Jump to content

jhonnell

Members
  • Posts

    25
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    BMW E39 528i

jhonnell's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Salutare ,, Sunt posesorul unui Bmw E39 528i din 1996 , avand in vedere ca pretul la benzina creste aproape in fiecare zi,incep sa caut variante pentru a reduce consumul..De aceea am deschis acest topic am nevoie de parerile voastre si anume. Vreau sa imi pun o instalatie de GPL care sunt avantajele si care sunt dejavantajele. Nu vreau sa cumpar o instalatie ieftina , vreau ceva de calitate ce imi recomandati ? Motorul meu in prezent merge impecabil nu am nicio problema cu el, in urma instalarii GPL voi avea probleme ? Care ar fi consumul de GPL intern/extern ? Se pierde mult din puterea motorului pe GPL ? Iarna am probleme cu instalatia GPL(pornire motor etc) ? Se strica anumite piese in timp din cauza instalatiei ? sau orice alte probleme (dezavantaje) Ma gandesc ca si instalatiile astea de GPL au mai evoluat sunt mai performante etc... Astept parerile voastre si va multumesc anticipat.
  2. cum sa-l verific ? am inteles ca se poate masura si la rece, dar nu stiu care trebuie sa fie valorile optime sau parametri de functionare
  3. Salutare , Am mare nevoie de ajutorul profesionistilor de pe acest forum . Sa incep, sunt posesorul unui E39 528i Automatic din 96 , de ceva timp am probleme cu pronirea, intr-o zi nu a mai vrut sa porneasca deloc, am fost la un "mecanic care avea tester" mi-a zis omul crankshaft senzor , am cumparat unul l-am pus si intr-un final a pornit , dar a 2 zi pronirea era greoaie adica nu o lua din prima si trebuia sa apas acceleratia ca sa proneasca , am incercat sa merg la un alt mecanic, mi-a zis cel de-al 2 le-a ca poate sa fie camshaft senzor adica cel de sus de langa vanos , l-am rugat sa imi puna inapoi senzorul original(cel pe care mi l-a schimbat primul mecanic , senzorul de jos (crankshaft))si masina a pornit deci am schimbat degeaba acel senzor ,apoi imi mai zicea ceva de oxygen senzor . Am rugamintea sa imi spuneti si mie care senzor este responsabil cu pornirea cum imi dau seama daca efectiv e stricat,avand in vedere ca sunt momente in care imi porneste la sfert de cheie si sunt momente in care ma chinui 5 minute sa o pornesc. Care e rolul celor 3 senzori. Daca aveti nevoie de mai multe detalii pentru a putea da verdictul va rog sa ma intrebati raspund repede. Va multumesc anticipat
  4. Salutare am si eu nevoie de schema de la blocul de lumini am o problema mi se aprinde faza lunga aiurea ,si cand apas butonul de avarie imi face flash-uri faza lunga, l-am desfacut si am observat ca a intrat apa in el , l-am curatat insa am un prieten care se mai pricepe la electronica si daca are avea o schema a blocului poate ar incerca sa il repare. MS MULT!!!!
  5. Buna , am citit pe un topic unde lumea posta consumul la relatiu la diferite motoare , eu am un E39 motor M52 , 2.8iA din 96 si as vrea din curiozitate sa aflu si eu consumul la relantiu din meniul secret . Cine poate sa ma ajute cu un sfat raman recunoscator !!!!! :twoup: si alte trucuri daca exista in acel meniu secret ! multumesc mult.
  6. asta e problema ca in cacatul de oras unde stau(Sfantu Gheorghe) nu exista o diagnoza de BMW. Am spalat masina inainte cu vreo 2- 3 zile sa plec poate o fi intrat apa pe undeva ....
  7. Salutare , am si eu o problema electrica am plecat la mare dupa ce am stat 4 zile acolo fara sa pornesc masina, cand am vrut sa ma introc am constatat ca in timpul mersului la anumite gropi sau denivelari mi se aprindea faza lunga , apoi am observat ca daca apas butonul de avarie imi face flash-uri faza lunga , iar daca am faza lunga cuplata pot sa o scot cu butonul de avarie. Asa ceva nu mi s-a intamplat niciodata si daca apas butonul de blocare a usilor din interior mi se blocheaza dar imi porneste si avaria. Si din cand in cand imi mai porneste si avaria asa aiurea si nu o pot scoate decat daca opresc motorul si il repornesc de vreo 2 ori. Ma ajuta si pe mine cineva cu niste sfaturi. Mentionez faptul ca am scos modulul de control al luminiilor sa vad daca e ceva ciudat dar nu am observat nimik. Astept parerile voastre . Multumesc! :twoup:
  8. E pentru E39 523i , 528i,...am postat o poza cu toate modele compatibile dupa part number.
  9. Scuza-ma ca te contrazic dar merge am scris pt MOTOR M52 , intra pe www.bmwfans.info si vezi ce inseamna la E39 motorul M52 la cate modele este :twoup: apoi sa vorbim .
  10. Vand _chiulasa_ pentru BMW E39 Motor M52 compatibila 520i , 523i , 528i , 525i pret - 200 euro!
  11. daca parcurg acesti pasi , o sa initializez telecomanda ? sau si cheia ? Pentru ca la mine telecomada functioneaza perfect , am inteles ca ar fi o problema la cheie deoarece nu mai tine minte codul pe care il ia la fiecare pornire. Dar chipul din cheie este bun . Sper ca am fost destul de explicit :-<
  12. Sa fiu scurt si la obiect , am 2 chei una de rezerva si una cu telecomanda incorporata , cand vreau sa pornesc cu cheia care are si telecomanda nu ma lasa decat contact, motorul nu porneste (telecomanda incorporata merge pentru blocarea si deblocarea usilor sau deschidere portbagaj) daca pornesc cu cea de rezerva merge. Cum as putea sa fac sa mearga si cheia pe care am telecomanda ca sa nu mai folosesc mere 2 chei?
  13. trebuie sa ma apuc si eu de el sa il curat o mai fac si pe asta . si mai verific si cureaua de la alternator , in rest totul e verificat , garnitura de _chiulasa_ si toate cele , vascocuplajul sa inteleg ca e venitilaotrul din fata cel de clima nu ? Ms mult la toti pentru pareri va mai tin la curent cu evolutia .
  14. cand pornesc clima imi porneste si ventilatorul , am o singura treapta la el , am auzit ca in instalatia de clima pe langa freon se mai baga nu stiu ce ulei :-?? acuma nu stiu. Nu sunt sigur ca din cauza climei , insa cand pornesc clima in scurt timp in fierbe apa , de aceea am facut legatura cu clima .
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.