Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 04/15/15 in all areas

  1. schimbarea e majora , inca nu am facut poze , doar cateva http://i936.photobucket.com/albums/ad206/tnt221/IMG_4428_zpsqehscegs.jpg http://i936.photobucket.com/albums/ad206/tnt221/IMG_4434_zpsk4cuyadp.jpg http://i936.photobucket.com/albums/ad206/tnt221/IMG_4435_zpsysxeesaz.jpg
    3 points
  2. Ca a fost lovit nu conteaza!!!Ca nu a fost lovit rau!! Important este sa fie LCI,sa fie cu "navigatie de aia cea mai mare",si 2010 si cel mai important este sub 10000 euro(chiar 9999)!! Si pe urma apar pe forum si ne spun ce prost este Bmw care l-au luat si ce bun era Audi,Mercedes-ul dinainte!!!
    2 points
  3. Alex, asta cauta multi pe autovit...habar nu au ce e ala un bmw. Daca ii arati o navigatie turbeaza omul )
    2 points
  4. Nu comentez preturile si nu mi se pare scumpa oferta de montaj. Problema e ca pe forumurile astea de la noi se incearca pastrarea oamenilor intr-o stare de ignoranta incat sa fie doar consumatori de servicii. Si eu ofer servicii, insa nu ma deranjeaza sa ofer informatii in limita timpului. Cu alte cuvinte, daca cineva vrea sa faca o lucrare singur, nu ma deranjeaza sa-i dau niste informatii. Insa, in lumea asta a "coderilor", totul este invaluit in mister. Ma rog, probabil ca le e frica sa nu apara altii care sa ofere aceleasi servicii. Si nu-i pun pe toti in aceeasi oala. Exista oameni si oameni, la fel ca in orice alt domeniu.
    2 points
  5. Vuvule ai plus de la mine.sa fii pe 0....tipul cu chinezaraie sigur ti-a dat minus.nu ca ar conta... ))
    2 points
  6. Before - http://olx.ro/oferta/vand-bmw-318d-avariat-inmatriculat-ro-ID2QVZ5.html After - http://olx.ro/oferta/bmw-lci-2009-ID3JQ8T.html#ffcb07d9ff
    2 points
  7. Da mai este de actualitate topicul doar ca s-au dezactivat notificarile si am vazut tarziu. Fata de ce e pe prima pagina mai pot adauga urmatoarele: Embleme start-stop 12 lei http://s28.postimg.org/3t8e58hh9/DSC_8712.jpg upload photos Logoul BMW din anii 70: http://s28.postimg.org/cpj69683h/DSC_8717.jpg images Embleme custom jante OZ Racing: http://s28.postimg.org/vj4z666bh/DSC_7818.jpg upload a picture
    2 points
  8. Este o problema destul de intalnita la mai multe marci de compresoare clima cu actionare electromagnetica. Ce se intampla? practic la cuplarea climei (butonul cu fulg de nea) compresorul nu vrea sa porneasca. Inainte de a suspecta electromagnetul verificati cu o lampa de control daca apare un plus la pornirea climei. Daca da, iar compresorul tot nu functioneaza ramane sa desfacem tot cuplajul si sa-l verificam. Operatia se poate face si pe masina (fara a demonta compresorul jos) daca spatiul este suficient. Daca nu, datele problemei se schimba umpic in sensul ca va trebui demontat jos si ulterior instalatia umpluta din nou cu freon. 1. Prima data se va desface cuplajul din fata fuliei, este piesa turnata in cauciuc care are rol si de atenuator de socuri la pornirea compresorului. De regula este fixat cu un surub (torx, imbus sau cap hexagon). In cazul meu a fost un Tx de ''27. 2. Inainte de scoaterea fuliei eliberati siguranta zegger cu un cleste special de sigurante. Dupa ce a iesit puteti sa scoate-ti fulia afara, e posibil sa iasa umpic mai greu. Folositi niste wd-40 pt. degripare daca e cazul. 