Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 10/14/19 in all areas

  1. Gata, s-a bifat si NBT EVO ID6. Nu are sens sa comentez diferentele... caci sunt prea multe si toate in bine. O sa-mi programez cateva ore de joaca, sa invat cam tot ce stie.
    3 points
  2. Pentru cei care nu mai au rabdare sa comande/ confectioneze aceasta cheie: eu am folosit doua burghie de 5 mm infipte in doua din cele trei gauri. Apoi cu orice se potriveste (o cheie mai mare) faceti o parghie si rotiti cu grija. Accesul in acea zona este f facil la X3. Burghiele de 5 mm intra perfect in acele gauri, ramane si un mic joc iar in caz ca se rup pot fi scoase f usor cu un magnet de ex. Cum zice englezul: what is the worst that can happen? Stiu ca e o metoda neconventionala, dar nevoia te invata. Eu nu am avut timp sa comand/fabric si am procedat ca mai sus. Confirm ca au disparut toate zgomotele, masina merge ca noua.
    2 points
  3. Cheia a realizat-o un coleg al tatalui meu care lucreaza pe strung. Eu i-am dat doar cotele.
    1 point
  4. Salut, daca erau meseriasi nu rupeau bujia in _chiulasa_, din aceasta cauza eu nu i-as lasa sa desfaca _chiulasa_, exista trusa de extragere a bujiei incandescente fara desfacerea chiuloasei. Pot sa faca praf motorul daca nu stiu meserie, acesta este riscul, daca nu au stiut sa foloseasca o cheie dinamometrica reglata la cuplul de forfecare al bujiei incandescente ma indoiesc ca sunt capabili sa refaca motorul la loc asa cum e indicat in specificatii, ca sa nu mai punem la socoteala pretul pieselor, prezoane noi, garnituri, etc. Spor!
    1 point
  5. In general discurile aftermarket au neaparat nevoie de un Break-in corect facut. Sunt foarte sensibile in primii km la franari mai bruste, diferente de temperatura. Practic trebuie calite/temperate. Exista pe net diferite proceduri. La cele doua E36 pe care le-am avut am schimbat discurile. La unul am pus Ferodo si am facut break-in urmand un ghid de pe net, nu am avut nici cea mai mica problema cu acele discuri, si au fost abuzate rau de tot. La celalat am pus discuir ATE standard, fara break-in, si in nici 200 km au prins bataie. Discurile pot fi rectificate, exita mentiune in TIS https://www.newtis.info/tisv2/a/en/e90-320d-lim/repair-manuals/34-brakes/34-11-front-wheel-brakes/E3BqmMu Dar trebuie facuta cu cap si simt de raspundere, depinde mult cat de mare e deflexia discului.
    1 point
  6. Pentru ca piesele comandate mai intarzie si mi-a venit cheia inainte, am decis sa strang putin caseta sa vad si eu ce diferente ar fi. Rezultatul este unul bun, directia este mult mai ferma, a disparut bataia de la roata stanga fata si chiar si cea care se facea simtita la miscarea volanului stanga/dreapta cu motorul oprit. In concluzie, recomand! Atasez 2 foto, cu cheia si marcajele pe piulita casetei sa va faceti o idee cam cat am strans. Toate bune!
    1 point
  7. Pana nu schimbi bucsele mari de la bratele pe fata nu scapi de probleme, chiar daca ele arata bine optic, cel putin eu asa am rezolvat.
    1 point
  8. Mai mult ca sigur trage aer fals.
    1 point
  9. Mersi! Ba da, here it is.
    1 point
  10. sunt sigur ca va iesi perfect si masina iti va oferi ce-ti doresti , o mare schimbare de la motorul de tractoras . Njoy .
