Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 05/08/17 in all areas

  1. E tocmai invers....masina se simte mai bine fara dpf...mai ales turbina , respira mult mai bine fara dpf...vorbiti unii dintre voi doar din ce auziti de prin fata blocului... Neamtul a pus dpf-ul acolo ca sa fie masina "prietenoasa" cu mediul...
    4 points
  2. Posteaza aici vin-ul si iti scot eu fiecare cod pentru fiecare piesa ce se poate schimba pe fata.
    2 points
  3. vreme perfecta prin Bucuresti ...
    2 points
  4. https://my.pcloud.com/publink/show?code=kZia5AZOTKLjIG6oqkNr79XGdBOjhInLk9V
    1 point
  5. Mai jos ai codurile pentru fiecare brat , bucsa , bieleta , telescop care se pot schimba pe fata : 31126769797 Tension strut with hydraulic mount, left 31126769798 Tension strut with hydraulic mount,right 31126770849 Wishbone, left 31126770850 Wishbone, right 31356765574 Stabilizer rubber mounting x2 31356765933 Swing support, front, left 31356765934 Swing support, front, right 31316786001 LEFT FRONT SPRING STRUT 31316786002 FRONT RIGHT SPRING STRUT 32106767781 Ball joint, left 32106767782 Ball joint, right Ai si o poza cu toate piesele si pretul lor de pe autokarma 1840 lei fac toate piesele http://i64.tinypic.com/swg6qx.jpg Nu am gasit codurile pentru arcuri pe real oe si nu am scos codurile pentru ceva flanse la telescope , in rest este totul. Am actualizat doar lista cu codurile in care ai si capetele de bara , sunt ultimile doua.
    1 point
  6. Schimba mecanicii atunci
    1 point
  7. Cel mai sigur te uiti pe realoem, bagi vin-ul tau si vezi acolo la front axle sau ceva de genul. Te iei dupa poze si vezi ce piese cauti. Ai fiecare piesa, piulita, bucsa, etc separat cu codul ei. Exemplu: http://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=VC31-EUR-06-2006-E90-BMW-320d&diagId=31_0715
    1 point
  8. Nu ai nevoie de contrapresiune la diesel, doavada si fisele dyno de care ziceam mai sus. Iar daca anulezi dpf-ul iar restul evacuarii ramane stock (catalizator, toba, etc) nu e nevoie de recalibrare a tijei de control a turbinei, in schimb daca se opteaza pt evacuare cap-coada goala, atunci corect, e nevoie de recalibrare a tijei (nu pentru ca se da peste cap tot ansamblul ci pentru a evita overboost-ul) dar cum am spus mai sus, dpf anulat corect atat fizic cat si din soft nu e in nici un caz daunator.
    1 point
  9. Turbina defectata in urma colmatarii filtrului de particule am vazut, in schimb turbina defectata in urma anularii corecte atat fizic cat si din soft, nu. Pe langa asta, daca studiati fisele dyno a mai multor BMW-uri, o sa vedeti o chestie interesanta. Cu DPF activ si in stare buna, masina scoate putere cu mult sub pragul dictat de producator in schimb cu DPF anulat, masina scoate exact ce a declarat producatorul. Ce conlcuzie puteti trage de aici?
    1 point
  10. Sigur ca se poate monta, vorbeste cu colegul neo_andersson ...
    1 point
  11. Probabil piesa cautata de tine este 61319123042 Conform realoem: Part 61319123042 was found on the following vehicles: 1' E81   (02/2006 — 12/2011) 1' E87   (02/2003 — 02/2007) 1' E87 LCI   (01/2006 — 06/2011) 3' E91   (02/2004 — 08/2008) 3' E91 LCI   (07/2007 — 05/2012)
    1 point
  12. Da, se potrivesc. Diametrul difuzorului difera, insa prinderile sunt identice.
    1 point
  13. Mai scade, mai scade...
    1 point
  14. Am achiziționat Michelin Pilot Sport 4 pe dimensiunea 205/55/R16 acum câteva sĂŁptĂŁmâni. Senzația imediatĂŁ când am plecat cu mașina de la vulcanizare a fost cĂŁ necesitĂŁ mai puținĂŁ accelerare pânĂŁ a ajunge la vitezele corespunzĂŁtoare pentru a schimba treptele, ca și cum ar ”fugi” mai fĂŁrĂŁ rezistențĂŁ din partea cĂŁii de rulare. De asemenea, se simțeau mai moi, ĂŽntr-un sens plĂŁcut, mai lipicioase. De atunci pânĂŁ acum, nu am nimic negativ de relatat. Singura senzație neplĂŁcutĂŁ a fost cea vizualĂŁ, respectiv dupĂŁ montare nu mai pĂŁrea a fi bolid, fiind mai ĂŽnguste (celelalte avuseserĂŁ 225 lĂŁțimea). Trecând peste acest lucru, sunt cele mai bune cauciucuri pe care le-am simțit pe acest E90 de 184 CP.