3. Dupa ce fulia e jos se procedeaza la demontatul bobinei. Este fixata exact ca si fulia, adica tot cu o siguranta zegger. Dupa ce a-ti demontat-o trebuiesc facute niste masuratori cu un aparat de masura. Bobina Bobina de anclasare (care atrage cuplajul pe fulie) este bobinata cu sarma destul de groasa (0.9mm) si care zic eu, se intrerupe ceva mai greu. Faceti niste masuratori cu un ohmetru sa vedeti daca nu cumva e vreo intrerupere in bobina. Daca da, acea bobina e pt. aruncat, absolut totul e turnat si incastrat in metal. Carcasa bobinei e etansa si e punctata electric astfel nu se poate ajunge sa o scoti afara si eventual rebobinata din nou. Insa cei care au facut acea bobina au fost niste baieti destepti si undeva din bobina au scos afara o priza. In acel loc practic bobina e taiata si scos capetii de sarma afara unde is fixati intr-un soclu. Capetii sint reuniti printr-un termistor (rezistenta termica) pt. o protectie la supraincalzire. Aceasta se arde intrerupand bobina si decupland compresorul. Eu am scos acel termistor (era spart si fisurat) si am facut o punte intre capetii bobinei. Practic am facut un strap in locul termistorului. L-am facut dintr-o sarma de cupru de 0.5mm (mai subtire decat sarma bobinajului) pt. a avea si o siguranta in caz de supraincalzire. Dupa ce ati rezolvat problema, alimentati bobina la 12v si vedeti daca se magnetizeaza, in cazul meu a functionat perfect. Acesta e un defect destul de des, insa la servis se recomanda achizitia unei bobine noi dar eu nu vad nici un rost sa faceti asa ceva. E un ansamblu care teoretic trebuia sa tina mult si bine, practic nu se invarte, nu e expus nici unei frecari, etc.
    1 point
  9. Am dus coupe-ul e92 la o revizie mai mare ( 137.000-138.000km are acum ). Eram in dubiu daca sa'l dau sau nu - dar are prea putini km si nu are rost sa ingrop bani in masini ... cu asta care consuma extrem de putin si cu x3-ul sunt destul de "aranjat" pt o perioada. Ce fac : - schimbat bielete antiruliu ( aveau o mica bataie la anumite denivelari ) - bucsi bara stabilizatoare ( erau un pic .... ) - brate cu bucsi cu tot / fata ( puteam sa schimb doar bucsile dar diferenta era relativ mica 100-150eur sau ceva de genul si nu puteam sa stiu cum o sa fie pivotul cand o sa dea bascula mare jos ) - probabil bielete directie ( sunt foarte bune, dar tot asa vom vedea cand se apuca de mecanica - acum e la revopsit integral din alb alpin in alb mineral ). - maner usa stanga fata caci din cauza alora de la spalatorie cu solutiile lor minune mi s'a sters slab vopseaua de pe piele - arata de parca are 300000km ( si e al dracului de scump ~950ron + TVA - dar l'am luat si sanatate ) - placute de frana, senzori fata + spate ( discurile sunt schimbate acum 35000km / original bmw ) Piesele astea sunt deja comandate, le am deja. - la final imi face o curatenie generala motor + interior - apoi vreau sa o duc sa'mi testez tot ce se poate testa electronic ( bujii, injectoare, etc, etc ... si sa schimb daca e cazul ). Dupa ultima recuperare din service ...asta iarna cand o porneam aveam 2 nemultumiri : 1. parca invartea 1/3-1/2s in plus pana sa porneasca ( sa verific bujii, injectoare ) si in zilele reci pt aproximativ 10-15s simteam un extrem de slab miros de gaze imediat la pornire ( am vazut pe forum oameni care se plangeau ca