Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 07/04/18 in all areas

  1. Salutare, Astazi am hotarat sa va prezint si voua neinsufletita care-mi pune zambetul pe fata de cate ori o vad sau o conduc, 2013 F10 LCI M550d xdrive. Facem pereche de aproximativ 10 luni de zile (de aproape 2 luni traim separat, graba si placerea condusului m-au lasat pieton pentru 3 luni), iar dupa aproximativ 25,000 km pot spune ca nu ne-am creat probleme unul altuia:) A avut parte de un singur retrofit, soft-close la portiere, si upgrade la jante, schimbat style 434M cu Z-Performace ZP2.1 pastrand dimensiunea de 20" I-am facut o optimizare de soft deoarece aveam piticii mei pe creier si am vrut sa fiu sigur ca masina dezvolta cu siguranta puterea declarata, este cunoscut faptul ca BMW-ul (cel putin la aceasta varianta de motorizare) declara valori mai mari decat cele reale, nici a mea nu a facut exceptie, dar dupa interventia facuta de Dragos de la Completechip Iasi, sunt foarte multumit. A primit pedaliere (acceleratie si frana) M-Performance, doua seturi noi de covorase, unul OE pentru iarna si unul M-Performance pentru vara, un set de jante style 365 pe 18" pentru iarna si doua seturi de anvelope noi RFT, Nokian WR A4 pentru iarna si Pirelli PZero PZ4 pentru vara. Am facut doua revizii complete la BMW, le fac la aproximativ 11,000-12,000 km, la urmatoarea revizie a motorului, va primi si una completa la sistemul de franare nou, am cumparat la oferta in luna martie discuri + placute OE, pe langa acestea am cumparat si un kit conducte frana Goodridge si lichid de frana Motul RBF660. In urma cu aproximativ 2 luni de zile, a avut parte si de un pachet complet de intretinere, iar de curand am pus pe ea si un DVR Viofo A119S. In mare, cam asta e de spus despre ea de cand este in posesia mea. Puteti vedea cateva poze in link-urile de mai jos. Model M550D XDRIVE (EUR) Steering LL Doors 4 Engine N57X Displacement 3.00 Power 280 kw Drive ALLR Transmission AUT Colour SOPHISTOGRAU BRILLANTEFFEKT METALLI (A90) Upholstery IND.ERW.LEDERAUSST./AMAROBRAUN (ZAP5) Prod. Date 2013-08-22 Vehicle options P337A M Sports package S1CBA CO2 package S1CCA Auto start/stop function S1CDA Brake Energy Regeneration S230A Extra package, EU-specific S258A Tire with run-flat functionality S2N9A BMW LA wheel, M Double Spoke 434 S2PAA Wheel bolt retainer S2TBA Sport automatic transmission S2VAA Chassis & suspens. setup"Adaptive Drive" S302A Alarm system S316A automatic trunk lid mechanism S319A Integrated universal remote control S320A Deleted, model lettering S322A Comfort access S3AGA Reversing camera S403A Glass roof, electrical S423A Floor mats, velours S430A Interior/outside mirror with auto dip S431A Interior mirror with automatic-dip S453A Climate-controlled seats, front S456A Comfort seat with memory S465A Through-loading system S488A Lumbar support, driver and passenger S494A Seat heating driver/passenger S4CEA Fine woodgrain vers., Fineline anthrac. S4NBA Autom. climate control with 4-zone ctrl S4U2A Driving experience switch incl. ECO PRO S4URA Ambient interior lighting S502A Headlight cleaning system S508A Park Distance Control (PDC) S536A Auxiliary heating S548A Kilometer-calibrated speedometer S552A Adaptive LED headlight S575A Supplementary 12V sockets S5ACA High-beam assistant S5ALA Active Protection S5DFA Active cruise control+Stop&Go function S5DLA Surround View S609A Navigation system Professional S610A Head-up display S688A Harman/Kardon Surround Sound system S698A Area-Code 2 for DVD S6ACA Intelligent emergency SOS call S6AEA Teleservices S6AKA Connected