Jump to content

panzi1

Members
  • Posts

    42
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

panzi1 last won the day on February 19

panzi1 had the most liked content!

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Constanța

Previous Fields

  • Masina
    '07 e92 330i

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

panzi1's Achievements

Contributor

Contributor (5/15)

  • Dedicated Rare
  • Collaborator Rare
  • Conversation Starter Rare
  • One Month Later
  • Week One Done

Recent Badges

33

Reputation

  1. chiar te rog cu link-ul ăla. Pregătesc un coș puternic de AliExpress pentru timpul cât sunt plecat, de o să iasă orez pe eșapament
  2. done! Nu aveam nici o șansă să bag gheara prin gaura de la disa mare și să o pot și ghida cum trebuie, pe toate forumurile si pe unde m-am mai uitat "trebuie admisia dată jos" . Ei uite că nu trebuie.... decât puțin Am demontat airbox-ul, și toate șuruburile ce leagă admisia de bloc, și am făcut destul spațiu cât să scot încă un flap de la disa mare, parea că e de foarte mult timp acolo, avea eroziune de la cât aer a trecut pe langa el dar acum sunt mai liniștit. Am reușit să mișc admisia suficient cât să înlocuiesc disa mică, mâine trebuie să ajungă și cea mare pe care cred că o schimb in 15 minute, la cât am învățat desfăcând pe aici. A pornit, m-a speriat că ieșea fum de undeva, dar din fericire era doar puțin wd40 scăpat pe șerpi. Overall, cum ar zice Borat: GREAT SUCCESS! abia aștept s-o vad dacă își schimbă mersul după ce o schimb si pe cea mare
  3. fix asta este, acum ma duc să o iau și mâine dimineață pescuiesc, destule emoții pentru azi
  4. încep să ma documentez pentru swap la galeria de n54, fără flapsuri, și ce implică asta. Că o să le schimb, dar riscul să se rupă și celelalte rămâne...
  5. Surprize, Surprize cu Andreea Marin. Știind ca am eroare pe disa mică, având si șuruburile de la alternator si clapeta de schimb, am zis să o fac astăzi, să nu o las așa, ca să ma pot bucura de ea când revin de la muncă peste o lună și puțin. Dacă tot am dat airboxul jos, am zis "ia să ma uit la disa mare înainte,chiar dacă nu am nici un cod pe ea , că e aici sub 4 șuruburi, și imi ia 5 minute" Prima surpriză a zilei: am găsit-o fără flaps... Văzând part numberul, m-am bucurat că am una din versiunile vechi, full plastic, fără pin de metal, la care și dacă ajunge vreo bucățică in motor, e "mâncată" fara damage prea mare. Ok, ok, am împrumutat un endoscop si am găsit-o întreagă aproape, stătea cuminte intre cilindrul 5 și 6, in partea de sus a admisiei, am reușit să o dau afară cu o sculă specială (trimit prin curier dacă mai vrea cineva ). Bucurie, fericire, GATA! lasă că îmi comand azi și disa mare, o înlocuiesc pe cea mică si am încheiat "dacă tot am endoscopul pe mâna, nu mai bine dau un ochi pe tuburile de admisie? sa văd cum arată supapele, pentru curiozitatea mea" Surpriza nr 2:in cilindrul 6 mai am 2 bucăți de disa... probabil una este flapsul de la disa mică, si cealaltă o bucată dintr-o altă disa mare înlocuită în trecut, sau nu știu, cert e că am mai multe decât trebuie . De-aia consuma atât de mult, de-aia nu-mi plăcea cum trage, de-aia mi se pare că zdrăngănea ceva pe la motor... de-aia.. Partea bună e că supapele arată bine toate, și chiar dacă a mâncat vreo bucățică din ele, nu a cauzat nici o problemă la motor. Partea proastă e că trebuie să dau toată galeria de admisie jos... timpul nu-mi permite momentan, așa că las totul pe standby pentru sfârșitul lui mai când ma intorc, și o voi face împreună cu garniturile de la carcasa filtrului de ulei, și mica pierdere de antigel pe care o am. Partea și mai proastă e că deși am făcut puțin peste 1500km cu mașina de când am luat-o, si cine știe cât a mai mers așa înainte, acum mi-e frică și să o pornesc cel mai bun exemplu de "ce nu știi nu te afectează". edit: am găsit o jucărie interesantă pe la Hornbach, o gheară flexibilă. fug repede să iau una, și cu puțin (foarte mult) noroc reușesc să le scot fără să dau și admisia jos. Wish me luck guys
  6. ma duc la o cunoștință care se ocupă cu detailing cu "saru-mana" :)) nu vreau sa risc să le stric, si nici n-am mașină de polishat... Am incercat eu ceva pe faruri, manual cu smirghel si apoi spray cu lac. Nu mi-a plăcut cum a ieșit, deși e mai bine ca înainte, oricum a fost un experiment că am ambele sticle crăpate si trebuie să le schimb.
  7. după ăsta mă iau, si mai am vreo 2 asemănătoare.
  8. pe YouTube pare simplu:)) știu că la astea "turbate" sunt mai multe de dat jos. Dar din ce am văzut la mine pare easy. Dat airboxul jos, cureaua jos de pe el, are o mufă sub el si cele 4 șuruburi
  9. "cărămidă cu cărămidă" era o zicală Azi am înlocuit stopurile exterioare, cele vechi erau pline de crăpături(nu știu cum s-a reușit, toate crapaturile erau pe interior) și una din benzile led nu mai lumina la aceeași intensitate. Maine polishez și partea de pe portbagaj, să le aduc la același nivel. Deja pare cu un an mai nouă Aștept și după setul de șuruburi de aluminiu de la alternator, să-l pot da jos să înlocuiesc disa mică de sub admisie fără să dau jos admisia cu totul...
