-
Posts
55 -
Joined
-
Last visited
Profile Information
-
Gender
Male
Previous Fields
-
Masina
F47
Recent Profile Visitors
The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.
BulletDyer's Achievements
-
Încălzire disc după schimbarea plăcuțelor de frână și a discurilor
BulletDyer replied to BulletDyer's topic in DIY Seria 2
Foarte posibil, însă cum de problema este pe ambele părți? Să fi apărut probleme simultan? Mașina este din dec. 2017. -
Încălzire disc după schimbarea plăcuțelor de frână și a discurilor
BulletDyer replied to BulletDyer's topic in DIY Seria 2
Mulțunmesc pentru răspunsuri. Nu am curățat deloc pinii (i-am deșurubat dar nu i-am scos din protecția de cauciuc), pentru că nu scria că ar trebui curățați, deși ar avea sens să fie măcar verificați. Arătau bine, fără rugină sau depuneri. O frecare prea mare în zona accea ar putea fi, într-adevăr, o cauză. Active Tourer 218d Am parcurs 1000 km de la schimbarea plăcuțelor, din care 100 km în oraș și următorii pe autostradă. Situația este la fel. Temperatura raportată de senzorii de temperatură din roți este cu 3-5 grade mai mare pe spate decât pe față după un timp de rulare, nu îmi amintesc să fi văzut diferențe față-spate ci doar stânga-dreapta, în funcție de cum bate soarele. Nu am mai verificat în trecut dacă discurile sunt fierbinți, însă acum mi-a atras atenția depunerea de praf de pe caroserie. -
BulletDyer started following Cheie antifurt , Încălzire disc după schimbarea plăcuțelor de frână și a discurilor , Nu se mai fabrică BMW Engine Oil LL04 5W30 1000ML 83212405948? and 5 others
-
Tocmai ce am schimbat plăcuțele de frână și discurile de pe spate cu piese BMW. Discurile de pe spate se încing semnificativ mai mult decât cele de pe față. Am oprit normal după un drum pe autostradă și discurile din spate mă ardeau la deget după 3 secunde de atingere, iar cele din față după 10 secunde. Am oprit apoi cu aproape zero frânare (frână de motor), iar situația era identică. După un drum mai lung sunt la fel de fierbinți, dar prezoanele nu ard. Am ridicat mașina pe cric și am rotit o roată din față. Se roteste cu mâna ușor, și se aude/simte cum freacă puțin într-o anumită zonă. Am rotit fiecare roată de pe spate, se rotesc ușor, dar se aude/simte cum freacă permanent, dar ușor. O depunere de praf închis la culoare de pe buza caroseriei din jurul roții mi-a atras atenția asupra probelemei. La înclocuire am folosit BimmerLink pentru a pune frâna de parcare în modul service, fapt confirmat de un sunet îndelungat de la mecanismul frânei de parcare. Cu excepțiile de mai jos, am urmat corect procedura de înlocuire: nu am deconectat cablul din imagine și am apăsat parțial pistonul fără a desface ușor capacul de la lichidul de fână. Pare că o păcuță sau ambele, de pe fiecare parte, freacă constant discul. Mă gândesc că, poate, nu se retrag suficient după fânare, însă am curățat etrierul cu lichid de curățare a frânelor și cu o periuță de dinți. Curățarea mecanică nu este recomandată, așa că nu suspectez că depunerile de pe etrier ar îngreuna culisarea plăcuțelor. Aveți vreo recomandare despre ce aș putea să verific/fac?
-
Am vrut să cumpăr niște ulei 83212405948, după cum scrie pe factura de la ultimul schimb de la reprezentanță și după cum scrie mai jos (copiat din ETK). Pe BavAuto nu este disponibil; i-am întrebat și mi-au spus că a fost înlocuit cu 83215B5BFA4. Nelămurirea mea este legată de faptul că pe ETK apare în continuare primul cod pe care l-am menționat. Până și în ETK de la reprezentanță apar codurile trecute de mine mai jos, nu codul 83215B5BFA4. Și 83215B5BFA4 e tot 5W30, dar de ce discrepanța asta dintre BavAuto și ETK? No. Description Supp. Qty From Up To Part Number Price Notes Recommended for the engine: 01 BMW Engine Oil LL12FE 0W30 1000ML, TU X 83212405946 NoS Technically suitable engine oil. 03 BMW Engine Oil LL04 5W30 1000ML, TU X 83212405948 NoS 03 BMW Engine Oil LL04 0W30 1000ML, TU X 83212405950 NoS
-
Ca adăugire, mi-am amintit de resetarea adaptărilor, ceea ce probabil se face cu ISTA. Nu cred că se poate face cu BimmerCode...
-
Aș vrea să schimb uleiul cutiei de viteze și am o nelămurire privind procedura. Deși nu am găsit procedura oficială de shimb, observ în procedura de completare: Connect diagnosis system. Select Service function: Transmission fluid adjustment. Ce este această „service function” și ce face? Fiind necesară verificarea nivelului când temperatura uleiului cutiei este între 35 și 45°C, presupun că sistemul este folosit pentru afișarea temperaturii (temperatura se poate vedea și cu alte aplicații). Mai face oare și altceva ce îmi scapă? Ar fi nevoie de ISTA la schimbarea uleiului sau este suficientă o aplicație ce afișează temperatura?
