Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 04/13/15 in all areas

  1. Before - http://olx.ro/oferta/vand-bmw-318d-avariat-inmatriculat-ro-ID2QVZ5.html After - http://olx.ro/oferta/bmw-lci-2009-ID3JQ8T.html#ffcb07d9ff
    7 points
  2. Before - http://olx.ro/oferta/megan-rs-f26-ID3ksNn.html and After - http://olx.ro/oferta/megan-rs-226-ID3Jkv1.html
    6 points
  3. greu de gasit asa ceva! prea multe conditii! In RO,toate masinile sunt tzipla,impecabile,nu bat,nu troncane:))
    4 points
  4. nu se prea mai vand masini de privati, toti le duc in parcuri. mai sunt tot felul de turci etc care pozeaza in privati. masinile 2-nd de la mari dealeri sunt suficient de sigure. cu cat dealerul e mai mic riscul e mai mare. un dealer mare iti spune de la prima intrebare istoricul de accidente, cat a costat fiecare reparatie...etc.
    2 points
  5. 2 points
  6. Ms ! Kitul aici : http://www.pro-detailing.ro/kit-leatherique-kwazar-500-ml-p-133.html?filter_name=leatherique poti sa il aplici singur fara probleme , este important sa fie cald/soare - caldura deschide porii de la piele si permite solutiei sa intre si sa curete in profunzime , se aplica cu o microfibra sau chiar cu mainile goale , se maseaza pielea sa intre cat mai in profunzime si se lasa solutia aplicata 12-16 ore dupa care se sterge cu 2-3-4 microfibre dupa nevoie
    2 points
  7. http://img673.imageshack.us/img673/9706/1GgJZo.jpg BMW has used the term "TwinPower Turbo" to describe both twin-turbo and (single turbocharger) twin-scroll systems. http://www.bmwblog.com/2012/12/13/bmw-twinpower-turbo-technology-again-takes-two-spots-on-2013-wards-10-best-engines-list/ Twin turbo and Biturbo mean the exact same thing. They mean two turbos. There is no difference. It's marketing speak. Mercedes uses the term Biturbo because it sounds uppity classier? BMW uses the term TwinPowerTurbo because it sounds stupid sportier. It has nothing to do with the turbos being sequential or parallel, it has nothing to do with which specific cylinders feed the turbos, it has nothing to do with the size of the turbos, it has nothing to do with where they are located. Bi=Two=Twin. That is all. End rant. http://oppositelock.jalopnik.com/twin-turbo-vs-biturbo-lets-settle-this-1589877604 http://www.bmw.com/com/en/insights/technology/efficientdynamics/phase_2/technology/engines.html
    2 points
  8. Acuma 2 luni mi-am vandut bmw e46 ( l-am tinut 2 ani ) 320d FL , eram foarte nehotarat intre Bmw 320d E90 sau Bmw 520d E60 . E60 erau foarte putine la bugetul meu si slab dotate , majoritatea erau automate cum vroiam eu neaparat . E90 am gasit destule dar nu erau automate , care erau ori nu aveau navi , ori nu aveau piele cu incalzire etc .. Pana la urma m-am hotarat sa merg pe E90 dar pana am gasit am cautat mult , mi-am facut nervi , erau impecabile in poza si la telefon dar ele erau varza defapt . :hyper: Pana am gasit-o pe asta : 320d - 163cp anul 2006 185995 km ( am vericat 10 masini la bmw si doar 2 erau reale , asta si una dl bistrita ) Desi vroiam culoare inchisa am ajuns sa i-au deschisa si nu regret ca ii mortala , se schimba la soare Faruri bixenon adaptive cu angel eyes alb Oglinzi pliabile heliomate ( foarte tare , seara se inchid dl faruri ) Interior Dakota sport full electric cu memorii