Jump to content

bobelu25

Members
  • Posts

    50
  • Joined

  • Last visited

Recent Profile Visitors

2902 profile views

bobelu25's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Salut, Aceeasi problema ca la mine...DSC si frana de mana aprinse pe galben....Am pus tester, senzor unghi volan defect...Eu a trebuit sa ma duc la bavaria pentru ca nu se mai putea citi informatia de pe senzorul defect si cel nou trebuie setat pe masina cu pricina....Eu l-am comandat la service-ul unde ma duc frecvent, in jur de 170 EUR + 200 RON montare si softare Bavaria Sibiu.... Sper ca am fost de ajutor! Bafta!
  2. ai idee daca le pot pune pe 320D cu sunet stock..nu are harman..pot face schimbarea fara modificari?? ms
  3. eu am 235.000 si merge perfect..l-am luat la 115.000 mii in 2006..nu i-am facut nimic...e vorba de un 320D 2002...si schimbul de ulei facut in jur de 15.000-20.000....:)
  4. Problema rezolvata..Am uitat sa postez.A fost Clculatorul de motor..DDE unit! MULTUMESC!
  5. Am rezolvat-o...A fost potentiometrul de la pedala de frana..un tzumburus mic si negru..cel ce activeaza frana...acum merg toate. Ciudate chestii se pot intampla cu sistemele electrice! MULTUMESC pentru postari!
  6. Si eu am aceeasi problema! Cine poate sa imi aduca piesa cu pricina(pompa)?? Multumesc POIUYT..tiam dat PM cu nr de tel...Suna-ma te rog...Mersi !
  7. Chiar nu a avut nimeni probleme cu pompa de motorina? ( aia de sub scaunul soferului, langa filtru de motorina) Multumesc!
  8. m-a lasat pompa de motorina: Part#: Diesel pump 16117165590 Imi puteti preciza un pret de SH! Multumesc! 320D 2002
  9. Imi faci si mie te rog un pret pentru tot setul de placute ( fata - spate) + discuri (fata - spate) - daca se poate sa-mi dai preturi separate( ex. set discuri spate , set placute fata , s.a.m.d.)...BMW e46 , Model 2002 , facelift , Diesel ...Ultimele 7 din seria sasiu - FY9994 ....Multumesc!
  10. Nu,inca nu am testat-o la BMW pt. ca probabil o zica acelasi lucru sau mai grav sa ma puna sa schimb calculatorul de motor sau de miri ce....La chestia cu modulele m-am gandit si eu deoarece cred ca daca unul din ele este in scurt tot sistemul este dat peste cap...cred ca tot ce as putea face e sa ma duc la un service si sa-mi scoata fiecare modul in parte..asta cred ca necesita foarte mult timp... Inca o chestie.. Am luat bec nou de xenon, original Philips 4300K si cand l-am pus la far, nu s-a aprins..Deci, tind sa cred ca problema tot acolo e , unde am luat balta.... Credeti ca are vreo legatura Xenon Igntion-ul si Balastul cu tot scurtul??? Mai astept pareri, poate s-a lovit cineva de problema asta! Multumesc!
  11. Masina are xenon din fabrica, deci balast original...este vorba de un e46 320D, 2002 facelift
  12. Incep acest topic in speranta de a gasii o rezolvare cat mai rapida, impreuna cu voi! Acum vreo 3 luni jumatate am "luat" o balta relativ mare(partea stanga a masinii) , aveam vreo 80-100 la ora si s-a produs un scurt, un mare scurt, instant. Mi s-au aprins aproape toti martorii pe la bord, s-a dezactivat DSC, mi s-a spart becul de xenon(stanga) , o luase razna cu totul....pana si muzica a fost afectata, se auzeau "bazaituri" ... In fine..am oprit am stat un pic, si am pornit din nou..M-am gandit ca a fost un scurt si pe parcurs se usuca si isi revine( la fel si xenonul)...Nu a fost asa..Intr-adevar daca mergeam fara sa aprind luminile, nu aveam probleme, cand aprindeam luminile , se aprindeau martorii aiurea la bord de trei ori consecutiv la o perioada de aprox. 2-3 secunde(cred ca atata timp cat incerca xenonul sa se aprinda). Apoi mi se aprindea martorul de bec ars...Nu era asta o problema prea mare, dar dupa vreo 5 min de mers cu farurile aprinse , mi se dezactiva DSC si se aprindea martorul de la frana de mana pe culoarea galbena(Numai cand aprindeam farurile). AM mers asa un timp cam 1 luna pt. ca din cand in cand nu se mai dezactiva...in final, si-a revenit fara sa-i fac nimic....dar acum problema e alta, nu imi mai face scurt la martori si la DSC dar am probleme cu stopurile de frana(NU SE APRIND),pilotul automat si anumite comenzi de pe volan..! O alta problema, am fost la tester si din 3 testere diferite, la service-uri diferite niciunul nu a reusit sa se conecteze cu masina!!!! Nimeni nu stie ce are!!!! Ce sa fac?! Unii zic ca e potentiometrul de la pedala,altii zic ca e balastul de la xenon, altii ca e Ignition ala, altii ca e modulul de lumini...Nu stiu ce sa fac pentru ca nimeni nu stie atat timp cat nu se poate conecta un TESTER!UNDE SA FIE SCURTUL? A patit cineva ceva asemenator? Orice sfat ar fii de MARE folos, si daca nu a-ti inteles, va rog sa ma intrebati orice! Multumesc!
  13. Mersi pt. raspunsuri! Sa nu ma intelegeti gresit...Nu sunt genul de a fortza masina pana imi taie gazolina :), de obicei schimb la 2500 - 3000 RPM...doar e a mea...Problema asta am remarcato cand am facut o liniuta cu un prieten...1-a - 4500 rpm , a 2-a la fel si a 3-a pana aproape de 4000(prima si ultima liniuta :))...am lasat-o moale si a inceput sa miroase a motorina! asta e tot :) Sa fie de la injectoare?
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.