    1 point
  11. Multumim pentru detalii, rar mai gasesti pe internet astfel de ghiduri precum cel descris de tine. E gata masina? Am trecut prin ceva asemanator si capota nu a mai fost la fel, chiar daca era reparata; in final, am luat alta nelovita si s-a aliniat cum trebuie. Nu e vorba de F3x in cazul meu. Sa stapanesti sanatos masina, probabil ai luat-o la un pret foarte bun avand in vedere motorizarea.
    1 point
  12. La achizitiile de la licitatii e mai greu sa vezi masina - la unele licitatii poti trimite pe cineva la fata locului, dar ar fi costisitor sa faci asta pt mai multe masini, plus ca in felul asta te cam comiti la licitatie, si risti sa urci mai mult decat trebuie. Exista un raport detaliat despre fiecare masina -inclusiv detalii despre avarii prezente si anterioare, plus destul de multe poze; da, exista un risc ca masina sa aiba probleme tehnce ascunse, dar asta e valabil pt orice achizitie de masina SH. Am cumparat pana acum 4 masini la licitatii in ultimii 5 ani si niciodata nu am avut surprize; e adevarat, asta e prima cu avarie (si mai are inca o avarie usoara in istoric) Din punctul meu de vedere, merita sa iti asumi acest risc, pt ca masinile licitate sunt vandute de dealeri oficiali BMW/Audi/Mercedes/Etc, iar pretul este cu 15-20% mai mic fata de achizitia direct din parcul dealerului, si cu 5-10% mai mic vs mobile.de; destul de multe masini de pe mobile.de provin din asemenea licitatii. Procesul de licitatie pe scurt - nu e pt cei nerabdatori, si care vor neaparat sa vada masina inainte sa o cumpere - in fiecare vineri seara se posteaza licitatiile pt saptamana urmatoare - in general sunt masini din flote, masini de la inchiriat sau masini folosite chiar de dealeri pt prezentare, angajati sau drivetest - cauti masinile care corespund criteriilor tare si le treci la favorite; fiecare masina are trecut un target price, detalii despre dotari/rulaj/poze inclusiv seria de caroserie, daune prezente si anterioare, - la data stabilita, incepe licitatia live - pe site-ul web (trebuie sa ai cont de dealer auto, nu poti licita ca persoana privata) - sunt 15 secunde pt a fiecare bid, daca nu se liciteaza peste tine in cele 15s, ai castigat licitatia - daca pretul licitat maxim este peste target price, ai castigat sigur dreptul de a cumpara masina - daca pretul licitat maxim este sub target price, vanzatorul are cam 24h sa confirme/infirme daca accepta acel pret; cu cat masina este mai veche/rulata, cu atat mai probabill sunt acceptate bid-uri sub pretul cerut - daca ai castigat licitatia, in 2-3 zile se emite factura catre dealer-ul din Romania; ai maxim 7 zile sa platesti (catre dealerul din Ro, in Lei; apoi dealerul din Ro plateste catre site-ul de licitatii. - exista un comision de 3% al site-ului, si inca un comision pe care il platesti dealeruli din Ro care acces la site - dupa ce banii ajung in contul site-ului, ai maxim 15 zile sa preiei masina pe platforma (nu o poti aduce in Romania pe roti pt ca nu are numere, si nici nu poti scoate numere pt actele vin prin posta in Romania; probabil din motive de fiscalitate) - cauti platforma pt transport, si te inarmezi cu rabdare - practic transportul se face din minim 3 bucati - de la locul unde este masina pana la Hub-ul transportatorului in Germania, de la Hub-ul din Germania pana la Hub-ul din Romania (Arad, Sibiu, Pitesti, etc), apoi de acolo pana la destinatia finala (bucuresti in cazul meu); asa ca dureaza minim 2 saptamani, dar poate dura si 2 luni, in functie de cum se aliniaza astrele si ce transportator alegi - in sfarsit ajunge masina in Ro, si