Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 12/27/18 in all areas

  1. Buna tuturor Am zis sa va prezint pe scurt cel de-al 2-lea E46 al meu E46 320D FL an 2005 110kw EURO 4 Cateva dotari: M-paket interior + exterior Navi MK4 Harman Kardon Piele + incalzire suspensie Eibach etc Ca si modificari va urma un upgrade la jante in vara...apoi mai vedem
    6 points
  2. @smecs - clar nu ma gandeam sa o repar, doar la o recarosare, sa caut una cu motorul bulit pe Germania si sa pun motorul meu, ca tare drag mi-a fost de el ) . Dar din cate m-am interesat cu totului tot ar ajunge peste 4000E, deci nu cred ca merita mai ales ca are ceva km totusi @six in line - as fi vrut eu sa fie OPC. Cam asta era si planul meu, sper doar la un 2000E pe ea așa cum e, din ce am mai discutat și pe la lucru cu colegii, nu prea am sanse la mai mult, eram eu doar prea optimist, mai optimist ca tine )
    3 points
  3. Bine ca ai scapat cu viata, fara alte probleme de sanatate. Dupa cum arata masina, nu merita sa-ti bati capul cu ea, o vinzi asa , cat iei pe ea, pe Astra, diferenta si alta. Se gasesc la preturi bune cu dotari maxime, acelasi motor M 47. Vezi pe Mobile ce preturi bune gasesti.
    3 points
  4. Nu cred ca-s bune pentru ca am vazut ca nu prea isi ia lumea....
    2 points
  5. Am si eu o intrebare scurta - de ce nu ai lasat distributia veche pe masina? Citeste prin topicul asta si ai sa vezi gramezi de distributii rupte la masini cu rulaj real mult sub ce decretezi tu din postura de expert in domeniu dupa ce ti-a aratat mecanicul un lantz la ochi.
    2 points
  6. Daca e sa fie vreo maimuta pe placa de la ceasuri si n-a mai fost hranita de ceva vreme, este foarte probabil sa fie moarta, caz in care trebuie unsa placa cu o coaja de banana si poate isi revine. Cauta pe Youtube cum se scot ceasurile la F30, este destul de simplu, se desfac doua suruburi si in principiu ar trebui sa il poti apleca spre tine sa poti vedea suprafetele de contact. Inspecteaza suprafetele de contact si eventual incearca si cu un spray de contacte. Daca tot nu se intampla nimic, atunci iti trebuie un doctor. Uite aici ce frumos explica baiatul asta:
    1 point
  7. AburealĂŁ de doi lei. Nu mai lua de bun tot ce zic toți "mecanicii". De bine ce le rezolva ĂŽi veneau ĂŽnapoi dupĂŁ o lunĂŁ.
    1 point
  8. E destul de simplu. Daca te intereseaza aspectul masinii, ramai pe 20. Daca te intereseaza mai mult partea practica, mergi pe jante de 18. Eu am de 19 de vara si de 18 pentru iarna (non-runflat) si desi arata mai urat este foarte confortabil cu anvelope de 18 non-runflat. Plus ca nu imi fac nici o grija la gropi sau borduri. Banuiesc ca grija ta este legata de faptul ca ai pachet M si nu stii daca merg jante mai mici. Daca nu ai si sistem de franare M, merg jantele de 18 altfel, parca 19 era minim.
    1 point
  9. nokian de iarna este...the best......model wrd4
    1 point
  10. La orice service o alimentare cu freon costĂŁ cca. 150 lei, iar schimbul unui bec cca. 30 lei (sau cel puțin atât am plĂŁtit eu ultima datĂŁ). Prețul de 3 ori mai mare și piesele pierdute pe lângĂŁ mașinĂŁ dupĂŁ montaj, nu știu cum sĂŁ le numesc. Cel mai probabil cĂŁ dupĂŁ o experiențĂŁ similarĂŁ și eu m-aș fi simțit prostit și furat. Și ĂŽncĂŁ ceva, forumul acesta este rezultatul contribuției ĂŽntregii comunitĂŁți de membrii, iar cenzurarea opiniilor ce nu convin nu prea ĂŽși are locul.
    1 point
  11. Volan M fara padele, scaune sport si plafon negru. Schimbatorul 2tb nu intra la interiorul M din cate stiu eu. Daca vrei si tu niste logo-uri, ti le fac cadou de craciun
    1 point
  12. Razvanelll, ai aberat saptamana trecuta, ti-am dat un raspuns fin si delicat....nu te-ai prins, nu te-ai oprit...ai insistat in prostia ta, apoi am vazut ca nu meriti oboseala de a-ti raspunde atunci si de a mentine topicul sus cu discutii de doi lei... Acum, fiindca voi da un celebru "up", iti voi si raspunde la ce ai intrebat. O sa-ti raspund printr-o zicala, fina si incompleta.....cred ca macar atat poti pricepe, chiar si tu: "Cainele moare de drum lung si ........ de grija altuia"! Rugaminte: nu te mai ingrijora pentru mine si traieste-ti viata linistit si frumos in dreptul tau! Oricat as pierde si orice as alege eu sa fac, imi asum! Multumesc Stima Era sa uit: 31900euro up(s-au implinit 10mii in jos )
    1 point
  13. Mai scade putin sa fie - 10.000 in cap E deja de peste 3 ani de zile la vanzare, m-am saturat de cand am vazut postul asta
    1 point
  14. 1 point
  15. Dar LED sau LASER nu mai au nevoie de spalator la faruri?
    1 point
  16. Cred ca e timpul sa completam vechea zicala romaneasca " Sa nu te increzi in femei si franele de dacie" acum in 2018 sa spunem " Sa nu te increzi in BMW , in femei si in franele de dacie" Ca posesor de BMW ( Big Money Waste ) sunt dezamagit per total de calitatea masinii si serviciile oferite. La marca asta doar preturile sunt premium. Sa nu mai spun ca ii vad pe pasionatii marcii ca suferinzi de sindromul Stockholm.
