Jump to content

dario2004

Members
  • Posts

    28
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Constanta

Previous Fields

  • Masina
    e39 530d

dario2004's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Salut, Cu zice si topical schimb e39 3.0d din 2000; interior piele (scaune fata cu reglaj lombar), cutie tiptronic, dublu climatronic, xenon original; fallow me home; spalator faruri; senzori parcare+ploaie; kit M, dubla evacuare; comenzi volan; telefon; oglinzi electrice incalzite heliomate; pilot automat; magazine 6 Cd`uri; 5jante originale bmw/16 etc etc. Masina este inmatriculata ro + diferenta unde este cazul.... cu e46 coupe/cabrio preferabil benzina.
  2. Scuze, am tastat gresit, da, 2.3i Sunt posesorul masinii din 2007, am luat-o de la un prieten care a avut foarte multa grija de ea; are 288000km (neumblat la kilometraj). Masina vre-o 2ani a stat mai mult in garaj deoarece lucram la Phillip Morris si aveam masina de servici. Masina zic eu se afla in stare foarte buna, la achizitie nu avea interior de piele (era interior sport textile) si nu avea kit`ul de M; astea le-am pus eu pe parcurs. Tot ce am schimbat am la garaj (interiorul original + barile originale). Am pus anuntul pe 2 site-uri de vanzare insa nu tin mortis sa o dau; visul meu e sa o dau pe un coupe sau cabrio + diferenta din partea mea unde este cazul.
  3. Salut, Cum zice si topical as vrea sa fac schimb, e39 meu (an 2000, tiptronic, 3.0d, xenon fabrica, kit M (nu e original), senzori parcare/ploaie; telefon, pilot, dublu climatronic piele etc etc etc) cu un e46 coupe (an 2000, manual, 3.2i, clima, piele insa e inscris pe Spania), insa nu stiu mai nimic despre seria 3 si mai ales despre motoarele pe benzina. Daca m-ati putea ajuta cu niste sfaturi v-as fi recunoscator. Cam cat ar costa inmatricularea? 3.2 e un motor fiabil? Intretinerea pentru aceasta masina e ok? Se merita schimbul? Ms mult !
  4. Baieti ms mult de tot pt sfaturi. Insa nu stiu de la ce poate fi problema cu zmuncitul/inecul cand e rece... Asta patesc de o perioada destul de lunga (2luni). Poate fi cutia....altcineva mi`a zis ca poate fi filtrul de motorina. Nu am nici cea mai vaga idee, in plus pe tester nu da nicio eroare. Si toata treaba asta tine cat e rece, cand se incalzeste totul merge normal, schimba perfect.
  5. Am mai citit pe google despre problema aceasta si scria ca poate fi de la tensiune. Am pornit masina dupa 10min si acum nu mai da nicio eroare si merge perfect. Ce e de facut in situatia asta?
  6. Salut, Am si eu nevoie de un sfat. Veneam astazi spre casa si fix la 2 strazi inainte sa ajung mi-a aparut acest mesaj in bord "Trans. FailSafe Prog", motorul se aude ca se tureaza insa nu mai trage. Masina este un e39 din 2000, 3.0d, hidramata. Ce e drept de o perioada de timp, pana se incalzeste, cam in treapta a 3-a se ineaca, dar doar pana se incalzeste. In rest cutia schimba perfect, nu patineaza, uleiul l-am schimbat acum vre`o 8 luni si nu am facut nici 10.000km cu masina.
  7. S-a rezolvat problema... era arsa o siguranta din portbagaj..
  8. Ms mult pentru sfaturi.... am fost la un "mare" mecanic si mi-a zi sa schimb pompa din rezervor...am schimbat-o insa masina tot nu porneste. mai nou mi-a dat 2 solutii: 1.ori e pompa de sub scaunul soferului. 2. posibil sa fi sarit din sincronizare (asta in caz ca am tinut eu bine termenul). voi incerca sa gasesc sa imprumut pompa de sub scaun sa-i fac proba pt a nu mai pati ca, cu cea de sub bancheta, s-o cumpar aiurea.
  9. Salut, Am si eu o mare problema. In dimineata aceasta am plecat cu masina de acasa, am oprit la un mall si cand sa plec si de acolo nu a mai vrut. I-am dat cheie si nu se alimenteaza cu motorina (este vb de un e39, 3.0d, an 2000, hidramat). Am crezut ca s-a stricat una din pompe; deorece aveam sub 15l de motorina in rezervor am fost cu bidoanele am mai luat inca 30l insa tot nu vrea sa porneasca. Am scos furtunul din filtru si nu primeste motorina. Nu sunt un mare mecanic insa am inteles ca sunt 2pompe, una sub scaunul soferului si una sub bancheta din spate, insa chiar si asa, cu 40l tot nu vrea. Dati-mi va rog o solutie, un sfat. Masina acum este in parcarea mall`ului.... Ms mult si o zi buna !
  10. Salut, Am si eu o mare rugaminte; am un e39 3.0d din 2000. De la o vreme au inceput sa apara problemele, prima data mi-a cazut centrala de abs iar mai nou in bord mi-a aparut o eroare de genul ''Full system inject'' (ceva de genul, nu mai stiu cu exactitate). Am dus masina la mechanic iar acesta mi-a spus ca e de la injectoare, ca 5 din 6 curg. Stie cineva un centru bun unde as putea repara/curate injectoarele; de preferat in Constanta. sau e mai bine sa le iau second; desi cred ca e mai ok sa le repar. Ms mult !
  11. Salut, Cum spune si topicul vreau sa fac o revizie mai detaliata la un seria 5, e39, 3.0d din 2000 si am nevoie va rog mult de niste sfaturi: ce trebuie sa achizitionez (dar sa fie de calitate) - ce ulei motor? - ce ulei cutie (cutia este tiptronic)? - ce filtre (aer, ulei si motorina)? Ms si o zi buna tuturor !
  12. Salut, Cum zice si topicul sunt interesat sa imi achizitionez niste suspensii reglabile pe inaltime pentru un seria 5, e39 din 2000, 3.0d. Nu ma pricep si de aceea v-as fi recunoscator daca ma puteti ajuta cu niste modele/sfaturi. Ms mult !
  13. Buna, Am un e39 din 2000, 530d si am 2 probleme. Prima ar fi ca dupa un anumit timp de mers cu masina (mai exact cand se incalzeste motorul) nu mai trage la fel de bine; parca nu se mai simte turbina. Iar cea de-a 2`a problema ar fi: de foarte multe ori cand ploua tare sau cand o duc la spalatorie ma trezesc cu apa in spate (la picioarele celor care stau pe bancheta in spate); atat in partea stanga cat si in dreapta se face ''balta''. Daca ma puteti ajuta cu niste sfaturi ar fi perfect. Ms si o zi buna !
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.