    1 point
  15. Am facut alt video dar nu prea aveam aderenta din cauza ploii: http://www.youtube.com/watch?v=V_qfNirxFYk
    1 point
  16. Nu e mare filosofie, eu mi l-am facut singur la toate masinile. Problema e ca daca tu mergi la ei cutia e calda si o sa dureze multe ore pana se raceste la 30 de grade. Procedure pe scurt e urmatoarea, se scoate busonul si curge uleiul vechi, se desface baia si se schimba impreuna cu garnitura la mecatronic. Apoi se umple cutia cu ulei pana incepe sa curga pe la busonul de umplere. Cand temperatura e 30 de grade, se porneste masina si se schimba pe loc in toate vitezele inclusiv manual. Dupa aceasta etapa mai intra 2 Litrii, se umple pana cand incepe sa picure mai tare pe la buson. se pune capacu si asta e Sent from my iPhone using Tapatalk
    1 point
  17. Dupa dezamagirea de la Cluj m-am hotarat sa scot catalizatorul de la jumatatea masinii cu riscul de a fi putin mai galagioasa,poate de acolo ar fi si problema gatuirii. Am mers la Dani CSL,a fost scos catalizatorul si surpriza,masina trage mult mai liniar si nu se mai gatuieste,se simte ca trage mai bine iar sunetul nu este deranjant cum ma asteptam. Am renuntat si la instalatia de methanol in favoarea unui prieten care lui s-ar putea sa ii fie si mult mai utila decat mie. Intre timp baiatul cu care am scris ca m-am dat mai sus tot cu 330d 380CP si-a montat instalatie de NOS si a scos cu diuza mare aproximativ 480CP :hyper: pe Dyno,iar pe pista timpul de 12,3s din cate stiu este cel mai rapid E46 diesel din cate am auzit dar a si compromis motorul dupa acest timp. Momentan nu vreau sa fac saltul la NOS pentru ca simt ca se mai poate face ceva CP curati. Saptamana viitoare o voi urca din nou pe Dyno sa vedem daca sunt ceva probleme si daca scoaterea catalizatorului a dat ceva rezultate dupa care voi monta un Bosch 044 si din nou voi face un test sa vedem ce rezulta. Intre timp vreau sa va impartasesc si voua,pentru cei ce nu stiu,unul dintre cele mai reusite BMW E46. ...+ ...+
    1 point
  18. Nu am ca l-ai cumparat tu pe ultimul.
    1 point
  19. Strict parere personala, masina este foarte frumoasa iar modificarile facute atent, bun gust dar si functionale (evacuare+tipsuri marite samd.) , jantele sunt superbe, nimic de spus, fiind de pe seria 6 au si dimensiuni specifice 8.5-9 j din cate stiu si et-ul mic; dar,poate ca si alte lucruri , dpmdv jantele "sunt de acolo" doar pe e63, pe acel tip de caroserie gran turismo si poate de asta, eu si ceilalti membri ai forumului nu suntem obisnuiti cu ceva diferit fata de standard. Oricum ar fi , mult succes cu masina , multi km fara evenimente si spor in tot ceea ce ti-ai propus!
    1 point
  20. Nu ar trebui sa te superi. E un forum public. Astepti doar laude?
    1 point
  21. Faptul ca nu esti in stare sa te uiti la bazar pe forum e una si faptul ca esti obraznic desi ti-am dat un pont e alta treaba. sigur ca dai si 12000, altfel cum mai postai pe forum sa sara vreunul cu o masina din 2006 ca noua. not.