la remontarea injectoarelor s'au folosit aceleasi saibe si nu s'au schimbat sau garnituri ... ). Dupa scurta perioada mirosul disparea si chiar daca stateam pe loc o ora era ok. - pe langa asta l'am rugat sa'mi verifice amortizoarele - la drum par impecabile, flansele amortizoare - care deasemenea par super ok vizual si la tras de ele. - tampoane motor si cutie - altceva mai am de verificat ?? ( masina nu a avut nici un accident - deci nu'mi fac probleme din cauze de lovituri etc. - cele mai mari probleme au fost zgarieturi prin parcare ) - as vrea sa'i mai schimb uleiul cutiei automate - nu l'am schimbat niciodata - poate ma duc la un service de pe aici de pe forum - amicul meu are doar vopsitorie si mica mecanica. ------- Legat de placute .... placutele care i'au venit la comanda ( el mi'a zis sa le iau pe astea ) ... sunt din gama ATE ceramic - din ce vad aici sunt ceva compozitie cu ceramica si altele ( http://www.ate-brake...ke_pads_en.html ) A folosit cineva asa ceva ?? Ei scriu si pe ele ... low noise, low dust, low wear ... ma rog ...Deja le am - deci doar sunt curios daca a mai folosit cineva si care e feedback-ul folosirii lor ... eu o sa plec vreo saptamana si nu o sa apuc sa le verific si stau asa cu nerabdare ------ Multam
    1 point
  10. 1 point
  11. Salutare baieti ! Am sa va dau un link cu un torrent de unde am descarcat hartile pentru navigatie BMW High Europe Maps 2015 (eu am unitate MK4, nu stiu daca merge si pe alte unitati). Va pot spune ca daca urmariti pasii pentru instalare merge perfect. Acesta este torentul de unde descarcati hartile: http://www.demonoid.pw/files/details/3115960/002046013730/ Western Europe DVD 1 : Andorra, Austria, Belgium , Denmark, Germany , Finland , France, Greece , Gibraltar, Great Britain , Ireland, Italy, Liechtenstein , Luxembourg , Monaco, Netherlands , Norway, Austria , Portugal, San Marino, Slovak Republic, Spain , Sweden, Switzerland , Czech Republic, Vatican City . Eastern Europe DVD 2: Parts of Bulgaria , Croatia, Poland , Russia, Romania , Slovenia, and Hungary, and the main road network of other Eastern European countries 3er (E46) DVD-Navi-Rechner High (SA 606 / SA 609) 09/2002 >… 5er (E39) DVD-Navi-Rechner High (SA 606 / SA 609) 09/2002 > … 7er (E65 / E66) DVD-Navi-Rechner High (SA 606 / SA 609) 03/2003 > … X3 SAV (E83) DVD-Navi-Rechner High (SA 606 / SA 609) 09/2003 > … X5 SAV (E53) DVD-Navi-Rechner High (SA 606 / SA 609) 10/2002 > … Z4 CoupĂŠ (E86) DVD-Navi-Rechner High (SA 606 / SA 609) 12/2002 > … Z8 (E52) DVD-Navi-Rechner High (SA 606 / SA 609) 10/2002 > … Burn on DVD-DL Verbatim, minimum speed, using ImgBurn. http://www.softpedia.com/get/CD-DVD-Tools/Data-CD-DVD-Burning/ImgBurn.shtml
    1 point
  12. Placa vine din fabrica in pozitia de montaj. Ai incercat sa montezi cutia si ai vazut ca in pozitia aia nu puteai debraia? Placa aia din interior are un singur rol: de autoreglare pe masura ce discul se uzeaza. Si daca nu o ajustezi la montaj sau remontare, tot va functiona ambreiajul. Diferenta e ca vei avea simptome de ambreiaj uzat desi discul nu a ajuns la uzura maxima. Tensionarea nu se face cu placa slabita ci cu presa care apasa soarele montata pe placa. Atunci se pot regla acele arcuri. In orice caz undeva ai facut o greseala daca pozitia arcurilor nu era cea de prim montaj.
