Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 05/31/16 in all areas

  1. Buna, De aproximativ 2 ani detin un 120D din 2008 , varianta N47 - 2.0, 177cp, 108000km si sunt foarte multumita de el. Nu am avut pana acum nici o problema pe partea electrica, am schimbat doar furtunul de la intercooler + cureaua de la alternator, urmata de distributie, pe care am schimbat-o mai mult de teama. Referitor la achizitie, pe langa faptul ca e o vorba romaneasca "te mai uiti si la om", trebuie in primul rand sa verifici sa nu fi fost lovita (excluzand accidentele usoare care se pot intampla la orice pas), sa fie cu un istoric real, soliciti factura de achizitie (daca este provenienta Germania apar si nr de km in factura), test drive + un test la BMW (soft + mecanic)...Si..de evitat samsarii Multa bafta la cautat!
    3 points
  2. Cu X-ul pleci ca din puÂşca,pe curbe sta lipit de asfalt,dar totusi votez tractiunea spate
    3 points
  3. In urma unei decizii intre a incerca repararea motorului si a-l inlocui, am mers pe a doua varianta. Service-ul auto unde am dus autoturismul a facut cerere oferta pe un site ( nu stiu daca pot da numele aici ) si a primit cateva oferte la motoare. Dintre oferte am ales un motor fara anexe la 2100 lei cu garantie o luna / retur in 30 zile. Service-ul s-a ocupat de primirea motorului, acte,etc.. motorul a fost cerut sigilat la toate suruburile ( aplicat vopsea,etc) pentru a putea fi returnat in caz de probleme. Am montat motorul care ete incomparabil fata de ce am avut inainte. Pentru cei care spun ca N42 este zgomotos ( uneori ca diesel,etc) pot afirma ca e fals - motorul acesta este incredibil de silentios. Motorul a fost testat si de mecanici - sunet, turatii,scurgeri,etc... cat poate fi testat un motor sigilat. Dupa montaj mi-au facut actele si factura pentru a ma duce la RAR si a-l omologa ( motorul are serie) si in astea 30 zile incerc sa il testez cat mai mult si live ( in trafic). Montajul a fost ok ca pret ( montat- demontat motor / schimbat kit ambreiaj/ schimbat brate fata/schimbat bucse spate/ aliniere directie/schimbati 2 senzori - 1500 lei ). Trimis de pe al meu SM-G901F folosind Tapatalk
    2 points
  4. Si executat.... http://s33.postimg.org/psax8k9a3/IMG_1399.jpg http://s33.postimg.org/w3kq2pzwb/IMG_1408.jpg http://s33.postimg.org/i7chqu3nf/IMG_1410.jpg
    2 points
  5. Daca nu gresesc sunt h11 http://uploads.tapatalk-cdn.com/20160531/c86c5ff2e467dffa5d511ab342b28596.jpg
    1 point
  6. Asteptand vacanta de vara...http://uploads.tapatalk-cdn.com/20160531/54c7c82c9c2a6699756ed295c64043a8.jpghttp://uploads.tapatalk-cdn.com/20160531/02a34bcc39f917d35562646bf6026a73.jpg Sent from my iPhone using Tapatalk
    1 point
  7. salutare, dupa aproape un an de cand e la mine,am decis sa postez si eu despre masina mea. inainte am avut 2 masini noi,Hyundai accent 1,5 crdi, si mazda 3, 1,6i 2008. dorind sa trec la alt nivel, dar si din nevoia unei masini mai spatioase, fara sa imi permit o masina premium noua, am decis sa merg pe SH. doream neaparat un touring german. am avut de ales intre Audi A4 model 2007-2008 , si E91. totul a pornit in vara anului 2011, cand am imprumutat un A6 1,9 tdi , 2004, cu 310 k la bord de la un prieten. mi s-a parut mare diferenta de calitate si performante intre masina mea ( mazda 3 ) si acea masina, chiar daca acela era un model mai vechi. primavara trecuta, am deci sa im vand vechea masina.am gasit un posibil schimb in constanta cu un A4. am facut deplasarea acolo, si urmeaza o foarte interesanta poveste de groaza, cu samsari de romania. nu o repet. it's a long story. cred ca am scris-o la un moment dat pe " masini puse la vanzare in romania". am vandut pana la urma masina