Jump to content

Pericle

Members
  • Posts

    3
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Sibiu

Previous Fields

  • Masina
    F30 N47D20

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

Pericle's Achievements

Rookie

Rookie (2/15)

  • First Post Rare

Recent Badges

3

Reputation

  1. Ar trebui sa schimbi senzorul de presiune diferentiala de pe DPF. Are membrana de cauciuc si isi pierde proprietatile in timp din cauza temperaturii din zona in care se afla.. Apoi citesti valorile DPF-ului. Era cam 250 lei acu' 2 ani. Il poti inlocui singur. Sunt tutoriale pe youtube. In privinta resoftarii ti-as sugera TCM din Comuna Catelu/B. La ei am resoftat 4 masini. 3 BMW si un Touareg. Niciuna nu a avut probleme in urma resoftarii. Iti spun ei daca se poate resofta, sau nu.
  2. Toate procedurile de reparatie cu date tehnice se afla in ISTA. Va cumparati o interfata care va scuteste de multe cheltuieli cu scanari, adaptari etc si aveti si datele tehnice. Pentru inlocuirea oricaror piese aveti si procedura explicata in soft.
  3. Galeria de admisie la F30 N47D20. La 230.000 km am curatat galeria. Era pe jumatate opturata. Senzorul din galerie era total acoperit. Nu mai dadea nicio valoare reala. Am inlocuit garnitura cu clapete (OEM). Celelalte componente erau curate. Garnitura a costat 250 lei. Manopera cred ca tot atat. Curatarea galeriei 100 lei. Apoi, am resetat cu ISTA (am interfata mea) toti senzorii si tot ce am gasit ca se putea reseta. Dupa resetare am facut adaptari. E un meniu care le face pe toate in acelasi timp. Dupa operatiunile astea, consumul a scazut considerabil. La 100 km/h pe autostrada consuma 3,9. Motorul a devenit mult mai silentios. Din cabina abia se aude. Multi pasageri au presupus ca motorul este pe benzina. Demarajul s-a imbunatatit considerabil. La kickdown nu mai are aproape deloc lag. Am resoftat-o la 216 CP, stage 1. Am folosit ulei original BMW si am incercat si cu Divinol. Asta din urma nu mi se pare OK chiar daca este fabricat in Germania. La rece fluiera turbina. Cu uleiul OEM nu fluiera. Divinolul e mult mai ieftin dar nu cred ca e potrivit pentru BMW. Am mai avut E90 si E91, ambele LCI cu acelasi motor. Toate au avut galeriile infundate. Este o problema intalnita la toate N47 pe care le-am avut. Inainte de curatare, parea ca am motor de tractor.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.