Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 09/15/14 in all areas

  1. Dupa cum spune si titlul, vand masina mea, un 320ci, an 2000, 1995cm cubi, 150cai, cu mentiune pe carte:fara serie motor! Motorul este de 3 litri M54 de pe un 330Ci pe care l-am cumparat pentru transplant. Avea 130.000 km si au fost inlocuite toate piesele care nu erau identice:frane,esapament,radiatoare,diferential,absolut tot.In acte este 320ci si impozitul este 150 lei.Motoarele sunt identice la aspect.Totul merge perfect 100%,este super intretinuta,suspensie M3.Taxa platita si nerecuperata,dovada ANAF. Pentru orice alte detalii:0765.345.640 Pret:6200euro negociabil Sper ca e ok daca punun link de pe un site de vanzare, daca nu, rog moderatorii sa -l scoata si sa ramana anuntul fara link! http://www.autovit.ro/bmw-320-C34498872.html
    3 points
  2. Si azi am schimbat si distributia. Km undeva sub 176.000. Impreuna cu asta am mai schimbat si garnitura capac supape si uleiul si filtrul de ulei. Am trecut pe ceea ce scrie in carte LL01. Si ca o impresie generala, foarte dezamagit de service-urile din Romania. Pt ca atunci cand am schimbat garnitura la baia de ulei am gasit un fragment mic dintr-o patina, m-am panicat putin si am zis sa schimb si distributia. Si aici a inceput distractia. Am vorbit la Bavaria group (initial bucuresti, ulterior toata tara) si la toate service-urile din bucuresti. Din toata tara doar cei de la proleasing ploiesti mi-au si raspuns (impreuna cu un pret de 6000), in rest bavaria si mhs m-au ignorat complet, desi sunam de cateva ori pe zi. Pe langa, am incercat si la toate service-urile cunoscute si recomandate pe forum. Marea problema, lipsa calelor de distrbutie, dar toti mi-au promis ca fac rost cat de curand. Evident ca nu s-a intamplat, am plecat si in concediu, au trecut mai mult de 2 luni de cand tot intrebam pe la service-uri. Am inceput eu sa ma uit dupa cale in acest caz. Avand in vedere ca nu sunt o suma formidabila, comparativ cu pretul lucrarii sau al manoperei, mi s-a parut cam auirea sa nu isi cumpere un set de cale si sa stea toti sa astepte sa le inchirieze. Aici as vrea sa remarc ca, dintre toti, Service Premium, a fost singurul deschis, singurul care a inteles situatia si care chiar s-a implicat venind cu solutia. Calele le-am cumparat eu, si au intrat in pretul manoperei. Foarte corect si ii multumesc pe aceasta ocazie, ca a fost singurul dispus sa investeasca in sculele necesare unui astfel de motor. Pentru mine, asta spune multe. Sper sa nu fie considerata reclama, dar astea este realitatea cu care m-am confruntat
    3 points
  3. Terminati ma cu turbina. Pana sa iasa pe esapament mai au de trecut prin catalizator si DPF(daca exista pe masina). Bucatile alea sunt din catalizator sau DPF. Probabil era partial infundat si s-a incalzit foarte tare la debitul foarte mare de gaze. Rezultatul a fost spargerea miezului. Alea le auzi tu acum prin tobe. Si asa se explica si fumul, care inainte era ars de acelasi catalizator/DPF. Acum... tot trece prin el. Daca ai DPF, el e cel mai sensibil. Catalizatorul a scapat.
    3 points
  4. Aici ai dovada.Asta va fi ultima mea postare referitor la asa ceva pentru ca vad ca unii se simt deranjati. Incercam doar sa i scutesc pe unii,care cauta un e 60 ca si mine,sa faca un drum pt o asemenea masina
    2 points
  5. in germania gasesti e39 la bani putini si cat de cat intretinut, daca vrei sa bati un drum de germania ia un e39 din prima si gata
    1 point
  6. Airtex Spania este o varianta ieftina si buna. Nush ce intelegi tu prin JOC la o pompa de apa.....
    1 point
  7. Dpf-ul a crapat in mod sigur... Am mai vazut un caz cu un 318d care a patit acelasi lucru. Da-l jos, taie-l, curata ce a mai ramas pe pereti si pune-l la loc.. Sau teava in locul lui si gata. Neaparat dpf off din soft... Sau cumpara unul nou
    1 point
  8. Exista topic pe tema asta. Daca softul e facut bine, nu ar trebui sa ai fum. Poate un mic damf la accelerare brusca in sarcina.
