Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 11/08/16 in all areas

  1. Mai sta cineva pe alte formuri de marca? Eu sunt curios daca mai sunt altii care ghicesc in scaune numarul de km al unei masini ) Cine intra aici ca neavizat, doar sa ceara o parere despre un anunt auto va deveni atat de derutat incat va neglija aspecte importante ale masinii, motor/cutie fixandu-se pe aripioara scaunului, ca are 4 cute. Pana la urma cerem pareri despre masini second-hand, sunt unii care le cumpara de noi si le schimba anual,nu e deloc atent cum se urca in ea, cum se coboara, daca-si lasa masina in soare sau nu pentru ca stie ca la anul isi ia alta si nu-i pasa asemenea detalii. Si sunt altii care fac tratamente, ingrijesc cum pot orice aspect, daca se zgarie un plastic il schimba,chiar daca masina are 300.000 de km. Asa ca treaba cu scaune/volane e total subiectiva. Daca masina trece testul verificarii km, ne punem sa ne uitam cat de tocite sunt presurile? Hai sa ne umplem constructiv timpul liber si sa nu mai bagam noii-veniti in deruta. E pacat sa pierzi o masina buna din motive dinastea...pana la urma piata second este si va ramane o loterie.
    6 points
  2. @florin1967 eu nu intaleg un lucru, majoritatea va uitati la uzura pieli de pe scaun ca la globul vrajitoarei si estimati voi asa km, fara sa stiti cine a condus masina aia daca a fost un tip mai gras? sau o masina de servici, si aceea piele nu a vazut tratamente periodice? chiar si la 50k poate fi mai rau ca in poze, masina mea are 130k reali si este cam la fel uzura si tot dakota este, am vazut si cu 80000 reali masina luata din ro care aveau o uzura pronuntata pe aceea parte a scaunului sofer, de curiozitate uitate si tu pe reprezentata .de si selecteaza 100k si ai sa vezi scaune la fel sau mai uzate... Si o poza de pe la 90k cu scaunul meu a.jpg Daca te uiti atent cu zoom la aripioara scaunul sunt mici crapaturi, no acele crapaturi acuma la 130k sunt mult mai vizibile desi am facut tratamente cu letherique si altele... dar degeaba tind sa cred ca e praf si pielea, La astea cat le dai 300k? http://gebrauchtwagen.bmw.de/CarSearch/Details/1573805/9 http://gebrauchtwagen.bmw.de/CarSearch/Details/1543712/2 http://gebrauchtwagen.bmw.de/CarSearch/Details/1344585/4
    5 points
  3. daca as fi in locul tau, as lua un e92 de uk si as lua tot ce am nevoie de pe ea, dupa as vinde ce ramane sa mai scot din bani. Cred ca gasesti unul ok in jur de 4000 lire uite cum e acesta https://www.gumtree.com/p/bmw/bmw-e92-325i-coupe-2007-immaculate-condition-high-spec-sat-nav-m-sport-seats-hpi-clear-/1197440948
    3 points
  4. O sa ii arat lui Florin masina unor parteneri de la noi, un F10 din 2014 cumparat de nou si acum are cam 70.000 de km. Scaunul soferului, mai exact pernita din stanga este facuta praf. De ce? Pentru ca tipul care conduce masina are 2m si 144 de kg.
    3 points
  5. Cred ca sunteti pe langa subiect grav de tot.Cum pana mea sa-ti dai seama de numarul de kilometri dintr-o poza. La seria F este simplu.Citesti kilometri din CAS ,FEM sau ce mai este pe acolo si gata. Doar nu sunteti mama Omida sa ghiciti in poze.
