Jump to content

BulletDyer

Members
  • Posts

    4
  • Joined

  • Last visited

BulletDyer's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

  • First Post Rare
  • Reacting Well Rare
  • Conversation Starter Rare
  • Week One Done

Recent Badges

0

Reputation

  1. Mersi. Nu am observat nicio modificare in funcționarea motorului ca să mă gândesc că ar face regenerare (poate nu face). Sper ca la reprezentanță să îmi poată spune dacă sunt coduri de eroare legate de regenerare; nu știu dacă sunt stocate și datele la care s-a încercat/făcut regenerare. Diluarea uleiului este și pentru mine un motiv de îngrijorare. Voi contacta reprezentanța și voi reveni.
  2. Ar putea fi cu probleme; țeava de eșapament este curată pe interior, fără depunere neagră. Ar fi ăsta un indiciu că DPF e OK? O eventuală problemă nu ar trebui oare să genereze o eroare pe iDrive?
  3. Mersi pentru răspuns. Prima creștere a fost de peste 500 ml, astfel încât nivelul maxim a fost depășit. Asta sigur nu este bine pentru mașină pe termen lung. După schimbarea uleiului și update de software pentru motor, a crescut din nou cu aproape 500 ml după un drum lung pe autostradă (până aproape de maxim). Aproape 500 ml au fost înlăturați (nivelul a ajuns la jumătate între min. și max.). După același drum pe autostradă, mai turat, nivelul nu a mai crescut. Însă a crescut din nou aproape de maxim după condus oraș + interjudețean. Dimineața, înainte de pornirea motorului, nivelul pe jojă arată creștere în timp. Singurul document BMW pe care îl am vorbește de injectarea de motorină în ulei ca fiind un proces normal, însă creșterile sunt repetate și volumele mari. Nu am găsit informații oficiale privind parametrii normali de creștere. Creșterea ar putea fi, poate, legată de o problemă, nu neapărat (doar) de regenerarea filtrului de particule. La reprezentanță au făcut schimbul de ulei și actualizarea de soft (după prima creștere), conform procedurii, însă nu au putut explica creșterea. Crește în continuare cu softul actualizat. Mersi
  4. Salut, Am dat de acest forum odată cu problema mea legată de creșterea nivelului de ulei. Este o mașină cumpărată din reprezentanță (Bavaria), cu garanție Real Garant, importată din Germania la 3 ani și 60.000 km. După 20.000 km, la ieșirea din iarnă, cu drumuri scurte în oraș pe timpul iernii, nivelul uleiului era peste maxim (verificat pe jojă, pe teren drept). Verificările anterioare arătau un nivel corect. A fost schimbat uleiul și adus la mijloc între min. și max.. După câteva mii de km, majoritatea pe autostradă, a crescut din nou nivelul aproape de maxim. Pe jojă uleiul nu are spumă. Singura explicație la care mă gândesc este faptul că intră prea multă motorină în ulei. Am citit că este normal totuși să intre o cantitate mică de motorină. Vreo idee? Mă gândesc că ar putea avea legătură cu regenerarea filtrului de particule. Mulțam
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.