E39, 520D 04.2000 S-a intamplat acum 4 zile... se aprinde lampa pe bord(galben-rosu), era foarte frig afara astfel si eu neglijent, ma uit unde am parcat, nici urma de ulei, urc in masina inghetat, merg 100 de km... nevasta aude ceva la motor, opresc muzica, opresc masina, verific uleiul, aproape deloc, pun 1,5l ulei, ma duc la service. Ce sa fie... o gaura de 2mm in racitorul de ulei, cauzata(as crede eu) carcasei din plastic dp motor(un surub care nu a fost pus). Am cautat toata tara un racitor de ulei, in final am gasit(500ron), il pune, pune ulei si tot ce trebuie. Pornesc motorul, la rece suna accetabil, astept 10 min sa se incalzeasca, o trancaneala oribila, accentuata in mers mai ales in treptele inferioare, mai mult scoate fum alb(nu foarte gros). Mecanicii mi-au spus ca e periculos sa merg cu ea asa, dar am luat-o pentru ca sperante sa o repare inainte de sarbatori nu sunt, si am nevoie de masina. Am inteles cuzinetii ar fi de vina. Intrebarea e cat e de riscant sa merg cu ea inca vreo 4-500 km, ce poate sa se fi defectat, cat ma ajung reparatiile...( are cineva de vanzare un motor nou ? :blink:) ). Va rog sa-mi spuneti ce trebuie sa fiu atent in momentul in care se fac reparatiile, ce sa le cer mecanicilor.