-
Am găsit o informație interesantă despre încărcarea bateriilor AGM: Bateria poate fi deteriorată chiar dacă bateria AGM este încărcată pentru scurt timp doar cu o tensiune de încărcare mai mare de 14,8 V. Sursa: TIS https://www.newtis.info/tisv2/a/en/f45-218d-sat_201705/repair-manuals/24-automatic-transmission/24-11-transmission-case-oil-sump/1LiMpr2r Warning! Do not charge the AGM battery with > 14.8 V. Do not use rapid-charging programs! When charging removed batteries (so-called stand‐alone batteries), do not exceed the maximum charging voltage of 14.8 V at room temperature. Also, for charging via the external start connection point, the maximum charging voltage of 14.8 V at room temperature must not be exceeded. The battery can be damaged even if the AGM battery is only briefly charged with a charging voltage higher than 14.8 V. A charging voltage of more than 14.8 V is usually used in quick-charging routines. Pe de altă parte, încărcătoarele CTEK (și nu văd de ce nu și încărcătorul BMW 61432408592 de la CTEK) au o tensiune ce ajunge la 15,8 V (!!) în prima etapă, de desulfatare. Acestă etapă este prezentă și pe modul AGM, nediind specifică etapei de recondiționare. Nu am găsit informații privind durata acestei etape. Oricum, modul AGM RECOND folosește 15,8 V timp de 2–6 ore (etapa 6). Sursa: manualul CTEK, pagina 5
- 21 replies
-
- 1
-
-
- incarcatoare baterii
- reconditionare
- (and 4 more)
-
Cred că este o idee bună folosirea ISTA. Nu am softul și nu te pot sfătui, însă vreau să menționez doar că există și aplicații mai simple, pentru telefon, pe care le poți folosi. Avantajul acestora este că poți verifica parametrii și când ești departe de laptop. Eu folosesc BimmerLink dar sunt și alte aplicații. Totuși, din câte înțeleg, ISTA este mai complex.
-
Farurile când circulăm în alte țări pe partea stângă
BulletDyer replied to BulletDyer's topic in Masina mea
-
Nu știu dacă mai există. Acel link era https://www.bmw.com/en/footer/software-updates.html însă acum nu mai are formularul de căutare după VIN și descărcarea softului. Înainte însă avea: https://web.archive.org/web/20221130161440/https://www.bmw.com/en/footer/software-updates.html Introducând VIN-ul pe pagina web.archive.org, funcția de căutare pare să meargă (funcționaliteatea pare să existe pe site-ul bmw.com dar formularul nu mai apare pe pagină).
-
La remontarea apărtorii de noroi nu am reușit să refac cele trei prinderi din a doua imagine. Sunt trei nituri filetate (sau ceva similar) ce sunt introduse pe după tablă și care ies prin găurile plasticului apărătorii. Acolo se prinde câte o mică piesă rotundă, din plastic deformabil, nu știu dacă prin răsucire sau apăsare. Am pierdut aceste piese până la urmă, iar două dintre nituri au căzut la interior. M-am uitat la diagramele de mai jos și nu am identificat nitul și piesa rotundă, deși nitul ar putea nr. 10 din al doilea link: https://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=2C11-EUR-05-2017-F45-BMW-218d&diagId=41_2419 https://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=2C11-EUR-05-2017-F45-BMW-218d&diagId=41_2588 Își mai amintește cineva cum se face prinderea aici? Vreo idee care este codul pentru nituri și piesele rotunde?
-
Incarcare DPF eratica/haotică
BulletDyer replied to zuzen's topic in Probleme tehnice si rezolvari Seria 1
Eu am citit că a folosit BimmerLink (din care se pot exporta datele înregistrate pe durata unui interval de timp, sub formă de CSV) și un alt soft pentru a genera graficele pe baza datelor exportate. (poate te-am înțeles greșit @bimmer90f30) -
B47/25d 2019 motor distrus - pompa ulei
BulletDyer replied to FanBMW76's topic in Probleme tehnice si rezolvari Seria X
Îl poți returna la vânzător? -
McGuard fabrică prezoane antifurt pentru BMW. Se poate trimite o fotografie a prezonului împreună cu modelul vehiculului la cs@mcgard.de pentru a comanda o cheie potrivită, dacă antifurtul este fabricat de ei. Detalii pe pagina https://shop.mcgard.de/en/faq. Această variantă ar fi mai ieftină ținând seama că nu este necesară achiziționarea unor prezoane noi după ce sunt înlăturate cele antifurt. În altă ordine de idei, de aici se pot comanda chei înlocuitoare pentru prezoane, pe baza codului din cutia prezoanelor antifurt: https://shop.mcgard.de/en/customer-service/customer-key