in bucuresti, urmatoarea zi, cu 6k, dupa 4 ani si 100 k parcursi, de noua luata cu 18 k. am inceput imediat cautarea, fara sa mai studiez prea mult pe forumuri, desi mi-ar fi prins bine, si poate nu luam masina asta ( nu inseamna ca regret ), luam probabil o masina din Germania, a mea fiind din Franta. in acelasi timp, poate citind topicul cu N47 m-as fi speriat si nu as mai fi luat acest motor, desi acum nu il vad ca pe o pacoste. am cautat express acest motor, stiind ca e generatie noua si are consumuri mai bune. am condus si A4 , dar cand m-am urcat in BMW, alegerea a fost simpla. pur si simplu m-a cucerit. il consider mai bun aproape din orice punct de vedere, desi poate sunt subiectiv. pur si simplu, Audi nu mi-a transmis nimic. masina am gasit-o in targ la cluj, luata de la licitatie din Franta. am verificat-o la BMW Cluj, si avea sunteul de distributie pe duca. nota era 2400 E la BMW cu vibrochen cu tot, iar la un alt service, in jur de 3000 lei fara vibrochen. am luat-o chiar si asa, vanzatorul mai lasand ceva din pret. in rest masina se prezenta excelent. 168 k km. istoricul nu prea sa poate verifica la masinile de pe Franta. a avut carte service, ( cu revizii la 40 K ), care pare verosimila, si hartiile cu ceva verificari care se fac la orice masina pusa la vanzare pe licitatie in Franta. atasez lista cu dotarile dupa VIN.dotari are cam putine, dar bugetul a fost limitat. am vrut si iinterior crem sau gri neaparat, si aici variantele sunt destul de putine. pana acum i-am pus jante pe 17 cu anvelope noi, 225 45 fata / 255 40 spate, cele pe 16 ramanand pentru iarna, si acelea le-am echipat cu anvelope noi iarna asta. i-am mai pus folie Llumar, si am infoliat grila fata. imi place culoarea, nu suport cromul pe masina. imi lipsesc mult : xenon, navi si cup-holders. in viitor vreau sa pun M-pack exterior ( masina are casco ), faruri OEM xenon, sper sa se poata avand in vedere ca acum le am cele simple, si eventual un remap. alte chestii, vor mai fii probabil, in funtie de buget. masina are in prezent 206 k. am facut aprox.40 k in nici un an. circul destul de mult, am facut si drumuri in afara tarii. intentionez sa o mai tin 2-3 ani. in ritmul asta o sa treaca de 300 k la mine in ograda. sunt curios cum se va comporta pe viitor. am schimbat pana acum : - 3 revizii complete - maxim 15 k fac revizia , desi timpul in care ii fac este scurt - distributie - discuri si placute fata ATE - clapeta EGR - ambreiaj si volanta la 200k. - bieleta fata stanga. - curatare filtru particule momentan masina se prezinta excelent. este mult peste ce am avut eu pana acum. atasez o poza si cu vechea masina incerc sa pun poze direct pe pagina, dar nu stiu daca imi iese. daca stie careva sa imi spuna cum le pun pe pagina.ms bmwarchiv_de_a281221.pdf
    1 point
  8. Lasa-le naiba asa cum sunt din fabrica. Beculete din alea cu LED-uri sunt niste chinezarii. N-ai sa vezi nici o solutie din fabrica cu asa ceva. Lampa aia a fost proietcata sa functioneze cu un singur tip de bec, H1 cel mai probabil. Si becul si reflectorul lampii au un punct focal ce trebuiesc sa coincide. Si mai mult decat atat, sunt niste cerinte legale de lumina ce trebuiesc respectate. Sunt reglementari in special pentru lampile fata, prin care trebuie evitat orbirea celorlalti participanti la traffic. Nu-I chiar asa simplu cum crede toata lumea. Toate lampile de pe o masina(exceptand lampile de interior) alaturi de geamuri, sistemul de franare, sistemul de tensionare, etc, fac parte din categoria sistemelor de siguranta de pe o masina, sisteme ce necesita o omologare in prealabil in laboratoare speciale. De altfel toate aceste sisteme vor avea si niste marcaje prin care se valideaza.