poti scoate numere rosii Despre evaluarea daunelor - preturile evaluate pt orice avarie sunt facute conform standardelor din Germania - acolo nu se indreapta elemente de tabla, ci se inlocuiesc cu totul, la fel pt orice piesa/modul/etc; iar serviciile sunt foarte scumpe, la preturile dealerilor oficiali; in cazul meu, dauna (vezi poza) era estimata la mai mult de 10k euro (1800e farul, l-am luat cu 400e, 350e proiectorul dar avea doar o ureche din 3 rupta si am refacut-o, proiectorul cu led e acelasi pt bara m sau normala; 1000e capota - m-a costat 150e maopera+vopsit, vreo 5000e bara fata + cea spate, eu am dat cam 900e pt ambele inclusiv vopsit, si am pus de M paket originale, si alte cateva nimicuri care pe deviz sareau de 1000 euro, si nu am dat mai mult de 100e pe ele, diverse cleme/prinderi/suruburi - pe deviz erau peste 500e, in realitate se putea refolosi mare majoritate); cam acelasi lucru se intampla si in Ro la daunele reparate pe asigurari - te umfla maxim la deviz, pt orice dauna oricat de mica, mai ales daca au combinatie cu inspectorul de dauna. De unde credeti ca sunt multe din piesele de pe ebay, allegro, olx? din daune care de fapt nu necesitau inlocuirea piesei; e o intreaga industrie in spate, si pana si nemtii au invatat asemenea lucruri, mai ales ca sunt destul de multi bani la mijloc - toate lumea castiga: dealerul vinde piese noi+manopera, angajatul ramane cu niste piese bune, reparatia clientului iese bine (nu mai depinde de indemanarea tinichigiului), etc Experienta per total e destul de stresanta, mai ales daca exista si o dauna - pana vezi concret cum arata in realitate; iti trebuie nervi tari, multa rabdare, si mecanic/tinichigiu de incredere, si care sa se miste repede cu reparatiile. Nu cred ca as putea face asta mai mult de o data la 4-5 ani, consumul nervos e destul de mare. Concentrat la dauna, nici macar nu am observat ca are clima simpla, pana cand a ajuns masina in Romania si m-am urcat in ea - tot 2 rotite are Prin edituri succesive a iesit un post cam lung, sper ca am raspuns la intrebare
    1 point
  13. Shopping time! 1.Am achitizionat recent 2 tobe finale marca MAGNAFLOW ( USA ). Din cate am inteles, sunt de calitate mega buna si sunetul este mult peste cel stock ( cred ca asta se cam subintelege ). M-am saturat maxim de tobe finale scoase.. pur si simplu vibratiile din interiorul masinii imi face greata. Voi pastra tipsurile actuale, imi plac ca si design. 2.Mi-a ajuns din China, acest buton numit ,, RED M BUTTON ". Iti ofera in cazul de fata, din punct de vedere estetic, un contrast frumos. Se potriveste cu butonul start-stop. La M3 acel buton (M) te ajuta din alt punct de vedere, la mine.. cam doar estetic. 3.Am trimis mansonul de la frana de mana la retapitat. Am decis sa merg pe alcantara + cusaturi stil //M. 4.Volanul il voi trimite la modificat si retapitat. Am decis sa merg pe aceasta forma, identic ca alegerea materialului, doar ca dunga de la ,12' va fi rosie, nu albastra. 5.Padelele stock le voi infolia in carbon, am decis sa merg pe aceasta combinatie ( alcantara, piele nappa si carbon )
    1 point
  14. Astazi navigand pe internet am gasit acest site unde ar scrie ca si pe navigatia veche CCC ar merge sa vizionezi filmulete,videoclipuri etc. https://www.bimmer-tech.net/blog/item/54-bmw-cic-nbt-nbtevo plays only from an original BMW DVD changer (option S696A) Intrebarea mea ar fi urmatoarea:Sa inteleg ca daca gasesc pe internet acest bmw dvd changer il instalez in locul magaziei de disc din torpedou si pot viziona filme si pe CCC? Ar fi super daca este ce cred eu.
