Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 08/28/17 in all areas

  1. Auleo !!! ce s-a intampla mah ''catastrofalilor'' ??? Nu mai dramatizati aiurea situatia. Omu a stiut de la cine cumpara, si riscurile care vin o data cu masina. In cel mai rau caz plateste 3000 lei si are distributia brici. Vorbiti asa de parca toti cu masini mai vechi de 5-7 ani aveti totul OE pe ele si doar prin reprezentanta le plimbati si respectati TOATE schimburile cu strictete. Haideti sa nu facem caca pe noi ca miroase urat. PS. Sunt oameni care au cumparat masini secound direct din reprezentanta si s-au trezit cu distributia/motorul praf.
    4 points
  2. Salut, Scuze de updateul uber-mega-intarziat, dar pana la urma am achiztionat de pe eBay un set de faruri noi HELLA (tot HELLA sunt si cele originale). http://uploads.tapatalk-cdn.com/20161026/b16b755dd8b9ea53f54d9bde47562ccf.jpg http://uploads.tapatalk-cdn.com/20161026/2931f447831ad580b8056f040ba45c50.jpg In rest ce am mai facut la ea in tot timpul in care nu am postat: -reconditionat caseta de directe, batea nasol si volanul statea stramb chiar daca unghiurile chipurile ieseau bine -schimbat volant pe LuK si ambreiaj pe original - ALTA MASINA!, au disparut trepidatiile la oprire/pornire, la pornire in tr 1, si masina per total parca a devenit mai agila, accelereaza mai usor -schimbat tampoane motor -retrofit PDC spate -retrofit incalzire in scaune http://www.e39.ro/forums/uploads/monthly_2017_08/IMG_2765.JPG.e063d3c859f5336dee61b2b9e9843c20.JPG -retrofit intensive wash (si sunt in lucru cu spalatoarele de faruri) -revospit bara spate/schimbat trim portbagaj cu unul nou si inlocuit emblema http://uploads.tapatalk-cdn.com/20170517/179634a8365d5765232b90f08fb08900.jpg -reconditionat scaun sofer http://uploads.tapatalk-cdn.com/20170414/0faa892ba8a455ad9eadc4d0e814f2af.jpg -achiztionat jante pe 17 style 81 http://uploads.tapatalk-cdn.com/20170310/52edf916177f95f298fd195063f95af0.jpg http://uploads.tapatalk-cdn.com/20170625/41aba8dbe7a1a85832b1e619a22b909a.jpg -reconditionat pixeli MID radio http://www.e39.ro/forums/uploads/monthly_02_2017/post-126-14862281068027.jpg -achizitionat unitate DENSION http://uploads.tapatalk-cdn.com/20170304/72049d4979224afa91e2e1df61cf7a9f.jpg -achiztionat camera de bord http://uploads.tapatalk-cdn.com/20170304/988128e186a70aec79f971b92f5628e8.jpg -montat adaptor Iphone SE pentru cotiera si legat la unitatea DENSION http://uploads.tapatalk-cdn.com/20170409/16d6eae65218706982529c9f23042e63.jpg Si multe, multe altele, nici nu le mai tin minte Am cochetat un pic si cu detaillingul la exterior: http://uploads.tapatalk-cdn.com/20170715/2bee00023bec4eaf87cabbccdffcaf05.jpg
    4 points
  3. Sunt curios de unde si-au dat seama "dexterii" astia din spatele calculatorului ca motorul e praf si distributia aia trebuie schimbata, din 2 filmulete neconcludente.
    3 points
  4. Sa stiti ca mi s-a parut foarte ok masina aceea, am avut de ales intre aceea si https://www.autovit.ro/anunt/audi-a3-ID7GmZfN.html . Pana la urma, ca si in 2011 am mers tot pe Audi, se pare ca se mai amana achizitia catre un BMW , sau cum e vorba NU A FOST SA FIE ! Multumesc tuturor, iar daca masina aceea mai este actuala, sa stiti ca tipul pare cat de cat ok, o lasa 9600 - 9500 euro, mi se pare chiar ft bun pretul, probabil km nu sunt reali (desi se jura ca sunt ) , insa masina se tine bine rau, oricum ar fi. Este la fel oricum ca si a fostei, cred ca mai bine am facut un "reset" sa nu mai stiu nimic de ea Multumesc tuturor, putem discuta in continuare, dar eu m-am rezolvat. Golful l-am dat cu 10.000 euro, am pierdut zic eu in 3 ani doar 1500 euro , nu mi s-a mai intamplat vreodata la o masina sa pierd asa putin Acum sper sa fie ok Audiul asta, am facut rabat la nr de kilometri pentru o multime de dotari...
