe producator sunt in general o frectie la picior de lemn si sunt deseori mai ieftine decat cele originale. Plus ca e foarte greu sa spui ca niste frane sunt mai eficiente decat cele originale fara sa faci niste teste, niste masuratori. Efectul placebo isi va spune intotdeauna cuvantul. Eu am schimbat discuri Brembo si Zimmerman care s-au ovalizat dupa cateva mii de km. Nu mi s-a intamplat niciodata asa ceva cu discuri originale si nici cu Ate. Deci inclin sa nu am mare incredere in produsele de genul asta. Mentionez ca discurile alea Brembo erau alternativa la piesele originale, adica nu erau niste discuri foarte scumpe vandute ca upgrade. Si nici nu erau ironic. Avand un motor de 136 cp e foarte greu sa ajungi la limita constructiva a discurilor de fabrica. Eu am avut 245 cp si tot n-am reusit niciodata sa le incalzesc atat de mult incat sa simt vreo diferenta, desi am condus uneori foarte sportiv.
    1 point
  42. Salut dorumarcatoru, eu mi-am cumparat-o in Aug 2013 si cred ca inca nu era rezolvata problema. Inainte de a cumpara am discutat cu 3 dealeri si stiau si ei de problema, nu au ascuns-o dar au cam ocolit-o, ba ca s-ar fi rezolvat dupa 2011, ba ca a fost schimbat furnizorul, ba chiar ca a fost greaseala de proiectare, etc. Stii tu cum sint vanzatorii. Doar unul mi-a zis ca cel mai bine ar fi o revizie la lant pe la 150000 km care nu poate fi in garantie dar zicea ca problema asta ar intra pe post garantie. Si eu zic ca daca nu s-a rezolvat problema cu lantul in atatia ani asa va muri motorul asta. Altfel, atit timp cit functioneaza sint incantat de masinuta. Spor la cumparat.
    1 point
  43. nu iti da statu nimic daca iei si pe altii cu masina numai ca statul da 30 de centi pe kilometru pentru ficare zi in care tu declari ca mergi cu masina la servici. Iti imaginezi ca daca te grupezi cu alti 3 colegi, fiecare isi ia banul si consuma pe sfert. daca stai la 60 de km de munca, cu banii de la stat iti platesti impozitu si asigurarea (18 euro pe zi x 20 de zile = 360). Si tot legat de aspectul asta, ceva diferit de gandirea noastra este aspectul de masina economica. Sunt multi care platesc bani multi pe masini hibride sau pe GNC/GPL. Cu o astfel de masina in germania, mergi la serviciu gratis sau chiar iesi in profit. Pe GNC un golf consuma 5 Euro pe 100 km, si primesti de la stat 15 de euro. iti imaginezi ce inseamna sa te grupezi si cu colegi? sunt curios cate VW pe gaz s-au vandut in romania? unde esti fraier daca ai masina noua si n-ai bani de benzina.
    1 point
  44. chiar daca am spalat masina imediat dupa ce am venit de pe Transalpina tot au ramas ceva semne / pete de la sutele de gaze , muste si alte vietati decedate pe capota / bara / aripi , asa ca astazi dupa ce am spalat masina cu ONR - 2BM , am curatat si protejat zonele afectate ( capota , bara fata , aripi fata ) - Autoglym SRP aplicat manual cu un aplicator de microfibra , buffing manual , 1 strat de jetseal , 1 strat de ceara Autoglym din pacate pana am terminat s-a facut noapte afara http://img7.imageshack.us/img7/5243/qy9v.jpg http://img850.imageshack.us/img850/8411/6z2s.jpg http://img687.imageshack.us/img687/6249/4sye.jpg http://img832.imageshack.us/img832/2300/8n63.jpg http://img132.imageshack.us/img132/7889/uljn.jpg http://img829.imageshack.us/img829/7643/t8fo.jpg http://img833.imageshack.us/img833/6263/3hlw.jpg
    1 point
  45. 1 fisa - 5 ron / 3 minute , eu o spal cu 2 fise cu timp ramas pe timeru ala , daca e f f murdara atunci folosesc 3 fise , fisele sunt pentru timp poti sa schimbi intre sampon / clatire etc de cate ori vrei Quick Detailerul ala de la Sonax e cel mai bun de pe piata la ora actuala , ofera un beading de senzatie , si sta pe masina 3-4 spalari , ONR-ul il am vesnic in masina intr-un Kwazar de 1L pentru bombe de pasari / rasini din pomi etc , ONR-ul pe post de quick detailer nu e asa de senzational , in schimb e f bun de spalat masina daca are doar praf pe ea , 2 galeti + 1 atomizator de 1.5L cu ONR + 1 prosop de microfibra si in 30-35 de min masina e spalata sau pe post de clay lube
    1 point
  46. jantele alea nu sunt pe 18, sunt 17. edit: ah, credeam ca este vorba de cele din poza de mai sus.
    1 point
  47. Ca un "pensionar" al forumului, dai numai sfaturi "bune" Merci, am sa tin cont de ele
    1 point
  48. Mai nea Sainz eu in locul tau as tacea, stiind ce fel de pasare esti Nu iti baga nasul, unde nu te-a invitat cineva. Fa referire, strict la subiectul topicului.
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.