Drive Services S6AMA Real-Time Traffic Information S6ANA Concierge Services S6NRA Apps S6NSA Convenience phone, expanded Smartphone S6WBA Multifunctional instrument display S710A M leather steering wheel S715A M Aerodynamics package S754A M Rear spoiler S760A High gloss shadow line S761A Individual sunshade glazing S775A Headlining anthracite S854A Language version French S877A Delete cross-pattern operation S881A On-board vehicle literature French S8KAA Dummy-SALAPA S8S3A Automatic locking when driving off S8TFA Active pedestrian protection S8THA Road sign detection S8V1A Label Photo 1 Photo 2 Photo 3 Photo 4 Photo 5 Photo 6 Photo 7 Photo 8 Photo 9 Photo 10
    11 points
  2. Ai un spatiu de 10m2 pentru o ferma de cryptomonede ? :frantics: :frantics: :frantics:
    4 points
  3. Cand ai achizitionat masina nu ai sesizat diferenta de putere fata de vechea masina?Exista si versiunea 120d care dezvolta 190 cp, care probabil e mai sprinten decat fosta masina. mai circula mai demult o poveste cum ca motoarele de aceeasi capacitate cilindrica , dar puteri diferite au si alte componente modificate in afara de soft/injectie, etc, cum ar fi pistoane/arbore cotit turnat vs forjat-deci o oarecare crestere de putere ar putea avea influente negative asupra fiabilitatii motorului. DPF off/catalizator scos si alte porcarii de genul asta sunt niste procedee daunatoare pentru mediu/sanatatea oamenilor, ca sa nu mai spunem ca sunt si ilegale, deoarece masina nu mai respecta limitele de poluare pentru care a fost proiectata; sper ca si in Romania sa inceapa sa controleze prezenta/functionalitatea acestor componente in momentul reviziei ITP.
    3 points
  4. E60, E61 ab 11/2008 – 05/2010 E63, E64 ab 11/2008 – 07/2010 E70 ab 10/2009 – 06/2013 E71 ab 05/2008 – 07/2014 E81, E82, E87, E88 ab 09/2008 – 03/2014 E84 ab 10/2009 E89 ab 04/2009 E90, E91, E92, E93 ab 09/2008 – 10/2013 F04 ab 11/2008 – 06/2012 F06 ab 03/2012 – 03/2013 F07 ab 10/2009 – 07/2012 F01, F02, F03 ab 11/2008 – 07/2012 F10, F11 ab 03/2010 – 09/2012 F12, F13 ab 12/2010 – 03/2013 F20, F21 ab 09/2011 – 03/2013 F25 ab 11/2010 – 04/2013 F30 ab 02/2012 – 11/2012 Premium 2018-2 East.rar
    2 points
  5. Am fost si eu la " cel mai cochet service " in urma numeroaselor recomandari de pe forum si am fost dezamagit. Mentionez ca in ultimii 15 ani de cand am avut numai masini BMW am fost pe la toate service-urile specializate. In urma unei banale constatari m-am trezit in fata unui frumos deviz cu 44 de pozitii in valoare de 11500 RON ( mai mult decat devizul de la Bavaria sau Dormag facute inainte si dupa ce am cumparat masina si dupa ce rezolvasem majoritatea problemelor). Au urmat discutii, explicatii si munca de convingere ca "TREBUIE" sa fac tot de acolo. Am decis sa rezolv o parte din problemele care mi s-au parut relevante ( portbagaj inundat - PDC si relee arse, burdufe planetare, cateva furtune si oring-uri, schimbat lichide - servodirectie, cutie de transfer si diferential). Decizia mea insa nu a contat pentru ca "TREBUIE" sa fac tot ce este in deviz si daca nu vreau tot, imi poate schimba doar PDC-ul si lichidul de servo. Printre "probleme" trebuia sa schimb baia de ulei pentru ca avea busonul umezit + ulei si filtre pe care le schimbasem cu o saptamana inainte in alt service specializat BMW. Alex mi-a explicat ca ei "lucreaza la standardele si dupa procedurile BMW". Vazand ca nu m-a convins mi-a zis ca poate sa imi dea o baie SH sa ies mai ieftin si a scos un caiet in care avea trecute codurile la vreo 10-15 bai de ulei SH pe care le avea pe stoc ( doar lucreaza la stadarde BMW ). Primul lucru la care m-am gandit a fost ca stocul de piese SH erau alte bai de ulei cu busonul umezit de la alti clienti. Cat timp am stat acolo ( cateva ore ) am observat acelasi mod de lucru si la alti clienti: " Noi lucram la standarde BMW si nu recomandam reconditionarea injectoarelor". Vazand ca nu prea vrea sa cumpere unele noi standardele BMW se schimba si ii propune sa ii vanda unele SH reconditionate - probabil aceeasi provenienta ca si baile de ulei. Alta problema era bucsa unui brat care era nou. Mentionez ca din devizul de 11500 RON nu era nici o lucrare majora gen distributie, turbo, cutie etc. Baia de ulei era cel mai scump reper ( 1800 RON ) si urmatorul cel mai scump era PDC-ul ( 933 RON ). Vreo 30 de minute mai tarziu ( poate mai mult poate mai putin ) reusesc sa "il conving" pe Alex sa imi rezolve o parte din probleme o parte din lista mea de prioritati, o parte adaugate de el( de exemplu burdufele de la planetare nu a vrut sa le schimbe decat cu restul devizului la care probabil urma sa adauge si planetarele care se vor duce in curand ). Regret ca nu am renuntat atunci insa am zis sa rezolv o parte din probleme care se puteau face fara sa las masina acolo. A urmat o factura de 2800 RON ( jumatate piese jumatate manopera ) + un PDC second hand pe care il avea pe acolo fara factura. La 10 min dupa ce am plecat din service apare o eroare legata de farul dreapta. Verific si nu functiona nici faza scurta nici lunga. M-am gandit ca poate s-a miscat vreun fir sau vreo mufa cand au facut constatarea si am zis ca oricum vin piesele in 1-2 zile si ma intorc sa rezolv si asta. 1 saptamana mai tarziu in care nu primesc nici un telefon de la ei incerc sa ii sun. La telefoanele de pe site nici nu suna - sunt inchise. Ma duc a doua zi la service gasesc niste mecanici le explic de far si intreb daca au venit piesele insa ma informeaza ca Alex e plecat la o nunta si nu poate sa ma ajute nimeni pana nu vine el ( era vineri urma sa revin Marti ). Marti, Miercuri insist la telefoanele de pe site: suna dar nu raspunde nimeni, trimit mail, Joi sunt sunat de cineva care imi spune ca mai asteapta o piesa dar pot sa vin fara programare oricand sa verifice farul. Deoarece in weekend vroiam sa plec din oras imi anulez intalnirile fac 1 ora din baneasa pana pe Bd. Timisoara ma informeaza ca a sosit si ultima piesa dar nu au timp sa se uite la far, nu are timp nici sa imi faca o diagnoza ( aveam laptop-ul la mine cu ultimul Ista instalat imi venea sa fac eu diagnoza sa-i arat codurile de eroare poate are timp sa-si dea cu parerea macar, dar deja luasem decizia ). I-am rugat macar sa imi schimbe releele din portbagaj pentru ca urma sa plec la drum lung si aveam o multime de erori de la ele insa au zis ca nu au timp si dureaza ??? I-am rugat frumos sa refaca factura sa stearga manopera si sa imi dea piesele pentru ca nu mai vin la ei. Am curatat si schimbat releele singur acasa in parcare in mai putin de 10 minute ( culmea a disparut si eroarea de la filtru combusitibil infundat pe care il achizitionasem de la ei ). Am oprit la un service oarecare pe drum si s-a rezolvat si farul tot in mai putin de 10 minute. Concluzia: in fata service specializat BMW cu piese originale, in spate comert cu piese second hand ( oare de unde provin ? ). Comunicare 0 atat intre ei cat si cu clientii. Lipsa de respect pentru timpul meu. Japca la deviz si atitudinea neintalnita la nici un alt service de tipul facem totul sau nimic ( doar nu o sa schimbe un oring sau furtun de 20 lei care iti rezolva problema fara sa mai schimbi jumatate din masina pe langa ).