    3 points
  5. da, dar era a ta si astfel ii scade valoare cu vreo 3000 de euro. exista vreun pret care sa iti convina pe aici, pui de samsar?
    2 points
  6. Senzorul nu se deconecteaza, nu se scoate mufa scoasa, se scoate doar furtunul de gaze care intra in senzor, daca are momente cand nu citeste bine valorile, asta este singura modalitate prin care se poate verifica daca este senzorul de vina. Regenerarea se poate face fara probleme exact cum am scris si mai sus, neaparat ca ceilalti doi senzori de pe filtrul de particule sa fie ok (senzor de temperatura + celalat senzor de presiune). Eu am inlocuit egr degeaba din cauza acestui senzor, imi aparea "engine fault, reduced power" si aveam eroare pe egr si eroare 4933, am verificat egr si era blocat in momentul cand aparea "engine fault, reduced power", dupa ce l-am inlocuit cu unul nou, original facea la fel. Eroarea 4933 aparea fara nicio logica, imediat la pornire, dupa cateva minute de la pornire, in mers, si statea cateva minute dupa care se stingea. Am desfacut si galeria de admisie dar era foarte curata, deci singura problema mai ramanea backpressure senzor. I-am scos furtunul de gaze in unul din momentele in care nu avea eroare si am mers aproximativ 2000 de km fara problme si fara nicio eroare (cu furtunul conectat aparea eroarea la o medie de aproximativ 50-60 de km, sau la 5-6 porniri). Filtrul de particule a fost verificat din 500 in 500 de km si si-a facut regenerarile normal.
    2 points
  7. daca nu ai check engine aprins..scuza-ma dar e un biet 2.0d
    2 points
  8. Asta face common rail,la pompe duze trage violent intr-o plaja de turatii si dupa mai mult se tureaza decat sa traga,iar Common Rail (BMW+ altele) trage pe toata plaja de turatii 2000+.
    2 points
  9. Probabil ai avut inainte de BMW ceva VW care trag sub 2000 si mor peste 3000, te-ai obsinuit cu alea. BMW-urile sub 2000 stock, fara remap, trag si nu prea, dar peste 2000 pana pe rosu trag continuu.
    2 points
  10. Salutare pasionați de beemere, Permiteți-mi să vă prezint al meu e46, gri metalizat, bulgar devenit român: Date motor: 1895, m43, 118hp (nu cred că mai are fix atâția) benzină '00 Upgrade-uri făcute: -jante BMW '32 pe 17" -angel eyes cu halogen -folie -motor segmentat, schimbat filtre, garnituri, radiator, termostat, uleiuri, bla bla -tripla all-red -trim -volan m5 cu comenzi (de care vreau să scap sa-mi iau unul normal fără) -oglinzi m3 e46
    1 point
  11. Ma gandesc ca daca ar fi avut probleme reale motorul, s-ar fi simtit - vibratii, batai infundate, probleme la relanti, pierderi de putere si multe alte simptome. Daca fac abstractie de zgomotul de la cald, masina functioneaza perfect din punctul asta de vedere. Vad maine ce raspuns primesc si daca nu sunt satisfacut, fac cumva si merg cu ea la constatare la Service Scream (Tezparii) BMW macar sa stiu daca are ceva distributia sau nu. @Alex_wly: o sa postez aici rezolvarea / verdictul mecanicilor competenti ca sa nu fie niste postari total inutile. Sunt convins ca vor mai cauta si altii aceleasi informatii ca si mine, isi pot face o idee de asamblu, asa cum imi fac si eu.
