Jump to content

Nony1902

Members
  • Posts

    5
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    BMW 320d F31 2014

Nony1902's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

  • One Month Later
  • Week One Done
  • First Post Rare

Recent Badges

1

Reputation

  1. Salut! Am schimbat astăzi tot setul de garnituri de la turbo și din păcate tot așa face. Mecanicul (altul fata de cel care a recondiționat turbina) îmi spune că nu are joc, presiune de ulei are și că sa o las asa daca nu mă deranjaza. Practic, acel șuierat se aude pe decelerare, ca și cum face presiune prea mare. Parca ar avea un fel de blow off! Momentan o voi lăsa așa și dacă se agravează voi merge la un alt centru de reconditionari sau voi cumpăra turbina noua, deoarece nu știu ce altceva sa îi mai fac! Apropo, oare EGR sa aibe un rol în șuieratul asta? Este singurul ansamblu pe care nu l-am curățat de curând!
  2. Salut Bimmer! Eu am reconditionat turbina. Am facut asta deoarece aveam un suierat la rece (la cald numai era asa pronuntat) si aveam ceva joc axial in turbina. Am zis sa o reconditionez pentru a nu avea probleme cu ea. Dupa prima reconditionare, suiera de a doua zi, cand se incalzea (cum apuca sa urce putin temperatura la ulei, se auzea si mai tare - parca la rece nu se auzea mai deloc). Am fost cu masina inapoi la service-ul unde am recondiotionat turbo, si au gasit ceva ulei pe admisie provenit de la gazele de carter (cu toate ca am schimbat si supapa PCV) apoi au realizat ca turbina reconditionat aare ceva joc axial. Au masurat cu un manometru presiune de ulei pe conducta de tur si au zis ca la relanti nu are presiune de ulei si ca din acest motiv s-a stricat turbo (am facut schimb ulei si filtre cand am reconditionat). Au reconditionat din nou turbo, spun ei ca au curatat conducta de tur si au pus turbina inapoi. Pe drumul spre casa, de la service, parca tot se auzea la cald. Si de atunci tot asa o tin, la rece se aude putin acum cu frigul asta, insa cum urca temperatura uleiului, cum incepe sa suiere de pe la 1500 ture cam pana pe la 2000-2500 si mai ales pe decelerare. Azi am dus masina la un alt service sa imi schimbe eventual si setul de garnituri, ca sa exclud si aceasta varianta si sa imi masoare si ei presiunea uleiului la relanti pe conducta tur turbo. Practic nu sh ce sa ii mai fac...
  3. Mulțumesc frumos de răspuns! Cred că nu mi-au pus garnituri noi și am un fluierat la cald mai ales de te sperii! Nu știu cum să îi mai dau de cap...
  4. Salut! După schimbarea garniturilor, s-au mai auzit vreun șuierat? Eu am recondiționat turbo de 2 ori într-o lună și tot șuieră. Nu știu cum sa scap de acest șuierat. Cel ce a recondiționat turbo spune că acesta este in parametrii!
  5. Salut! Redeschid acest topic deoarece întâmpin următoarea problema la un BMW 320d F31 184cp. Aveam o mica problema cu turbina, aceasta avea un mic joc axial și începuse să suiere mai ales la rece. Nu consuma ulei, nu dădea fum... Am recondiționat-o (schimbat uleisi filtru, curățat galerie admisie, schimbat capac filtru epurator)și după recondiționare șuiera mai tare că cea veche. Am revenit la cca o lună la acel service unde prima data au zis că acel capac de la filtru epurator este defect și a lăsat gazele de carter îmbibate cu ulei sa intre in turbo. Au dat turbo jos, apoi au măsurat cu manometru presiunea de ulei pe turul ulei la turbo și au spus că la relanti nu am presiune de ulei. Au curățat țeava de ulei și au recondiționat din nou turbina. Din păcate am aceeași problema... Fluieră destul de tare, mai ales la cald, nu la rece! Exista posibilitatea sa nu am deloc presiune de ulei in turbo la relanti, ținând cont că mașina a mers ok până să rectific turbina? Mașina trage și acum, nu scoate fum, dar șuieră destul de tare. Mă gândesc că dacă nu aveam presiune ulei la relanti in turbina, oare motorul mai funcționa perfect? Mulțumesc de răspunsuri! VID_20221217_123131.mp4 VID_20221217_123131.mp4
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.