Jump to content

sorin188

Members
  • Posts

    19
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    bmw 525tds

sorin188's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. sa se poate pune un strat de silicon pe dosul placutelor si pa zgomot. culoarea o alegeti voi la silicon
  2. deci ca sa stie majoritatea care nu e mecanic.... apa la motor trebuie sa fie constanta si sa nu scada, aceiasi problema am avut la mine(nu se incalzea apa decat la acceleratii mai mari si la drum in mers lejer 1500 2300 scadea apa) am schimbat termostatul de apa si problema sa rezolvat dar nefiind mecanic de bmw nu imi dau seama de ce nu am caldura in habitaclu (e39 530d) e setat la 32grade dar real cred ca scoate undeva la 20grade 22grade. este pe undeva vreo aerisire a instalatiei? (exceptie facand acel surub de laga termostat (pompa de injectie) pe acolo. mai este pe undeva pe langa radiatorul de habitaclu(ma gandesc eu) astept opinii si posibile solutii de la cunoscatori. (nu gen: e infundat radiatoru, aerisirea nu e facuta bine....etc)
  3. DA DE UNDE 500KM CU 210KM/H.....CA NU II AJUNGEA MOTORINA DIN REZERVOR voi chiar credeti toate balivernele_)))) si nu crapa tds asa repede cum zic altii. e capul hidraulic si e de vina piesele slabe si ieftine.
  4. da de bujii incandescente nu zice nimeni nimic? porneste greu la rece, cald? sub 15 litri de motorina in rezervor cum se comporata (se opreste in mers) mai multe detalii. daca e sa porneasca greu la rece e bujiile de vina.
  5. eee incearca o desfundare a injectoarelor ca e mai ieftina, si fii mai explicit "nu trage mai deloc" are forta dupa 2000 de ture sau nu are? ca poate sa fie debitmetru de vina.
  6. pe inchis, daca era termostatul pe inchis i se incalzea apa chiar cu, clima pornita la maxim pe cald. Iar de pompa de apa eu zic sa desfaci busonul de la vasul de apa, sa pornesti masina si acolo intr-o parte in vas mai exact la suprafata iese apa cu o oarecare presiune pe furunasu ala mai subtire. Daca toate astea se intampla atunci ramane termostatul care se blocheaza pe deschis(ca si aici e cam dubios ca fiind iarna nu ar trebui sa se mai incalzeasca doar daca mergi in regim de aglomeratie), sau o simpla completare cu antigel.
  7. Simplu; a dat vina pe motorina care nu vine pe conducta. Asta daca a rotit cheia in contact!?
  8. serios? eu am pornit masina 525tds cu galeria de admisie demontata.
  9. Raspund in speranta ca poate ajuta pe cineva. Cum au spus baietii mai sus; contacte oxidate. O problema mai pot fi W de la bec (12v {10W}) Aveti grija sa corespunda functiei. De obicei scrie in locasul becului.
  10. nu cred ca e broasca. presupun ca ea inchide. Asa patesc si eu dar pe drumurile noastre isi revine{adica dispare eroarea} pana la prima deschidere. In broasca e intrerupatorul incearca sa il ungi cu sprei si anunta-ma si pe mine k pe mine nu ma deranjat eroarea si nu m-am ocupat.
  11. Am rezolvat problema. Merci baieti. Pt. cei ce au probleme asemanatoare e debitmetru de cele mai multe ori. AM inteles de la cineva ca se poate repara cu un sprei de disc de frana. nu inteleg ce se intampla????????? imi sunt inversate cuvintele!!!!
  12. Da, scuze, nu stiu cum a intrat comentariul meu aici, chiar intre "'biodiesel''.
  13. daca nu ai bani sa schimbi debitmetru incearca sa il cureti cu sprai de discuri de frana poate ai noroc. nu incerca cu altceva!!!
  14. gata sa rezolvat. Debitmetru uzat si bun de aruncat. Dar au aparut alte probleme. Daca trec peste o denivelare se opreste motoru.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.