    1 point
  12. scoate mufa de la debitmetru, daca merge mai bine masina e dus
    1 point
  13. Da, de la samsar am luat-o si mi-am asumat pentru ca am dat 5500 euro pe ea. Fiind din 2008 si destul de dotata (dintre optiunile importante, ii lipseste doar pielea si xenon-ul) am zis sa risc, avand in vedere ca am vazut o gramada de masini de la proprietari la 7000-7200euro din 2006 cu probleme garla, atat optice cat si tehnice. El mi-a zis ce probleme are masina, mi-a lasat la pret si am zis ca le rezolv eu. Nu contest faptul ca este posibil sa fi fost cu distributia rupta, motorul in sine mi se pare ca se comporta excelent in afara acestui zgomot. Nu ar fi dracul atat de negru nici daca e carpita distributia, la cat am dat pe ea nu ar fi o tragedie 3000lei pe distributie, dar vreau macar sa stiu CE are. P.S. Motorul nu cred ca e praf pentru ca nu bate, nu vibreaza. Tacanitul vine clar de la distributie si este usor ascutit, nu infundat. In habitaclu nu se aude nimic. L.E. De fapt daca leg sirul evenimentelor si tot ce mi-a dat la mana samsarul (dovezi, poze etc.), masina nu a avut distributia rupta pentru ca a dus-o la service pe roti. Se exclude distributia rupta.
    1 point
  14. De unde stii tu ca e dus motorul "cand face asa"? Ce inseamna "cand face asa"? Nici un mecanic bun nu ar fi dat asa verdict dintr-o filmare, iar tu nu esti nici mecanic si cu atat mai mult unul bun. Deci nu mai trollati aiurea pe toate topicurile. Una e sa ne dam cu parerea alta e sa postam sa ne aflam in treaba. Omul a zis ca a luat-o de la samsar, prea o ardem "samsar samsar" cand multe din masinile de pe forumul de pasionati sunt mai rele decat alea de la samsari. Hai sa fim seriosi zic.
    1 point
  15. Pai am spus ca am programare maine dimineata pentru constatare la service-ul unde a fost facuta distributia si as vrea sa solutionez acolo pe garantie, daca este cazul. Nu vreau sa aman nimic, din contra, vreau sa fie ok. De ce am postat aici? Pentru ca poate acel sunet este normal, poate nu, pentru mine este primul BMW dar am vazut pe aici multe persoane cu destule experienta care poate-si pot da seama daca e OK sau nu, in mare. Am vazut inainte sa o cumpar pe asta si M47 si N47 si de fiecare data N47 a fost mai zgomotos, dar la unele dintre ele se auzeau zgomote specifice de zale. La asta nu se aude asa ceva, dar tacane la relanti in spatele motorului. Poate e distributia, poate e volanta (desi nu are semnele clasice ca e obosita), habar nu am. In Ploiesti greu de tot cu mecanici buni pe BMW, trebuie sa vin la Bucuresti.
    1 point
  16. Cam asa arata distributia noua. Din ce vad pe pinioanele alea, scrie BMW pe ele. Chiar si asa, sa zicem ca e Febi - sa faca asa urat dupa doar 4000 de km? Si alta chestie pe care nu o inteleg - de ce la rece nu se aude absolut nimic si la cald se aude? Daca era distributia asa varza, n-ar fi trebuit sa faca mereu? Sau in turatie?
    1 point
  17. Orice este posibil, pe factura piesele au fost 1274 lei, dar nu scrie daca sunt OE sau Febi. El spune ca sunt OE, din poze patinele de exemplu arata fix ca cele OE, ultima varianta. Ideea este ca samsarelul a luat-o ieftin de acolo, avand probleme cu distributia. A luat-o pe platforma, a investit aproape 3000lei in ea si tot a castigat peste 500 euro la ea.
    1 point
  18. Este schimbata pe 4 iulie, kit complet, dar nu stiu ce naiba i-au facut. Masina a fost adusa din DE cu distributia foarte uzata si ca s-o vanda samsarul i-a facut distributia, am factura, poze si filmari de la operatiune (metoda cu motorul dat jos). Maine dimineata am programare pentru o constatare la acelasi service, ma gandesc ca poate n-au pus-o la punct cum trebuie .. Sunete de zale sau ritmice intre 1500-2000rpm nu are.
    1 point
  19. Este posibil sa fie uzate, am vazut ca fulia de la vibrochen fuleaza usor si intinzatorul vibreaza / joaca destul de puternic (nu stiu daca este normal), insa tacanitul metalic se aude de undeva din spatele motorului; se aude mai puternic din lateralul masinii, in fata - unde sunt rolele - nu se aude asa tare. Mersi pt. feedback!
