Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 04/29/17 in all areas

  1. cu siguranta era vorba de pachet AMG doar, altfel e cale lunga de la AMG la diesel . Bine ai venit si te asteptam cu poze
    2 points
  2. Pai ala la 2700RON probabil e vandut de magazinul cu care colaboreaza ei, deci cel mai probabil au adaosuri mult mai mari. Pe de alta parte se poate sa fie kit OE, pe cand cel din linkul pus de tine este un kit OEM care costa mai putin. In fond, piesele OEM sunt aceleasi ca si cele OE cu diferenta ca vor avea alte ambalaje si coduri fata de cele OE. OE - Original Equipment, tradus in echipament(piesa) original(a) / OEM - Original Equipment Manufacturer, adica producator de/al echipament/pieselor original(e) in traducere Eu zic ca-i Ok sa mergi si pe acest kit OEM mai ieftin avand in vedere ca cutia de viteze 8HP este construita de ZF si nu de BMW, BMW care de altfel nu produce multe piese ci le cumpara de alti producatori. Kit-ul OE este produs tot de ZF doar ca acestia le vor ambala in alte cutii, cu alte coduri specifice BMW, dupa care le vor distribui doar catre reteaua BMW si nu direct pe piata. Dupa ce aceste kituri OE ajung in reteaua BMW, acestia le vor vinde ulterior pe piata cu niste costuri evident mult mai mari.
    2 points
  3. ISTA v4.04.31 - DOWNLOAD SQLiteDBs (Baza de Date) - DOWNLOAD Installation: 1. Install .Net Framework 4.5.2 version and up, from Microsoft 2. Install Java. 3. Download and install the Microsoft Visual C++ 2010/2013 Redistributable Package x86/x64 from Microsoft for your language in Windows. *** for computer x86: - vs90_piaredist - vcredist_x86_2005 - vcredist_x86_2008 - vcredist_x86_2010 - vcredist_x86_2012 - vcredist_x86_2013 - vcredist_x86_2015 *** for computer x64: - vs90_piaredist - vcredist_x64_2005 - vcredist_x64_2008 - vcredist_x64_2010 - vcredist_x64_2012 - vcredist_x64_2013 - vcredist_x64_2015 If the system is x64, vcredist must install x86 and x64, otherwise not start Rheingold. 4. Install Ediabas 7.3 5. Unblock archive if necessary. It is important to not skip this step! Unblock file, uncheck Attributes - Read-only. Then unzip. 6. Unzip to any directory, for example: C:\Rheingold, D:\Rheingold, E:\Rheingold..., C:\Program Files\, C:\Program Files (x86) - this folder for 64bit computers. You can run from USB stick too. 7. Unzip and copy SQLiteDBs in Rheingold\SQLiteDBs\ 8. Add additional languages if necessary in SQLiteDBs 9. Start RCleaner. Run as administrator. 10. Apply ISTA-D and SQLiteDBs Reg Fix bit for your system from the Tools folder. 11. Start Rheingold (...\Rheingold\TesterGUI\bin\Release\ISTAGUI.exe) Run as administrator. 12. Enter the license key from the license.txt, if ask. 13. Enter 1 in the field of ISIS, ignore the error.
    1 point
  4. saptamana viitoare urmeaza - instalare flanse amortizoare BMW OEM pe care am dat o galagie de bani desi sunt DESTUL de sigur ca sunt aceleasi cu lemforder-urile gasite prin comert. - amortizoare fata SACHS OE 312 352 ce s-a pus si din fabrica. am tot cochetat cu ideea de a-i pune bilstein-uri HD, sau ceva Koni ... dupa aia mi-am adus aminte in ce tara traiesc si ce drumuri are si m-am gandit ca cel mai misto ar fi sa vad cum era ea din fabrica. TOTUSI, in urma unui research intensiv si obositor am descoperit ca masina mea, cel putin pe fata NU mai are suspensie M-tech (cum apare daca decodezi VIN-ul) ci suspensie normala post-1992. - IAR garnitura capac culbutori - pitman arms spate ca au bucsile impuscate. astea: http://www.bmwe34.net/E34main/Maintenance/Suspension/PitmanArms.htm - diagnosticare A/C. cel mai probabil trebuie condensor nou - un tratament piele la interior s-o mai 'inmoi' sper ca folosind piese OE sa nu mai am nicio problema cu amortizoare/flanse pe fata. Da, am roti de 18, dar modele care s-au instalat din fabrica pe caroseria asta, deci poate ma tin si pe mine 50.000 km macar.