    3 points
  6. Mi-au venit, le-am montat http://i723.photobucket.com/albums/ww235/UnbnovvnUnknovvn/Untitled_zpsj6pzx2iw.jpg
    3 points
  7. 2 points
  8. Knocking noise can be heard and felt to be coming from the front lower left passenger compartment PuMA No. V1-R2-RO 50010140-02 - 13/10/16 Complaint: A knocking, pulsating noise in the passenger compartment can be intermittently heard and sometimes even felt as coming from the steering wheel and in the footwell. In the event of a customer complaint, it is essential to ensure that the noise is coming from the heater circuit. To do this, adjust the temperature regulator in steps and then wait several seconds until the water valve begins the regulation process. If the noise that the customer is complaining about is then reproducible, the water valve is to be replaced by a water valve that has been specially modified for this purpose as follows: 1. Drain the coolant completely. 2. Remove the water valve. See Repair Instructions: 64 11 273 "Replace the water valve for heater" 3. Fit the new modified water valve. 4. Refill the cooling system and bleed thoroughly. Thorough bleeding is important, because this prevents air pockets from forming in the cooling system which could negatively affect the water valve, weakening their effectiveness in some cases. See Repair Instructions: 17 00 039 "Bleeding and filling the cooling system using a vacuum filling device" ---------------------------------------------------------------------------- Modified water valve: part number 64 11 4 271 156 Note: The part number is not stored in the electronic parts catalogue, but can be ordered using the system. ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- sau Instrument panel: rattling/clattering noise coming from the centre area (fresh air nozzle/radio operating unit) PuMA No. V1-R2-RO 32911917-01 - 14/07/10 Complaint: When driving over a poor road surface, a rattling noise can be heard coming from the centre area of the instrument panel. In the event of a customer complaint, proceed as follows: 1. Remove the radio and air conditioning control panel, and the CIC. 2. Wrap the entire temperature sensor cable (fig. 1 - red arrow) with fabric tape and fasten it to the heater housing with adhesive tape if necessary. 3. Refit the parts that have been removed. See Repair Instructions: 65 83 020 "Remove and refit/replace the Car Infotainment Computer (CIC)" 61 31 321 "Remove and refit/replace the radio and air conditioning control panel"
    2 points
  9. la 500e poti sa-ti cumperi o masina de la fiare vechii , acest e32 nu este in stagiul ala ...
    2 points
  10. e60 cu directie hidraulica are un rezervor pt ulei servo la motor ( e vizibil cu capota ridicata) . Daca nu il are inseamna ca directia e electrica (2008-2009 posibil) Servotronic Effortless agility when parking, light-footed responsiveness and stability at higher speeds: Servotronic adjusts the amount of steering assistance to suit the current speed, enhancing driver comfort by lowering the effort needed to turn the steering wheel. Active Steering therefore reduces the amount of change in the steering angle for every movement of the steering wheel. This gives the driver the advantage of more precise steering at higher speeds, and ensures great stability and more comfort. la o simpla cautare pe google ... Sent from my iPhone using Tapatalk
    1 point
  11. Motorul dau V12 de 6.0 polueaza mai mult decat o coaja de diesel blana,fara dpf, fara catalizator din 2005. Asa ca numai vorbi de poluare, cum tu nu ai bani de benzina, nici ala nu are bani de dpf nou. Eu totusi am gpl care 95% din timp sta afara pe strada in parcare si cand il iau tot pe benzina merg mai mult, imi permit sa merg fara gpl, imi permit si un dpf nou de 7.000 RON si niste injectoare de 3.000 lei bucata, dar nu inteleg de ce sa fac asta??? Si da...logic, normal ca nu m-as fi asteptat tu sa platesti in Romania impozitul ala, cum am spus poate pe bulgaria sau vreo "jmecherie" ceva de la RRomani cum spui tau, dar esti tot roman cu bmw din 90' care vrea un bmw V12 6.0 pe gpl inscris pe bulgari sau orice altceva numai sa nu plateasca impozitul respectiv. Cine e mai rroman? Eu ca fac dpf off la masina sau tu ca pui motorul pe gpl ca iti consuma foarte mult si il inscrii pe "mozambic" ca sunt prea multi bani de dat la stat? Ma repet, a nu se considera flame sau altceva pentru colegi ca si "cavaliere". Am gpl pe o masina din familie, am dpf ON si nu am facut niciodata pana acum DPF OFF insa daca ar pica eu zic ca i-as face DPF OFF si nu l-as curata...nu stiu sincer ce as face dar eu cred ca l-as anula si nu mi-e rusine sa recunosc ca mai bine as da 1.000 lei sa-l curat sau tot 1.000 lei sa-l anulez decat sa dau 7.000 lei sa pun altul nou.