    1 point
  9. 583.01.000.03 e codul de producator ZKW, nu e codul OEM
    1 point
  10. Farurile au treaba cu pozitia soferului!! La volan pe stanga, mergand pe dreapta a carosabilului, farurile au sticla in asa fel incat lumina sa se indrepte putin spre partea dreapta, pentru a nu-i deranja pe ceilalti participanti la trafic, deci ca sa montezi faruri care provin de la masini din UK spre exemplu este o mare prostie! Asigura-te ca farurile sunt pt. masini cu volanul pe stanga!
    1 point
  11. Mergi sa iti faca o diagnoza mai detaliata cineva priceput, nu doar ce iti arata idrive/bord. Poate ai bateria pe duca si primesti erori false....
    1 point
  12. A testat piata tiganu... un jeg, ce vrei
    1 point
  13. Schimba bujiile si bobina. (eu am pus NGK) Am avut aceeasi problema si acum merge si in 1100 rpm constant fara sa sacadeze.
    1 point
  14. senzorul e bine sa fie oe sau oem
    1 point
  15. Eu nu vad sezorii nici pe spate. Dar daca te uiti la poza din interior se vede butonul pentru ei, posibil sa ne pacealasca vizual din cauza luminii si unghiului. In rest celelalte "dotari" sunt trecute corect, nu a umflat. Oglinzile si geamurile electrice sunt standard.
    1 point
  16. Salutare colegi ! Cu placere anunt ca am mai adaugat un BMW in familie: pentru cel mai tanar membru ! Party time ! :frantics:
    1 point
  17. Nerulate in tara? Puteai sa spui fara lovituri daca la asta voiai sa faci referire, desi daca te urci pe bordura janta nu tine cont in ce tara e si tot se zgarie daca nu esti foarte atent. Ati ramas tripati cu texte luate de la masiniile samsarilor. Mai aveam un prieten ce a scris "unic proprietar" intr-un anunt cand a vandut telefonu` )
    1 point
  18. Si acum ca sa o vand, eu nu ma pretez sa pacalesc pe altcineva...probabil daca as scade la pret as pierde tot cam atat daca spun adevarul despre motor. Teapa nu dau nimanui. Decizie grea... ) Trimis de pe al meu SM-G901F folosind Tapatalk
    1 point
  19. Salut, Nasoala faza. Magarie de ultimul nivel! Eu ti-as recomanda sa faci urmatoarea analiza: verifica complet articulatii/bucse; supensie; caroserie. Daca toate sunt ok si nu necesita alte reparatii majore, eu as zice sa treci la verificare amanuntita motor: verificat cote de axe(inlocuit si second, daca stii la ce cote sa le gasesti, verificat cuzineti, supape, simeringuri, pompa ulei, vacuum si ce-o mai avea; inlocuite lanturi, patine, intinzator si pinioane daca se impune. Cred ca distractia la motor ajunge la 1000-1500 E, insa stii ca ai un motor bun si ai o masina pe care te poti baza. Daca cumperi un motor second, ar trebui sa faci aceleasi verificari si eu cred ca ai mari sanse sa dai peste un motor identic cu al tau. Totul depinde de situatia ta finnciara si daca esti dispus sa bagi bani ( atentie ca acesti bani nu ii investesti) pentru a avea o masina OK din pct de vedere mecanic. Mult succes indiferent de solutia aleasa, eu am recomandat exact cum as proceda eu!
    1 point
  20. asa se aprinde becul de la baterie cand iti moare motorul. cred ca la baiatul este vorba de un senzor de la axa cu came. stiu ca e o problema relativ frecventa la n42 sa moara asa din nimic in trafic, mai cauta pe aici pe forum.