    2 points
  6. Numai un comunist ar astepta sa primeasca "de la stat". De unde crezi ca vin banii "de la stat"?
    2 points
  7. Am ajuns si eu pe 15.06.2018 pentru revizie(ulei+filtre), insa nu am apucat sa mai postez. Am prins un fel de oferta care m-a costat 1.090 lei + inca vreo 70 lei ceva pentru curatarea instalatiei de climatizare. Am uitat cum se numeste exact operatiunea insa mi-a bagat o "cutie" in masina din care iesea niste fum/abur si a lasat-o acolo vreo 30 de minute cu toate usile inchise. Toata operatia a durat maxim 2 ore. Am primit acceptul de a asista in service dupa ce am semnat o hartie cu protectia muncii. Nu stiu numele mecanicului, insa un baiat la vreo 30 de ani foarte priceput si amabil. Service curat si modern. Impresie buna. De revenit (cand mai au oferte de genul). La Apan Braila, aceeasi operatie ar fi costat vreo 1800-1900 lei.
    1 point
  8. vorba aceea...e ce trebuie !
    1 point
  9. Stiu:)) ms! Se mai intampla, mi-am luat bicicleta:))) m-am ales si cu ceva bun din situatia asta Ms cunosc vorba.. nu zic "nu" nici unei dotari, dar atata timp cat pot sa fac drumuri fara night vision sau bling bling in oglinzi in caz ca nu ma bag cum trebuie in depasiri, i'm happy:) cum ziceam, orice dotare in plus nu deranjeaza, dar consider ca sunt multe altele mai importante care nu se afla pe nici unul din cele 5 butoane.
    1 point
  10. Salutare, nu am mai scris nimic de un timp. Dar, am facut un big update, am instalat noile scaune + bancheta + fete de usi din piele, culoare neagra Urmeaza sa inlocuiesc cotiera cu alta. La cotiera actuala s-a umflat pielea si s-a rupt, arata oribil. Dupa cotiera, voi reconditiona toate butoanele din interior + trimuri, dupa voi retapita plafonul intr-un negru textil iar pe sfarsit va urma volanul M
    1 point
  11. link pt activator: https://www.aliexpre....2e764c4d3Gs9EF link pt camera: https://www.aliexpre....2e764c4d3Gs9EF camera e un pic cam prea luminoasa(trebuie sa setez contrastul la 10% si luminozitatea la 30% sa se vada bine). recomand sa cumparati alt model
    1 point
  12. Ai uitat sa atasezi poza.
    1 point
  13. Salut, Cand am cautat in martie sa imi cumpar BMW 320d E90/91 am verificat cateva masini de pe piata din Bucuresti. Atasez date la cateva verificari... BMW E91 320d M47/T2 VIN WBAVU31080KZ00303 Production Date 30-09-2005 Central Mileage 400,248 km (eu zic ca are mai multi acum, dat fiind ultima intrare din 2015) Aici omul spunea ca are 240.000km verificabili la Bavaria... VIN-ul zicea ca are 2 intrari in service - 29-06-2015 la 353.531km la Autohaus Andreas Pulz, Riesa - 20-08-2013 la 292.293km la Autohaus Andreas Pulz, Riesa BMW E91 320d M47/T2 VIN WBAVU31060KZ17620 Production Date 12-05-2006 Central Mileage 225,312 km BMW E91 320d M47/T2 VIN WBAVU31050KZ02154 Production Date 4-11-2005 Central Mileage 289,510 km BMW E91 320d N47 VIN WBAVU51040A111471 Production Date 20-10-2007 Central Mileage 208,880 km BMW E91 320d M47/T2 VIN WBAVU31030KZ16750 Production Date 16-11-2006 Central Mileage 185,139 km
    1 point
  14. daca 6.4-6.7 e aproximativ la fel cu 9.. A si zis ca merge dupa ora 10. f30-ul meu care nu e xdrive consuma 8-9 in oras la ore critice de dimineata si dupa-masa. In afara intre 4.5 ( daca mergi batraneste) si 5,5-6 daca mergi cum doresti. X1 consuma 10 11, e xdrive, tot in oras. In afara intre 6 si 8. seria 2 consuma 5-6 in afara, 8-9 oras. Toate fara start stop activ, automate, roti pe 18 runflat.
    1 point
  15. se pot coda valorile prestabilite pt cotranst si luminozitate ? sau sa pastreze ultimele valori setate?