    1 point
  13. Revin cu feedback, asa e frumos ! Am comandat stopurile MM, au venit rapid, 2 zile. Am fost sa le montez, plug&play + codare asa cum s-a spus si aici in topic. Nimic complicat ! In service se vedeau bine, pe strada iarasi bine, noaptea unde era mai multa lumina tot bine. Eh, lucrurile s-au schimbat cand le-am vazut in garaj, pe intuneric. Se vedeau ca nu lumineaza egal ca si intensitate, mai ales stopul stanga de pe haion. Stiind la ce sa ma uit, am scos masina afara noaptea si am observat ca tot asa se vede. Facut poza, trimis mail acolo unde am comandat stopurile. Baietii amabili, mi-au sugerat sa nu renunt asa repede, sa mai incercam cu un stop stanga haion. Am fost, platit alt stop, drum la service, montat dar tot asa, se vedea mai bine totusi dar nu cum trebuie ! Am returnat stopul cumparat. Mi-a fost sugerat sa schimbam ambele stopuri de pe haion cu un alt producator. In momentul ala am decis sa renunt la bataia asta de cap si am comandat frumos pe original, asa cum sincer trebuia sa fac de la inceput ca nu am pus niciodata aftermarket, dar am zis ca fiind o bucata de plastic si nu o bucsa sau filtru, ce poate sa nu mearga. Eh uite ca nu merge. Legat de Magneti Marelli VS cele OEM. Din ce am vazut pe ambele stopuri este acelasi producator, cele OEM avand si sigla BMW atat pe eticheta cat si stantata pe plastic. Cele MM aveau eticheta fara BMW iar acolo unde era stantat BWM pe plastic au frezat sigla. Lucru care ma face sa cred ca orice nu trece de Quality Check pt BMW este pus in alta cutie si vandut pe acest producator. Cu alte cuvinte, bataie de cap dar in acelasi timp o lectie invatata ! Maine urmeaza sa ma duc cu stopurile MM si sa-mi recuperez banii, noroc ca am avut inspiratia sa iau pe persoana fizica. Scriu asta ca poate altcineva care doreste sa faca retrofitul de LCI sa nu se mai chinuie cu produse aftermarket si sa mearga pe original linistit, chiar daca diferenta este maricica.
    1 point
  14. Eu, personal as merge pe jantele de pe M-Pack. Sa fie totul la linie.
    1 point
  15. Arata foarte bine, nu cred ca trebuie mai lasata. A iesit super !
    1 point
  16. http://s7.postimg.org/pzpe0amaj/DSC_0105.jpg http://s7.postimg.org/63tekr597/DSC_0101.jpg http://s7.postimg.org/hvh9vjzvf/DSC_0103.jpg http://s7.postimg.org/fs6unw02j/DSC_0169.jpg http://s7.postimg.org/xjih2cfh7/DSC_0102.jpg
    1 point
  17. Sunt foarte multumit de lucrare facuta de SKW . Pretul a fost foarte modest !!!
    1 point
  18. a venit colegul azi cu scaunele si ne am si apucat de treaba. am facut instalatia pentru scaune si pentru bancheta. din pacate nu a avut calculatorul de butoane si nici butoanele de LCI. singura masura provizorie pentru a putea folosi scaunele ( reglaje electrice, memorie, incalzire) a fost sa i montez o consola de non LCI. am dat comanda de calculator LCI si butoane ( incalzire, masaj, ventilatie,PDC,DTC) urmeaza si alte retrofit uri: PDC, cic, logic 7, fla http://s10.postimg.org/noztp49l5/IMG_2242.jpghttp://s10.postimg.org/98h5oa9hl/IMG_2246.jpghttp://s10.postimg.org/45v8fratl/IMG_2254.jpghttp://s10.postimg.org/sijktz62x/IMG_2255.jpghttp://s10.postimg.org/ruaqb17d5/IMG_2256.jpghttp://s10.postimg.org/ruaqb17d5/IMG_2256.jpghttp://s10.postimg.org/kscsou3rd/IMG_2258.jpg
    1 point
  19. Daca-i prindem, ii dam cu dintii de bordura ...
    1 point
  20. Am schimbat azi uleiul, bineinteles ca cel Bmw 5w30 era foarte negru si subtire dupa doar vreo 2000 km. Am pus Motul 8100 x-clean 5w40, full sintetic. Momentan masina este mai silentioasa iar fasaitul de distributie, acela intermitent de doua ori pe secunda, pur si simplu nu se mai aude acum. Sper sa nu fie doar momentan.
