Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov) ×

Exelait

Members
  • Posts

    10
  • Joined

  • Last visited

Exelait's Achievements

Rookie

Rookie (2/15)

  • Collaborator Rare
  • One Year In Rare
  • One Month Later
  • Week One Done
  • First Post Rare

Recent Badges

1

Reputation

  1. Problema să persiste din cauza cardanului sau ceva legat de el? Cum flanșa de la cardan era distrusă, să nu mi fii dat seama de acel sunet dincauza flanșei și să fie și alceva la cardan? Cum ar fii cruciile cardanice?
  2. La suporții motor din câte am înțeles ce l care se uzează ce l mai mult în timp îi ce l din partea dreapta, l o verificat, are un joc de și din câte am înțeles nu are nimic și că e normal. Motorul nu se clatină sau se mișcă semnificativ.
  3. O să încerc să fiu cât mai specific și sper să fiu ajutat de către cineva care o mai întâmpinat problem asta sau știe despre ce e vorba, țin să menționez că am mers la enșpe mii de mecanici și nici unul nu are habar, care ar putea fii problema. Deci acum câte luni am schimbat flanșa de la cardan, mecanicul respectiv nu o vrut să dea jos toate scuturile și cardanul în sine, și o desfăcut flanșa de cardan și o lăsat cutia un pic mai jos încât să bage pe japcă flanșa, toate bune până când am plecat de acolo și o început în pantă când puneam frână să se audă o frecare ciudată, efectiv am crezut că era vre o coincidență și am lăsat o așa, în timp o apărut din nou și din nou numa când puneam frune foarte bruște., am mers la altcineva și o dat tamponul de la cutie jos el fiind montat greșit și rupt, l am schimbat iar zgomotul dispăruse, ba chiar am pus câteva frâne bruște să văd dacă sunetul respectiv persistă. O lună mai târziu pun o frână bruscă iar începe să se audă, am mers astăzi la un atelier auto autorizat toți cei 5 mecanici nu și o dat seama care e problema. Deci efectiv se aude de parcă freacă ceva dar nu ți dai seama ce anume, și când se aude se aude treptat de parcă se învârte ceva anume, și se simte și în schimbător [am automată] - O să las un sunet audio cu sunetul respectiv, poate cineva de aici are habar ce anume ar putea fii, țin să menționez că înainte cu o săptămână sau două când era pe elevator să schimbe dicscurile și plăcuțele m am uitat aleatoriu la flanșă și avea urme de praf? Nu știu, avea urme de frecare și era toată albă, acuma nu știu ce să zic. Sper că s-a înțeles măcar o parte din ceea ce am menționat. AUDIO UL huruit.mp3
  4. Am aflat astazi ca nu se poate coda bateria de 100 AH, este doar 95/110....oare daca merg la un electrician auto, are vreo sansa sa o inregistreze[codeze]? Intreb, pentru ca habar nu am.
  5. Imi poti oferi un link corect de downloadat si cu pasi respectivi? Tin sa mentionez, ca am instalat pana acuma si NCS dar tot lipseste ceva anume sau da vre o eroare care nu mi dau seama de la ce e, chiar daca eu am facut totul corect. Masina e din 2004 luna a 12 a, teoretic 2005.
  6. Salut, am schimbat recent bateria de la 95 AH la 110 la un bmw e60 si am tot incercat sa instalez INPA din multe surse, si de fiecare data lipseste POWER MODULE in programul respectiv, de ce? Si daca are cineva versiunea corecta, ma puteti ajuta cu un link de download? Screenshotul de mai jos e din tutorialul respectiv, mie nu imi apare deloc, POWER MODULE si am instalat toata ziua numa versiuni de inpa din stanga si dreapta si nimic.....ma puteti ajuta? Multumesc in avans!
  7. Am băgat ista, dar de fiecare dată când încerc să citesc codurile îmi dă că finished checking dar nu mi apar nici o eroare sau o altă fereastră, mă pun să dau din nou și din nou și nimic.
  8. Am mai încercat azi să verific cu un amic și i am dat de capăt presupun, am încercat să i dau spray de contact în galeria de admisie și motorul dădea ca și cum să pornească dar din moment ce nu avea ce să ardă înafară de motorina care trebuia să vină,n avea cum. Întrebarea mea ar fii, oare unitatea de control pentru fuel pump, dacă cumva e dusă, să influențeze fuelp pump și să nu bage motorină?
  9. Salut am și o problemă la un bmw e60 525 din 2004. Cam de când o venit frigul, o început să "cranckane" când îi dau cheie și nu pornește deloc. Am avut o perioadă când pornea din 2-3-5 chei dar după nu o mai pornit deloc, am intrat pe impa o vreme și de fiecare dată când ștergeam erorile mașina pornea automat la sfert de cheie dar după un timp, adică dacă o porneam o dată în zi, și o lăsam 5-6 ore pornea fără problemă, dar după ce o lăsam peste noapte și încercam să i dau prima cheie , nu o mai pornit deloc. Am schimbat releul de la ECU, ala albastru de la computer, releul de la pompa de alimentare din spate, ala negru. Bujiile noi, preincalzitorul de la fuel pump schimbat, cranckshaft și camshaft schimbat de asemea și tot nu pornește și nu i dau de capăt. Unitatea de control de la buji era într-adevăr dus, l am reparat dar din nu știu ce motiv doar 4 bujii se aprindeau la test, dar nu cred că asta ar fii problema din moment ce se aprind 4. Am încercat să bag un tester delphi și nu citește codurile deloc, să fie oare calculatorul devină? De și l am verificat și nu era nimic ars sau să dea semne să fie dus.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.