    1 point
  12. Cum a zis si colegul...dar mai greu gasesti deoarece tu o ai lovita si in spate si in fata si in lateral putin... de obicei alegi solutia asta cand o ai lovita in spate de ex si iei una cu fata praf si cu spatele bun.La cum te vad eu pe tine nu cred ca ai vrea sa iei caroseria de la alta masina si sa pui tu piesele tale...nu cred ca te-ai mai simti in masina ta:D. Nu imi dau clar seama, dar din ce vad anvelopele sunt la "martorul de uzura"...adica cam praf. Nu se stie daca , cu alte anvelope nu ti s-ar fi intamplat la fel, nu te chinui singur, oricum tu nu ne-ai zis noua viteza, daca ai venit cu 200 km/h si ai ciupit putin frana pe ud...puteai sa ai anvelope noi noute cele mai bune si la fel s-ar fi intamplat. Tine-ne la curent, eu zic ca o faci ok si te incadrezi in buget, dar sunt curios ce bube are ea ascunse.
    1 point
  13. Poate este util și pentru alții ! Sistemul electric al seriei 3 - 318d, F30
    1 point
  14. Salutare. Știe cineva care piese ar trebui schimbate, ptr a elimina jocul foarte mare (stanga-dreapta) la maneta schimbĂŁtorului de viteza la un seria 1 din 2005?
    1 point
  15. da dar el vrea sa faca asa ... - Pot monta si pe jantele de pe spate tinand cont ca sunt 9.5 J acestea, anvelope 245/45R19 - adica 245/45/19 pe 9.5J si alt ET fata de jantele fata este perfect ok sa pui 4 x 245/45/19 daca toate jantele sunt identice ( J / ET )
    1 point
  16. Bucuresti maxim 14 ))) hai ca ii faci invidiosi pe astia cu 2.0 diesel. Sau poate voiai sa zici " maxim 14 insa niciodata la ore cu trafic de varf", sau probabil pe trasee unde scoti viteza medie de 30km/h.
    1 point
  17. Revin cu poze la anvelope spate: http://i.imgur.com/aOXjZYU.jpg http://i.imgur.com/JlkE1Is.jpg http://i.imgur.com/FruHWq8.jpg http://i.imgur.com/uPLNYFu.jpg Anvelopele fata: http://i.imgur.com/qI6uYCp.jpg http://i.imgur.com/mL4h9ZL.jpg http://i.imgur.com/q0AVsWk.jpg Jantele nu sunt originale, sunt dintr-un aliaj mai putin bun, am mai crapat o janta acum un an de la o "groapa" din Turda si am schimbat-o cu una noua. De acord, primul lucru verific geometria masinii, saptamana aceasta ma apuc! Multumesc frumos de feedback. Am auzit doar lucruri bune despre ei!
    1 point
  18. Cred ca nu scapi sub 5000 euro cu reparatia cu piese din dezmembrari Si nu trebuie la inceput sa investesti in piese, ca daca repari caroseria si nu-ti iese geometria la ea, nu mai e de tinut, adica eu unul nu as tine-o Si trebuie un tinichigiu sa lucreze bine la caroserie sa nu faca carpeli, se decapseze punctele de sudura si sa inlocuiasca partile indoite
    1 point
  19. Nu te supara...dar urechea ta e formata pe undeva pe la tara. Vorbesti de motoare 5.0-6.0, dar esti sigur ca ai bani sa platesti impozitul avand in vedere ce masina conduci acuma? nu vreau sa te jignesc, dar cam bati campii...sau vrei un 6.0 pe gpl si pe bulgaria? aia inseamna sa fii ROMAN ADEVARAT!!
