Mersi pentru răspuns.
Prima creștere a fost de peste 500 ml, astfel încât nivelul maxim a fost depășit. Asta sigur nu este bine pentru mașină pe termen lung. După schimbarea uleiului și update de software pentru motor, a crescut din nou cu aproape 500 ml după un drum lung pe autostradă (până aproape de maxim).
Aproape 500 ml au fost înlăturați (nivelul a ajuns la jumătate între min. și max.). După același drum pe autostradă, mai turat, nivelul nu a mai crescut. Însă a crescut din nou aproape de maxim după condus oraș + interjudețean.
Dimineața, înainte de pornirea motorului, nivelul pe jojă arată creștere în timp.
Singurul document BMW pe care îl am vorbește de injectarea de motorină în ulei ca fiind un proces normal, însă creșterile sunt repetate și volumele mari. Nu am găsit informații oficiale privind parametrii normali de creștere.
Creșterea ar putea fi, poate, legată de o problemă, nu neapărat (doar) de regenerarea filtrului de particule.
La reprezentanță au făcut schimbul de ulei și actualizarea de soft (după prima creștere), conform procedurii, însă nu au putut explica creșterea. Crește în continuare cu softul actualizat.
Mersi