    1 point
  20. Am revenit cu video. Datele problemei: N47D20A / 2008 / 177cp - distributia schimbata in iulie. Motorul rece, prima cheie dimineata: https://drive.google.com/file/d/0B1T2aSB8V6BeZWpMR3dSQXlEbjQ/view Motorul cald, dupa un drum de 80km: https://drive.google.com/file/d/0B1T2aSB8V6BeXy0waUlkOW1NQzQ/view (ca sa intelegeti ce se intampla acolo, m-am plimbat pe langa ea si am bagat telefonul sub prag la sofer, cat am putut ca sa ajung aproape de distributie). Telefonul distorsioneaza, dar live diferentele de zgomot sunt destul de evidente de la rece la cald. La rece este mult mai silentios si nu se aude acel tacanit metalic din zona distributiei. Din interior, atat la rece cat si la cald, motorul de abia se aude, este foarte silentios. Vi se pare un sunet normal? Sa fie oare de la uleiul BMW LL-04 5W-30 care este foarte "apos"? Are 1 luna si ceva de cand este in motor. Sa nu fie oare distributia pusa la punct cum trebuie? Masina functioneaza foarte ok in rest, dar acest zgomot metalic nu mi se pare tocmai ok.
    1 point
  21. Pentru ca nu vreau "sa-mi fur masina", vreau doar sa am o cheie de rezerva, care aftermarket costa 170 de lei, iar programarea ei 150-250 de lei. Sunt pe toate drumurile programatoare de chei, e plin netul de anunturi si ma gandesc ca ar trebui sa inchidem si internetul pentru ca incurajeaza hotii de masini.
    1 point
  22. Kimi Raikkonen de la ferrari sper sa castige.
    1 point
  23. Urat moment ... caii in plus trebuie si stapaniti, poate cu frane mai mari era altceva. Bafta in continuare si cel mai important bine ca sunteti sanatosi.
    1 point
  24. Poate ține,depinde si ce pretentii ai de la masina,daca mergi pâna la paine cu ea,poti s o lipesti si cu poxipol,oricum e o carpeala,una din dezmembrari era varianta cea mai ieftina Uite motor reconditionat total,doar il pui pe masina http://www.ebay.de/itm/BMW-E60-E61-520D-525D-MOTOR-MOTORUBERHOLUNG-M47D20-N47D20-M57D25-M57D30UL-/141807378849?hash=item210460e1a1:g:OnAAAOSw5dNWn0-X Un an garantie fara limita de km,o varianta foarte buna,de exemplu
    1 point
  25. rezolvat.rulmentul stanga spate!
    1 point
  26. Omule,de ce crezi ca s-a deschis topicul asta? Nu pentru a se pune intrebari si a se lamuri unul altul care e in cautare de masina? Am intrebat eu despre animale din jungle? Ca daca exista google,atunci nu ar mai trebui deschis aces topic,nu e clar? Sau tu si altul intrati pe aici sa va luati de ceilalti,sa va aratati aroganta sau mai stiu eu ce alte preocupari offtopic va mai trece prin cap? Asa se intampla cand nu se respecta subiectul unui topic,dar mai trebuie multi ani sa deprindeti lucrul asta! Cat timp exista topicul asta si eu am intrebari legate de subiect,le voi pune aici,indiferent daca raspunzi sau nu la ele!Nu esti curios,abtinete!
    1 point
  27. La M47, stand langa masina, motorul mi se pare mult mai silentios decat N47 in aceleasi conditii. Din habitaclu, N47 mi se pare ca se aude mai putin si vibreaza mai putin. Pe mine totusi ma nelinisteste acest tacanit la cald provenit din zona distributiei. Sa fie normal? Se aude distributia in mod normal la N47? Nu mai zic de faptul ca cei care au schimbat distributia nu au etansat corect si pierd ulei intre cutie si motor .. cel mai probabil va trebui dat jos motorul iar.
    1 point
  28. Salutare, Eu tocmai am luat un N47, N47D20A, 2008 cu distributia proaspat schimbata luna trecuta. Ce mi se pare totusi ciudat este faptul ca dimineata, la rece cand pornesc motorul acesta este foarte silentios la relanti, insa dupa ce se incalzeste se aude un "tacanit" extra care vine sigur din zona distributiei - nu este sunetul clasic de zale in galeata sau zornaitul / sâsâitul ritmic (am vazut live unele masini la care distributia se auzea clar), pur si simplu mi se pare ca se aude lantul cum lucreaza. Daca o turez la 1500-200rpm, aud doar sunetul normal de diesel. In rest motorul nu trepideaza, trage normal, din habitaclu nu aud absolut nimic. Acestea fiind zise, vi se pare un comportament normal? N47 mi se pare mult mai galagios afara decat M47, din habitaclu N47 de abia se aude, M47-ele il auzeam. O sa postez cate un video cu sunetul de la rece si la cald. Multumesc.