    1 point
  16. De pe aliexpress le am cumparat
    1 point
  17. Astazi am reusit si eu sa instalez camera pe f10 cu cic retrofit. Emulator china 47$ Camera china 19$. Am adaugat 3AG la VO Codat CIC. Merge perfect. Emulatorul l-am legat direct la CIC.(unii ziceau ca doar legat la clima merge)
    1 point
  18. Dupa cum am promis, revin cu detalii in urma vizitei la BMW Proleasing Ploiesti: Ajuns dimineata la 9:00, discutat cu dnul. Bogdan(un tip foarte ok si pe faza), facut toata partea de hartogaraie si stabilit ca vreau si un inlocuit lichid de frana si verificat sistemul de franare, astea pe langa revizia pentru care eram programat. Preluat masina si intrat la interventii. Eu am ramas in asteptare(n minute de vorbit la telefon), intre timp sunt informat de Bogdan ca masina mea face parte dintr-un recall si-mi vor schimba si cardanul Revizie efectuata la 171.800km: Schimbat:-ulei -toate fitrele -lichid de frana si verificare sistem de franare -inlocuit cardan fata in cadrul unui recall Cost total:2002ron Ajuns la 9:00, plecat la 12:30. Totul a decurs normal, decent, fara probleme, liniar(asa cum ar trebui sa fie peste tot: ajuns, preluat, rezolvat, explicat, platit, multumit, plecat) simplu, corect si eficient de amblele parti. Per total o experienta buna cu Proleasing Ploiesti. Va multumesc din nou! Ne revedem cu siguranta! Toata aprecierea mea! Stima
    1 point
  19. Off-topic, dar nu inteleg oamenii care constientizeaza ca fac greseli gramaticale, isi cer scuze pentru asta, dar nu fac eforturi sa le indrepte.
    1 point
  20. Si Olx a fost gratis nelimitat :frantics: pana cand...
    1 point
  21. @ Win60 Pai si esti tu sigur ca asta vrea statul? Ca sa nu mai colecteze taxe si accize? Sa ofere energie gratis pentru reincarcare? Never!!!
    1 point
  22. Daca nu spuneai tot story-ul ala si faceai doar o prezentare pe scurt a masinii, primeai aprecieri ca ai o masina frumoasa.Asa, ca ai avut curajul sa fii sincer, o sa primesti ironii si o sa ti se tina morala ca v-ati permis nesimtirea sa strangeti 7000 de euro si sa va luati un E60, cand puteati sa va luati un Logan nou...Na, bine ai venit in club....
    1 point
  23. Stimate Alex, ce scrii tu acolo suna frumos, profesional, profesionist, cum vrei tu. Din pacate, pentru clienti conteaza faptele. A gresi e omeneste, a recunoaste ca ai gresit e un pas in fata. Daca doar scriem vorbe frumoase, pe mine nu ma incanta cu nimic. Da-mi (da-ne) noua care suntem clientii dificili solutii si lucrurile sunt in directia buna. Un alt client mai hotarat, nu ca mine, iti facea 100 de reclamatii pana acum si te trezeai cu toate problemele din lume. Eu personal nu am interesul sa fac rau nimanui, mai mult, daca vroiam sa fac rau o faceam de la prima intamplare cu ceasurile. Si nu, nu am mai revenit la tine sa cercesc cei 200 de lei pentru ca ti-am mai spus ca problema nu era de bani, era de gest si de faptul ca ceasuri de 4.6is sunt extrem de rare si foarte greu de gasit, eu personal cautand luni de zile pana sa le gasesc in Germania. Acum, la intamplarea doi vin sa cersesc bani, pentru ca pentru un singur fir de CAN tras din modulul de scaune pana in modulul de DSC mi-ai cerut o suma enorm de mare pe care nu o voi face publica ca sa nu-ti stric viitorul firmei, pe care am acceptat-o si am si platit-o. Cand am plecat de la tine am plecat fara nimic functional, lucru pe care ti l-am semnalat si discutat cu tine. Cand am fost la un om pregatit sa rezolve problemele nerezolvate de voi mi-a aratat halul in care un singur fir de CAN a fost