    1 point
  5. Se poate inchide. Multumesc! Astazi am mai avut inca o data confirmarea de ce nu s-a vandut. O sa va spun pe scurt: Am fost la Bucuresti si un prieten m-a rugat sa vad un Golf in Pitesti, 133.000 km, 2013, full, arata f bine, etc. L-am vazut, evident ca vanzatorul mi-a garantat ca km sunt reali, am luat seria si am verificat la reprezentanta, in septembrie 2016 avea 286.000 km. In rest fara cuvinte. Multumesc.
    1 point
  6. Nu am ca l-ai cumparat tu pe ultimul.
    1 point
  7. Cauta masuratori facute profesional, cu racelogic etc. Corect, la diesel cuplul este smecheria, dar mai ai si o cutie de viteze + o plaja mult mai ingusta de turatii. M550d nu scoate in veci 11.4s pe 100-200km/h, oricum si pe dyno este departe de acei 381cp declarati. @Boaska, cat timp nu scoti untul din motor, adica nu il ridici foarte sus, nu ar trebui sa fie probleme.
    1 point
  8. Nu ar trebui sa te superi. E un forum public. Astepti doar laude?
    1 point
  9. Jantele alea pe e60 sunt din alt film. Arata foarte aiurea masina.
    1 point
  10. iPhone are CarPlay care chiar e genial. @ OP - 609 Sistem de navigatie Professional --> ai luat si optiunea de CarPlay ? asta de obicei cred ca vine ca sub-optiune si cred ca o poti activa si post-achizitie
    1 point
  11. @disclaimer: a nu se intelege ca critic masina Nu este vorba ca shadowline la exterior este de prost gust, nici vorba. Insa ornamentele pot fi confundate cu ramele de cauciuc de la alte masini. Pielea atat iarna cat si vara nu e practica, dar iarasi, seria 7 nici nu o poti avea cu stofa. Stofa nu poate fi asociata cu masini de la seria 5, mercedes E, A6 in sus In fond, la rolls, unde se urmareste confortul, de ce nu pun stofa?! Ca poate vrea milionarul sa se urce in masina ca atunci l-a taiat capul iar soferul nu a avut cand sa ventileze sau sa incalzeasca interiorul. Cu siguranta limita de CO2 este data de faptul ca gimvarman lucreaza la o multinationala. Este o politica a firmei pt a fi prietenosi cu mediul. O modalitate de a-si face reclama sau poate o aliniere la anumite reguli ale firmei din tara mama. Ikea procedeaza asa. Best regards si tie
    1 point
  12. Eu mor de ofticat cand vad pe cineva ca si-a comandat motorul asta. Am 38 de ani, 500.000km si am condus benzina doar la scoala de soferi, o dacie 1310. Apoi inca 5000km pe un harb de fiesta de prin 1994 si 500km pe un A5. Practic, vreo 6000km in total. Plus ca am boala ca masina mea nu trage. Se numeste bmw insa nu trage. O sa fiu, daca situatia va veni, bataia de joc a golfurilor. Configuratia este geniala, clar. Scaunele sport sunt super bune dpmdv. Nu tari(la jetta de ex parca sunt din lemn), cu sustinere laterala si arata f bine. Totusi nu o sa insist pe ce imi place, ci invers. Parerea mea este ca o masina din clasa asta fara full piele este ca un miss world care si-a pierdut a doua zi toti dintii. Aproape inacceptabil fara piele si la seria 3 sau 4. Si eu am avut dilema intre shadow line si aluminiu satinat la exterior si am oscilat mult. Am comandat aluminiu(desi initial shadow si dupa ce am schimbat pe aluminiu am vrut din nou sa schimb pe shadow) si arata perfect cu aluminiu. Ar fi regretat enorm daca aveam shadowline. Mai ales ca dpmdv, rama nemetalica in jurul geamurilor este asemuita masinilor ieftine. Nu as fi luat led premium. Sunt arhisuficiente astea standard. Iti puneai diferenta pana la full piele(1300euro inclusiv tva) si ramaneai cu 200 euro. Nu as fi luat camera pt revers. Cu camera da vezi insa