Jump to content

BmwForLife06

Members
  • Posts

    24
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    GL

Previous Fields

  • Masina
    F10

Recent Profile Visitors

319 profile views

BmwForLife06's Achievements

Apprentice

Apprentice (3/15)

  • Dedicated Rare
  • Collaborator Rare
  • One Month Later
  • Week One Done
  • Reacting Well Rare

Recent Badges

7

Reputation

  1. Legat de mirosul de ulei ars, e o problema comuna la capacul de culbutura/garnitura lui. Daca acest lucru nu se intampla zilnic, aceasta este problema. Gasesti in topicul atasat mai sus, creat de mine mai multe detalii despre problema. Vezi ca s ar putea sa scoata si putin fum. Legat de cealalta problema cu accelerarea nu ma pot pronunta deoarece nu stiu
  2. Situatia a stat in felul urmator: am mers de 2 ori sa imi verifice piesa (am mers pt siguranta, preventiv ca verificarile sunt gratis) in timpul acelui an si ceva in care asteptam pe lista si baietii de acolo (APAN) mi au spus ca in acel moment piesa nu reprezinta un pericol dar cand imi vine randul o sa mi o schimbe. Dupa o luna de la a 2 a verificare de la APAN Braila, vorbisem cu cei de la Bavaria Bacau sa vin la ei sa fac si acolo o verificare si mi s a spus ca masina are risc de incendiu in acel moment si ca ideal ar fi sa o tina imobilizata acolo, ceea ce am si facut ca nu am riscat sa mai merg cu ea. Au comandat baieti piesa 2 zile mai tarziu pe 15.12.2023 si la jumatatea lu ianuarie anul asta deja mi am ridicat masina Am pus faptele cap la cap si dupa parerea mea, piesa de la APAN pt mn nici nu era comandata si nu eram pe nicio lista de asteptare, asa ca am stat un an si ceva degeaba sa astept si cine stie poate aveam si risc de incendiu la masina Alta treaba importanta pe care am sesizat o a fost ca pana sa schimbe racitorul de gaze, cand parcam masina acasa dupa un drum mai lung efectiv se simtea o temperatura foarte mare chiar si la jumatate de metru, aceasta venind de la motor. Deseori ma uitam la motor cand ajungeam acasa deoarece mi se parea nefiresc de fierbinte si imi mirosea si a ars de la acel fierbinte rau. De cand a fost schimbat racitorul, motorul are temperaturi normale, nu stiu in detalii tehnici daca are treaba una ca alta dar asta am observat eu
  3. O sa observ daca persista problema si o sa caut rezolvare si revin cu update iar. Am fost pe “lista de asteptare” la cei de la APAN la Braila timp de un an si ceva si nu mai eram chemat. Am decis sa vorbesc cu cei de la Bavaria Bacau si m au rezolvat in 3 saptamani. E prima data cand l am schimbat
  4. UPDATE: Dupa ce am schimbat racitorul de gaze pe rechemare la reprezentanta am schimbat si garnitura de la capacul de culbutura. Dupa o saptamana de la aceasta interventie tot imi miroase a ars si cand verific imi iese fum din acelasi loc ca in videoclipurile de mai sus… problema persista, o sa ma informez care este problema in continuare. Astept pareri si de la voi
  5. Salutare! Detin un BMW F10 520d LCI 2013, N47 de 1 an jumatate si as dori sa aud parerea voastra despre un subiect destul de comun: anularea DPFului/EGRului si cum va dati seama ca DPFul este infundat. In primul rand tin sa mentionez ca eu in 80% din timp folosesc masina in mediul urban mergand cu viteze de oras. Uneori merg cu cutia in sport in oras, alteori merg sa o desfund (turatii mari 3000+ pe o distanta mai intinsa), depinde. Insa mereu m-am intrebat care sunt simptomele cand intra in regenerare DPFul. La gama VW stiu ca exista martor in bord pentru a-ti da seama. In toata perioada aceasta nu am observat absolut niciun lucru care sa ma faca sa-mi dau seama ca masina intra in regenerare. Ceea ce am facut eu (mergand cu ea special sa o mai desfund) am facut-o neperiodic cu scopul sa fiu preventiv. Ma gandesc ca exista niste semne ca DPFul cere regenerare si as dori sa stiu cum procedati voi si ce parere aveti. Alta subiect pe care doresc sa il abordez este despre anularea DPFului si EGRului. Poporul spune ca anularea acestora nu aduc nimic daunator masinii, ba dimpotriva motorul "respira mai bine" si este mai bine pentru el. Ma gandesc ca in cazul in care o sa am probleme cu acestea in viitor sa iau in calcul anularea lor daca nu exista minusuri (nu e vorba despre ITP sau RAR daca te opreste, ma intereseaza STRICT partea mecanica a masinii!). Doresc sa stiu si parerea voastra despre acest subiect, PRO si CONTRA.