tras din 3 bucati individuale de fir si 3 bande izolir....,macar daca cele 3 bucati ar fi fost lipite cu fludor si pistol de lipit.... Omul, prietenul, amicul care m-a ajutat, Dragos (SKW) a muncit 2 zile sa repare lucrurile facute de voi....fara sa vrea sa-ti faca rau in vreun fel.... Daca ai sta 2 minute sa-l asculti despre ce inseamna sa lucrezi profesionist, ai avea multe de invatat. Carpeli putem face toti. Mai mult, firele pe care trebuia sa le tragi ca sa mearga totul bine erau mai multe la numar, vreo 3 chiar....de aceea nu mergea functia de activ. Clima mergea doar pe turatie minima...4 trepte de la clima erau nefunctionale...pilotul nu a mers niciodata...sa nu mai zic ca ma puneai sa cumpar ceasuri pentru a face pilotul functional...samd. Pentru mine asta e nestiinta si experimente pe banii clientilor la bani de reprezentanta. Sa-ti aduc aminte ca mi-ai spus ca plasa din scaunul dreapta nu functioneaza si o sa-mi codezi scaunul pe vin de america sa nu mai citeasca plasa? Afla ca era doar mufa scoasa si nimic altceva... Iti aduci aminte ca ti-am spus ca scaunul era in 3 suruburi? In afara de asta am gasit si plasticul rupt, pentru ca cineva nu stie sa desfaca fara sa strice. Sa-ti arate Claudiu BWR de pe forum factura pe plastic sa vezi cum am dat 300 de lei datorita profesionismului.... Iti aduci aminte ca mi-ai spus ca anumite functii nu merg pe scaun ca lipseste nu stiu ce parghie...afla ca mai aveati de tras fire, nimic altceva. Sa mai zic de pretensionarea de la centura nestransa si mufa scoasa sau plasticele de la volan la care mi-ati rupt toate clipsurile...Sa mai zic de cic-ul activat prin script la care acum trebuie sa cumpar emulator sa pot sa-l fac functional... Modulul care "s-a pierdut" mi l-am cumparat din Germania din nou, si a costat 150 eur, bani pe care i-am suportat din buzunarul personal pentru o greseala de-a ta. Inteleg ca ai multe pe cap, dar, eu nu aveam niciun interes sa-ti periclitez imaginea prin a spune ca sunteti hoti. Am spus doar ca l-ati pierdut si e vina voastra. Asuma greseala si treci mai departe, nu mai dramatiza. Nu v-am vorbit licentios, nu am facut scandal, nu v-am facut in niciun fel vreo problema, doar am discutat cu tine la telefon. Dupa ce am bagat 5000 eur in piese la masina chiar crezi ca ma lamentez la un rahat de modul de 150 eur? Si as vrea sa fac un lucru clar. Eu nu ti-am spus ca nu am timp sa-ti las masina. Masina a fost la tine de doua ori, de fiecare data cate 3 zile lucratoare, in total 6 zile lucratoare. Nu ai fost presat de timp, nu te-am sunat, nu te-am deranjat. Am venit exact cand m-ai chemat si am convenit impreuna o zi in care sa-mi iau masina. Ai avut timp sa scrii ditamai carnatul de mesaj, dar timp sa rezolvi problema mea si a altora nu gasesti pentru ca "prioritizezi". Cu alte cuvinte ala care vine si da banul in service e prioritar, ca la prostul de Razvan ai incasat banii. Sper sa-ti schimbi atitudinea si modul de lucru.
    1 point
  24. Eu le iau talonul indiferent ca e folie sau spray
    0 points
  25. -1 points
  26. Pai așa e când umbli pe la toți tilicarii,am de 20 de ani același mecanic si numai ĂŁla umbla in ele,nu ma plimb pe la toate porțile sa dau cu 5 lei mai puțin.
    -1 points
  27. Ce vrajeala ieftina! BMW nu are voie sa-i opreasca masina in service deoarece este proprietatea lui privata si face ce vrea cu masina lui. O poate tuna la 293718319371 de cai, o poate conduce cu 20 km/h sau ii poate da foc in fata blocului. Nimeni nu are ce sa-i faca! Cauta alta masina, asta suna a taran tepar.