    1 point
  9. DPF=ul e DUPA catalizator. El opreste orice urma de fum ce scapa din catalizator. In cazul de fata, deduc ca ai si DPF deci acolo e problema.
    1 point
  10. vulpe/struguri ... masina e dementiala oricum...
    1 point
  11. Am intrebat pur si simplu, daca ai vazut-o sau ti-ai dat seama din poze, fara rea intentie. Daca la mine te refereai, nu m-a deranjat de loc, dimpotriva, te felicit ca ai impartasit asta cu noi.
    1 point
  12. Astazi, la 216 700 km am schimbat urmatoarele piese: -termostat egr Behru -temostat principal Gates -filtru epurator Bmw oem(cel cu decantor) -curea servo Contitech -antigel Hepu G11+ apa distilata Am vrut sa curat si egr-ul dar nu a fost cazul. Multumesc Service Premium (aka Ciupa) pentru rabdare. Cu piesele de mai sus am cam terminat cu partea mecanica, masina este pusa la punct si sper sa nu mai calc prin service o perioada. Urmeaza sa ma ocup putin si de look, am in plan sa schimb volanul cu unul de M si sa cumpar un set de jante pe 16\17 ca m-am saturat de capace http://s8.postimg.org/8fgob83dd/IMG_20140829_00137.jpg http://s8.postimg.org/5b60efmkx/IMG_20140913_00146.jpg http://s8.postimg.org/6c693k3kh/IMG_20140913_00147.jpg http://s8.postimg.org/ouf71jaq9/IMG_20140913_00148.jpg Cureaua de accesorii(schimbata recent-Gates) ma cam deranjeaza ca face un scartait la pornire, poate o voi schimba cu una oem pe viitor. PS: mai sunt interesat si de cateva produse pentru curatat: Autobrite Magic Foam: http://ingrijireauto.ro/ro/prespalare/11-autobrite-magifoam-1000ml.html Sonax Extreme Briliant Shine http://www.pro-detailing.ro/sonax-xtreme-brillantshine-quick-detailer-p-1258.html?keyword=sonax%20bril TBD- o solutie pentru curatat interior + as vrea sa pregatesc masina pentru iarna (ceara & sau alt produs) Daca aveti recomandari va rog sa-mi spuneti. Over and out!
    1 point
  13. Citeste mai bine, spune ca taxa e platita. Varza a devenit site-ul asta, cum posteaza cineva ceva, cum sar ca ulii pe el.
    1 point
  14. 1 point
  15. http://www.autovit.ro/bmw-520-C34463654.html Dauna si reparata. Erau sarite airbag urile fata,ambele.
    1 point
  16. Cristianro deviezi total. Aici nu vorbim de dacia 1300 ca sa faci astfel de imoprovizatii. Despre duralube am auzit mai multe rele decat bune. @IceSNK: Ceva e in neregula acolo, trebui mers la un mecanic, pusa masina pe un tester. M43-ul nu e un motor prea complicat... Iar la faza cu viteze de 180-200 km/h, daca masina ta le atinge (tinand cont de faptul ca masina are viteza maxima constructiva de 200 km/h), atunci cu siguranta n-ai treaba cu segmenti sau pistoane. Am avut si eu motorizarea asta si cu greu atingeam 180-190...
