Jump to content

Doky

Members
  • Posts

    34
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Doky last won the day on December 9 2019

Doky had the most liked content!

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    RO
  • Interests
    Technical data, defects, performance, meetings, relationships with friends, BMW tuning & design, motorcycle, sport...

Contact Methods

  • Yahoo
    doky_moto

Previous Fields

  • Masina
    BMW 320 i M - E92

Doky's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In Rare

Recent Badges

6

Reputation

  1. Service Auto Abdul Rahim Gilau (Cluj) : 0740 601 143.
  2. ...marci ca si Mercedes, Audi, Alfa Romeo, etc. ofera variante de reparatie si/sau varianta de piesa noua la schimb, cu piesa veche, la jumatate de pret... Da, din nefericire, tindem spre totul la consum, inlocuire si fiabilitate cat mai redusa. Tehnologia de a produce ceva fiabil exista (vezi ex. camioanelor de mare tonaj) dar probabil ca in timp, dupa calculele facute de catre cei de la BMW, nu este rentabil financiar... DEZAMAGITOR !!! AJUNGEM SA RIDICAM IN SLAVI SI SA "PREAMARIM" modelele "vechi", clasice si sa ne gandim cu nostalgie la acestea.
  3. Buna ziua tuturor, Doresc sa va prezint surpriza neplacuta si dezamagirea traita cu privire la un defect de cutie manuala F30. In 2016 am achizitionat din Germania (dealer BMW) un F30 320i xDrive model 2013, datorita faptului ca am fost super multumit de E92-ul 320i cumparat in 2012 si aparitia necesitatii folosirii a 2 masini in familie... In decursul lunii trecute (Iulie.2020.) am contactat service BMW cu problema de imposibilitate cuplare marsarier. In urma constatarii efectuate de reprezentanta, s-a constatat defectiune la treapta de mers inapoi, respectiv probleme interioare mecanice in cutie. Specific faptul ca autovehiculul are in prezent 89350 km. la bord cu reviziile efectuate doar strict la reprezentanta BMW. Surpriza mare sa aflu ca NU exista piese de schimb interioare, disponibile pentru reparatia cutiei de viteze si sigura optiune viabila este INLOCUIREA COMPLETA a acesteia (pret estimativ 24500 lei, DA, ati citit bine: echivalent 5100 euro) !!! In urma sisizarilor facute catre BMW, am primit raspuns ca este un defect, care datorita faptului ca vehiculul nu mai este in garantie, este imposibil de suportat de catre acestia, chiar si partial...adica, cu alte cuvinte, eu inteleg ca este absolut NORMAL ca la nici 90000 km. o cutie manuala sa se defecteze si trebuie sa o repar pe cheltuiala mea...! Ok. Toate bune si frumoase pana cand am dus masina la un service specializat in reparatii de cutii de viteze si mi-au spus ca necesita inlocure inel sincron marsarier (300 euro + manopera inlocuire)... Oare celor de la BMW li se pare perfect normal ca pentru o reparatie de aprox. 650 euro sa inlocuim CUTIA DE VITEZE COMPLET ???...totodata cei care vand piese de cutie pt BMW au specificat faptul ca aceste tipuri (k si al meu) sunt predispuse la defecte de sincron marsarier si treapta I. Oare BMW nu stie asta ??? Pe forumurile BMW problemele sesizate de clienti in perioada de garantie s-au rezolvat cu inlocuirea cutiilor de viteze cu altele COD NOU; deci presupun ca cineva de la ei au observat problema, doar ca au incercat sa ascunda "mizeria sub pres"... DEZAMAGIT total ! Binenteles ca eu nu voi mai cumpara in aceasta viata alt BMW ( Ca ajutor pentru cei care au mai patit-o in acest fel, pot sa va recomand furnizorul prompt si foarte serios de piese/subansamle C.V. din Baia Mare. Contact: 0752669615. O zi superba in continuare !
