Jump to content

cosmy

Members
  • Posts

    21
  • Joined

  • Last visited

cosmy's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. cosmy

    porneste greu

    aurelian la tine e alta problema... sta in 1000 de ture... la mine sta in 500 si merge parca si in trei pistoane. Unde ma duc cu ea? In afara de filaret, in Bucuresti, un loc unde au si stand de pus injectoarele ca sa aflu unde e buba ?
  2. cosmy

    porneste greu

    am schimbat blocul motor anul trecut, pentru ca am avut problema cu vibrochenul. Posibil sa fie de aici ? Chestia e ca si papa cam mult, eu ma gandeam la injectoare
  3. Salut! Am un 520d/2001/136cp si porneste prea greu. Debitmetrul e verificat, functioneaza bine, egr-ul e curatat, filtru epurarator e schimbat, filtru de aer e nou, filtru de motorina e nou, pompa a fost schimbata si cand a fost montata a fost reglata incat la testul pe diagnoza bosch da valori bune. Va rog sa-mi da-ti PM cu un service bun in Bucuresti, unde as putea sa-i dau de cap. Simptomele sunt cam asa: invart cheie, se invarte arborele de 1-2 de 2 ori, dupa care porneste cred ca in 2 sau trei pistoane, pentru ca ca masina face ca totii dracii, parca danseaza pe roti si scoate fun negru. Porneste initial undeva in 450-500 rpm dupa cateva secunde creste la valoarea normala de relanti 850rpm(perioada in care acceleratia nu raspunde de fel). Dupa ce motorul e incalzit nu mai da fum deloc, dar totusi isi pastreaza o oarecare latenta din momentul in care apas pe acceleratia pana cand motorul raspunde. Pe tester nu da eroari. Ma gandesc la softul din computer sau la vreun injector. Voi ce parere aveti ?Astept PM cu service ok in buc MS
  4. mersi de sfaturi d pana acum, sper sa nu fie afectate chioulasa sau blocul motor. De obicei cand cumperi un motor second hand la ce e bine sa te uiti? PS: cu mersul la rece nu am priceput smecheria :|
  5. 4000 ? stiu ca un vibrochen nou e 600euro, tubina 900, ce mai trebuie pana la 4000 ? care e chestia cu rodajul la rece ?
  6. cat costa segmentii? ma poate cineva ajuta sa gasesc pe realoem codul de la turbina, cuzinetii aferenti unui vibrochen nou,segmentii pentru biela ?
  7. Nu am ascultat, si am mai mers inca 20km cu masina. Azi am fost la service :blink:( Era masina urcata, am vazut vibrochenul. Era rupt un cuzinet, 1biela(nr2) a mers direct pe vibrochen, mult span in ulei, se vedea uzura puternica, practic se vedea in otel cum e mancat(in dreptul bielei2)... si asta nu omogen. Am inteles ca se poate rectifica, dar trebuie mai intai masurata, dp care imi da verdictul. De la atata span, ei cred ca si turbina poate fi cu probleme(inca nu au verificat-o). Stiti daca se poate gasi un vibrochen nou/second hand(daca desface cineva un motor ptr. atat), cat costa cuzinetii de palier/biela, cat costa 1 biela. Se merita mai bine sa caut un motor intreg ? Ce sa fac ?
  8. taxa se modifica din februarie, scade ceva la genu 30-40%
  9. temperatura era ok... acum la 80km/h prezinta o vibratie, care te scutura usor :blink:
  10. motor sh vroiam sa zic nu nou. ceva ulei... probabil ca a mai fost... a rezistat sarcuta bine. E vreun pericol sa mai merg cu ea ?
  11. E39, 520D 04.2000 S-a intamplat acum 4 zile... se aprinde lampa pe bord(galben-rosu), era foarte frig afara astfel si eu neglijent, ma uit unde am parcat, nici urma de ulei, urc in masina inghetat, merg 100 de km... nevasta aude ceva la motor, opresc muzica, opresc masina, verific uleiul, aproape deloc, pun 1,5l ulei, ma duc la service. Ce sa fie... o gaura de 2mm in racitorul de ulei, cauzata(as crede eu) carcasei din plastic dp motor(un surub care nu a fost pus). Am cautat toata tara un racitor de ulei, in final am gasit(500ron), il pune, pune ulei si tot ce trebuie. Pornesc motorul, la rece suna accetabil, astept 10 min sa se incalzeasca, o trancaneala oribila, accentuata in mers mai ales in treptele inferioare, mai mult scoate fum alb(nu foarte gros). Mecanicii mi-au spus ca e periculos sa merg cu ea asa, dar am luat-o pentru ca sperante sa o repare inainte de sarbatori nu sunt, si am nevoie de masina. Am inteles cuzinetii ar fi de vina. Intrebarea e cat e de riscant sa merg cu ea inca vreo 4-500 km, ce poate sa se fi defectat, cat ma ajung reparatiile...( are cineva de vanzare un motor nou ? :blink:) ). Va rog sa-mi spuneti ce trebuie sa fiu atent in momentul in care se fac reparatiile, ce sa le cer mecanicilor.
  12. Am un E39/520 si mi s-a rupt sufa de deschidere a capotei.Am fost la un service Bosch si ziceau baietii ca ar costa 120ron, dar as vrea sa rezolv mai ieftin ( 2 RON sufa pentru bicicleta ). Ce sistem de prindere are?E bifurcata? Si inca ceva... are cineva un ventilator pentru radiatorul de clima? cumpar offtopic: la computeru de bord dupa ce apas cateva secunde, ce inseamna la modul 1.2 690380 ( sper sa nu fie kilometri :blink:) )
  13. am rezolvat pana la urma... era un furtunas intre RGR si pompa de vidare :), prajit carbonizat... iar uleiul de la o garnitura de la injectoru cu control electronic(4) neschimbata, la 520D e cam mare temperatura degajata de motor asa ca feriti-va... azi am fost la RAR si dandu-i ture(mult si multe) mi-a pufait ABUR(partea dreapta a masinii la motor)!! la un moment dat, crek apa(sau freon :blink:). Tre sa fie cauciucu imbatranit.Mentionez ca ventilatorul de la clima inca nu l-am reparat.Crek tre sa ma grabesc la service, nu ? :)
  14. Am fost astazi, am schimbat filtrele, furtunasele alea de return al motorinei erau.... VARZA, le-am schimbat,alea fiind cauza umplerii filtrului de aer cu motorina. Am testat masina fugea ceva mai bine :blink: Cand a venit vorba de diagnoza... 2 erori la motor, una era cu intrerupere ventilator(ala din fata de la clima) si unu care indica nu stiu ce suprapresiune, semn ca spuneau baietii de acolo ar fi problema la SUPAPA RGR si ca din cauza ei nu intra turbo cand trebuie si cum trebuie. Ce problema e asta din urma?
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.