Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 12/21/14 in all areas

  1. Salut, Sunt inscris de curand in aceasta comunitate si ma gandesc sa fac o scurta prezentare a masinii mele... Optiuni: S2AZA BMW LM Rad Doppelspeiche 446 S548A Kilometertacho Kilometer-calibrated speedometer Code Sonderausstattung Optional Equipment S1CAA Selektion COP relevanter Fahrzeuge Selection of COP relevant vehicles S1CBA CO2 Umfang CO2 package S230A Zusatzumfang EU-spezifisch Extra package, EU-specific S255A Sport-Lederlenkrad Airbag Sports leather steering wheel S258A Bereifung mit Notlaufeigenschaften Tire with run-flat functionality S2PAA Radschraubensicherung Lug bolt retainer S2TBA Sport-Automatik Getriebe Sport automatic transmission S320A Entfall Modellschriftzug Deleted, model lettering S346A Chrome Line Exterieur Chrome Line exterieur S3ATA Dachreling Aluminium satiniert Roof rail, aluminum, satin finish S413A Gepäckraumtrennnetz Trunk room net S423A Fussmatten Velours Floor mats, velours S428A Warndreieck und Verbandstasche Warning triangle and first aid kit S430A Innen-/Aussensp. mit Abblendautomatik Interior/outside mirror with auto dip S441A Raucherpaket Smoker package S493A Ablagenpaket Storage compartment package S494A Sitzheizung Fahrer/Beifahrer Seat heating driver/passenger S4DDA EdelholzausfĂźhrung Fineline Pur Fine woodgrain version Fineline Pure S4UYA Ski- und Snowboardtasche Ski and snowboard case S502A Scheinwerferreinigungsanlage Headlight cleaning system S508A Park Distance Control (PDC) Park Distance Control (PDC) S522A Xenon-Licht Xenon Light S534A Klimaautomatik Automatic air conditioning S563A Lichtpaket Light package S575A Zusätzliche 12V-Steckdosen Supplementary 12V sockets S5A1A LED Nebelscheinwerfer LED Fog lights S5DAA Deaktivierung Airbag Beifahrer Passenger airbag deactivation S609A Navigationssystem Professional Navigation system Professional S698A Area-Code 2 fĂźr DVD Area-Code 2 for DVD S7NHA BMW Service inclusive BMW Service inclusive S853A Sprachversion englisch Language version English S8ARA Bordliteratur rumänisch On-board vehicle literature, Romanian S8KAA Ălwartungsinterval 30.000km/24Monate Oil-maintenance interval - 24 months/30,000 km S8TFA Aktiver Fussgängerschutz Active pedestrian protection S8V1A Hinweisschild Label S925A Versandschutzpaket Transport protection package S9AAA Aussenhautschutz Outer skin protection Vreau dupa diferite forumuri pareri este un motor controversat 2.0 D pe X5 toti spun ca este motorul prea mic si ca lalala doresc sa spun ca deja am 8.000 de km cu masina merge ff bine la cei 218 cp ai ei chiar pe modul sport alearga ca turbata. Chiar vreau sa mentionez fata de modelul precedent cu motorul 3.0 care atunci cand calci pedala de acceleratie are un lag aceasta nu are acel lag si chiar pleaca imediat... Urmatoarea intrebare care sta pe buzele tuturor :cat consuma? mie nu imi place modul eco pro si prefer sa merg pe modul confort cu un consum in bucuresti de 8.5-9 L/100km si exterior cel mai mic consum a fost de 5.4 dar daca stateam pe modul eco pro si pe turometru am observat ca pot scoate 4.8 dar nu stau sa bat recorduri acum... Viteza maxima condusa de mine a fost 170 km/h (pana a iesit unu in fata mea), nu prea sunt adeptul vitezelor mari... Masina am cumparat-o de la MHS Motors din militari inainte de iesirea pe autostrada Bucuresti-Ploiesti pe partea dreapta, chiar ii recomand pe cei de acolo pentru serviabilitate cat si promtitudinea raspunsuriilor. Am ramas placut impresionat de o vanzatoarea de acolo ( Georgiana ) pentru modul open-mind de care a dat dovada si viteza maxima cu care misca lucrurile din jurul ei.Am avut o mica problemuta la masina si am avut placerea de-al cunoaste pe seful de service de acolo si este un tip de mare omenie care m-a servit imediat si bine .Am facut cunostiinta cu baieti dela service oarecum atunci si am cunoscut doi tipi de treaba care au prestat ff repede tot ce am avut... Masina are tehnoligia AdBlue care este dupa parerea mea este o mare porcarie dar na este mai frendly cu mediul inconjurator, acest aditiv adblue are un consum de 1% la 1000 km cam asa...insa il puteti gasi la orice statie omv/rompetrol/mol la un pret ok. Ce imi place la masina: Este incapatoare pe locurile din fata/spate cu toate ca am 195 inaltime si sarit peste 100kg Consumul relativ bun pentru cat este de mare 4x4 trage frumos confortul pe care-l ofera etc... Ce nu imi place: Daca ies din afara Bucurestiului ma opreste mereu politia. Trebuie sa am grija de ea unde o parchez un stres in plus Spaga la spalatorie s-a schimbat si tot felul de chestii de genu cu parcagii etc... Aplasarea scrumierei Si mai descoperim pe parcurs! Pentru intrebari si o parere... va stau la dispozitie
    9 points
  2. Ce treaba are "hai sa ma laud si eu" cu prezentarea unei masini ?am prezentat o masina daia se numeste topicul "masina mea" chiar am specificat ca nu am avut timp s-o spal ca spalatoriile sunt full cred ca ai putea fi si tu putin intelegator ... Si al meu este un alt x 5 prafuit murdar cum vezi pe oriunde /. P.S: ma bucur ca ai masina ta spalata in fiecare zi si daca ai mai mult timp liber ti-as fi tare recunoscator daca te poti duce pana la o spalatorie ... Multumesc
    6 points
  3. X5 2.0d chiar consuma putin, terminati odata cu Bmw-ul si consumul de 60%. Cine are un Bmw de generatie 2008> 2.0d si are consum peste 10% la mers in oras (combinat ziua/seara, mers normal) are probleme cu motorul. Exemplu clar, Bmw x5 3.0d 2008. Consum in oras trafic normal 13.3 pe bc.
    2 points
  4. mai bine intrebai care sunt numerele care o sa iasa la loto peste 2 saptamani
    1 point
  5. Sa verifici mufele care au legatura cu bagheta de frana ...poate e oxidat vreun contact/pin pe acolo..da cu spray de contact in mufa si vezi dupa
    1 point
  6. verifica bobina de inductie,cred ca e defecta.
    1 point
  7. E misto x5-ul asta nou, sa il stapanesti sanatos , referitor la distribuitie " DA-O NAIBI" , nu e stres .
    1 point
  8. Felicitari pt masina si bine ai venit la "etaj" . O intrebare: sonorizarea e standard? Daca da cum ti se pare comparativ cu fostul X5? In afara de ventilatie in scaune, o trapa si un sistem audio mai bun nu cred ca mi-as pune ceva in plus...iar sistemul audio se poate schimba pe parcurs daca nu te "bine dispune" . Ah da...ce-mi place f mult este lumina aceea ambientala de pe la usi si bord...finally... P.S. Ah da si optiunea de 50i o mai puneam... kiddin
    1 point
  9. Intram in OFFTOPIC . Daca stii ce sa alegi pe vatianta aftermarket,nu o sa dai gres niciodata. Daca ai un seat sau o skoda care face 2500 euro,la un schimb de amortizoare,discuri fata si placute fata- spate pe ORIGINAL, aproape platesti jumatate din valoarea masinii. Dealtfel grupul VAG si grupul RENAULT de care tu pomenesti au introdus variantele ECONOMY si MOTRIO ca varianta de piese de schimb originale. Spre exemplu placutele de schimb varianta economica a grupului vag,sunt mai scumpe decat un set de placute ate,textar,trw,jurid....dar sunt mai proaste calitativ,de regula sunt valeo facute in INDIA.
