Incep acest topic in speranta de a gasii o rezolvare cat mai rapida, impreuna cu voi! Acum vreo 3 luni jumatate am "luat" o balta relativ mare(partea stanga a masinii) , aveam vreo 80-100 la ora si s-a produs un scurt, un mare scurt, instant. Mi s-au aprins aproape toti martorii pe la bord, s-a dezactivat DSC, mi s-a spart becul de xenon(stanga) , o luase razna cu totul....pana si muzica a fost afectata, se auzeau "bazaituri" ... In fine..am oprit am stat un pic, si am pornit din nou..M-am gandit ca a fost un scurt si pe parcurs se usuca si isi revine( la fel si xenonul)...Nu a fost asa..Intr-adevar daca mergeam fara sa aprind luminile, nu aveam probleme, cand aprindeam luminile , se aprindeau martorii aiurea la bord de trei ori consecutiv la o perioada de aprox. 2-3 secunde(cred ca atata timp cat incerca xenonul sa se aprinda). Apoi mi se aprindea martorul de bec ars...Nu era asta o problema prea mare, dar dupa vreo 5 min de mers cu farurile aprinse , mi se dezactiva DSC si se aprindea martorul de la frana de mana pe culoarea galbena(Numai cand aprindeam farurile). AM mers asa un timp cam 1 luna pt. ca din cand in cand nu se mai dezactiva...in final, si-a revenit fara sa-i fac nimic....dar acum problema e alta, nu imi mai face scurt la martori si la DSC dar am probleme cu stopurile de frana(NU SE APRIND),pilotul automat si anumite comenzi de pe volan..! O alta problema, am fost la tester si din 3 testere diferite, la service-uri diferite niciunul nu a reusit sa se conecteze cu masina!!!! Nimeni nu stie ce are!!!! Ce sa fac?! Unii zic ca e potentiometrul de la pedala,altii zic ca e balastul de la xenon, altii ca e Ignition ala, altii ca e modulul de lumini...Nu stiu ce sa fac pentru ca nimeni nu stie atat timp cat nu se poate conecta un TESTER!UNDE SA FIE SCURTUL? A patit cineva ceva asemenator? Orice sfat ar fii de MARE folos, si daca nu a-ti inteles, va rog sa ma intrebati orice! Multumesc!