    1 point
  15. Schema nu este tocmai corecta. Fibra optica este un singur "fir" pe care circula informatia. Mufa care intra in modul TV are 2 "cabluri", insa este un IN si un OUT. La fel si cea a DVD-ului. Imagineaza-ti ca ai un cerc format din 10 oameni care se tin de mana si vrei sa adaugi inca unul. Alta comparatie mai buna nu imi vine in minte.
    1 point
  16. Din ce am inteles am incercat sa reproduc o mica schema dar nu sunt sigur ca am inteles bine
    1 point
  17. cineva mi-a explicat ca daca am modulul de Tv deja pe masina este foarte simplu de legat dvd-ul,ca cica s-ar lega direct la fibra de la modulul TV,dar sunt sceptic un pic adica nu are logica.Ce legatura are dvd changerul cu modulul tv?Din moment ce dvd changerul are mufa separata in spate unde se insereaza si fibra optica in el, ar trebui sa fie circuit separat dupa logica mea nu?Adica din mufa dvd changerului sa plece circuit separat la unitatea CCC din fata nu? Chiar nu inteleg, cum adica se leaga la modulul tv? p.s da,mi-a explicat ca se inseriaza cu modulul tv si ca este f simplu pt cine a mai facut.Ce am crezut io pana acum ca este circuit separat si ca se leaga in spatele ccc-ului nu exsista asa ceva,pt ca este deja fibra exsistenta pe masina,si nu am cum sa am 2 fibre optice.Eu nu am mai facut asa ceva,si e normal sa nu inteleg cum.Tipul care mi-a explicat asta face retrofituri si normal ca lui i se pare simplu.
    1 point
  18. sal skw.ma ajuti cu retrofitu asta daca fac rost de mufa+fibra?
    1 point
  19. se pare ca am noroc,dar inca nu sunt 100% sigur.Unitatea am gasit-o de cumparat mai am sa fac rost de mufa care vine in spatele unitatii dvd changer+fibra optica care banuiesc ca se insereaza in spatele unitatii CCC.Am incercuit unitatea de care am nevoie si din ce am analizat cu filmuletul de pe youtube asta este 100% Daca fac rost si de mufa+fibra optica ma ajuta cineva sa mi-o lege+codare ?Ca nu stiu exact la ce pini se leaga in spatele ccc-ului.Bineinteles platesc operatia. As fi foarte fericit sa am si dvd changer-ul instalat pe e60. Vanzatorul a zis ca-mi mai da niste poze maine sa vad exact.Ce stiu este ca unitatea este originala ceva de genu ZB p.s am si suportul unde vine instalat dvd changerul in portbagaj pe stanga+modulul tv original.
    1 point
  20. Greu de gasit o masina buna la 11 mii ... acum sincer vorbind, tu daca ai avea un F30 bun, l ai da cu 11mii ? Asa cum tu nu ai vinde masina ta buna pe un pret mai mic, fii sigur ca nimeni nu e prost sa o faca ! ... logica e cam clara, pretul pe care esti dispus sa-l platesti pe un F30 se va reflecta automat in calitatea masinii. De foarte mult timp am inteles de ce lumea se plange pe forumuri/farcebook, etc ca BMW ul e o masina proasta ! Pentru mine, dupa un an si cateva luni de la achizitie si mai mult de 20mii km rulati, pot spune ca BMW-ul e o masina de nota 10+ . Bafta !