    1 point
  20. Salutare. Cum sezonul rece bate la usa si am reusit sa gasesc niste timp intr-o seara, am trecut la roti de iarna plus ceara si tratamente pentru geamuri. Din fericire am primit si facturi pentru urmatorul an de asigurari si in ciuda evenimentelor despagubite, NU a crescut valoarea asigurarii :frantics: Cateva poze recente mai adaug. Numai bine si drumuri fara evenimente !
    1 point
  21. Pe fata daca ti s-a rupt roata mai mult ca sigur este indoita puntea fata, deci va trebui schimbata, trebuie verificat daca are deviatie laterala si lonjeronul Iar pe spate faptul ca a crapat luneta indica forta loviturii, s-a comprimat caroseria foarte mult, trebuie verificat si lonjeronul de pe spate sa nu aiba si el deviatie Cam astea ar fi primele lucruri cu care sa incepi, trebuie pusa masina pe masa de indreptat caroserii si verificate distante si repere si eventual tras de lonjeroane Dupa ce se fac reparatiile la lonjeroane si dupa ce se schimba puntea, trebuie verificata geometria, asta pana sa te apuci de capota, aripi si restul Iar ca sa inlocuiesti puntea fata trebuie dat jos motorul Si cel mai dificil de facut dupa, este aripa spate de inlocuit Nu stiu daca merita reparatia ca sa iasa masina ca la carte si sa mai mearga drept pe drum
    1 point
  22. Daca tie ti se pare ok sa schimbi motoare fara sa schimbi seria(desi legea spune altfel), sau sa umbli cu filtru de particule anulat(desi producatorul spune altceva), este strict alegerea ta, dar asta nu inseamna ca trebuie sa devina normalitate; eu am cunoscut personaje care nu concepeau sa umble vara fara jante de 18 minim, si bineinteles cu chip, dar li se parea scump un implant dentar+ coroana 600 euro sa isi umple golul lipsa la nivel de premolar(lasa ca se vede doar cad rad), dar asta nu inseamna ca sunt repezentativi pentru acest forum(sau pentru mine personal). Recunosc, mea culpa, am un bmw din 2001 caruia o data la doi ani ii dublez valoarea de piata prin revizii si reparatii preventive, si folosim uzual atat eu cat si sotia masini ale unor marci de volum deci poate nu putem fi inclusi in clubul selectiv al celor cu "valoare", dar asta nu inseamna ca trebuie sa promovam pe acest forum atitudini "smecheresti". sincer, ar trebui ca acest forum sa creeze o ambitie si sinergie ca toata lumea sa tinda sa isi achizitioneze un bmw nou, nu unul la 250k adus din germania, la sfarsitul duratei fizice si morale de viata , si cu basinile in scaunul soferului incluse dupa atata rulaj, si absolut necesarul dfp off, ca e scump filtrul de particule.
    1 point
  23. Romana te rog...cum tesla e pentru afara (noi nu avem statii de incarcare sa putem merge cu aceste masini mai mult decat in interiorul unui anume Oras) la fel si engleza pentru afara...daca nu cumva am uitat "romaneste". Clar aia care isi iau Tesla nu si-o iau pentru economie, nu cred ca cei are agonisesc si strang niste bani se gandesc....ma ce sa fac acum cu 100k euro iau o tesla si fac economie la bani...intelegi ideea? Nu vorbim de motoare aici, vorbim pur si simplu de bani, 20.000 Euro pe o masina second hand sunt bani, pentru unii putin, pentru unii mult, dar daca te gandesti logic din orice punct de vedere sunt bani, poti sa faci destule cu acesti bani, dar cum sa dai atatia bani? si sa-ti mananci efectiv din fund la consum, nu vorbim de intretinere cu reparatii, revizii, vorbim strict de consum, eu innebunesc cand aud orice utilizator care a dat pe masina....o suma mare de bani ca-i consuma masina mult, dar NU pentru ca are o problema ci pentru ca asa consuma ea mult si "e grele cu banii". Cum sa spui asa ceva? Vinde-o frate atunci si ia-ti una la care sa nu te vaiti, una e sa faci o remarca ca da consumul e mai mare decat de obicei si una e sa te vaiti si sa faci topicuri pe forum ca masina mea consuma mult si vreau sa vad cat consuma la voi sa vad daca am vreo problema...nu frate nu aveti nici-o problema..masinile consuma! Si da (mik15) in foarte multe cazuri consumul dat de producator poate avea o diferenta de pana la 5L si nu numai in plus. Sau ai trait pe Luna pana acum?Daca eu nu as fi trait pe Luna as fi zis ca singurul motiv este ca are o problema masina respectiva de consuma asa mult, dar cand stii ca producatorii mint frumos cateodata si masina e verificata cap-coada (totul ok) de ce sa mint si eu acum?