incalzit Navi mare proffesional cu DVD ptr navi Auxiliar in cotiera Sistem prologic 7 in total cred ca sunt 11 boxe cu wooferele de sub scaune Suport pahare care ma incanta la nebunie ca la fostul e46 nu aveai unde tine o cafea/suc 12 welcome lights si follow me home leduri in manere dl usi parbriz incalzit si heliomat senzori de parcare fata/spate cu afisaj , de lumini , ploaie , pneuri etc .. Daca era si automata era perfecta :hyper: :hyper: :hyper: Urmeaza : Rar-ul + inmatricularea Jante 18 de e60 cu et 20 Folii 50 sau 70% toata masina inca nu sunt sigur Eleron m-tech Pleoape da sau nu ? Plafonul il vreau neparat negru dar mi-e frica ca poate nu reusesc sa vopsesc plasticele dl manere si plafoniere calumea Masina a fost 8000e si am cumparato cu 7700e , un singur proprietar , o femeie se vede ca a fost ingrijita Singurul lucru pe care l-am facut la ea , am polisat faruile ca aveau niste zgarieturi fine http://s7.postimg.org/tirnqkwaz/IMG_1885.jpg image upload freehttp://s11.postimg.org/naz7zwx9v/IMG_1890.jpg uploadimagehttp://s22.postimg.org/62y5nizi9/IMG_1892.jpg photo hostinghttp://s3.postimg.org/9mbpqdchf/IMG_1898.jpg pic uploadhttp://s7.postimg.org/7zxqhp5e3/IMG_1899.jpg free image hostinghttp://s29.postimg.org/8kv04i67b/IMG_1902.jpg hosting imagehttp://s21.postimg.org/b8uyz3ejb/IMG_1896.jpg upload photos O poza si cu fostul e46 http://s12.postimg.org/jlwma6jul/10711520_762094443851257_1012262947_n.jpg windows 7 print screen
    1 point
  9. Z4 prima inmatriculare in Germania in Martie 2014 parca, nu a fost demo, a mers sotia unui mare delaer cu ea (B&K), apoi nevasta-mea cand a putut, de fun. Cutie automata, climatronic dublu, xenon. I-am pus volan de M si grila metalizata, originale, piese noi. Cele stoc disponibile, incluse. Roti de iarna apropape noi - 1000KM pentru cine le vrea pret 800 Eur. Pret 35,000 Eur TVA deductibil. Eu am cumparat-o la 4500 km, 2000 pana in Romania, restul tarata prin oras. Model Z4 18i 19997 cmc benzina 150CP. Azi 8400 Km, slabe sperante sa avanseze semnificativ kilometrajul. Euro 6 fara taxa. Foarte putin negociabil, nu ma obositi cu oferte stupide va rog. http://img661.imageshack.us/img661/9443/jeoMWR.jpg http://img538.imageshack.us/img538/7154/z5Zejv.jpg http://img537.imageshack.us/img537/2300/Eh5wr5.jpg http://img673.imageshack.us/img673/9184/bA01Bl.jpg http://img909.imageshack.us/img909/6472/SR8Iia.jpg http://img537.imageshack.us/img537/7134/A5eAm3.jpg http://img538.imageshack.us/img538/3687/YRyk8b.jpg http://img661.imageshack.us/img661/6482/I6EEp6.jpg http://img673.imageshack.us/img673/1125/rNzb7M.jpg
    1 point
  10. Salutare, M-ar interesa daca a facut cineva operatiunea de inlocuire suspensie spate(amortizor si arc) si ma poate indruma cum se face. Am gasit niste video foarte bune pentru seria 3 si bag de seama ca sistemul de suspensie este acelasi, imi puteti spune daca ma pot folosi de ghidul asta: si asta pentru arc: Eventual ce ar mai trebui sa schimb cand fac operatiunea asta, daca tot ma apuc de desurubat.
    1 point
  11. Eu tocmai mi-am pus inapoi galeria de admisie cu clapete, dupa ce i-am facut o mica interventie (despre care onsa revin cu feedback dupa ce confirm ca e ok). Motorul suna altfel cu admisia cu clapete, se opreste altfel, si e mai sprinten la turatii joase.