    1 point
  10. se poate face cerere de consultanta, dar nu stiu daca iti e de ajuns doar seria sau iti trebuie si copii dupa actele masinii. Da-le un telefon, oricum ca sa faci cererea asta (in urma caruia ti se va da o hartie oficiala cu norma euro a masinii), trebuie sa mergi personal la rar. se si plateste 50 ron sau ceva de genu
    1 point
  11. Ai dreptate,insa mi se pare ca nu ai nevoie de asa ceva si banuiesc ca nu e chiar ok pentru motor/transmisie,au inceput si cei de la BMW sa puna tot felul de briz-brizuri,gandeste-te ca optiunea asta e si pe 316d,518d,etc.....
    1 point
  12. la BMW se aprinde foarte rar Check Engine si niciodata de la benzina sau motorina, poti sa le pui si invers in rezervor si tot nu se va aprinde. daca esti din Bucuresti, te ajut cu un tester. fara bani adica.
    1 point
  13. Am observat ca dupa ultimul update de soft am si Launch Control si pentru prima data l-am si folosit :hyper: Masina pleaca destul de violent,ai impresia ca e masinuta de jucarie din aia cu arc,care tragi in spate si ii dai drumul ,banuiesc ca daca ai si un motor mai puternic e si mai bine.Am mai incercat insa nu stiam de ce nu ” apare ”..... dar am mai facut sapaturi si am aflat ca motorul trebuie sa ajunga la o anumita temperatura,apoi nu poate fi folosit decat cu pauze de cateva minute intre,etc. ; ma rog,in viata de zi cu zi nu prea il folosesti,fiindca nu vad de ce ai face-o,cel putin eu ma bucur ca il am si cam atat.
    1 point
  14. Baga-l la rubrica ''Donatii'' sigur scapi de el
    1 point
  15. http://www.bmwclub.ro/forums/topic/157763-bmw-318i-2002-143cp/
    1 point
  16. Si banuiesc ca o sa deschizi fermoarul la accident ))))
    1 point
  17. Da,se poate sa fie bendixul dar tebuie investigat in service...pot sa fie si ceva role,curea,etc.
    1 point
  18. Bendix electromotor cel mai probabil.
    1 point
  19. Ca sa pornesti masina , (nu imi dau seama) ai incercat de mai multe ori sa dai la cheie? Apoi acel carait e de la bendix care aluneca, scoate electromotorul si se poate repara foarte usor.
    1 point
  20. 1 point
  21. Aha si remap nu infunda dpf , nu trage de turbina ))
    1 point
  22. pentru cineva cu masina in garantie, race chip ala ideal, ca la revizie il scoti si gata, Se practica la greu prin Belgia din ce am vazut, e foarte greu de detectat ca a existat pe masina ca sa iti faca probleme la garantie. Aveam si niste colege pe la servici, isi cumparau cate un megane de 80 de cai sau cat naiba are ala, nou nout si il cipuiau instant gen, cand ridicau masina de la dealer ele aveau cipul in buzunar.. cica cumperi masina sh cu istoric de service si proprietar unic, si femeie pe deasupra, doamne ajuta..