    1 point
  17. E30-urile in stare buna sau foarte buna s-au rarit mult.
    1 point
  18. Mike, deja iti pui intrebari daca mai tii masina sau nu...e clar ce urmeaza nu? E doar o chestiune de timp Parerea mea e sa nu te mai complici cu asa ceva, doar daca sunt ceva plusuri la NBT pe care le vrei musai, desi din ce inteleg nu e cazul. Acum na, pe cealalta parte, mie mi-ar placea la anu' sa iau masina direct cu NBT
    1 point
  19. Nu am sa comentez pretul dar trebuie sa realizam ca va veni timpul cand un e36 va fi mai scump decat un e46 in stare tehnica similara. Asta s-a intamplat de mult intre e30 si e36.
    1 point
  20. Ia aratĂŁ un E46 asemĂŁnĂŁtor cu ce se vinde aici la aceasi bani.. Eu nu tin minte sa fi vĂŁzut.asa ca idee sunt E30 cabrio care sar se 5000 eur.
    1 point
  21. Daca tot se duc banii pe F10 530, de ce sa nu fie 535... In afara de ceva diferenta la mentenanta, ar mai exista ceva inconveniente? Plus-uri sunt destule....
    1 point
  22. AI nevoie de o cheie tip diamant de pe care sa iei chipul dar iti recomand si sa iei o carcasa noua daca tot faci conversia. Carcasa noua vine cu lama blank si trebuie sa o tai dupa forma de pe cheia veche. Iei chipul din cheia diamant folosita, dezlipesti "transpoderul" (transmitatorul de pe ea), o pui in carcasa noua si pe urma iei transmitatorul din cheia veche (piesa aceea neagra) si o lipesti cu silicon in locul transmitatorului pe care l-ai scos din cheia diamant. Pe urma inlocuiesti acumulatorul de pe chipul nou cu o baterie normala , asamblezi cheia si mergi la masina sa o reinitializezi. DIY cu poze: http://forum.e46fanatics.com/showthread.php?t=492537
    1 point
  23. dap.. aia cu apasatul pedalei e o vrajeala de 2 bani.. Si in plus, cine vrea neaparat face un schimb normal si apoi dupa macar un 100 d km acolo facuti poate repeta schimbul, fara sa mai schimbe filtrul si in felul asta are peste 80% ulei nou in cutie..
    1 point
  24. Salutare dragi colegi! M-am decis sa imi prezint si eu masinuta, cu care am planuri marete. :shifty: Este prima mea masina luata cu eforturi foarte mari, dar care isi merita fiecare banut. Inca din 2008 cautam sa-mi iau, dar abia in noiembrie 2012 am reusit. Masina a fost adusa din Germania de catre fostul proprietar in 2009, iar eu am luat-o la 198.000 km din Romania, perfect functionala si foarte bine intretinuta lucru pe care il simt si acum, dat fiind faptul ca nu a fost nevoie de nicio reparatie majora. Date masina: Model : e46 320d Face-lift Sedan Fabricatie : 2002 Km : 202.453 Motor : M47 TUD20 Common-Rail Cmc : 1995 CP : 150 Culoare: TitanSilber Metallic Ca si optiuni momentan are : Climatronic Bi-Xenon OBC DSC III Pilot automat Comenzi volan 4 geamuri electrice Trapa electrica PDC Scaune sport Incalzire scaune Perdeluta luneta electrica Proiectoare + lampa de ceata Reglaj faruri Cotiera fata - spate Radio CD BMW Bussines Iluminare picioare Lumini pentru citit Oglinzi electrice incalzite Bancheta rabatabila + sac sky Jante 17' BMW OEM Pe viitor vreau sa ii aduc urmatoarele imbunatatiri: Kit M-Technik II Navigatie DVN-E46-ANDROID Stopuri LED (NFL) Volan M-Sport Tapiserie din piele Folie geamuri Llumar Pachet exterior crom (momentan este Shadowline) Trimuri interioare aluminiu sau Pianoblack Monitoare in tetiere Spalatoare faruri Sistem audio mai bun (fara subwofere sau alte fite) Jante BBS RC 090 http://imageshack.us/a/img545/5264/img0665mod1024.jpg http://imageshack.us/a/img211/6671/img0676mod1024.jpg http://imageshack.us/a/img266/6251/img0674mod1024.jpg http://imageshack.us/a/img585/3670/img0673mod1024.jpg http://imageshack.us/a/img801/7017/int41024.jpg http://imageshack.us/a/img708/4962/int31024.jpg http://imageshack.us/a/img189/3539/int21024.jpg http://imageshack.us/a/img600/8683/int11024.jpg Cheers!