    1 point
  12. Problema am rezolvat-o astazi foarte simplu, vinovat era o moneda care nu lasa sa actioneze P pana la capat ! Pur si simplu scoti nuca schimbatorului, apoi scoti maciulia, scoti masca schimbatorului si cu o surubelnita magnetizata scoti moneda ! :sorcerer:
    1 point
  13. Fara suparare dar nu inteleg ce pasiune e asta sa modifici exteriorul masinii in acest fel. I-ai pus spoiler negru, i-ai umblat la stopuri, cel putin spatele arata groaznic. Inteleg ca e masina ta si ca trebuie sa iti placa tie, dar daca asta e gustul tau...
    1 point
  14. Pentru ca sunt foarte multe abuzuri din partea asiguratorilor in cazurile accidentelor cu masini stationate sau oprite si in care se incheie formularul de constatare amiabila vreau sa clarific pentru dvs unele aspecte. Stabilirea raspunderii si regimul probator in cazul constatarii amiabile se face conform unui protocol semnat de toti asiguratorii. Aci se specifica clar, la art. 18.2 in ce caz se stabileste culpa comuna in cazul in care un vehicul era SATATIONAT (nu oprit !!! ) NEREGULAMENTAR sau OPRIT NEREGULAMENTAR INTR-O STATIE ! 18.2 Cazul 4.2 (culpa comuna) se aplica atunci cand A este in stationare (durata opririi depaseste 5 minute) neregulamentara sau oprit neregulamentar in statie (repet, DOAR in statie), si anume: a.) in zonele urbane , daca se dovedeste ca NU ESTE: -nici intr-un amplasament prevazut in acest scop in momentul in care existenta acestuia a fost dovedit -nici de-a lungul trotuarului (de ex in statie sau stationare pe doua benzi) -nici parte pe drum, parte pe trotuar longitudinal b.)In afara zonelor urbane , daca se dovedeste ca este: -total sau partial pe drum fara a fi semnalizat regulamentar prin semnalizare de avarie sau printr-un triunghi de pre-semnalizare -sau in afara unei amplasari prevazute in acest scop din momentul in care s-a stabilit existenta acesteia Deci - daca unul dintre vehiculele implicate in accident este parcat chiar sub semnul de stationare interzisa, chiar pe o trecere de pietoni sau chiar la o distanta mai mica de 25 de metri de coltul intersectiei dar este pozitionat longitudinal de-a lungul trotuarului sau parte pe drum parte pe trotuar , tot longitudinal, ASIGURATORUL NU POATE STABILI CULPA COMUNA . VINA EXCLUSIVA O POARTA CONDUCATORUL AUTOVEHICULULUI IN MISCARE -daca in afara localitatilor vehiculul stationat pe partea carosabila NU ESTE SEMNALIZAT REGULAMENTAR, indiferent de pozitia lui, este CAZ DE CULPA COMUNA Cine se confrunta cu un astfel de abuz il poate sesiza la consultanta@AmDauna.ro si va fi reprezentat gratuit in fata asiguratorului ! Tot la acest mail puteti solicita si o copie a acestui protocol !
    1 point
  15. merita ceva mai deosebit de atat ) Dar cele puse de el nu imi plac deloc )) Important e sa fie el multumit de lookul masinii
    1 point
  16. In mers arata bine! Asa din lateral, stationand, nu prea. Parerea mea este ca au prea mult spatiu intre spite, bineinteles e o chestie de gust Eu zic ca tot ceva OEM pe 19 ar fi cea mai buna alegere. http://i49.photobucket.com/albums/f267/D15RTY/DSC01535.jpg
    1 point
  17. :frantics: deci stii sa raspunzi si pe alte topic uri, nu doar pe ale tale. oricum nu te face cu nimic mai breaz ca eu m am uitat la codurile de e92 , tot un arogant esti si vei ramane!
    1 point
  18. Uite asa mai invatam ceva..... Uleiul 2t in amestec cu motorina modifica rapoartele transmisiei.... . Ps: poti sa-i faci si resoftare de cresterea puterii, poti sa-i pui si benzina..., la o turatie data intr-o treapta de viteza vom avea aceeasi viteza atat timp cat transmisia nu are parte de modificari ! Paste fericit tuturor !!!