nu stii daca mai sunt 30-40-50 cm pana la obstacol. Ci doar il vezi insa nu stii cat mai poti da cu spatele. Tot senzorii iti spun cat mai poti da cu spatele iar faptul ca nu vezi obstacolul nu e impediment. Eu cand parchez acasa, dau cu spatele la un gard. In timp ce dau cu spatele, imi scot portmoneul din cotiera, cheile de la casa, tigarile. Iar cand tiuie de tot, opresc motorul. Cu cei 200 euro ramasi de la led(1300 cheltuiti pe full piele) si cu banii de la camera, puneai altceva. Eu as fi luat displayul din spatele volanului si cheia cu display si incarcare wireless pt telefon. Then again, sa stai cu cablu bagat in USB si atarnand printre scaune nu e pt seria 5 ci pt seria 1. Ce discount in procente ai primit pe ea?
    1 point
  13. No offence dar tu ii spui sa isi ia alte jante mai "sport", iar jantele astea vin echipare pe seria 6 (care e o masina sport, deci bmw sustine ca aceste jante sunt sport nu? Vin pe o masina sport doar)... Deci ceva se bate cap in cap, nu au fost niciodata astea pe GT si nici nu aduc a GT. Jantele vin foarte frumos chiar pe e60, iar daca jantele sunt pe masina, inseamna ca ii plac, altfel nu cred ca le punea. Dar oricum si daca punea 128 se gasea vreunul ca nu is oe, iar daca erau oe se gasea altul ca alea after is mai concave si mai misto sau 172 etc. Fiecare cu piticii lui sincer. Ok, acceptam si alte pareri, normal, doar suntem pe un forum, dar pareri pertinente...nu gen era frumos sa pui niste jante cu multe spite... poate omului nu ii plac ) Again, vin f fain jantele + eibachurile alea care fac toti banii...grija mare la gropi... Ps: nu o lua personal, dar stiu cati bani s-au investit in masinuta asta si jantele oe care au costat ceva...intelegeam daca aparea cu niste DEZENTURI ))
    1 point
  14. Poti sa te superi pe mine Kenbobo dar sunt sincer Mie nu-mi plac jantele, nu se potrivesc cu masina ta absolut deloc Tie iti trebuie niste jante sport in spite multe sau cu decupaje mari care sa aduca mai spre sport nu spre gt
    1 point
  15. eu il inteleg...a vrut sa testeze masina in conditii de siguranta, legal, cronometrat bine, cu start oficial si cel mai important, cu oponent langa. nu e un lucru rau sa iti cunosti masina cand ai deja putere mai mare...altii fac burn cu F01. unde vrei sa testeze sprinturile? intre blocuri, sa faca afise din copii? sau 3 claxoane pe DN? fii serios. ps: in caz ca te intrebi de ce ai vrea sa testezi masina, pt ca e un proiect, nu e stock si pt ca nu are 1.6TDI (gen: trage de rupe)
    1 point
  16. In UK masinile sunt mai ieftine decat in restul europei. Volanul e pe partea cealalta nu prea e cerere.
    1 point
  17. Am reusit sa fac si evacuarea , inox de 76mm + tipsuri. Sunetul s-a schimbat, e exact cat trebuie, in interior e imperceptibil. http://117.imagebam.com/download/TpcopxtDO31jp-3MxlQidg/52922/529211825/IMG_9375.JPG http://117.imagebam.com/download/4KTOjNJQy73LCGKeWY5Uvg/52922/529211835/IMG_9378.JPG http://117.imagebam.com/download/OYudIMWHLTekt8jOxGyh4A/52922/529213314/3.jpg Dupa cateva ore de reglaje, cand totul parea ok, am scos masina la o plimbare iar dupa ce s-a asezat evacuarea in noii suporti am observat ca mai trebuie lucrat putin la tipsul din stanga, in rest a iesit exact cum voiam. :frantics:
    1 point
  18. Multumesc Kenbobo , probabil ca am senzorul simplu , bine ca exista joja . Am NBT cu controlerul de cic , asa am luat masina , va urma un retrofit la treaba asta . Imi place f mult masina ta , sa ai parte de ea si kilometri fara numar .