    1 point
  22. Buna ideie! You're a life saver! Nu stiu cum de nu am vazut-o pana acum, stiu sigur ca am cautat si prin Options. Multe multumiri! http://www.gmclub.ro/forum/public/style_emoticons/Yahooz/77000000.gif
    1 point
  23. Subscriu. In plus, intretinerea la BimmerService nu e un plus, din contra, un mare minus.
    1 point
  24. ai dreptate,, mersi pentru sfat,,am incercat asta dar nu am reusit,,,nu inteleg oamenii ca tine care habar nu au pe ce lume traesc la ce se mai chinue sa se bage in seama
    1 point
  25. Bmw 320D ed 163 cp Euro 5 Model 2012 Cutie Manuala Suspensie pe 3 moduri Sport Comfort Eco M pachet BiXenon Angel eyes Day Light Stopuri Led spate Senzori lumina , ploaie Pachet lumini exterior si interior usi Navigatie Mare Profesionala ( harti 2017 ) Bluetooth Hdd 120gb + Dvd Distributie schimbata recent cu garantie 2 ani Senzori Spate cu afisaj Dublu climatronic Tapiterie Piele Scaune incalzite reglaj lombar electric Banchete rabatabile + cotiera fata/spate Volan Sport cu comenzi si incalzire Pilot automat Start-stop la semafor Jante aliaj 17 originale Bmw Discuri si placute fata+spate noi Istoric doar in reteaua bmw Impecabila tehnic si optic Masina nu necesita nici o investitie Nu sunt interesat de schimburi Pret 15400 euro
    0 points
  26. Eliminarea acestui filtru afecteaza mediul inconjurator si calitatea aerului respirat in aglomaratiile urbane, cu influenta negativa asupra sanatatii populatiei. Un alt aspect negativ al acestei modificari este legat de legalitatea acestui demers, deoarece este o modificare neomologata de producatorul autovehiculului, ce modifica valoarea emisiilor poluante.
    0 points
  27. Si tu vorbesti din carti, asa-i? Cum sa respire turbina mai bine fara dpf? Cu dpf off si fara resoftare masina trage cel mult la fel. Este aceeasi ineptie csre circula cand au aparut catalizatoarele pe masini, ca daca ii scoti catalizatorul trage masina mai bine, cand colo saracele sonde lambda erau ca dupa o noapte la hanul drumetului. Nu exista limita de km la care se inlocuieste dpf. Daca masina a circulat nu doar in oras si a apucat sa isi faca regenerarile, te duce 4 500 mii.
    0 points
  28. Va trage mai bine, dar vei face multe alte piese praf iti bati joc de masina in felul asta. Stiu ca voi lua multe minusuri la postarea asta, dar sunt sigur ca toti care dau minusuri sunt niste ingineri iscusiti iar aia de la BMW care au montat acest filtre sunt niste amatori nepriceputi.
    0 points
  29. cu mp3 numa strici sonorizarea din masina +1 pentru trakuri (decat mp3 mai bine magazie de cd-uri)
    -1 points
  30. Foarte greu doar ??? ...eu zic ca e de-a dreptu' IMPOSIBIL !
    -1 points
  31. Ai luat o rabla de masina. Pe scurt , du-te pe autostrada si da-i forja ca sa-i omori de tot turbina/ele si daca ai "noroc" si motorul.
    -1 points
  32. Referitor la ce-ai spus cu oferta din UK, intr-adevar, un E90 ca al tau in UK se duce spre 20.000 de euro.
    -1 points
  33. Tacanitul nu e din cuplaj, e mai sus pe ax, are un ghidaj cica acolo ii trebuie ceva gresare.
    -1 points
  34. Am intrat in ISTA si zice ca lichidul de racier trebuie sa depaseasca 75 grade c si gazelle inainte de filtru la fel trebuie sa depaseasca 240 grade C pentru a incepe regenerarea , nu zice nimica de bujii ... Pentru o regenerare eficenta trebuie o viteza de peste 60km/h . Astea sunt informatile din ISTA , nu vorbe auzite pe ici colo ...
    -1 points
  35. Daca sare lantul si reparatia te costa 2000-4000 euro, este o chestie minora pentru tine a-si vrea sa fiu in locul tau
    -1 points
  36. chiar asa...cutii manuale...ce sarmani.... Discutam doar de auto/adaptive/"pele"/premium. Nu ne injosim. Suntem o tara de bosi, barosani, fabulos de bogati. In timpul asta peste jumate din populatie n-au apa calda in casa si merg la veceu in curte.
    -2 points
  37. Turbina si altele. Nu stiu concret, citeste pe alte forumuri. Bine stiu ca nu-i face. Si injectoarele au de suferit am impresia daca puterea e mai mare. Nu stiu concret cum sunt corelate intre ele, dar citeste si afla. Ma mir ca la nici 200K km deja trebuie inlocuit. Am avut vreo 4 BMW-uri diesel cu peste 230K km si nu le-am schimbat filtrul DPF la niciunul pt ca nu cereau.
    -2 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.