    1 point
  19. Dar de asta ce parere aveti:)))))))))))))) http://olx.ro/i2/oferta/pomana-bmw-320-ci-pachet-m3-ID2x3Y1.html#:0d8685a945
    1 point
  20. te cam face sa te intrebi cum e restul masinii dar o pui tu la punct indiferent ce mai gasesti
    1 point
  21. Daca-i prindem, ii dam cu dintii de bordura ...
    1 point
  22. Asta cu nu ma obositi e chiar urat ...spor la vanzare
    1 point
  23. frumoasa masina! +1 la NU pleoape
    1 point
  24. Foarte frumoasa! Sa o conduci cu placere! Cat despre pleoape personal mi se pare foarte inestetic. Sent from my iPad using Tapatalk
    1 point
  25. Invarte un disc de 1Kg fixat pe un ax, iar apoi unul de 10Kg. La fel pt franare. Nu are nicio legatura tipul de suspensie, nu stiu de unde ai scos ce spui tu acolo cu reactia suspensiei, aderenta mai buna si restul de bazaconii. Orice greutate in plus pe partea care se invarte (anvelopa/janta) aduce dupa sine o scadere a performantei. La mine sunt 6Kg/roata diferenta intre rotile de vara si cele de iarna, iar diferenta este ca de la cer la pamant.
    1 point
  26. Nu are nici o treaba una cu alta.. E vorba ca punem semne cu M in poze ca sa ce?? Ca asa pun samsarii pe autovit?? SI hai sa ii copiem si noi.. In fine, abia acum mi-am dat seama ca e masina ta, retrag partea cu samsarul si imi cer scuze, dar scoate M ala mare din prima poza.. Cine va lua masina va aprecia ca este ingrijita, istoric si dotari, nu este nevoie de un M mare in poza, care prinde la alt gen de oameni..
    1 point
  27. Recablare, codare... si functioneaza. Nu e asa simplu. Iti trebuie scheme, fire, pini, mufe, scule de codat. Nu te astepta sa gasesti informatiile astea pe net. Apeleaza la un meserias care a mai facut asta. Sunt cativa pe forum. De ce nu iti treci locatia in profil? In Bangladesh nu stim pe nimeni.
    1 point
  28. Daca faci multi km renteaza mai mult diesel + ca stai in germania motorina nu e asa proasta sa se duca injectoarele sau articulatia pe fata de la gropi.530i consuma cu 3l in plus pe putin(depinde unde mergi cu ea),iar daca faci multi km litri aia se aduna si in 50.000 daca o sa faci un calcul o sa iti iasa o suma cam maricica care ti-ar acoperi cam orice ti-ar pica la diesel chiar si filtru de particule + ai si cuplu mai bun la diesel. La benzinar in afara de sunet nu ai nimic + ca benzinarele aspirate o sa dispara asa incet incet,daca era de ales intre 535d si 535i era de gandit un pic pt ca 535i e valabil e si asta biturbo cuplu de jos si trage mai bn decat 535d asa.....comparatia care ai facut-o tu e cam inexplicabila 535d si merge mai tare ca 530i si consuma si mai putin.Tu tragi concluziile.....
    1 point
  29. LED-urile sunt produse de OSRAM! Sunt asadar LED-uri galbene, OSRAM PowerTOP LED, LY E6SF, clasa de luminozitate AB! Tot de la OSRAM poti sa mergi si pe LY ETSF, gasesti acelasi brightness BIN, AB ori mai puternice de AB sunt BA, BB...