    1 point
  29. Asta am zis si eu mai cu subinteles, se aude lantul, nu are cum sa nu se auda, dar omul stiu ca la interesat daca se aude, da se aude:D.
    1 point
  30. Win, distributia pe lant se aude daca o asculti...si la m47 se aude...e logic
    1 point
  31. )...nu, dar recunosc sunetul foarte bine si sunetul reprodus in video este sunet foarte finut de lant, nu neaparat de lant uzat/largit, dar de lant, daca intelegi ce spun.
    1 point
  32. Eu nu inteleg de ce ai repornit un motor la care se aprinsese becul rosu la ulei si l ai mai si turat in 2000 3000 rpm. Poti pune un filmulet cu zgomotul motorului? tacanitul de injectoare este total diferit de bataia de piston... in general cand ai probleme pe un piston injectia incearca sa echilibreze motorul.
    1 point
  33. Ca sa o lamurim... Becul sa aprins la 150 km/h , in 3 secunde maxim am scos-o pe liber, am lasat-o sa mearga pana in locul de parcare cam 300 M, nu s-a auzit nimic prin motor. Am oprit in parcare imediat, dupa am pornit-o la relanti si am desfacut capacul la motor sa vad daca vine ulei. Am oprit-o am stat vreo 10 minute sa se raceasca am pornit-o iarasi sa vad daca se mai aprinde, in 10 secunde s-a aprins iarasi martorul rosu, inainte sa o opresc am simtit o usoara trepidare la motor-schimbator, ma gandeam atunci daca mi se paruse de la masinile care treceau pe langa mine in viteza si se misca masina sau chiar era trepidatie din cauza motorului/masinii mele. Atat a fost, dupa ce am sudat baia si am montat totul inapoi a mers masina 10-15 minute la relanti, timp in care am accelerato 2000-3000 rpm sa vad cum se aude, se auzea impecabil, am ridicat-o pe elevator pornita eu fiind la volan sa vedem daca se aude ceva suspect..se auzea impecabil, am scos-o afara, am lasat-o pornita si ne-am apucat sa facem curat, intre timp un coleg era in masina, cand am vrut sa fac o tura cu ea in jurul service-ului ma strigat sa vin repede ca trepideaza usor, se vedea ca trepideaza numai daca te uitai la schimbator (la mine nu tremura aproape deloc, nici tremuratul ala specific Bmw-urilor cu cutie manuala). Am oprit-o, am pornit-o iarasi, la fel trepida parca mergea in 3, era putin greoaie cand accelerai pana pleca turatia exact ca si cum ar merge in 3, am luat testerul am pus-o pe ea, aveam valori varza la injectoare, am desfacut capota, plin plin de motorina , la modul ca se facusera balti pe langa injectoare acolo Au strans baietii conductele de la motorina in timp ce mergea masina, erau slab stranse, se vedea ca pierdeau motorina. In timp ce au strans conductele eu eram cu rheingold pe injectoare, dintr-o data injectoarele cu nr 2-3 au sarit la 0.1 de la 2-3-4, adica erau impecabile in afara de injectoarele 1-4 care aveau valoare de 3+. Am plecat cu masina sa ducem un coleg sa vedem cum se comporta, dupa 2 km sa zic ca a prins un tacanit care pana ne-am intors la service s-a tot intensificat, in blana la 2000-3000 rpm parca se ducea masina, dar cu tot cu un tremurat ca si cum ar merge in 3. A doua zi am pornit-o, s-a auzit tacanitul in 15 Metrii pana o bagai iarasi in service sa schimbam oringurile si saibele. Dupa ce am dat cu aer in locul injectoarelor in capul pistoanelor iesea foarte multa motorina inapoi...nu avea voie sa iasa in halul ala. Dupa ce am pornit masina care avea undeva la 35-40 Grade si am dat pe rheingold la injectoare, mi-a pornit cu valori de 0.0 timp de 5-10 secunde, am accelerato chiar o data si a mers perfect pana la 3000 rpm, cum a coborat turometrul a luat-o iara pe trepidatie si dupa 3-4 minute a venit si tacanitul. Asta vreau sa spun...daca cititi foarte atent ce am scris, o sa vedeti ca e ceva ciudat. Explicatia