    1 point
  21. asa am avut si eu la un 320d e46 si am scos furtunu din capsula vacumatica de la egr ,lam opturat cu o surubelnita si nu mai face figuri . eu cred ca este din electrovala de la egr
    1 point
  22. sport automatic transmission??? cum e asta? din cate stiam ai schimbat decat "maciulia"
    1 point
  23. Adica esti un sarac. Si tu, si toti vesticii, si toate guvernele vesticilor care ofera relaxare fiscala si/sau 0 accize pe GPL, sunteti niste saraci. Daca salivai dupa 320d, alta era situatia. Dar, asa, esti sarac.
    1 point
  24. Inca un rând de poze (observ ca exista limitĂŁri in ceea ce privește nr de poze ce pot fi publicate intr-un post) http://i.imgur.com/y5dfU2W.jpg http://i.imgur.com/BdiQ3Ry.jpg http://i.imgur.com/6yjgmmi.jpg http://i.imgur.com/OvxFUGD.jpg http://i.imgur.com/jB5Usqy.jpg http://i.imgur.com/RJP4GnS.jpg
    1 point
  25. 1 point
  26. +1 X-drive - aleg siguranta inainte de toate.
    1 point
  27. ca sa nu se ia cata de mine ca votez aiurea...am avut si 330xi acum conduc tractiune spate, inainte de xi am avut tot tractiune spate, acum am ambele masini cu tractiune spate...personal mie mi se pare ca nu se compara nimic cu tractiunea spate ps: nu spun ca 4x4 nu te ajuta mai mult decat tractiunea spate, intrebarea a fost ce tractiune preferati...
    1 point
  28. Revin cu niste poze noi, dupa cateva mici modificari:D!
    1 point
  29. Orice pe vremea asta, numai rwd, 4x4 cu diferentiale si toate nebuniile.
    1 point
  30. poftimhttp://www.e-transport.ro/_files/newscustom/TRABI-TRABANT-2009-back.jpg si un limo http://jurnaldesighisoara.files.wordpress.com/2009/02/trabant_limousine_front_corner1.jpg ontopic, imi place mai mult cupeu dar momentan un sedan e mai potrivit
    1 point
  31. s-o stapanesti sanatos si s-o conduci cu placere . arata foarte bine. eu personal nu m-as gandi la nici un retrofit si sincer nici nu prea inteleg trendul asta cu retrofituri . masina arata foarte bine cum a iesit din fabrica , de ce sa bagi bani in diferite chestii nu inteleg. multi nu vor fi de acord cu parerea mea , si cu singuranta prima chestii pe care o vei auzi , pune xenoane . eu zic sa o lasi fix asa cum e si sa chetui banii aia pe retrofituri intr-o vacanta .
    0 points
  32. Cat și folosirea lor pe timp de zi,exceptând condițiile de ceata. Da, știu: motivul pt care mergi cu proiectoarele ziua e ca ai permis de când eram eu în școală generala. Învață legislația mai întâi și apoi fa afirmații de genul LE: ai dedus prost!
    0 points
  33. dragutule am permis probabil de cand tu erai in scoala generala (deduc dupa felul exprimarii tale). mi-am permis respectuos sa nu cred ca exista prevederea asta in legislatie si iti permit tot respectuos sa argumentezi daca nu e asa, ca poate mi-a scapat. altfel esti cam off-topic.