    1 point
  25. SPune-mi te rog, ce relevanta are faptul ca nu sunt rulate in Romania?
    0 points
  26. Dupa cum vad eu lucrurile, poti spune ca ai o problema grava atunci cand distributia deja s-a rupt, nu cand este posibil sa se rupa. Daca ne luam dupa incidenta problemei, poti sta cu morcovu-n fund ca se strica masina din n alte motive care apar mai des decat asta cu distributia. Urmand logica asta, orice motor este posibil sa se strice, mai devreme sau mai tarziu. Dar nah, ne place drama
    -1 points
  27. Recomand resetarea valorilor adaptive a cutiei de viteze . E foarte simplu : pui cheia in contact , apesi pedala de acceleratie la maxim 20-30 secunde , scoti cheia si gata. Schimbarea se simte .
    -1 points
  28. Pai cum dragii mei... nerulat in Romania... inseamna ca holandezu, nu si a batut joc de ele pe strazile din Amsterdam (ca a mers pe apa cu ele, pe canalele navigabile) cum si ar fi batut joc rumenu neaos pe strazile din Bucuresti. deci pretul de 200 ron pentru o anvelopa de iarna veche de 4 ani si dupa ce trece iarna are chiar 5, nerulata in Romania mi se pare modic. Pai sa spuneti multumesc ca cineva se poate gandi sa importe anvelope de iarna din Olanda cu pretul asta... ))))
    -1 points
  29. pai ce vrei sa-ti mai zic, ca la autohaus unde lucrez am condus zeci de modele de masini si in afara de cele top de la toyota si lexus un citroen sau mai stiu eu ce peugeot sau auris este o copaie pe langa bmw? cand o sa fii angajat la o reprezentanta sofer atunci sa-mi zici mie habarnist also sei brav freundchen :flowers:
    -1 points
  30. nu conteaza ce am condus, ti-am explicat mai sus, era vorba de golf 5 si golf 6, golf 7, atat, am sustinut ce a zis @mik15 mai sus, e parerea mea
    -1 points
  31. Super masina, pentru dotari ai pus nr VIN ,cei interesati pot gasi totul pe net, bafta WP using Tapatalk
    -1 points
  32. Pai ce treaba are cu inclinatia? In D nu are cum sa o ia inapoi.
    -1 points
  33. Eu cred ca in functie de inclinatia pantei trebuie ciupita un pic accelaratia, in nici nu caz nu are voie sa plece inapoi, in cel mai rau caz sa stea pe loc.
    -1 points
  34. cu mizeriile astea fabricate vreti sa ma dea afara de pe forum? da chiar ma intreb de ce disperati asa? si de ce trebuie sa dispar eu de pe forumul asta? ca nu inteleg daca v-ati pierdut conturile nu este din vina mea, nu trag nici o sfoara pe aci, eu trebuie sa am mare grija ce vorbesc chiar cand st jignit inutil eu zic ca tinuta de drum la e46 este mai buna, si cica am zis eu ca e36 il sparge pe golf7, ca f20 e un nimic samd, nu are rost sa continui
    -1 points
  35. Sincer sa-ti zic cred ca turbina ta e pe duca.
    -1 points
  36. Pe rampe mari pleca imediat, pe cele cu ĂŽnclinația mai Mica sta nu mai pleca dar in nici un caz nu merge ĂŽnainte,doar pe drum drept merge ĂŽnainte.
    -1 points
  37. E f misto masina, ai vazut-o tu cu airbag-urile sarite?
    -2 points
  38. Palele turbinei de pe evacuare au cam inceput sa se dezintegreze Ceea ce ai vazut tu erau aschii metalice fine incandescente Am mai vazut asa la un mondeo la spalatorie da ala incepuse sa dea si la relanti Pregateste-te de o turbina
    -2 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.