    1 point
  24. Tesla nu si-o iau sa faca economie ci de fita si ecologic shit. Ca la 100 k euro nu se pune problema economiei de carburant pe care nu ti-o amortizezi nici in 20 de ani.
    1 point
  25. Vei fi batut cu p*** de magar! Nu mai fiti asa tragici,pana la urma 80-90% dintre masinile de pe strazi nu au acest filtru.
    1 point
  26. Eu unul as vrea cand cumpar o masina sa fie cat mai stock, fara dpf off si softuro de putere. Voi nu? Adica atunci cand luam masini din Ghermania le luam stock si cand le vindem noi le dam modificate . E optiunea fiecaruia ce face cu dpf ul insa si sa sariti cu minusuri ca la gradinita, e de ras. Nu ca ar conta minusurile, ca astea am observat ca se dau la greu fara argumente. Pe de alta parte masina merita testata, ca poate e in stare optima insa respectivul n-a avut bani de un dpf nou si a adoptat metoda romaneasca la indemana. expertii forumului insa sutn stapanii + si - )
    1 point
  27. @WIN60 deci tu tot a ta o tii? adica dupa spusele tale omul tocmai a pus o cutie manuala pe SPORT? noi incercam sa explicam de sensibilitatea si raspunsul pedalei de aceleratie si in consecinta a motorului si tu ne spui ca o cutie MANUALA pusa pe mod SPORT...da cu cine ma contrazic eu aici...da man,ai dreptate, e placebo
    1 point
  28. De ce credeți cĂŁ se spune: "PlĂŁcerea de a conduce!"
    1 point
  29. Eu am avut doua e60 resoftate. Un 525d manual resoftat de Catalin WPP si un 535d automat bineinteles resoftat de Dragos. Ambii sunt artisti. Au tinuta masinile pe stand minim 5 ore ambii. Nimic de reprosat. Nu resoftati masinile in parcare cu 100-150-180 euro. Aia nu se cheama resoftare ci doar o modificare a timpilor se injectie. Mai bine le lasati stock. La WPP am platit 1000 lei iar la Dragos vreo 1300.
    1 point
  30. Cu respect VĂŁ salut, mĂŁ numesc Sorin ,am 42 de ani și de 3-4 luni , sunt posesorul unui BMW 520 d din 2009.Este primul bmw pe care ĂŽl dețin și trebuie sĂŁ recunosc cĂŁ senzația este unicĂŁ.Am mai avut câteva mașini panĂŁ acuma, dar sĂŁ conduci un bmw, este unic...
    1 point
  31. Pai nu sunt comentarii...sunt niste adevaruri, nu stii sa vorbesti corect si poate ti-au spus mai multi pe diferite cluburi de masini...daca stii sa scrii corect sau sa vorbesti corect nu inseamna ca esti "destept de posesor de bmw", inseamna ca pur si simplu stii sa vorbesti si sa scrii.