    1 point
  19. Mufe luate din dezmembrari pentru a scoate pini
    1 point
  20. Si la BMW e tot pe lant, dar BMW fiind the ultimate driving machine cere neaparat sa se schimbe distributia chiar daca e pe lant
    1 point
  21. au dat si ei de multe ori cu bata n balta nu e nici o tragedie daca ramanem obiectivi
    1 point
  22. Rolul acestei pompe: http://www.ms-motor-service.com/ximages/pg_si_0106_ro_web.pdf
    1 point
  23. Acum BMW foloseºte "i"-ul În contextul ãsta de multã vreme. Programul pentru maºini electrice se numeºte "project i" din 2007. Se pare cã nu vor fi doar maºini electrice. i3 este o copactã electricã de oraº, dar i8 este transpunerea În producÞia de serie a Vision EfficientDynamics - un supercar hibrid cu performanÞe de m3 ºi consum de MINI One D (cel puÞin pe hârtie...)
    1 point
  24. Salut, tocmai ce m-am inregistrat pe forum, sper ca este ok locul de prezentare, sunt la inceput si o sa mai am pana ma acomodez :frantics::9 ; la 17 ani imi achizitionam un Peugeot SpeedFight 2 WRC, iar la un an dupa deja ma gandeam cum sa fac saltul la o masina; si totul a inceput cu: Audi a3 1.8Turbo 150ph Ford Escort 1.8D 75ph Citroen Xantia 1.9D 64ph Seat Ibiza 1.9sdi 64ph Renault Clio 1.9D 75ph Honda Civic 2.0TD 90ph BMW e39 525tds 143ph Alfa Romeo 147JTD 116ph BMW e60 525d 163ph Vw. Polo 1.4tdi 75ph BMW f36 430das 258ph intentionez sa achizitionez si un BMW e30, poate chiar maine... Desper masina acutuala am "aproape" numai cuvinte de lauda, este o masina care m-am facut repede sa uit de ultimele modele: c-classe amg, audi a5 s-line, lexus is 300h, bmw serie 3, jaguar xe r-sport, maserati gilber; ereau toate concurente, doar eu mai trebuia sa ma decid; In cele din urma m-am decis la un f36 pack-M(todusi eram in dilema cu f32), cutie sport-automata in 8 rapoarte (este un "deliciu") culoare exterioara neagra, interior rosu, faruri full led adaptive, scaune electrice cu incalzire si reglaj lombar, navi. prof. sistem hi-fi, piele individual pe bord, pdc fata-spate cu camera, ornamente piano-lac, alarma, etc, etc,etc; Motorul ca si tranzmisia ceva woow! 6 cilindrii 190kw (258ph) si 560Nm ! acceleratie 0-100km/h 5.6s consum medium declarat 5.1/100km (eu am 6.4/100km intr-o medie de 10300km si nu conduc niciodata in eco-pro!), deci un consum foarte foarte bun! Masina am aleso diesel pentru ca nu fac urban, este de curse lungi (prima ei cursa a fost de 5600km la 2 sapt. dupa ce mi-a ajuns de la fabrica ) Daca as fi nevoit sa mai aleg o data ar fi aceasi masina in aceiasi configuratie, poate full extra! O zi placuta va doresc!
