Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 06/13/20 in all areas

  1. Un pret corect pentru o masina intretinuta impecabil, cu origine cunoscuta, prim proprietar si rulata afara(f important). Plus inca in garantie producator. Din pacate lumea cauta pret de chilipir si full options. Cred ca te legi degeaba la cap, fara sa te doara. Am fost intr-o situatie similara acum mai bine de-un an. Vroiam sa schimb al meu 420d 59k km. Am preferat sa-l dau la buy back 3-4k sub pretul pietei. Decat sa ma complic sa-l vand unui privat, cu discutiile interminabile la pret, istoric, timp pierdut cu intalniri, testari, formalitati. Apoi alte discutii/tiganeli in caz ca apareau probleme.
    3 points
  2. C3 e pt.benzinar,LL04 e cel recomandat pt.diesel.Eu unul iti recomand cel de Bmw 5w30 ,am avut castrol LL04,dupa 4000km era pisat.
    1 point
  3. eu nu m-as incurca cu chinezisme.S-ar putea sa ai surpriza sa aiba conflict cu can busul masinii,sa nu intre in stand by cum si cand trebuie si sa-ti toace bateria peste noapte.Instalatiile originale bmw nu "prea suporta" aftermarketurile.E riscant La genu acesta de masini corect e sa faci retrofit doar cu sculele lor si atat. In orice caz iti spun 100% sigur ca sunetul prin AUX-ul chinezariei va fi net inferior ca cel de fibra optica.Sunetul pe fibra este mult muult mai clar.Sa iei in calcul si acest aspect. Eu 1 nu am incredere in chinezii astia si nici nu-i suport ca natie de cand cu pandemia asta,ca din cauza lor suntem toti la pamant.Eu nu mai cumpar nimic de la ei
    1 point
  4. Ai si vreo sursa unde ai aflat asa ceva?
    1 point
  5. Corect, planul de revizii oficial spune 30.000km sau 1 an, in functie de care apare primul...dar computerul de bord poate micsora acest interval in functie de parametrii pe care ii monitorizeaza. La mine in general mi-a aparut request-ul de revizie undeva la 25-27.000 km. Acum trebuie sa fac a 4-a revizie (asa numita "groĂe Inspektion") ce cuprinde destul de multe chestii si un check general al masinii. Bineinteles ca se va inlocui pe garantie absolut orice e gasit in neregula, dar probabil nu va fi nimic...masina merge excelent. Deasemenea trebuie sa fac asap inspectia tehnica (TĂV), deci o testare suplimentara ce va confirma ca totul este in regula. Va fi facuta tot la reprezentanta BMW. Ca bonus, este posibil sa primesc un set de anvelope de vara noi, insa depinde de cat de repede pot ajunge in Germania sa schimb rotile. Nicio promisiune aici. In pretul asta sunt incluse si orice taxe de export si asigurari necesare in Germania, pentru a putea fi inmatriculata in Romania. Deasemenea masina va fi livrata noului proprietar in Romania, deci se evita drumuri si bani cheltuiti cu adusul unei masini din Germania.
    1 point
  6. Vad ca tie trebuie sa ti se deseneze, ca tare greu pricepi. Deci: 1. La semnatura ai trecuta o masina, insa acea masina poate avea cutie manuala sau automata, si uleiurile sunt total diferite. 2. Daca peste o luna iti schimbi masina, iti schimbi probabil si semnatura. Topicele cu intrebari legate "masina din semnatura" raman orfane, fiind vorba de o alta masina. Deci topicul isi pierde utilitatea pentru cineva care ar putea avea o problema similara.
    1 point
  7. da mutati-va ma in China cu totii,ca vad ca tot o iubiti asa de mult peste 90% ....Nu degeaba se spunea candva ca rasa galbena ne va domina.Astia si cu indienii(tiganii) care sunt jumatate din populatia globului.
    0 points
  8. Fiind ĂŽn cĂŁutarea unui F30, am dat de masina asta. O știe cineva? Cam cât ar merita? https://www.autovit.ro/anunt/bmw-seria-3-320-ID7GAEFA.html
    -1 points
  9. Salut, - cum spunea si cineva inainte, plecarile bruste uzeaza masina. Orice schimbare brusca de regim pune stres pe componentele mecanice. In cazul plecarii de pe loc: diferentialul, cutia de viteze. (la anumite masini (Bmw M) producatorul indica un numar maxim de plecari cu launch control). Se uzeaza la diferential totul: discurile de contact prin presiune, roti dintate, ax cardanic. In plus la 160k km deja masina are deja o varsta. F probabil uleiul de diferential n-a fost schimbat nici el, iar asta nu ajuta deloc la lubrifiere/racire. In plus probabil contine aschii de metal, alte reziduri care accentueaza uzura. - daca nu faci liniute, mai relevante sunt reprizele in mers (50-90, 90-100+) acolo folosesti puterea motorului aproape mereu. Am avut un 420d, luat de nou, timp de 4 ani si nu l-am supus la asemenea cazne nici macar odata. Era masina mea, vroiam s-o tin mai mult si imi pasa.
    -1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.