  10. eh, stai liniștit, vorbim peste 15 ani daca ai vreun recall
  11. Ah, că mi-am adus aminte. Verifică cu seria de șasiu pe BMW Romania, să nu ai și tu recall activ pentru unul din cablurile de la aerotermă. Eu am programare zilele astea, e unul din cablurile de la aerotermă cu risc să topească chestii pe acolo sau chiar să ia foc.
  12. Good for you o să am în minte amortizoarele astea. Fata sunt noi, dar ceva buget si spatele îmi dă ceva semne de oboseală. La fel am făcut si eu..."criticele" să o pot face daily, ca am zis să conduc ceva sa mă bucure mereu, și apoi usor ușor intru in detalii. Tu ai mai puține detalii Dar si prețul și-a spus cuvântul. Eu aștept luna mai și următoarea tranșă mai mare de fonduri să ma ocup de a mea..
  13. Mersi de pont! vazusem ceva si pe forumurile din afară, dar mi-a scăpat din vedere. Ai mesaj cu chinezăria luată
  14. Sunt limitat de buget momentan, că lista e făcută, pe priorități. Sper ca anul ăsta să o fac din mașină de 10m, in mașină de... mai puțini m (de la 10m e frumoasă, apoi începi sa vezi defectele Oricum, mare parte din "defecte" sunt de natură cosmetică si cer doar să arunc cu bani in ea: -jantele au curb rash, trebuiesc decapate, slefuite și vopsite -triplele exterioare au crăpături și una din benzile led e mai leneșă decât celelalte -unul din faruri are o crăpătură, farurile nu-s ale ei că nu sunt adaptive (inlocuire cândva) -trebuie să schimb grilele de la proiectoare că cineva a facut ghetto tuning să se vadă conductele de aerisire la frâne si a tăiat din ele -scaunul șoferului are o zona de 5x5cm unde pielea este aproape ruptă de la uzură -lac sărit pe o zonă de 4x4cm pe stâlpul stânga spate, și încă câteva locuri mici pe portbagaj și bara spate -tipsurile evacuării nu sunt aliniate, unul stă mai in spate ca celălalt (încă nu sunt decis dacă să le tai si să pun altele, sau să ma complic un un traseu stock de 335, având deja bara spate) -ambient lighting-ul din ușile față e chior de abia se vede noaptea, probabil trebuie inlocuite ledurile -nu-mi place bordul cu lumină alba imitație de M, îl schimb oricând cu unul stock, portocaliu, care să nu aibă 330km/h maxim :)) Restul, cele tehnice, sunt foarte minore si stau cu ochii pe ele ca pe butelie să nu se dezvolte, dar ma împiedică timpul, si vremea de afară să ma ocup de ele. -Oil filter housing gaskets îmi stau în torpedou, aștept să-mi vină și Mickey mouse flange din aluminiu de la prietenii chinezi, si dacă e calitate ok le fac împreună (am un mic mic oil leak de acolo care în timp a murdarit tot motorul pe partea dreaptă) -pierd și puțin antigel pe la radiator pe undeva, tind sa cred ca pe la surubul de golire de jos, e umed mereu acolo) dar nu mă încumet să dau nimic jos pe vremea asta rece cand toate plasticele sunt casante. Umblu ca samsarul cu sticla de antigel preparat in portbagaj, am completat 0.5l in ultimele 2 săptămâni. Să mai aștepte... -amortizoare spate (cel de pe stânga a început să umezească) - scârțâie ceva pe spate dreapta, dar doar uneori si doar când vrea ea :)) încă sunt in căutări. -no communication with amplifier persistă. Muzica merge, și merge chiar daca scot siguranța amplificatorului, ceva e umblat acolo dar am nevoie de un electrician că pe mine mă depășește. -am primit de 2 ori check engine de la Lambda control 2, senzorul după catalizator bank 2, dar de fiecare dată când l-am monitorizat cu ista/bimmerlink a fost perfect în parametri și la fel ca celălalt, tind sa cred că e un contact imperfect pe undeva. -lipsa căldurii pe partea șoferului e cauzată de unul din flapsurile de pe distribuitorul de climă, cel responsabil cu partea stângă. Dacă le reinitializez pe toate cu ista+, merge cateva zile apoi iar șomează, se aude cum vrea să deschidă și nu poate servo-ul să il miște. bine că vine căldura... Tot umblând la plafon, am dat si fețele de uși jos sa verific ambientalele, și liningul din portbagaj cand am căutat problema cu amplificatorul - totul e drept, nesudat, airbagurile sunt toate la locul lor si originale, nu am găsit urme de "umblat" pe nicăieri. Deci daune n-au fost seriose la viața ei. Ma bucur că nu mai aruncă cu fault codes aiurea în mine, probabil doar avea nevoie sa fie dezmorțită. E un "proiect" mașina, dar mă bucură mult că la banii ce i-am dat pe ea e întreagă, și doar e o mașină ce a fost neglijată și stată. Aveam un foarte mare nod in stomac că o să pice ceva serios curând, sau că avea defecte mascate...1000km mai târziu , totul e ok...ish. Cu puțină atenție o să ajungă înapoi la "former glory" E foarte plăcut sentimentul când se întorc atâtea capete pe stradă după tine...ma motivează mai mult să o aduc acolo unde trebuie să fie.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.