    1 point
  21. Auto-Holdul mi se pare cea mai folositoare dotare pe care o are x3-ul meu ) mi-am facut chiar un obicei ca dupa ce pronesc motorul sa activez AH si sa dezactivez start/stop, adica mi se intampla sa ma mai trezesc fara centura cand ma grabesc dar cu autoholdul pus totdeauna. Bineinteles vorbesc doar din punctul meu de vedere, nu stiu cum vad altii toata treaba asta, dar la cutie automata mi se pare, nu doar util, ci necesar la orice model si marca auto. In privinta uzurii, nu vad care ar fi problema, uzura arape oricum la toare sistemele masinii cat timp circuli, dar despre uzura extra nu cred ca poate fi vorba, ba din contra, si o sa va spun si de ce. Cand am facut schimbul de ulei la cutia de viteze, la service faur in bucuresti, am discutat cu inginerul de la service ce efecte negative ar putea avea functia autohold. Mi-a spus ca absolut nici unul care sa ma faca sa imi pun probleme in privinta lui. Cand se activeaza autoholdul la semafor, transmisia ramane cuplata, eu aveam impresia ca este in tensiune, pentru ca atunci cand atingi acceleratia deja incepe deplasarea inainte si mi-am pus problema daca nu cumva este mai bine pentru cutie sa o trec in neutru. Inginerul respectiv mi-a explicat ca este mai bine sa ramana asa decat sa observi ca s-a facut verde la semafor si apoi sa treci cutia in drive si sa te grabesti sa pleci, atunci transmisia este fortata. In privinta franei, nu cred ca ar trebui sa ne punem problema asta; placutele, defapt tot sistemul de franare oricum este solicitat mult mai mult la decelerari decat atunci cand tine vehiculul pe loc.
    1 point
  22. Chiar astazi am facut drive-test cu un G30 30d M Sport, fara suspensie adaptiva. Pentru gustul meu, masina este prea barca. Personal ti-as recomanda o varianta cu suspensie adaptiva, insa depinde de preferintele tale. Da, va avea Mode selection, insa fara efect pt suspensie. E totusi bine ca are 2VH Integral Active Steering Integral-aktivlenkung - te va ajuta mult la manevrabilitate in spatii inguste. Eu locuiesc intr-un complex ce are o parcare subterana extrem de ingusta si cu curbe stranse, am facut o proba cu masina de drive test (era un criteriu ca sa vad daca o pot scoate din parcare) si mi s-a parut de-a dreptul deprimant. In 3 locuri a trebuit sa fac cate 2-3 miscari pt a puea iesi cu masina, pe unde cu seria 3 ieseam dintr-o bucata. Masina asta nu avea integral active steering si, la cat de mare este, se simte la manevrabilitate. Pt mine ar fi un plus, insa am citit ca iti ia ceva ca sa te obisnuiesti cu felul in care vireaza la drum (nu am gasit inca sa conduc una, sa vad cum e). Pe langa asta, e inca ceva ce se poate strica
    0 points
  23. E un pic cam scump,cam pe la 3500-4000 ron se invarte o distributie,acum unii de exemplu fac distributia si daca nu vrei iti baga uleiul vechi inapoi,ceea ce mi se pare aiurea,altii din contra,eu am platit pe distributie si ulei +filtru 3500,depinde cum gasesti.Iar ca si kit fara discutie piese originale Bmw,nu te lega la cap cu alti producatori.
    0 points
  24. Sunt de-acord. Fiind indice 30 la cald e aceeasi chestie. M-am uitat pe 2 fise de la Castrol EDGE titanium, si erau identice 0w30 si 5w30 la cald. Pana si CCS-ul erau egale. Diferenta o facea punctul de curgere la rece si viscozitatea sub 40*C. Fiind un motor in 3 cilindri supra-alimentat, ceea ce pentru mine inseamna supus la presiuni si stres mai mare, tind; din nou sa cred ca folosind un 0W30 diminuezi uzura motorului exact cand trebuie: la pornire unde motorul si implicit uleiul nu au ajuns la temperatura optima. Inviato dal mio iPhone utilizzando Tapatalk
    0 points
  25. Nu te panica. Orice problema se rezolva acum. Ai putea ĂŽncepe prin a schimba uleiul. La cum descrii problema, sigur e terminat si este operațiune simpla. Si nu o mai fute (pe romaneste), las-o in D si gata. Sunt cutii solide, dar nu insista sa o strici.
    -1 points
  26. Unde pot merge PTR reglarea casetei de direcție ? X3 F25 2014
    -1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.