    1 point
  23. Am avut ambele, asa bine si la Audi precum la BMW, si pot sa spun ca nu se compara 4 cu 6. 6-ele suna mult mai nobil ca sa spun asa, consum cu putin mai ridict, maxim 1-2%.. la diferenta de senzatii pe care ti le ofera, nu prea se merita sa iti iei 4 cilindrii O data ca ai avut 6 cilindrii, mi se pare foarte greu sa te intorci inapoi la 4... Doar daca vrei sa o dai in buget si economie
    1 point
  24. Si o fac foarte prost...ma refer la toata politica BMW...si nu vorbesc doar de Romania...m-am batut cap in cap cu e de cel putin 2x...odata cu codarea farurilor LED...dupa ce am platit peste 3000eur manopera si ce piese mi-or mai fi trebuind la instalare (farurile deja le aveam cumparate din reprezentanta BMW Amsterdam) m-au tinut 3 zile!!! si am plecat de la ei din reprezentanta BMW din Germania fara faruri codate...ei nu puteau sa le codeze, nu mergea faza lunga, auto leveling, cornering, faza lunga pe Auto si DRL...am ajuns acasa si dupa inca 7 zile m-am hotarat sa bat drumul Cluj-Bucuresti la Neo pt ca nici cei de la BMW Autotransilvania nu au fost in stare sa codeze (nu am fost surprins...), a durat mai mult pana a conectat fizic laptopul la masina decat codarea...jenant...si a doua oara vara asta cand am avut micul accident pe autostrada si daca tot am fost la reprezentanta BMW am zis sa trec la NBT dar mi-au spus ca ei fac instalarea dar nu o sa-mi mearga nimic...navigatie, muzica etc pt ca nu vor putea face codarea... P.S. Are neo ceva poze cu un X5 F15 M50d parca de la ceva reprezentanta BMW la el in garaj pt codare...asta cred ca arata ca este peste reprezentante ...
    1 point
  25. Am zis eu ca e vorba de tine? Ok, pe mine sa zicem ca pe mine nu ma cunoaste lumea pe aici, sau ce imi poate pielea, dar cu siguranta pe Kenbobo il stie multa lume ca om serios si de aceea chiar nu este elegant din partea ta sa il jignesti. Cu siguranta nu am asa multi bani ca tine, dar sa stii ca 4000 de euro gaseam sa cumpĂŁr masina care tu vrei sa o vinzi. Ti-am explicat si in privat de ce l-am rugat pe Kenbobo sa treaca el sa vadĂŁ masina, dar vad ca ai vrut sa intelegi. Ok si cu asta din punctul meu de vedere orice relationare cu distinsa ta persoana este incheiata. Sent from my HTC One using Tapatalk
    1 point
  26. Ai putea incepe prin a citi macar ultimele pagini. Ca e clar ca n-ai citit daca inca intrebi. Si uite-asa lungim topicul cu aceeasi intrebare. Fiecare masina e "unica".
    1 point
  27. Asta nu inseamna ca e regula. Eu as spune ca esti norocos. Nici alea vechi nu toate fac galagie. Andrei_vuv parca e la al 3-lea N47. Unul a fost 2007, altul 2009 iar asta nou parca e 2011 si niciunul nu zornaie. La mine e doar unul si imi zornaia. Ps: si mai terminati dracului cu minusurile. Copii...
    1 point
  28. Ma bazez pe faptul ca am doua masini, ambele BMW si ambele cu motoare N47. La nici una nu am probleme, chiar daca cea mare (520, F10, 2011) are aproape 140.000 km.
    1 point
  29. Foarte interesant topicul Intre Liqui Moly : Top Tec 4200 5W-30 : Top Tec 4600 5W-30 : Longtime High Tech 5W-30 care e diferenta si ce ma sfatuiti sa pun ? Am gasit High Tech este full syntetic pe cand Top Tec nu
    1 point
  30. Poi omul poate crede ca e ceva secret sa poti merge cu spatele
    1 point
  31. daca a scris la 60/70.000 +/- asta inseamna in jur de 65.000 ma gandesc cu o eroare de cateva mii de euro care e nesemnificativa la suma asta :twoup:
    1 point
  32. Acuma am vazut, E46.
    -1 points
  33. Situație ciudata??? Baga-ti mințile in cap omule bun! Esti un om cĂŁruia ii lipsește cuvântul, care vrea sa cumpere BMW dar nu se sinchisește sa dea un amĂŁrât de telefon, mai mult ai impresia ca toatĂŁ lumea este la dispoziția arvunistilor tai?Formulezi ĂŽntrebĂŁri de mers pana in Bucuresti dar nu ai fost in stare sa vii din Mures pana in Cluj.... Patetic.