mea este urmatoarea care va rog sa o cititi cu atentie: Motorul este "afectat" segmenti/cuzineti/arbore ceva, compresia fiind buna daca ne luam dupa pornirea masinii, insa din cauza uzurii afecteaza injectoarele care au corectii foarte mari, ele injecteaza multa motorina fapt ce le face sa bata in halul asta , posibil sa bata si motorul insa bataie este si din injectoare destul de mare. Bataie care este urmata de pierderea compresiei pe langa injectoare indiferent ca am schimbat oringurile si saibele.. Vreau niste injectoare sa le montez pe masina (4 ar fi cel mai bine) sa stiu ca sunt "ok" sa imi pot da seama de un lucru clar, o sa las masina sa mearga 10-15 minute la relanti, o scot la o tura si daca face aceeasi figura e clar din motor si ma "linistesc". Domnul de la dezmembrari care mi-a zis ca ma lasa sa probez 4 injectoare (am zis ca daca le pun pe masina si merge masina bine le cumpar in secunda 2, i-am explicat tot ce mi sa intamplat) mi-a spus ca are de 163cp, i-am zis ce motor am si etc, inca nu mi-a zis de pe ce cod de motor sunt injectoarele, clar sunt de pe Euro 4, macar sa fie N47, daca nu...nu am de unde sa le iau. Daca stiti pe cineva care m-ar putea ajuta cu 4 injectoare de proba, platesc eu transport dus- intors, sau chiar prin apropiere tg jiu sau craiova sa le iau personal m-ati ajuta foarte mult! Maine sper ca reusesc sa le iau in sfarsit si sa se potriveasca sa stiu o treaba...daca nu spuneti-mi aici sau un privat daca ma poate ajuta cineva. Multumesc frumos, cum am spus, cum fac treaba cu injectoarele, luni imi vine si baiatul si macar stiu o treaba si dau motorul jos pana gasesc altul. O seara buna!
    1 point
  34. Se aude lantul mai tare ca la drujba. Viata lunga nu are motorul ala la cum suna.
    1 point
  35. Multumesc pentru urari! Cand am zis TMPS, ma refeream la optiunea S2VBA Tyre pressure control, senzori in fiecare roata in valva. Am condus pe pana (masina m-a avertizat, eram pe autostrada, am oprit, m-am uitat luuung la anvelope si pareau OK - nu stiam ca la RFT nu se vede asa evident ca ai pana, am resetat senzorii la valorile actuale ca prostu si am mai mers destul de mult si tare pana la prima vulcanizare ) si mi-am stricat o anvelopa originala, oricum era tocita. Acum le schimb pe toate 4 cu non RFT, Michelin. Roata de rezerva am luat de la bav auto, cam scumpa dar deh ... plecam repede la drum si m-am grabit. Masina am gasit-o pe mobile.de. Era important sa aiba xdrive (ca romanul, eu mai sunt si din Brasov si stau sus pe un deal), bancheta rabatabila, sa nu fie neagra neagra , sa aiba NBT, trapa, facelift, sub 100k km si sa-mi placa. Oricum m-am ales cu tot interiorul negru care initial mi s-a parut f ciudat, acum imi place. Am gasit-o intr-o vineri, am sunat, rezervat, sambata dimineata eram in germania, in 30 de minute de la intrare in autohaus faceam drive test ... ptr mine a fost impresionanta organizarea lor si nr de masini, la prima vedere toate erau la fel. La drive test am plecat singur, am semnat ca daca o busesc platesc 1000 de Euro, aveam dreptul la maxim 100 km si parca 30min - 60min de condus. Dupa drive test era sa nu o mai vad ca cica merge la spalat si e coada. Am insistat, au mai tinut-o; sambata duminica m-am tot uitat la ea.Am vazut si altele insa tot la cea initiala am ramas. Ca si regula le ei, cand primesc o masina noua o baga intr-un service unde sta la rand ptr a fi inspectata vizual si eventual reparate chestiile exterioare. Ii fac si inspectia Dekra care mi-au dat-o si mie. In acelasi timp o pun pe net cu toate ca nu o au fizic in autohaus. Masina poate ajunge si peste 10 zile la ei. Treaba pare destul de dinamica, multe