    1 point
  32. Salut baieti am 39 de ani si primul bmw lam luat acum 5 ani,am avut anainte mercedes 190d si un citroen BX,primul bmw a fost o pisicuta din 96 pe care o mai am anca dar vreau sa o vand daca gasesc cumparatorul potrivit,momentan mai am un e46 din 2004 320d,sant nou pe aici iar daca se gasesc si aici destepti de posesori de bmw care ancep cu comenturi ca sa anvat sa scriu sa vada de treaba lor,sant sofer pe camion si mult timp poate nu o sa pierd pe aici daca nu am cu cine,o zi buna si iubitiva masinile nu va bateti joc de ele.
    1 point
  33. Azi am pus si monitorul de 10''. Cel original de 8'' era destul de mic si nu m-am obisnuit cu el.
    1 point
  34. Cateva poze cu sistemul RSE Profesional montat. Mai am ceva poze si cu detalii de prindere pe scaune dar nu ma lasa forumul sa atasez mai multe poze. Am tot cautat pe net si nu am mai gasit acest retrofit facut pe F3x deci cred ca pot spune ca este primul din lume. http://s33.postimg.org/fd8rcslmz/IMG_1448.jpg http://s33.postimg.org/vzuwzm3yj/IMG_1451.jpg http://s33.postimg.org/atwira3rf/IMG_1452.jpg http://s33.postimg.org/6ee3m0rd7/IMG_1454.jpg http://s33.postimg.org/67vt56suj/IMG_1457.jpg
    1 point
  35. E indicat sa folosesti frana de motor, dar nu pt a preveni uzura placutelor, ci pt a preveni supraĂŽncĂŁlzirea acestora ceea ce ar duce la diminuarea performantelor la o franare de urgenta.
    1 point
  36. Am citit postul lui , nu-l cunosc personal , sunt curios daca odb care la pus in locul la cic este cu factura de a reprezenta, repet nu acuz pe nimeni de nimic mai ales pe un coleg de forum , spun doar ca aceasta practica de a cumpara din surse necunoscute fara factura cu nr de serie care sa ateste provenienta incurajeaza aceste magari, ma face sa rad colegul care da vina pe refugiati,refugiazi suntem noi romanii,bulgari si polonezi , alegro.pl si olx e plin de baieti de baieti care vand tricouri de 15 lei si cic-uri , Ps:din posturile care le citesc am vazut ca se poarta minusurile ,eu intru dupa tell si nu le vad drept urmare invit pe cine nu e de acord cu ce am scris sa argumenteze ca doar suntem oameni mari. Ps 2:imi pare bine ca esti asigurat ,nu poti sa o duci direct la bmw cel putin esti sigur ca ti-o face ca inainte,eu estimez o paguba de 15-20k ââÂŹ succes Glumesti cand spui 150 ââÂŹ , eu zic la bmw 15 mii si in alta parte 7-8 mii
    1 point
  37. Dar de farurile led nu zice nimeni nimic? Alea sunt senzatie
    1 point
  38. este un BMW in toata regula acest model e32 , consumul pe acolo sta 11-12 , pt un 3.5 din anii 90 eu zic ca este super bine, la exterior este de lucrat in sensul ca , daca vrei sa-ti faci masina pe gustul tau , dar nu ca ar arata rau acest e32 care are 24 de ani ... tehnic masina sta sa nu zic impecabil ca poate a-si mintii dar nici departe nu este ... aceste masini se adreseaza oamenilor fan adevarati BMW si care intradevar iubesc clasicul , bmw=urile noi pt mine nu mai inseamna nimic special , sunt o banalitate totala si lucrate destul de prost...