    1 point
  21. am vb cu colegul, o sa ne intalnim sambata sa vad masina si scaunele si cel mai probabil o sa le rezolvam. mai are nevoie de ceva piese, un modul, alte butoane, cablaje, coding....etc
    1 point
  22. Sunt destule cazuri de oameni care au murit asa. Fara canal sau elevator nu are rost sa te bagi. Nu e SF deloc. Gandeste-te ca poate iti cedeaza un prag (prin absurd) sau cand tragi de cutie ca sa se desprinda sau cand o impingi la loc iti cade de pe capra. La faza asta esti la revedere. Ma rog, aici fiecare face dupa cum il taie capul.
    1 point
  23. Cam aberant sa te risti pentru 350 - 400 lei. E doar parerea mea. Au murit destui asa.
    1 point
  24. Cat te-a ajuns interiorul, poti pune o poza cu el ? Mersi !
    1 point
  25. Codul e bun. Kit-ul ala e pus si pe M52 si pe M54. Sa nu cumva sa fie un disc din alt kit in cutia pe care ai primit-o. Poate a inlocuit cineva piesa din cutie. Se mai intampla chestii de genul asta. Rar, dar se intampla.
    1 point
  26. "codarea" se face in mai putin de 1 minut...in general nici nu se pune problema de asa ceva daca cumperi produsul sau il instalezi la cineva...iti ia pt manopera si cam atat...doar ca suna pompos sa mai zici ca faci codarea + manopera
    1 point
  27. 1 point
  28. Te-ai gandit ca am mers cu o persoana in care aveam incredere mai multa decat intr-un service care nu-l cunosc ? Trebuia eventual sa anunt cate persoane mergem ? In cazul asta imi cer scuze , am uitat sa-l anunt ca nu merg singur . Acum il inteleg :twitch: Farmacistule cu tine nu mai am ce discuta , cand ti-am spus ca ma intereseaza partea tehnica !!! partea estetica, mici defecte, sunt inevitabile . Mi-ai cerut datele pentru a pregatii contractul , ti-am spus ca pretul pentru mine este ok , nu vreau sa negociez nici un leu ! Din cauza persoanelor ca tine imi inregistrez conversatiile , pentru ca unele persoane uita repede ce vorbesc ! Iti recomand memo plus , daca nu ajuta nici asta , te ajut eu sa reasculti convorbirile . Ai gasit niste motive puerile , puteai pur si simplu sa recunosti ca esti un om de doi bani si sa-ti ceri scuze ! Credeai ca vin la Bucuresti de la Mures sa ma plimb cu masina ta ?? serios ? SA FIE CLAR , m-a deranjat faptul ca m-ai pus pe drum , mi-ai dat MESAJ dupa jumatate de ora dupa ce ai postat pe forum ca masina e vanduta , in timp ce imi dadeai ocupat la telefon !!! La 22 de ani care ii am , pot sa-ti spun ca in viata orice rau faci cuiva se va intoarce inzecit ! Toate bune , eu am incheiat orice subiect pe tema asta ,daca vrea in mod special pun si dovada ca nu ma doare mana cu ce am pierdut , dar nu pretind nimic de la el , cu persoane ca el nu vreau sa mai am tangente , doar sa ajut alti colegi care vor avea tangente cu el ! Un telefon la timpul potrivit in care sa-ti ceri scuze facea mai mult decat toate prostiile care le-ai scris !Cu asta am incheiat , cu parere de rau ca am intalnit astfel de persoane si pe forum . O seara buna tuturor !
    1 point
  29. Mare greseala ...o sa urmeze pagini si pagini de contraziceri,jigniri,etc.. Ia-ti ce-ti place si o sa fii cel mai multumit ! Nu vad rostul parerilor altora despre ce masina vrei tu sa conduci