    -1 points
  34. Atat vreme cat folosesti un forum, al cĂŁror conditii sunt foarte clare si aplicabile tuturor membrilor, discuția dintr-un topic nu este una particulara ci una deschisĂŁ membrilor. In privința notorietatii vreunui membru sau nu, am ales da fac cunoscut faptul ca esti o persoana care nu depune diligente minime pt a pAstra linia bunului simt , respectiv pentru a-si respecta cuvântul. Iar daca tu apreciezi ca fiind jignire faptul ca ti-am atras atenția atat tie cat si arvunistului tau ca nu va respectați propriu cuvânt, atunci cu siguranta este o jignire... Cat despre patrimoniu , nu cred ca s-a adus in discuție si nici nu cred ca e cazul. Iti doresc bafta sa-ti gĂŁsești masina potrivita!
    -1 points
  35. Nu am zis de km, ziceam ca desi ai facut TU, personal inca 20-50.000 km, pretul a scazut cu doar 100 euro. Km nu sunt problema unei masini daca a fost intretinuta. Am condus e90 din 2005, acelasi model ca al tau cu 652.000 km si merge ca una noua. Te intrebam ca vad ca ai anuntul de o jumatate de an si pretul l-ai scazut foarte putin desi ai mai umblat cu ea (reparatiile alea nu mai sunt atat de recente incat sa incluzi pretul lor in pretul masinii).
    -1 points
  36. Ok zi-mi un ultim pret. Un pret peste care ne bagam. Daca e rezonabil vin maine si o vad.
    -1 points
  37. Lasa-mi un numar de telefon in pm
    -1 points
  38. Da colegu' lexoryn!Ce e asa amuzant?
    -1 points
  39. Salutare tuturor, Dupa cum spune si titlul m-am hotarat sa vand masina din dotare. Un BMW 518i Model E34 , fabricatie 1995, Break, culoare Visiniu-Mov sau Brokat-Rot, Editie Shadow line. Stare de functionare foarte buna. Pret 1700 euro(negociabil dar foarte putin) Motivul vanzarii este timpul din ce in ce mai limitat din cauza serviciului. Dotari conform VIN: VIN WBAHG11030GB17470 Type code HG11 Type 518I TOURING (EUR) E series E34 (2) Series 5 Type TOUR Steering LL Doors 5 Engine M43 Displacement 1.80 Power 85 Drive HECK Transmission MECH Colour BROKATROT METALLIC (259) Upholstery STOFF CORD/ANTHRAZIT (A1AT) Prod.date 1995-02-28 Description (interface) Description (EPC) S242A Steering wheel airbag S243A Airbag for front passenger S314A Door mirror, driver lock, heated S339A Shadow-Line S354A Windscreen, green-tinted upper strip S410A Window lifts, electric, front S413A Luggage compartment net S423A Floor mats velours S431A Interior mirror with automatic-dip S472A Armrest, front, driver/passenger S498A Headrests mechanically adjustable, rear S510A Headlight vertical aim control S520A Fog lights S556A Outdoor temperature indicator S731A Additional edition scope Code Description (interface) Description (EPC) P746A Edition ZN S773A Fine wood trim S818A Battery master switch Povestioara ei de cand se afla la mine: O sa incep cu motivul cumpararii: a fost ca o simpla pasiune si fapul ca avea carlig mi-a parut foarte folositor pentru suportul de biciclete si calatoriile cu ele la munte. Pana una alta dupa achizitie am vazut ca sunt cateva probleme cu ea asa ca am dus-o la mecanic si ...nah eu fiind foarte tipicar de fel, am cerut ca orice aspect tehnic sa fie rezolvat. Si cum nu imi sta in fire sa cumpar piese second hand si nici de calitate indoielnica facturile la un moment dat au atins cote considerabile, dar asta nu conteaza tot ce am facut este doar din pasiune. Printre ce anume