    -1 points
  28. Salut tuturor, am un e46 2002 2.0 benzina 318i, de dimineata am plecat cu gandul sa imi pun freon la service, am ajuns am asteptat 5 minute sa retraga gaz-ul pe care il am si avea 0,52 din maximul de 0,74 am platit frumos dupa 30 de minute de bagat inapoi tot full si 5 minute verificarea 25 de lei 100 de mg si eu am bagat 220 de mg am dat 50 de lei manopera( a pus omu meu 2 cabluri apoi le-a scos si si-a luat 50 de lei) si dupa asta dau sa plec si pornesc aerul eu stiind ca nu functioneaza din cauza compresorului pe care o sa il schimb cat de curand ca am zis sa nu mai dau comanda ci sa caut eu in oras (Galati) dar nu prea am timp, si ce a facut mesteru meu el care a lucrat numai la dacii, opeluri, peugeot mi-a zis ca cica sa dea impuls direct la ventilator poate porneste cu compresorul eu i-am zis ca nu, am plecat pana la usa din dreapta a masinii sa inchid tabelul cu sigurante din torpedou si cand ma intorc mesteru meu a pus 2 cabluri pe baterie si mi-a bagat masa direct in ventilator si i-am zis ma ti-am zis sa nu faci asta si face el cica am incercat ca asa e la peugeot sau la opel, am trecut peste si am dat sa pun bucatica aceea neagra de pe carcasa ventilatorului(PA6-GF30 se numeste piesa) si cand sa cuplez curentul la ventilator prin mufa incepe ventilatoru si merge incontinuu, deci ventilatoru de la radior merge incontinuu daca nu scot mufa merge si imi duce bateria, in necunostinta de cauza am fost sa caut acea piesa de deasupra el zicea ceva ca e releul dar din ce am citit eu ar fi modulul de setare al ventilatorului la pozitiile 1 si 2, bun si am plecat la ora 2 sa caut piesa aia am mers prin tot orasul nici un sediu de dezmebrari nu am ratat si nici unul nu avea aceasta piesa, intr-un final ma intorc la el si ii zic na ma ca ai facut bine mi-ai stricat masina si s-a dus el la un magazin de piese de la varul lui sau fratele lui ceva de genul si mi-a adus una functionala (piesa pa6-gf30) am pus-o si facea exact la fel, am lasat-o acolo pe aceea si pe a mea am lasat-o la fratele lui oricum ambele erau functionale, mai apoi i-am spus ca nu mai doresc sa imi umble la masina ca...imi mai strica si altceva si eu ma aleg cu pagubele asa ca am luat-o si am vorbit cu un baiat dedicat bmw-urilor si in weekend ma duc la el cu masina dar am spus sa va cer o parere si sa va dau un sfat. Parerea ceruta: ce crede-ti ca ar fi? am citit ceva de piesa cu tepi de la e46 din torpedou, dar daca eu am actionat doar ventilatorul si nu am umblat la instalatia care duce inauntru in masina se poate strica? voi ce parere aveti? (clima a cam luat-o razna, eu o opresc si cand pornesc motorul porneste iar in blana) Sfatul: Fratilor, nu va mai duce-ti la service-uri de cartier, stiti ca exista o vorba "dai un ban da stai in fata" tu ca om normal zici ca te duci si scapi usor cu cativa bani si apoi te trezesti cu altele si seful service-ului cand i-am zis ce mi-a facut mecanicul lui sef a zis ca e bmw si nu trebuie sa vin cu el la service-ul lu nea costica de la tara care rezolva cu o sarma sau doua si merge masina, adica daca tu ca patron iti aci astfel de reclama atunci e clar ce service ai. Mai bine dati cu 50-100 de lei mai mult si stiti ca a lucrat o mana de om priceput nu un nimeni care a invatat doar din experiente si claie peste pupaza cand am plecat cu masina defecta cu ventilatorul care mergea zicea-i ca e tractor masina imi face mecanicul cica "cand rezolvi problema sa imi spui si mie de la ce era ca sa stiu" adica tu dupa ce imi strici masina si nu iti cer nici un ban imi mai spui si asta? pai cand te vad pe strada te scuip intre ochi. Multumesc pentru atentia acordata, salut respect si numai bine astept parerile dvs.
    -1 points
  29. Nici la Dacie nu schimbai burdufuri de planetare si baie de ulei,doar dacĂŁ era vreo conserva tĂŁvĂŁlita de 10 șoferi. Va luați cele mai ieftine epave de pe net,si pe urma alergați cu ele la toate bombele de cartier sa vi le repare aia pe 2 lei Si tot voi tipati ca vor aia sa va ardĂŁ,lol,nicicum nu e bine.
    -2 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.