    0 points
  17. As aprecia daca as primii un raspuns f rapid , nu prea stiu cum sa procedez si ce sa fac in situatia de fata .
    -1 points
  18. -1 points
  19. Zici pachet m interior exterior dupĂŁ care spui ca ai facut tu retrofit de volan M și schimbĂŁtor sport. Prin urmare, ce conținea pachetul M interior, logo-uri?
    -1 points
  20. Eu nu am intrat intr-o polemica cu tine ci am crezut ca ai pus o intrebare si ti-am raspuns. Acum ai pus alta -o sa-ti raspund . Modificarea puterii prin soft se face in principal prin modificarea avansului la injectie si prin marirea presiunii pe turbo , consecutiv. Modificarea avansului , in anumite limite desigur, duce singur la o crestere/scadere a puterii - depinde in ce sens se face. Poti sa studiezi putin motoarele termice ca sa te convingi. Legat de subiectul discutiei, calculatorul motor nu corecteaza intinderea lanului pt ca nu are cum sa stie si nici cum sa o faca . Chiar daca ar stii , nu exista un sistem de variable timming la motorul asta. calculatorul nu compenseaza pt defecte ale sistemului de distributie, supraalimentare etc . Poti sa te gandesti la un actuator sau debitmetru defect si vezi ca motorul nu are putere iar calculatorul nu are ce sa faca. Tot la subiect , daca studiezi putin diagrama indicata de functionare a motorului in 4T , in coordonate presiune/volum , o sa vezi ca aria diagramei(adica puterea motorului) , depinde de momentele in care valvele se deschid/inchid . Deci o modificare a timingului duce la modificarea ariei, respectiv a puterii - asta pentru ca aspiratia se schimba, gazele arse nu se mai evacueaza normal , baleerea e deficitara , presiunea amestecului in momentul injectiei , se schimba.
    -1 points
  21. Am schimbat și eu distribuția la al meu e90 LCI 2011 , 320dED 163hp 380NM , motor N47T , varianta derivata din cel de 184hp. Mașina la momentul schimbului de distribuție avea 179.000 km REALI , și va pot spune ca distribuția era impecabila , adicĂŁ nu se fĂŁcea diferența ĂŽntre cea veche și cea noua , nu avea uzura deloc vizibila . Din cauza asta am ajuns la pĂŁrerea ca NU exista o problema reala la acest motor N47, sau cel puțin nu este la nivelul la care este prezentatĂŁ problema . Eu cred ca adevarata problema a fost la primul N47, adicĂŁ cele dintre anii 2007-2009, dar chiar și aici nu este draqul chiar așa negru . Un N47 utilizat și servisat cum trebuie , nu are nevoie de schimb distribuție cel puțin pana la 300-400.000km. Adevarata problema nu este motorul , ci km dați ĂŽnapoi cu nemiluita , sĂŁracĂŁ mașina se vinde in DE cu 400-500.000 km și o cumpara romanul in RO cu 150.000 km “reali” ) . Am vĂŁzut cazuri in care F10 vândut in Olanda cu 670.000km , da, ați citit corect, N47 cu 670.000km , iar in RO era pus la vânzare cu 140.000km , deci au fost dați ĂŽnapoi 530.000km ) . DacĂŁ aveți km reali și sunteți convinși de lucrul asta, nu mai ĂŽmbogĂŁțiți service-urile , sunt destule care sau ĂŽmbogĂŁțit pe baza acestei nebunii cu distribuția . SĂŁrbĂŁtori Fericite !
    -1 points
  22. Păreri peste păreri, fiecare cu părerea lui .. eu ce să mai zic că am schimbat distribuţia (ultima versiune de kit) acum 24.000km şi deja a început să facă zgomot? În 24.000km am schimbat uleiul de 3 ori (da, îl schimb la 8000km, având în vedere că merg mult în oraş), doar cu BMW, Fuchs şi Valvoline şi degeaba. Am mai pus acum şi un LM Ceratec, poate, poate ajută la zgomot - degeaba. Între 50-70 grade, o aud. Sunt ultra convins că multora le-au revenit zgomotele după aproximativ tot atâţia km, doar că nu mai stau să verifice / asculte, bazându-se că noua distribuţie nu mai are moarte. Vă îmbătaţi cu apă rece, ce-au făcut ăştia de la BMW cu distribuţiile de N47/N57, se numeşte eroare cruntă, o mizerie fără cusur.
    -1 points
  23. Salutare, Poate nu am fost destul de explicit. Momentan am jante pe 20" model M, cu anvelope de vara, fata 275/40/R20 si spate 315/35/R20. Intrebarea este daca necesita sa cumpar alte jate si anvelope de iarna mai inguste pe 18" sau sa raman pe jantele de 20" si sa cumpar anvelope de iarna pt ele. Precizez ca masina este Pachet M.
    -1 points
  24. Sunt Febi / SWAG, cu ştanţa BMW ştearsă. Ca fost posesor de Opel, marcă blamată la greu şi împroşcată cu noroi la noi, pot să spun că BMW e un jeg sinistru în ceea ce priveşte fiabilitatea. Premium la marca asta este doar design-ul general şi ţinuta de drum. Atât.
    -2 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.