s-a schimbat la ea ar fi urmatoarele si care releva partea buna a lucrurilor: amortizoare (sachs super touring fata-spate(cel putin pe spate la combi din relatarile mecanicului e o reala aventura in ce priveste partea de capitonaj interior, motiv pentru care la final la remontare a trebuit o sacosa de clipsuri si alte piesulite mici de luat de la MHS) pe langa amortizoare chit complet fata-spate/flanse/oale arc si mansoane cauciuc . bucsaraie o tona (lemforder) si fata si spate bare stabilizatoare orig. BMW si bucsi bare(lemforder) capete de bara (lemforder)(iar lista pe partea de supsensie poate continua nici eu nu le mai stiu) cateva furtune aer imbatranite cateva garnituri capac disitrubutie si capac culbutori verificat distributie si trasa la punct =>lant nou/patina sau ghidaj noua si rola sau pinion(nu am idee denumirea) ventilator AC filtru uscator instalatie AC viscocuplaj(se pare ca este comandat si el de releul insatlatiei AC) radiator Ac=>(Ac functional) radiator motor+vas expansiune si cateva furtune de apa imbatranite tampoane motor semeringuri vibrochen in ambele parti si spre fata motorului si spre cutie. chit complet ambreiaj sachs volanta/disc/placa/rulment. flanse cuplaj ax cardanic ambele parti, rulmenti intermediari (nu erau stricate aceste pise legate de axul cardanic dar nu mi-a placut aspectul). ulei cutie discuri fata-spate ATE, placute Pagid, garnituri etrieri, senzori uzura, saboti si chit mecanic frana de mana. toba esapament intermediara+set complet inele agatare din cauciuc+imbracaminte termica pentru caroserie(cineva a mai umblat inainte pe acolo si a indoit-o) releu turatie ventilatie interioara far stanga faza scurta (cel vechi nu mai lasa sa treaca lumina complet) set complet clipsuri tapiterie usi se pare ca unele din ele nu mai erau la locul lor sau erau slabite set original covorase cauciuc pus peste cele de velur ale masinii Revizie efectuata(filtre aer/polen/ulei/benzina) Defecte inca nerezolvate Tapiterie plafon - materialul este dezlipit de pe suport in unele zone . Platnicul usii drepta fata are un contact imperfect motiv pentru care in mers uneori face ca plafonierele sa se aprinda(motiv pentru care le tin inchise) Pistoanele de la sticla haoinului(nu hayon)sunt slabe si nu mai tin. cheder usa sofer cel de pe caroserie foarte uzat Capacul cutiei de scule de pe hayon are urechiusele deteriorate. Alte date Masina momentan inca nu este inscrisa in Romania, pentru ca si asta este motiv de pierdut timp iar eu nu am. Taxa de inmatriculare conform Anaf 767.12 euro,(masina este Euro2) Km la bord 330000 Masina se poate testa, porneste de la prima cheie indiferent de temperatura sau cat timp a stat iar gazele de esapament nu sunt de diverse culori A fost scos un singur rand de numere rosii, numerele din olanda le-am scos pentru o perioada foarte lunga de timp. Actele de achizitie din Olanda sunt pe numele meu. Masina o vand exact asa cum este exclus schimburi sau alte variante In pachet intra si setul de roti de iarna, cauciucuri de iarna pe jante din otel originale BMW. Date contact: Tel:0747042188 Mail dumitruemanuel@yahoo.com
    -1 points
  40. Salut, doresc sa cumpar un bmw E60 E46, preferabil benzina. Ca motorizare vreau 316, 318 sau 320. Bugetul ar fi in jurul sumei de 3500 euro, caut o masina care sa merita intretinuta deoarece sunt pasionat.