    1 point
  30. De ce nu actualizezi anuntul? Lasi asa sa citeasca oamenii ca masina are 180.000?
    1 point
  31. Km un pic mai multi decat in anunt (~213k) . Te-ai uitat pe link-ul asta, nu ? https://www.spritmonitor.de/en/detail/676770.html Vezi si pe olx. Pe autovit nu mai e activ de azi. http://olx.ro/i2/oferta/bmw-e60-520d-ID36eNF.html?ref%5B0%5D%5Bpath%5D%5B0%5D=45815871&ref%5B0%5D%5Bajax%5D=1&ref%5B0%5D%5Baction%5D=myaccount&ref%5B0%5D%5Bmethod%5D=details
    1 point
  32. cine are bmw Fxx il pot ajuta cu diferite codari - dati mi mesaj. NU COSTA NIMIC
    1 point
  33. sa puna /s-a pus . Sa faca /s-a facut . Sa scrie /S-a scris M-am tot agitat eu sa pun si am gasit asa , e un volan la 350 E la un samsar in Buc nu vrea sa discute la pret , e in targ Vitan daca vrei iti las nr , pe ebay tot cam aa iese pretul 300 E plus livrare deci daca esti dispus cam astea sunt costurile . Eu am volan M deja deci nu merita sa ma agit pt retrofitul asta , am inteles ca nmai trebuie si spira volan noua pt ca e nevoie de 2 pini in plus 80 E +TVA . Deci 450 E ar iesi toata smecheria . Eu nu cred ca merita .
    1 point
  34. eu cunosc 2 cazuri, de tip esec, facute de neo.... 1. cel al lui alex_wly ....nerezolvat si cu banii luati .... 2. cel al baiatului cu seria 1, unde neo si-a batut efectiv joc de masina lui .... omul a cerut instalarea unor faruri cu bixenon si FRM2 pe masina care nu a avut xenon. s-au intamplat urmatoarele : - clientul a fost mintit ca nu merg facute farurile respective cu FRM2, total neadevarat, eu facand cateva astfel de cazuri, si valymad facand asta in bucuresti. astfel a fost indus in eroare sa-si cumpere FRM3 pe care a dat foarte multi bani, nejustificat si inutil - farurile nu au fost codate ca si xenon pe masina, cum era normal, si au fost facute pacalite cu condensatoare ca in epoca de piatra, fiind periculos pentru FRM - nu a stiut sa-i codeze corespunzator stopurile si a tras un fir de la stopul de pe luneta, incarcand acea linie din circuit si punand in pericol siguranta masinii. se putea rezolva modificand PWM-urile pe liniile de la stopuri astfel incat sa se aprinda. nu a stiut asta. tragand linie, s-a realizat o mare carpeala, si din cate am inteles i s-au cerut 700 RON (poate ma insel, dar asa am inteles de pe topicul omului), o suma foarte mare pentru nimic realizat. c.sainz poate a beneficiat de gratuitati si favoruri din partea lui neo si de aceea incearca sa-i protejeze imaginea. de asemenea incearca sa "elimine" parerile unuia care urmaseste forumul si nu interesele proprii ca in cazul lui. nu zic sa-l ocoliti .... sunt anumite chestii care poate le stie ..... DAR RECOMAND : banii sa fie platiti DUPA si DACA rezultatul dorit este atins.....
    1 point
  35. Si eu le am la a mea. Cocalarii de la AB mi-au zis ceva de Winter Packet sau cam asa ceva! Practic tine locul renumitului "Carton" de pe Dacia, pe timpul iernii!
    1 point
  36. pai asta inseamna ~150km/h, daca zici ca schimbi des in 6000 si tr3 inseamna ca mergi des cu aceasta viteza, ..... in oras? sunt curios.. cat ti-a consumat cel mai mult? Mi se intampla si ziua pe trafic aglomerat cand prind un segment de drum liber ( doua semafoare ) sa-i dau 160...puteti sa credeti sau nu conteaza mai putin... In general ziua merg pe acelasi segment de drum. Daca sunt primul la un anumit semafor, pana in urmatorul semafor ( chiar daca e trafic ) prind o portiune libera... Pe portiunea respectiva o duc in 160. Adica ajung sa-i dau a 4-tra dupa care incep sa franez... Eu merg mai mult noaptea... Ziua in principiu dorm... Acum e o exceptie... In forja imi lua 15 noapte in oras... Ziua in trafic mers bara la bara lua cam 23... In 230 consuma 23% Deci la drum lung mers in treapta de viteza corespunzatoare ( la 3000 de ture ) consuma un litru la 10 km/viteza... Deci la 160 16% iar in 230 23%... La 90 in a 5- a cosuma cam 6.5% Uite din cauza asta mor oameni nevinovati. Ca mori tu ca mergi ca nebunu prin oras PUTIN IMI PASA, dar pentru ca imi pui mie si altora viata in pericol atunci meriti cel putin BAN de pe acest forum. HAI PA
