Salut Bimmer! Eu am reconditionat turbina. Am facut asta deoarece aveam un suierat la rece (la cald numai era asa pronuntat) si aveam ceva joc axial in turbina. Am zis sa o reconditionez pentru a nu avea probleme cu ea. Dupa prima reconditionare, suiera de a doua zi, cand se incalzea (cum apuca sa urce putin temperatura la ulei, se auzea si mai tare - parca la rece nu se auzea mai deloc). Am fost cu masina inapoi la service-ul unde am recondiotionat turbo, si au gasit ceva ulei pe admisie provenit de la gazele de carter (cu toate ca am schimbat si supapa PCV) apoi au realizat ca turbina reconditionat aare ceva joc axial. Au masurat cu un manometru presiune de ulei pe conducta de tur si au zis ca la relanti nu are presiune de ulei si ca din acest motiv s-a stricat turbo (am facut schimb ulei si filtre cand am reconditionat). Au reconditionat din nou turbo, spun ei ca au curatat conducta de tur si au pus turbina inapoi. Pe drumul spre casa, de la service, parca tot se auzea la cald. Si de atunci tot asa o tin, la rece se aude putin acum cu frigul asta, insa cum urca temperatura uleiului, cum incepe sa suiere de pe la 1500 ture cam pana pe la 2000-2500 si mai ales pe decelerare. Azi am dus masina la un alt service sa imi schimbe eventual si setul de garnituri, ca sa exclud si aceasta varianta si sa imi masoare si ei presiunea uleiului la relanti pe conducta tur turbo. Practic nu sh ce sa ii mai fac...