  4. Da, probleme cunoscute la N43 si N47... Ceva despre noile motoare de 2.0, 245 Cp.?... Merci' anticipat !
  5. Merci' ...eram curios de probleme mecanice gen distributie, Vanos, Turbo sau electrice (bobine, senzori, coduri de eroare, etc.)...dar se pare ca trebuie sa mai treaca ceva timp pana vor iesi la iveala defectele "ascunse". O zi superba in continuare !
  6. Salut prieteni, Ce pareri aveti despre noile motorizari de la BMW, in legatura cu fiabilitatea lor ? Ps: in special m-ar interesa benzinarele de 2000cm3...
  7. Salut, Au scos modelul nou si "nu prea au avut timp" sa il testeze, pe principiul "piata il va testa cel mai bine"... Asa au facut si cu primele modele E92. Daca ai "noroc" sa poata fi reparata in perioada de garantie si/sau prin campanii de rechemare, bine, iar daca nu... din pacate trebuie sa bagi mana adanc in buzunar. Nu pot sa inteleg politica actuala din piata (si nu doar BMW)... Ce au de castigat producatorii auto daca diminueaza constant fiabilitatea masinilor "aruncate" in piata ??? Nu cred ca se pune problema: "sa vindem piese si cat mai multa manopera", pt ca asta, pe termen lung, ar duce la pierderea prestigiului marcii respective, deci diminuarea cotei de piata si pierdere efectiv financiara... Sensul in care merge industria auto astazi este corect, insa DIRECTIA este GRESITA !!! Succes la remedierea problemelor aparute
  8. Cati km. are ? Daca mirosul-consumul de ulei apare doar la turatii mari pot fi: simeringuri supape imbatranite, uzura segmenti si/sau chiar TURBOsuflanta... De recomandat constatare intr-un service. Cu cat neglijenta creste cu atat si consturile de remediere a defectiunii pot fi pe masura.
  9. @Doky Care sunt service-urle autorizate recomandate? Oradea: Grup West (dealer BMW) Cidan (reprezentant AD Garage) Top Haus, asta in functie de preferintele si recomandarile fiecaruia. Specialisti in domeniu au fiecare
  10. Iti recomand sa pastrezi exact dimensiunile anvelopelor prezente in clipa de fata pe jante... Producatorul jantelor recomanda a anumita dimensiune pt anvelope (in cazul tau 225/50/16) in functie de latimea pe care o au, pt. a minimaliza riscul extrem la forte mari laterale in viraje (pana si/sau dejantare).
  11. ...mmmmmmDA, multe-multe "pisicute" si "ursuleti" :goodjob: din pacate, prea putine BMW-uri noi sau de 2-3 ani
  12. Salut, eu iti recomand sa contactezi un electrician BUN, pt a nu avea surprize neplacute pe viitor... Poate fi "doar" un banal contact imperfect, dar care sa-ti cauzeze in viitor mai multe probleme. Pe forum putem schimba doar presupuneri, practic la fata locului se pot masura rezistentele din retea, verifica unele cablaje si/sau contacte imperfecte.
  13. Mda... deci serios vorbind: si tu sti (sunt sigur) ca un BMW este folosit de foarte multi in diferite scopuri (liniute-ex.335i, tuning, competitii-ex.M3 de strada mai mult sau mai putin "legale", etc.) si pe de alta parte unii il obosesc "la tara"-drum pietruit, sau doar in oras (trafic intens, aglomerari urbane, etc.), iar altii il menajeaza k a doua masina-pt excursii (km. multi, dar pe autostrazi "externe" si de buna calitate) ... Deci DA ! Pe drumuri publice... dar nu se pot compara conditiile de "stres" la care este supusa masina... Nu??? Sper ca am fost destul de "explicit" de data asta, asa "licean" (ce n-as da sa fiu din nou...) cum sunt. :poke: PS: scuze daca "te-am atins", nu asta mi-a fost intentia O seara buna in continuare !
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.