Jump to content

Lush221

Members
  • Posts

    12
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    BMW E60 520D LCI 177cai N47

Lush221's Achievements

Rookie

Rookie (2/15)

  • One Month Later
  • Collaborator Rare
  • Reacting Well Rare
  • Week One Done
  • First Post Rare

Recent Badges

0

Reputation

  1. Salutare, Daca se pune ceva gresit si nu se stie cum sa se bage la loc, deoarece masina a trecut deja prin ceva diagnoze. Se poate reseta calculatorul ECU, gen sa se puna toate valorile din fabrica, sau se schimba de tot cu altul? As merge pe varianta asta.
  2. Numai la Naskar in zona Buziasului sa nu mergi, "renumiti pentru BMW-uri"
  3. Salutare, Detin un BMW e60 520d N47 177 cai 2007.10 Cablu simplu cu 16 pini trebuie pentru a merge INSTA-D? Sau daca aveti un link va rog. Multumesc
  4. Lush221

    Diagnoza N47

    Salutare, Am deschis acest topic pentru a stii ce diagnoza de la INPA/INSTA sa imi cumpar pentru BMW-ul meu e60 520D N47 177 cai 2007.10. Din cate am inteles este mai greu pe partea de instalare soft. Voi ce folositi si ce mi-ati recomanda sa folosesc? Tinand cont ca as vrea sa o folosesc pentru diagnoze/ codari baterie/ parametri injectoare etc. Multumesc
  5. Doar in seara aia mi s-a aprins martorul de ulei, dupa aceea nu l-am m-ai vazut. Iar masina a stat si 10 min pornita
  6. Am verificat injectoarele pe stand si sunt OK, probabil o fi ce ii mai rau.
  7. O sa revin cu un feedback de la mecanic.. Multumesc
  8. Are 14 bari compresie.. Ieri mi-a facut testul
  9. Salutare, L-am desfacut si l-am si schimbat. Nu era span..
  10. Salutare, Astazi am venit de la mecanic, iar acesta a spus ca injectoarele sunt OK. Problema posibila a spus ca ar putea sa fie distrubutia sarita de la punct, Stie cineva daca masina putea sa porneasca daca este sarita? La ce m-as putea astepta in acest caz, sa schimb cu totul motorul sau doar sa repar distributia? Sau se poate pune inapoi la punct?
  11. Salutare, Testul cu eprubeta l am făcut și nu erau diferențe mari Am dus mașina la Service, în Timișoara, zona Buziașului la unul “Carlos” (renumit pentru BMW uri) Momentan, ce m a anunțat astăzi este ca nu am compresie în motor, în telefon. Am fost acolo și aveam, într-adevăr învârte dar nu pornea. A spus ca mai e o pornește cu spray și o să verifice injectoarele..iar motiv a zis posibil alimentarea de la o pompa rea
  12. Salutare, Masina (BMW 520d, N47, 177 Cai) De 2 saptamani am o problema, iar simptomele sunt urmatoarele: Problema Motorul a murit in mers la 3500 ture+ senzor presiune ulei (Cu rosu) aprins. Masina porneste greu, sta la relantiu dar moare cand simte acceleratie Diagnoza Am chemat un baiat Razvan din Timisoara( Bun cred), care mi-a spus ca presiune este in rampa(OK) dar in schimb dubioasa pe calculatorul din pompa combustibil. Am schimbat -Rampa injectie; -Regulator pompa inalte; -Calculator pompa combustibil MKPM3 (situat in portbagaj); Daca s-a mai confruntat cineva cu asa ceva, va rog frumos sa ma ajutati cu un sfat. P.S(am atasat si un video) WhatsApp Video 2023-11-10 at 10.20.29.mp4
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.