    1 point
  30. Eu am avut 2 brate de la ta technix. Le'am pus in toamna si in primavara au cedat. Sent from my iPhone using Tapatalk
    1 point
  31. In primul rand felicitari pentru vanzare si felicitari pentru caracterul tau de DOI bani . Ca sa incep cu inceputul , in 28 martie l-am sunat si am stabilit ca merg dupa masina luni , au urmat alte telefoane pe care le am primit de la el in care ma asigura in ce conditie buna se afla masina (fapt de care nu ma indoiesc) si ce om serios este el . I-am explicat ca nu am timp la dispozitie si nu vreau sa bat drumul degeaba , am fost si la Bacau si am gasit masina si vanzator care la telefon mi-a garantat ca masina se afla intr-o stare buna si la fata locului .... Mi-a explicat ca nu este cazul , ca a fost contactat de foarte multi si de pe site care i-au facut oferte si el le-a spus ca masina pana marti dimineata este rezervata . Am cazut de comun acord dupa ce m-a sunat duminica sa ii trimit copia dupa buletin pentru a pregati contractul , dupa o convorbire de jumatate de ora , am stabilitit ca ne vedem luni in bucuresti la ora 4 si ramane sa-l sun cand ajung in Brasov . In momentul cand l-am sunat mi-a dat ocupat , am crezut ca este ocupat si am continuat drumul spre Bucuresti, am mai incercat intre timp sa-l sun dar acelasi rezultat. Dupa care mi-a dat un mesaj ca masina s-a vandut . Problema nu este ca masina nu a ajuns la mine , la oricine a ajuns sa o foloseasca sanatos , problema este ca in loc sa ma anunte ca va vinde masina unei alte persoane , el in timp ce imi dadea ocupat , posta pe forum ca masina s-a vandut si a ajuns in familie . Pentru ca am stabilit ca luni la 4 ne vedem in Bucuresti sa CUMPAR MASINA , cerandu-mi si buletinul pt contract , am urgentat o suma de bani care am primit-o din alta tara , care m-a costat 90 euro comision , fara sa pun la socoteala drumul Mures-Bucuresti . Am decis sa scriu pe forum pentru a prevenii si alte persoane care vor avea de a face cu "farmacistu" . Multumesc mai ales pentru timpul pierdut care ti-am explicat ca e destul de limitat si banii pierduti , sper sa intalnesti la achizitionarea f10-lui persoane ca TINE ! P.S. Nu am nici o pretentie de la tine , vreau doar sa ajut eventualele persoane care vor avea tangente cu tine sa stie ce-i asteapta .
    1 point
  32. as vrea sa stie doar: call baby !! )
    1 point
  33. macar CCC profi . Scapi doar cu 500 , la cic 1000 , deja nu prea mai merita cic , incep sa scada preturile la NBT , am primit o oferta la 1050 E livrat acasa .
    1 point
  34. Multumesc frumos tuturor:) intradevar e cam anemic ccc-ul bussines,poate va primi cic,candva. Sunt curios daca nu va arata cocotata cu rotile pe 18,caz in care trebuie sa pun ceva arcuri sport,dar nu stiu ce,caci eibach pro kit nu cade 30/30 dupa cum zic ei, si ramane putin cam ridicata de spate. In alta ordine de idei,am constatat ca apa nu trece de 60 grade,deci am comandat ambele termostate,macar o vreme sa nu am grija asta.
    1 point
  35. La cererea publicului.. poze cu maimuta!
    1 point
  36. Ăți trebuie mult curaj sĂŁ ceri/oferi atât pe un vehicul din 2007.
    1 point
  37. va prezit lucrarea facuta de mine cu lupe bi-xenon morimoto de 3, kit xenon 4300k+proiectoare tot 4300k, angel eyes smd ultima generatie 7000K si faruri noi Depo, eu sunt multumit de cum au iesit si de lumina, lupele nu se compara cu cele china... nu are rost sa intru in detalii, o sa atasez cateva poze destul de sugestive..
    1 point
  38. Ai reusit sa iti faci Audi. Splitterele nu le-as fi chituit cu bara. Jantele sunt prea mici in raport cu cat de proeminenta e bara (cu splitterele montate) Ledurile non Oem se vor arde nonstop. Era mai bine inainte.
    1 point
  39. eu zic sa pui motorul de 318 pe 740 si dupa sa i pui turbo. :sorcerer: cea mai buna varianta.