    0 points
  25. 244.000 km ( nu pot sa jur ptr ei ; masina prezinta unele urme de uzura la scaune ) Scaune d'alea de 7ar HeadUpDisplay Distronic Doar 4 butoane Mici, mici stersaturi pe bara fata + aripa stg spate ( rezolvabile la un polish ) serie sasiu C696608 Se poate vedea/proba in zona Tineretului, Asmita Gardens 0737 196 549 pentru alte detalii Prezzo : 18.000 eur (cam foarte ) discutabili POZE poze
    0 points
  26. Ca posesor de n47 e60 in constanta am consum la mers relaxat 8, la mers mai sportiv undeva la peste 10 Extraurban merg foarte mult cu pilotul pus consum intre 5.6 si 6.7 tot asa functie de cum ma grabesc. La taxe / asigurari etc ... intradevar e mare diferenta. Asigurare pe 1 an 780lei. Impozit parca pe la 150 lei. Cat despre probleme iti doresc sa nu ai deloc!
    -1 points
  27. Nu il anulez ca nu are rost pentru cateva sute de lei. Nu cumpar original . Cumpar unul care imi recomanda la service si gata. Nu dau 600 de lei pe unul original doar pentru ca e original. Multumesc,
    -1 points
  28. Pai normal ca s-a schimbat sunetul..mai ales ca nu mai ai toba finala...iti dai seama ce urla
    -1 points
  29. E60 an 2006 slab dotat, vechime 11 ani pret 9500 euro? =))) bafta.
    -1 points
  30. Bafta, e60 am avut acum 4 ani si stiu foarte bine cat face unu...stai linistit ca eu am masina mai buna decat a ta.
    -1 points
  31. S-o crezi tu. Am una pe care intentionez sa o vand. Fix asa. Lci dar cu motorul m47 de 163 cp. Intretinuta cum nu se poate mai bine. Chit ca e a doua masina si nu o mai folosesc aproape deloc, decat sa o dau cu 8.500 mai bine ii dau foc. Ia-ti masina pe care ti-o permiti. Nu mai visa avioane cu 8.500 euro. Sau nu te mai lua dupa preturile olx/autovit. Oricum masini ingrijite exemplar nu prea o sa gasesti pe astfel de site-uri fiindca nu e loc acolo de samsari.
    -1 points
  32. Deci un e60 an 2007 cu m47 e mai scump decat unul cu n47? 10 mii e o suma mare pt e60 din 2007, asta e realitatea, cu trapa sau fara. Pai un e60 din 2009 cat sa coste 15mii? Banii pe piesele schimbate nu se recupereaza niciodata, poate caz izolat in care sa fie vreo ruda sau cunoscut care ia masina. Cei care tin de pret, ajung sa vanda masinile oricum la pretul pietei sau foarte putin peste, doar ca dupa 1 an 2, in care ei spera iluzoriu ca iau banii pe o masina mai intretinuta. Totusi e60 din 2007 are deja 10 ani, fierul se devalorizeaza, ca doar nu e vreo masina de colectie.
    -1 points
  33. Referitor la ce-ai spus cu oferta din UK, intr-adevar, un E90 ca al tau in UK se duce spre 20.000 de euro.
    -1 points
  34. Buna seara! Eu intampin o problema mai delicata, am descarcat fisierele, am scris img. cu nero pe un Dvd 8,5 gb vit. x2 , dar cand l-am inserat in masina imi scrie pe display "Medium cannot be read" aveti idee unde am gresit?! Multumesc.
    -1 points
  35. Ai si pus jantele la vanzare?
    -1 points
  36. Ce-are aface sula cu prefectura? Nu s-a vandut pentru ca e manuala. Lumea cauta in general automata pentru seria 5, deh e balena mare, nu poti sa mai ai ambitii de sportivitate, macar confort sa fie. Nici pretul nu o ajuta. La banii aia gaseai automate, chiar daca erau la 200k km. Daca e intretinuta corect si nu are probleme, nu mai conteaza asa mult kilometrajul...
    -1 points
  37. Plecat din bucuresti, a1, pitesti, valea oltului, sibiu, fagaras, brasov, busteni, a3, bucuresti. Peste 600km, mers sportiv (dar si chill cand admiram peisajele), plus serpentine, pe autostrade minim 160, consum final 6.5 (plus minus 0.2, ca am verificat in sinaia ultima data). Dar cam asta e. Sent from my iPhone using Tapatalk
    -1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.