    -1 points
  41. O sa fac pe viitor sau sa vad cat e pe aici de facut un test ca acum sunt plecat in uk..... mersi pt interes
    -1 points
  42. Eu am cumparat tot aftermarket si m-am pacalit rau ,au cazut dupa 2 luni, a fost o singura teapa, a 2-a n-o mai iau. Deasemenea placutele de frana sau sabotii de frana aftermarket , cat dai atata face, adica calitatea lasa de dorit, se observa foarte usor cand schimbi placutele de frana ,ca frana este elastica (ai aceasta impresie pentru ca nu franeaza ca cele vechi pe care le-ai avut), nu acelasi lucru se intampla la cele de calitate.Deja verificat pe Skoda Fabia , un logan de serviciu (cu care mergem in fiecare zi), un Seat al unui coleg de aproape 2 ani ,placute schimbate in service( el are boala asta cu sevice-ul ca sa aibe garantie, nu le are deloc cu mecanica.)
    -1 points
  43. E bara(plina la interior) sau e teava(goala la interior) ? din poza nu prea se vede clar. Posibil sa fie o bucata din bara stabilizatoare spate.
    -1 points
  44. Salut, dimineata a pâlpâit martorul check engine de vreo 3-4 ori dupã ce am mers vreo 30 km, cine stie,este inceputul unei probleme pe la motor, sau o fii vreo eroare/dereglare ceva (dupã ce a pâlpâit a revenit la normal, sa stins ºi tin sa zic cã pânã acum nu sa aprins sau sã pâlpâie niciodata) mersi pt orice raspuns :-):-P
    -1 points
  45. Cumpar 320i (e46) ofer maxim 4000euro sau la suma asta sa ajung cu taxa cu tot.Anuntul este valabil maxim 1 luna incepand de astazi.Obligatoriu manual si cu ceva optiuni.Va rog nu toate epavele la 4000 euro ca nu cumpar decat testata amanuntit inainte.Multumesc!
    -1 points
  46. Din cauza imbatranirii materialului textil de pe ornamentele interioare m-am hotarat sa dau o imagine mai buna tinand cont ca intretinerea acestora se face mult mai usor.La inceput am incercat cu material textil dar rezultatul nu a fost unul satisfacator asa ca am recurs la piele ecologica,a urmat masurarea,croiala si lipirea cu prenandez iar marginile bine intinse le-am lipit cu ''picatura''.Dupa terminarea lucrului''bine facut'' cum spune Johannis,am imbracat si acele doua baghete care mascheaza suruburile de prindere peste airbag langa parbriz dar la montare nu s-a mai potrivit,ma apucase ameteala ca nu puteam sa le pun la loc,la un momentdat ma gandeam sa cumpar alte ornamente si sa le gandesc mai bine cum intra inapoi la locul lor asa ca mi-a venit o idee pe moment si am lipit un fermoar de 48cm negru si zic eu spre surpriderea mea ca arata bine.Fermoarele le-am lipit pe deasupra pt ca nu mai puteam dezlipi pielea de pe ornament sa le cos pe dedesubt(cu siguranta arata mult mai bine) poate pe viitor voi face asta.
    -1 points
  47. Jante 19" BMW Style 92 OEM, 9J Fata si 10J Spate, Et24 5x120 cu anvelope vara 255 35 fata si 265 35 spate RUNFLAT. Accept orice verificare, in afara de niste mici zgarieturi sunt impecabile. Pret 599E usor negociabil. Accept schimb doar cu Style 37(M Parrallel) cu sau fara anvelope + Diferenta de la voi. 0720.80.28.40 Link cu anuntul de pe olx (nu pot incarca pozele) http://olx.ro/oferta/jante-19-bmw-style-92-oem-9j-fata-si-10j-spate-ID2ILhX.html
    -1 points
  48. Nu e problema de calitate a pozei, nu era buna pozitia in care ai facut-o. Clar este bara stabilizatoare, grija mare pe viraje.
    -2 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.