masini intra si ies, multe rezervate ... In final dupa ce te hotarasti sa o iei (poate si datorita faptului ca era Premium Selection), intra iar in service ptr a fi verificata de la A la Z, si treaba asta dureaza inca vreo 7 zile ca si aci e coada. Iese cu un certificat Premium Selection, garantie pe 2 ani, semnat de mecanicul ce s-a ocupat de ea. Daca gasesc ceva nasol, te suna si poti sa renunti la masina chiar daca o pot remedia. Mie mi-au schimbat doar placutele de frana pe fata si discurile. Am venit dupa vreo 7 zile sa o iau, am platit rapid restul de bani, mi-au facut si cadou o vesta reflectorizanta din Shell (nemti, ce sa zici ), mi-au dat toate actele intr-o mapa si asta a fost, in 15 minute plecam cu ea. A doua zi, pe la 6 dimineata am plecat din Munchen, a fost aglomerat in vreo 2 locuri si in final la 11 seara eram in Brasov. imi planuisem sa dorm prin Arad dar adrenalina a fost prea mare, nu eram obosit deloc si am facut 1500 km dintr-una cu mici opriri. Nu recomand nimanui sa opreasca in ultimul Shell din Austria, cel de la Nickelsdorf ... oameni mai dubiosi pe acolo nu am vazut, legendele par a fi adevarate. In rest drumul frumos ... si masina de vis.
    1 point
  36. Ai doar partial dreptate, un e92 o sa ajunga ca un e46 coupe foarte curand, adica o masina veche care nu se va mai vinde la preturi absurde. Comparatia cu Toyo Landcruiser este total deplasata, pentru ca masina aia e o legenda, este o masina clasica deja, nu numai ca isi tine pretul, ba chiar isi mareste valoarea, mai ales seriile hj/lj/hdj. E92 este doar o masina frumoasa inca, care nu cred ca va ajunge vreodata clasic cum e un urs de exemplu. Fiecare masina are pretul ei, parca asa e vorba. Da, nu trebuie sa te astepti sa gasesti masina perfecta la pret suspect de mic, insa sunt si multi care isi supraevalueaza cazanele. De principiu este bine sa iei media pietei la care sa plusezi sau sa scazi in functie de diversi factori. Dat fiind faptul ca multi inca mai cer 6000 7000 mii de euroi pe niste deja perimate e46 coupe, probabil ca da, nu ai cum sa gasesti e92 cinstit la 7000 mii. Sau poate ca il gasesti insa cu mult noroc. Oricum, eu sunt sigur ca pana si cel mai intretinut e92, fie el si peste media pietei, tot mai necesita unele investitii. Sa fim seriosi, majoritatea nici cauciucuri noi nu isi cumpara, ce pretentii sa ai de schimb preventiv de piese?De regula cam cele mai ieftine masini sunt cazanele cu care se merge doar cu un schimb de ulei si eventual un filtru de aer la 30 de mii, in rest goneta pana crapa ceva. Si in toate anunturile vezi " impecabila, schimbate nu stiu cate piese etc". Eu nu am incredere in nimeni, desi mi-as dori sa fie oameni ca mine. Exemplu inainte sa vand ultimul Mercedes, i-am schimbat volant si kit ambreiaj, 6000 lei parca, desi pusesem anuntul si puteam sa spun ca bate putin volantul la pornire sau sa ma fac ca ploua ( desi mai mergea cateva zeci de mii lejer, insa am vrut sa dau masina tipla ) si culmea chiar m-am bucurat ca a luat-o cineva care chiar a apreciat masina si era o tipa care chiar muncea pt bani, s-a bucurat de masina si am ramas in relatii de prietenie si dupa, prin natura profesiei. DEci ideea este ca un pret mai mare nu inseamna neaparat o masina mai buna, la fel cum un pret prea mic poate fi de cele mai multe ori o oboseala de masina. Pax populi!
    1 point
  37. Fac presupunerea ca sunt reali fiind dealer bmw si masina fiind din categoria premium selection cu 360 grade check. Astept sa vad un istoric de al ei daca exista si nu ma imbat cu apa rece. Ei asa au zis, ca vor face tuw- ul... Ce documente s putea sa ii cer sa ma asigur ca nu a fost lovita si ca e ok?