    1 point
  37. Cum ti-am zis si la Brandex, eu as fi pus B 318 ACE si as fi scos emblemele cu 335i
    0 points
  38. B 335 ACE era luat?
    0 points
  39. Salutare Tuturor! Topicul se poate inchide, sau muta corespunzator, deoarece am achizitionat masina lui Andrei_VUV dupa ceva negocieri! Masina este foarte in mintile ei beneficiind de o intretinere draconica la fostul proprietar (merci Andrei!) si sunt tare incantat. Multumesc tuturor celor ce m-au ajutat/sustinut. Toate bune!
    0 points
  40. Anvelope din 2009, dar foarte putin uzate...cum vine asta?
    0 points
  41. Haha...ce ma amuza anuntul asta cu F11. E exact anunt pt piata auto din RO, adica ce ziceam , toti cauta tabla de F dar sa dea bine in poze si pret mic plus vrajeala la maxim. Volanul ala e din alt film, nu exista asa ceva cu trimul ala argintiu. In fine...lumea oricum nu stie , mai mult de 90% care cauta masina asta. Masina e luata la licitatie oricum....clar. Pretul cam asta e dar trebuie verificata seria la bmw pt a-ti face o idee ! Totusi nu are xenon.....o mare lipsa la multe F10,F11 la pretul asta de 16-17k.
    0 points
  42. Asa sa faci, si nu fi "strees-at" ca faci riduri, s-o gasi cineva si pt aragazul tau! Si apropo stresatule, ca te-ai luat de numene meu si asta este atac la persoana, esti un nesimtit care se ascunde in spatele unui nickname.
    0 points
  43. Daca tot ne iei la misto ca nu avem bani sa o cumparam, o sa fiu si eu rautacios si iti spun ca ai uitat sa treci la superdotari, clima cu butoane tip aragaz.
    0 points
  44. pe naiba....deja o dam in SF....asiguri masina si altfel.rotile sub ea si te bagi. cel mai usor este sa ai cel putin canal.
    -1 points
  45. pe tine te pot lua la misto doar ptr ca te cheama si nelu si furdui...in alta ordine de idei chiar nu ai inteles aluzia, deci faci parte din grupul de care spuneam! e prima si ultima data cand sunt off topic si o sa raspund doar strict legat de masina!
    -1 points
  46. -1 points
  47. Pai se cauta "tabla" in special, in rest prea putin conteaza la multi alte aspecte.
    -1 points
  48. e46 325xi automata GPL drum intins: 9.5% benzina, 12.5% gaz. - daca luam pretul gazului,ar insemna un consum de 6% benzina extra urban.Mers doar tare, toate depasirile care pornesc sub 80 le fac intr-a 2-a. Toate pornirile de pe loc si acceleratiile le fac la blana.Nu depasesc 120km/h. (asta e zona colinara) oras: 17% benzina , 19.5% gaz -echivalent cu 10% in pretul benzinei. toate pornirile de pe loc in blana pt ca awd si pt ca de ce nu. Oricum as merge, tot atata consuma.
    -1 points
  49. Buna seara,cineva din intamplare nu are cumva clema din imagine,provine dintr-un far bmw e46 facelift cu xenon si prinde motul(bulbul) de la motorasul de raglare faruri.Daca ma poate ajuta cineva cu acea clema platesc tot deranjule!Cineva cu un far distrus din accident daca are il rog sa ma ajute platesc mai mult decat pe o clema ( De cat sa dau o gramada de bani pe alt far)
    -1 points
  50. Vand jante 5x120 BMW Style 199 pe 19 - 2x 8J ET37 si 2x 9J ET39. Nu sunt sudate, nu sunt strambe, jantele arata bine. Pret: 700 euro fara cauciucuri, eventual pot sa le vand si impreuna cu cauciucuri la alt pret (225/35/19 si 255/30/19) http://s23.postimg.org/vh0rhtk8a/LDY003.jpg http://s23.postimg.org/455ighfhn/Phone005.jpg
    -1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.