    1 point
  39. La mers linistit masina nu ar trebui sa depaseasca 11 % media, nu e mult pt ce masina este 7-le. Un pasionat de old-BMW nu se va plange de consum niciodata, si-l asuma din momentul din care o cumpara, la fel si cu "impozitul" , nu asta e problema. Intretinerea unei astfel de masini este ceva mai pretentioasa , nu speciala dar necesita atentie la unele aspecte.Frumos model, mai este de munca in ceea ce prriveste estetica, nu stiu partea tehnica. Se compenseaza atunci cand te dai cu ea, nu e o masina de zi-cu-zi , cand iesi cu ea imposibil sa nu fii remarcat, ca sa ma exprim pe intelesul unora de aici.,... este mai mult decat 250 de "pisicute" Este imaginea succesului din anii '90s , este classic-BMW , sunt cativa care apreciaza aceasta mica entitate Pe la inceputul anilor '90s o reclama BMW-Comercial suna astfel: " Doar cei slabi se aduna in haite " .
    1 point
  40. 1000e in continuare ...
    1 point
  41. 1 point
  42. fac testul cu masina de consum pt toti gica contra , o lasam goala bagam 8 litri in rezervor , si mergem pe autostrada , daca masina depaseste maxim 8 litri in 100 km o dau la pretul de fiare vechi ! sunt fan motoare mari , am si am avut numai masini cu cilindree destul de mare , nu vb din auzite s-au dupa net , eu merg cu masina, i-am facut consumul mai mereu , din curiozitate nu ca ar conta , am medie frecvect de 12-13 ... si vreau sa spun ca masina merge cu 250km fara probleme ... D Mihai- nu se vinde din 3 motive; 1 eu nu vand de foame si nu dau masina pe 500e , 2 vreau s-o vand doar din motivul ca vreau sa-mi cumpar un e30 din nou si nu accept tot felul de variante care le primesc si 3 nu imi plac genul de clienti care una vorbim la telefon si la fata locului incearca tot felul de negocieri si motive ...
    1 point
  43. chiar am fost uimit cata lume inca cauta un e32 ... deci pasionati de bmw-uri vechi sunt destui ... 1000e este un pret de scuter , si daca stam sa ne gandim masina asta are dotari si confort ce multe altele din ani mult mai buni nici nu vizeaza , cat despre consum si impozit , motorul asta stie sa consume si 7.5 pe autostrada ! iar impozit doar nu esti tampit sa mai platesti ...
    1 point
  44. Problema la masina asta nu e pretul, e sa gasesti pe cineva sa isi doreasca asa ceva....
    1 point
  45. 1000e ! masina merge impecabil ......
    1 point
  46. este interiorul original , doar ca scaunele au fost vopsite negre ...
    1 point
  47. nu se mai modifica la F10, se pune filtru pe CAS
    0 points
  48. Deci...copiii mei nu imi sta in caracter sa balivernez deloc si cand balivernez va avertizez ca sunt in pom si nu stiu despre ce vorbesc, dar in cazul de fata il cunosc foarte bine, masina o cunosc foarte bine, el tot zice ca ar avea o problema la ea desi masina merge cum trebuie...Ca refuzi tu sa crezi e problema ta, nu oblig pe nimeni sa creada ce spun eu aici...Si cum am spus intr-un oras unde eu am consum 7.5 90% in oras (adica nici 10% nu se compara cu bucurestiul) el are consum de 15%... 17...19 uneori, nu merge la consum asta e clar , cine ar merge la consum cu motor de 306cp, dar totusi este foarte mult, acest prieten mai are inca o masina modificata total la 450cp 2.0 benzina care i mananca un 20%. Deci daca se inhama cineva la o achizitie de genul il rog sa o faca fara sa ia in calcul consumul ca s-ar putea sa fie dezamagit...dar sincer cine da 20.000 euro+ pe o masina si se gandeste la consum? sau mai bine formulat, cine nu ar avea bani sa bage combustibil intr-o masina de peste 20.000 euro orice masina ar fi aia, daca reuseste sa ia aceea masina si se planga ca il omoara la consum este ....un cocalar fara suparare.
    0 points
  49. 100ron bucata nu mai este bara nu mai este 1000e complet cu toate accesoriile, cutie de viteze , cardan , evacuare completa. 1200e cu toate de mai sus plus diferential , planetare si frane fata spate de 330i
    -1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.