    1 point
  38. ma gandesc ca in 11k km nu prea au avut cat sa o ucida plus ca pretul de inchiriat a fost unul pe masura...nu cred ca cei care au vrut sa inchirieze masina au luat o sa o "chinuie"...de aici tind sa cred ca cei care au inchiriat o au avut alte scopuri... tuw ul au spus ca il fac - sper sa nu fie ca la noi pe principiul spagii...nu stiu in ce consta mai exact acest tuw si daca e pe bune. au mai promis prin contract garantie pana in 2020. oricum are din fabrica inca 1 an si ma gandesc serios sa extind cu inca 4 ani, asa cum am facut la fosta. masina e un x3.
    1 point
  39. salut m am hotarat sa schimb masina actuala si cum experienta cu una noua a lasat de dorit..ma indrept spre ceva pana intr un an si maxim 20k km. am gasit una pe bursa bmw din linkul de mai sus. am verificat si dealerul pe mobile.de sa vad cate stele si ce reviewuri are. nota generala este de 4,2/5. masina are 11km, si fabricate 07/2016. ideea e ca a raspuns un neamt care mi a plasat cererea spre un yusuf mohamed. Le-am cerut istoric al masinii dar evita sa mi l trimita. am intrebat de 2 ori dar a ocolit intrebarea. Ei zic ca masina este accident-free, e din car rental. e o oferta de la 49400 la 46900. TUW nu are dar il fac. Ma gandesc ca fiind din car rental, sa nu fie folosita abuziv desi are 11k km... Ce ar mai trebui sa intreb? deocamdata caut sa aflu istoricul din baza de date bmw. merci
    1 point
  40. scrie mai citet ca m-am cam chinuit sa inteleg...probabil ai crescut cu "mirc-ul"
    1 point
  41. Oameni buni, cine se uita sa dea 15.000 pe un F10 nu are pretentia sa fie masina impecabila, nu il intereseaza km.. se uita sa ii schimbe doar uleiul si in rest ignora tot pana il lasa masina in drum si injura BMW ca face masini proaste.
    1 point
  42. Mai bine ca nu trage, risc mai mic de accident, daca esti si vitezoman...
    1 point
  43. Nu are cum sa scrie asa pe stalp. Si eu am jante originale pe 18 in doua latimi iar anvelopele le am asa cum scrie pe stalp, pd realoem si in carte: 245/40/18 fata si 275/35/18 spate. Ia mai citeste o data ce scrie pe spalp.
    1 point
  44. Pai cam asta e functionarea motorului..
    1 point
  45. Iar esti in eroare. La motorul de 136cp este pompa de injectie electromecanica, vestita Bosch vp44. Aici este vorba de motorul de 150cp, common-rail, cu pompa de inalta presiune, rampa de injectie, injectoare piezoelectrice.
    1 point
  46. Va spun sincer ca se face mare caz de aceasta distributie de 3000 ron, ai luat masina cu peste 200k. la pret avantajos, mergi din prima ii faci distributia , filtre ulei, curele accesorii, nu ai treaba cativa ani.Eu asa as proceda fara pic de retinere. Aceeasi probleme la cei care au distributia pe curea, o fac din prima fara sa mai taraganeze, nu e mare diferenta de costuri.
    0 points
  47. Aaaa, pai e brici masina . Sent from my iPhone using this shit Tapatalk
    0 points
  48. In primul rand, ai dimensiuni total gresite la anvelope, atat pe fata cat si pe spate. In al doilea rand, iti trage masina ca un logan dar nu faci nimic in sensul asta? Diagnoza, verificare din bara in bara etc?
    -1 points
  49. Ofertele astea existau dintotdeauna dar ce legatura are cu motorul in cauza El nu a vrut sa reconditioneze motorul a vrut sa schimbe doar distributia si ambreiajul
    -1 points
  50. Da dar nu am auzit nimic de bine de ele...si oricum in general un motor pe benzina sub 2.5 nu prea sare de 200 000 km in mintile lui indiferent de marca.. nu mi-as lua benzina decat sa fie m sau un v8 in rest...mai bine platesc si 50 mil impozit decat sa iau motor mic pe benzina. E alegerea ta. Sa o stapanesti sanatos si fara incidente !
    -1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.