  6. Salutare! Recent mi-am scos masina (BMW F10 520D LCI 2013, N47)de la reprezentanta deoarece a avut rechemare pentru racitorul de gaze si baietii de acolo mi-au transmis ca am probleme cu galeria de admisie (infundata) intrucat da eroare pe tester si nu trage masina cum ar trebui, asa ca am inceput research-ul. Din ce am gasit si inteles eu de pe internet exista 3 rezolvari: 1.Schimbat toata galerie de admisie 2.Curatata galeria de admisie 3.Anulate acele clapete Costurile nu sunt asa de ridicate in niciunul dintre aceste puncte dar vreau sa va cer parerea, ce ati alege voi si DE CE? Din auzite, multe persoane sunt PRO pentru anularea acestor clapete deoarece nu isi au rostul si sunt considerate in plus avand un rol nesemnificativ (consumabile inutile deoarece o sa se intample din nou si chiar este mai ok pentru motor sa le anulezi si sa scapi de o bataie de cap). Exista riscul ca aceste clapete care sunt facute din plastic sa arda si sa ajung la motor ca sa il strice si nimeni nu isi doreste acest lucru. Alte persoane am vazut ca nu iau in calcul nicicum varianta 3 deoarece considera un pret scazut in curatarea/schimbarea galeriei de admisie. Dupa parerea mea asa este, anularea lor este foarte ieftina, curatarea si aceasta este ieftina, pana si schimbarea cu totul a galeriei ajunge la un pret mai ridicat dar in acelasi timp accesibil pentru posesorii de seria 5 (stiu ca este subiectiv, vorbesc la modul general din punctul meu de vedere). Momentan nu am fost sa vorbesc cu un specialist despre problema mea ca sa stiu ce este cel mai recomandat pentru masina mea (1/2/3) si ce ii se aplica. Vreau sa stiu parerile PRO si CONTRA despre aceasta problema. Desigur, daca rezolvarea 3 nu implica niciun minus si este si cea mai econimica varianta, nu as ezita sa o pun in aplicare.
  7. UPDATE: Salutare! Am avut masina pe dreapta la reprezentanta(alta reprezentanta, nu cea care mi a spus ca am scurgeri pe la garnitura) pentru schimbarea racitorului de gaze pe rechemare asa ca nu am rezolvat cu capacul de culbutura. Le am cerut si celor de acolo o parere si mi au spus ca ar putea fi 2 cauze: de la racitorul de gaze sa se intample asa ceva sau de la capacul de culbutura. Am inceput sa reutilizez masina si dupa 150-200km iar s a simtit acel miros in habitaclu. Pentru mine este clar ca este de la capacul de culbutura. O sa ma ocup de situatie verificand cum mi s a spus mai sus de colegi, dar si contactant un service. O sa revin cu updates.
  8. Multumesc pt parere! 99% din raspunsuri au fost despre asta. O sa revin cu un update cand o sa rezolv problema si despre ce mai aflu Asta este frica mea. Mai ales si cu rechemarea din cauza problemei cu focu
  9. Un raspuns foarte bun. Sa stii ca am avut o intamplare in care dupa un drum lung de la motorul incins iesea putin fum fix din zona in care spui tu (colt stanga spate cum te uiti) si am dedus ca este de la o scurgere de ulei. O sa atasez un video, sper ca se vede, trebuie putina atentie ( ). Imediat dupa asta mi s a spus ca problema este la acel capac de culbutori (la reprezentanta). Am mai postat aceasta problema acum si pe alte platforme de Social Media si posesorii de BMW mi au dat acelasi raspus ca tine, inseamna ca aici se afla adevarul si are si logica odata ce nu este un eveniment regulat (si se intampla chiar si dupa saptamani). Am de gand sa testez ceea ce mi ai spus si o sa revin cu un update, multumesc mult! O singura intrebare mai am, daca ai din intamplare vreo idee despre preturile la care se ridica doar garnitura in sine si tot kit-ul
  10. Da! Am inlocuit-o cu una de la Altex cum a spus baiatul mai sus si am rezolvat problema
  11. Multumesc pentru parere. Mai astept opinii. Oricum o sa merg sa verific si sa ii dau de cap si o sa revin aici sa dau solutia pentru cine va mai pati asa ceva. Stiind problemele cu care se confrunta modelul acesta, ma refer la problema cu clapetele de admisie, focul, etc, aceasta problema poate fi una de speriat
  12. Salut grup! Ma confrunt cu o problema de mult timp la masina mea (F10 520d 2013 LCI, N47): Imi miroase a incins in habitaclu dar nu mereu. Ca sa dau un exemplu, daca folosesc masina 7 zile, prima zi miroase, dupa 4 zile nu, apoi iar miroase. Sau o zi miroase apoi peste 1 saptamana iar etc ( ideea este ca nu e ceva regulat). Azi cand am parcat masina si mirosea in habitaclu, am trecut pe langa ea cand am inchis-o si mirosea si motorul tare a incins (eu fiind la distanta de aproape 1 m de motor). Masina in cauza are rechemare pt racitor, fiind in lista de asteptare de 1 an si ceva. Am mai fost la verificari gratuite la reprezentanta si au spus ca nu am motive sa ma tem pe subiectul acesta cu racitorul in acel moment. Acestia au mai adaugat ca acel miros de ars din habitaclu este de la capacul culbutor, fiind un miros de ulei incins, iesind de la o garnitura. Din anumite motive personale create si din experientele altora nu am cea mai mare incredere in ceea ce imi zic cei de la reprezentanta. Nu neg faptul ca problema este de la capacul culbutor, dar vreau sa mai aud si alte pareri Tin sa mentionez ca masina are 150.000 km, schimburile sunt facute la 10.000km, este ingrijita, nu are erori, nu a avut probleme inainte
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.