Salutare! Am inceput sa am probleme cu bateria originala (Exide 90Ah -900 agm an 2009) care avea 14 ani. Scazuse state of charge-ul la 45% si state of health era la 58%. Am zis ca e momentul sa o schimb asa ca am comandat un Exide 95Ah -850 agm productie 2022. Toate bune si frumoase, am inlocuit bateria veche, am montat totul la locul lui, am pus contactul dupa care am pornit bimmer code, am setat bateria de 90Ah agm (fiind singura valoare apropiata de bateria noua), am inregistrat-o cu bimmer link iar la pornire s-a aprins martorul galben de ''service warning''.
Dupa 60 km de mers cu masina, a aparut si martorul galben pentru baterie.
Intru in bimmer-tool expert si vad ca am state of charge 7% (wtf) , state of health 100%, remaining capacity (soh based) 92%, generator current 23.0A, battery voltage 14,3V.
Am repetat procesul de inregistrare, crezand ca poate am gresit ceva, mi-a disparut martorul de service iar la scurt timp a aparut iarasi service warning aratandu-mi s.o.c la 3%.
Aveti vreun sfat in legatura cu procesul parcurs de mine? Imi scapa ceva ?
Mersi !