    0 points
  34. Nu esti la curent. Se accepta piesele tale la multe reprezentante.
    0 points
  35. Dap, halogen sunt! Du-te si cumpara 2 becuri si pune-le acolo, sa se aprinda si alea, sa fie turbo.
    -1 points
  36. Nu, dar pe bune , de manual a auzit careva, asta inainte de a deschide un TOPIC nou ??!!? Sunt intrebari , care indiferent cat de imbecil poti fi in ale BMW-ului , nu prea isi au rostu sa le pui. Dau un exemplu celor ce pun intrebari FOARTE prostesti despre dotari : ACCESEZI BMW.ro > INTRII LA POSESORI > MANUALE DE UTILIZARE > TE INSCRII ACOLO SI IN 2 SAPT MAX AI MANUALU ACASA pe DVD. (Toate aste daca habar nu ai de limba engleza, ptr ca poti down un manual in lb engleza in max 5 min de pe net) Mai mult decat atat, sunt topicuri in care s-a mai vorbit de asa ceva. Ideea a asa , ptr dynamic xenon (ala de bate in curbe - pe romaneste) , ai lupa dinspre interiorul farului cu striatzii verticale => ai cornering lights/ kurve licht . Il ai simplu adica opac, nu vezi niciun bec acolo => ai ghicit, nu e dynamic , e simplu ! :sorcerer::sorcerer::sorcerer::sorcerer: Dynamic xenon functioneaza DOAR in pozitia selectorului blocului de lumini numai pe A (auto), noaptea cand tragi de volan la viteze mici ! - Clar ?!?
    -1 points
  37. Data viitoare...pune mana si citeste inainte... p.s. valabil si pentru istetul care a pus -1 la reputation...alt citit...
    -1 points
  38. am pus schema acolo, ai priceput ceva din ea? daca nu te rog sa te rezumi la ce te pricepi, multumesc. imi pare rau ca te-am facut sa pierzi timp pretios si sa intelegi ceva ce nu ai cum...o zi buna!
    -1 points
  39. Vand bara spate ramasa in urma upgrade mpack . Bara + ambele praguri 250 ron set complet , nu se vand separat .
    -1 points
  40. apropo de mazda 6, spui ca te-a surprins placut calitatea finisajelor. eu unu am stat 10 minuet pe scaunul soferului si am ramas dezamagit. Din afara arata bine si abia astepti sa urci in ea, iar cand ai urcat...nimic. Butoane mari far pic de stil, facute parca pentru pensionari, plastic prost. butoanele pentru geamuri ai fi jurat ca sunt de 20 de ani in productie. cum ti s-a parut comparat cu honda?
    -1 points
  41. Daca anulez dpf doar fizic (gaura in el) fara soft pentru ca vreau sa schimb dpf-ul, cam cati km pot sa fac "in siguranta" cu masina? Problema e ca vreau sa aduc masina acasa, cam 50km si momentan nu am bani pt dpf, mai important concediul!!!
    -1 points
  42. Salut. Am eu de vanzare jante originale 19', style 211. Daca esti interesat, ne auzim. Sunt din Bucuresti. 0744528117
    -1 points
  43. Cum ai "reusit" sa prime$$$ti permis ??
    -1 points
  44. Tigan care a luat un cazan si crede ca in 2016 mai apreciaza cineva kkturile de genul asta.
    -2 points
  45. Astazi a venit randul tapiteriei de piele: -pentru curatare am folosit mafra Charme detergent pe partea de piele -pe panourile de usi am dat cu pulimax si am agitat cu o perie -dupa ce am sters cu o laveta am dat cu mafra hidrating, lasat 2-3 minute sa se absoarba si apoi am sters excesul. La fel am procedat si pentru volan. As fi facut mai multe poze dar caldura m-a dat gata. http://uploads.tapatalk-cdn.com/20160530/5e28621e90ef32f39e9e11e7645400b3.jpg http://uploads.tapatalk-cdn.com/20160530/f541ef84de360553bf29754a82e4a6fe.jpghttp://uploads.tapatalk-cdn.com/20160530/2e788509c1c8e5d748c64de44ca9aa38.jpghttp://uploads.tapatalk-cdn.com/20160530/f170cdc18cdbfabfc81b2d13b13e0dc1.jpghttp://uploads.tapatalk-cdn.com/20160530/d9177e98f7553b1ed4baf377ac11f666.jpghttp://uploads.tapatalk-cdn.com/20160530/e9ab85d6fc4031f897ae28e27677d8d2.jpg Sent from my iPhone using Tapatalk
    -2 points
  46. Farurile nu au treaba cu pozitia soferului. Ele vin la locul lor. Se potrivesc pe masina ta.
    -2 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.