    1 point
  40. Astea sunt frumoase in brad de sarbatori ,nu pe masina
    1 point
  41. Mai baiete tu esti persoana perfecta pentru a fi mulsa de bani de toti autoproclamatii mecanici din coltul strazii care nu iti vor vinde decat abureli. Probabil si asta cu doua turbine ti-a bagat-o in cap unu, zicand ca faci din kkt(cacat) racheta. Sfat: tine masina asa cum e, nu mai arunca banii pe geam ca se fac greu. off. Credeti ca ar trebui ca la inregistrarea pe forum sa fie necesar un mic test grila, al carui rezultat sa faca dovada unui minim nivel de inteligenta si ca respectivul user merita sau nu sa se alature forumului? Zic si eu.
    1 point
  42. Asta e genul de masina care se cauta pe autovit. Pretul e ok.
    0 points
  43. Pai si ce vrei sa schimbe tot bordul pt o navigatie? Totusi...mai bine mai scazi la pret decat sa te bagi la asemenea investitii.
    0 points
  44. O investiție/modificare deșteaptĂŁ era o navigație! PânĂŁ acum era vândutĂŁ!
    0 points
  45. bineinteles ca nu se duc , trebuie inlaturat un strat micronic din lacul afectat pentru a ameliora aspectul
    -1 points
  46. -1 points
  47. BMW 318D EFFICIENT DYNAMICS 143 PS MOTOR 2.0 DIESEL 143 CP / EURO 5 CULOARE ALB ALPIN START/STOP LA SEMAFOR MODEL FACELIFT CUTIE MANUALA 6+1 VITEZE DTC/ESP/EDS/ABS PROIECTOARE CEATA FARURI ADAPTIVE BI-XENON STOPURI LED SENZORI PARCARE SPATE CU AFISAJ NAVIGATIE MARE BUSSINES 3D FULL EUROPA +20 GB HDD COMENZI VOCALE ALARMA DIN FABRICA COTIERA FATA SUPORT PAHARE GEAMURI ELECTRICE 4 INCHIDERE CENTRALIZATA BLUETOOTH/TELEFON VOLAN IMBRACAT IN PIELE COMENZI PE VOLAN INTERIROR PIELE MARO INCHIS DUBLU CLIMATORNIC PILOT AUTOMAT SENZORI LUMINA PLOAIE PRESIUNE ROTI 2 CHEI ACTE LA ZI TAXA PLATITA DATA PRIMEI INMATRICULARI ROMANIA 29-05-2013 JANTE 18 INCH + CAUCIUCURI DE VARA (CELE DIN POZE) JANTE 16 INCH + CAUCIUCURI DE IARNA DISTRIBUTIA SCHIMBATA la 150.000 KM CU GARANTIE 2 ANI SAU 100.000 KM PLACUTE FRANA FATA + DISCURI SCHIMBATE LA 178.000 KM PLACUTE FRANTA SPATE SCHIMBATE LA 161.000 KM TOATE REPARATIILE AU FOST FACUTE LA AUTOKAPA CRAIOVA SERVICE AUTORIZAT BMW DETIN TOATE FACTURILE CU REPARATIILE FACUTE VIN: A739481 Pret:11.400 Euro Negociabil http://s2.postimg.org/sgewrw9ud/IMG_3640.jpg http://s2.postimg.org/4dy2x0t79/IMG_3641.jpg http://s2.postimg.org/79b63vx79/IMG_3644.jpg http://s2.postimg.org/fjwzbpsr9/IMG_3647.jpg http://s2.postimg.org/cn9ybfmxh/IMG_3648.jpg http://s2.postimg.org/560qw7xed/IMG_3649.jpg http://s2.postimg.org/6nm77s251/IMG_3651.jpg http://s2.postimg.org/qnglhbe1h/IMG_3652.jpg http://s2.postimg.org/i2ioceehh/IMG_3658.jpg http://s2.postimg.org/mptbrwr85/IMG_3660.jpg
    -1 points
  48. De mult mi-am dorit un E30 asa ca atunci cand de ziua mea am gasit unul intr-o stare rezonabila m-am deci sa il cumpar. Pe parcursul restaurarii voi posta treptat insotit de explicatii si fotografii.
    -1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.